home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  |8| Team Blue
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: |8| Team Blue  (Læst 9058 gange)
rasmussidelmann
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: |6| Team Blue
« Svar #30: 05 Jun 2012, 16:09 »

Nu mangler du jo bare James Tomkins efterhånden. Et midterforsvar med ham ville ikke have lukket mål ind i Bulgarien!

Hvis Roy havde udtaget de samme spillere til EM, så er det jo ikke engang besværet værd for Tyskland og Spanien at tage til EM. You got this.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |6| Team Blue
« Svar #31: 05 Jun 2012, 17:05 »

Nu mangler du jo bare James Tomkins efterhånden. Et midterforsvar med ham ville ikke have lukket mål ind i Bulgarien!

Hvis Roy havde udtaget de samme spillere til EM, så er det jo ikke engang besværet værd for Tyskland og Spanien at tage til EM. You got this.
James må komme med, hvis Joleon, Gary, Phil eller Terry ikke kan spille. Det kan vi godt aftale. Jeg er glad for, at du synes, jeg gør det godt. Du kan faktisk se, hvordan det gik om Spanien om lidt.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |7| Team Blue
« Svar #32: 05 Jun 2012, 17:13 »



TEAM BLUE


Det har været en stille tid for England. Jeg har ikke haft så meget at lave. Jeg ved jo godt, hvem der skal spille, og hvem der ikke skal. Jeg er dog heldigvis god til at fordrive tiden, og det har jeg i langt det meste af denne periode gjort sammen med Lee oppe i Newcastle. Han er fandme en god ven. Han viste mig hans hus, og om natten tog vi ud i Newcastle by og smadrede en masse biler. Her mødte jeg også Lees gode ven og holdkammerat Nicklas Bendtner. Nicklas er lige så god som Lee, og jeg er ked af, at han ikke er englænder. Sikke et angreb vi ville få.

Tiden gik, og vi skulle spille træningskamp mod filmstjernerne fra Spanien. Det gad jeg egentlig ikke, men overståes det skulle det jo. Lee var stadig småskadet og kunne ikke spille. Det var en katastrofe, da min mission var at skade så mange fra Team Barcelona som muligt. Jeg satte igen min lid til Jack, og han gjorde det fint. Alonso har aldrig haft det værre.

Derudover må jeg sige, at Spanien er pisse ringe. Jeg stiller op uden Lee, Joleon, Micah,Terry og Cole samt en masse andre og alligevel kunne de ikke slå os. De fik endda dommerhjælp, som Team Barcelona nu engang altid gør. Det vender vi tilbage til. Da Micah var helt ødelagt, spillede verdens bedste Tony Hibbert højre back. Det gjorde han fantastisk. På den anden back lod jeg Ashley Cole light, Ryan Bertrand spille. Leighton er i forhandling med Manchester United, og det skal selvfølgelig straffes. Jeg ved ikke, om han er ude på at udelukke sig selv. I midterforsvaret stillede jeg med Gary og Phil Jagielka. Midtbanen var som den altid er, når Lee ikke kan spille AJ, Lampard, Jack og Milner. I front havde jeg topscorer Sturridge og bloddopede Riccardo. Et sandt klasse mandskab.

Pique scorede tidligt til 1-0 på hjørnespark. En ting der ikke brude være muligt, men det skete. Vi havde ikke én chance i første halvleg, men det var nu ligegyldigt. I pausen var Riccardo træt, fordi han ikke havde snakket med doktor Fuentes længe, og derfor måtte Carlton Cole ind. Han bombede den midt i anden halvleg ind til til 1-1. Helt fortjent. Team Barcelona var rystet. Vi blev dog som forventet snydt på de grusommeste, da David Villa to minutter før tid ramte bolden forkert og scorede på verdens største offside. Det alle forventede, skete.

Men jeg er jo ikke verdens bedste for ingenting, og vil jeg have et mål, så får jeg et mål. Jeg bad pænt Carlton om at lave en kasse til, og det gjorde han så tre minutter inde i overtiden. 2-2 endte kampen derfor. Jeg synes, det er fantastisk, at Spanien kan spille lige op med vores B-hold. De må være stolte.

ENGLAND 2-2 SPANIEN
« Seneste Redigering: 05 Jun 2012, 17:16 af Jakob E » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #33: 05 Jun 2012, 18:08 »



TEAM BLUE


Her i den lange vinterperioder holder jeg selvfølgelig øje med, hvem der gør så godt bemærket. Og det er tydeligt at Wayne, Glen og ikke mindst Steven gerne vil på holdkortet igen. Se blot her. Men får de så meget som et minut? Nej, det gør de ikke, og det kommer de aldrig til. Så ved dem der ikke har fulgt med eller har dårlig hukommelse også det. Sikke nogle tosser. Det er dog ærgerligt, at Grant Hanley er fra Skotland.

Nej, man skal være ligesom min bedste ven Kevin Nolan. Han sætter virkelig pris på det, andre gør for ham.  Han var ovenud lykkelig for sine første minutter for England mod Spanien. Det er også vanvid, at han skulle være 29 år før det skete. Men han takkede mig. Det kan I læse alt om her. Desuden gav han mig verdens bedste råd om ikke at udtage Andy Carroll. Kevin har stadig traumer fra dengang, Carroll boede hjemme ved ham. Han var en sand idiot. Men bare rolig Kevin. Andy får heller aldrig et minut.

For resten skal jeg også fortælle noget meget vigtigt. Kender I den der God Save the Queen? Glem den. Fra i dag af har vi fået en ny nationalsang. Den er helt fantastisk, og du kan finde den lige her. Hvis der skulle være nogen tvivl, er det selvfølgelig en hyldest til mig. Men det håber jeg ikke, I var i tvivl om. Vi ses i 2012.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #34: 12 Jun 2012, 12:05 »

Vi vil se mere!
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #35: 12 Jun 2012, 12:21 »

God humor, du har fundet balancen Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #36: 12 Jun 2012, 13:12 »

Jeg er desværre havnet i den situation, at min computer er røget til reparation. Jeg er har ikke Football Manager på den her computer, og derfor må I desværre væbne jer med tålmodighed her den næste tid. Bloggen er naturligvis ikke død, da jeg nyder at skrive den.

Ellers tak for kommentarerne. Det var pænt af jer.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #37: 15 Jun 2012, 14:43 »

Jeg har fået min normale computer tilbage, og derfor kan bloggen nu fortsætte.
Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #38: 15 Jun 2012, 14:45 »

JAAAAA!!! Opstemt
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: |8| Team Blue
« Svar #39: 26 Jun 2012, 13:33 »

Jeg beklager den lange ventetid, men jeg arbejder stærkt på at få Samir Nasri til at spille for England. Det ville være en drøm.
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010