home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I dag kl. 00:22:20 warmon Blogkonkur... [12] Journeyman - [12]...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 281 Gæster Online.

Indlæg: 1132737 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  Return of the Ymer - En karriereblog
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Return of the Ymer - En karriereblog  (Læst 75550 gange)
Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #90: 15 Aug 2013, 20:12 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
21. marts - 24. april 2016


Fire giganter på stribe
Kalenderen har ramt den 26. marts 2016 og dagens kamp er mod ligaens nummer tre Real Madrid. De har ikke kunnet følge med i år, da de fik en miserabel start på sæsonen og var først en del af top 3 i 17. spillerunde.
Soldado bringer os foran efter bare 3 minutters spil. Kort efter udbygger Bony føringen og det ligner en afklapsning af de hvidklædte madrilenere. Men Ronaldo vil det anerledes og et kvarter inde i kampen får han på egen hånd reduceret. I anen halvleg sørger Lacina Traoré for slutresultatet 2-2.
Real Madrid - Valencia 2-2
mål: Soldado, Bony
skader: Rami

Valencia - Chelsea 1-0
mål: Koke
skader: José Enrique, Asamoah, Soldado

Barcelona - Valencia 0-0

Chelsea - Valencia 1-1
mål: Rodríguez

Sevilla - Valencia 0-0

Valencia - Mallorca 3-0
mål: Pardo, Alcácer

Valencia - AS Roma 3-1
mål: Emanuelson, Victor Ruiz, Valencia

Valencia - Athletic 4-2
mål: Alcácer, Basacikoglu, Bony x2

Kvartfinalen mod Chelsea i ChL forventes at blive en tæt kamp. De er pt af point med City i toppen af Premier League og har stærke navne som Hazard, Lewandowski og Cavani i truppen. Bookmakerne har dog sat os som svage favoritter til at tage sejren.
Koke knalder os foran efter fem minutter og kort efter får Soldado bolden i mål, men desværre bliver det annulleret for offside. Det tegner umiddelbart godt, men vi må nøjes med 1-0 ved pausen. Chelsea er tæt på af flere omgange men Diego Alves viser klasse og redder os et par gange. Kampen ender 1-0. Soldado er desuden blevet skadet i op til 6 uger. Jeg håber Bony træder til og scorer dobbelt så mange mål som han plejer. Asamoahs skade ser også ud til at vare et stykke tid.

Den mellemliggende kamp bliver mod titelbejlerne fra Barcelona. De skal holdes i kort snor og en sejr vil nærmest med sikkerhed betyde mesterskab til Los Murciélagos.
Ymer har i dagens anledning strikket en defensiv 3-2-3-1-1 opstilling sammen og den skal vise sig at holde Barcelona nede på sølle 4 forsøg mod mål. Omvendt nøjes vi selv med 3, så publikum får ikke meget andet for pengene end et rødt kort til en hidsig Dani Alves der bliver vist ud midt i anden halvleg. Overtaget får vi desværre ikke udnyttet og kampen ender 0-0. Vi beholder dermed vores sekspoints føring. Det er nu helt op til os selv at sørge for at guldet kommer i hus!

Returkampen på Stamford Bridge bliver nærmest lukket efter 11 minutter da James Rodríguez finder vej til netmaskerne. Det betyder at Chelsea skal scorer tre gange for at gå videre. Det bliver kun til et Chelseamål og vi er dermed videre til semifinalerne hvor vi skal møde AS Roma. Den anden semifinale står mellem Barcelona og Sporting Lissabon.

Mestre før tid?
I sjette sidste spillerunde bliver det til 0-0 mod Sevilla i en kamp vi ligeså godt kunne have tabt. Vi mangler virkelig Asamoah på midten. De tre uafgjorte på stribe har givet holdet blod på tanden for at få en sejr og den kom mod ligaens 17. plads, Mallorca. De bliver tromlet med 3-0. Undervejs brænder Bony et straffespark. Det er ikke første gang. Utroligt at han er så ringe fra pletten...

Roma er kommet til byen. Anført af De Rossi kommer gæsterne bedst fra start. Bolden er mest på italienske fødder og det er da også de romerske legionære der kommer foran. Efter pausen går der ikke længe før de reduceres til 10 mand og tyve minutter før tid er der kun 9 Roma spillere på banen. Det skal og bør udnyttes og i løbet af to minutter har Emanuelson og Victor Ruiz vendt op og ned på stillingen. I dommerens overtid scorer Antonio Valencia til slutresultatet 3-1 på et flot udført dykkende hovedstød. Finalen er tæt på.

Nu gælder en vigtig kamp mod Athletic Bilbao. Det kan være mesterskabet der kommer i hus nu hvis vi sejre og Barcelona taber deres kamp mod Málaga. Valencia vinder kampen 4-2 og Bony scorer sit første mål i næste en måned. Skønt at have ham igang igen, og så endda med to kasser.
Málaga tager fusen på Katalanerne hjemme i Andalusien med en 1-0 sejr og spiller dermed guldet om halsen på Ymer og drengene allerede tre runder før sæsonafslutning! Festen ER startet i Valencia, og mon ikke der er flere ting at fejre i løbet af det næste stykke tid? Nu skal de sidste tre ligakampe bare overstås uden at tabe, så vi vinder ligaen i komplet overlegen stil!

¡Ale Valencia!

Et andet sted udløber de aldrende Robben, van Persie, Ribéry, Arbeloa og van der Vaarts kontrakter ved sæson afslutning. Ingen har endnu turde tilbyde dem noget...
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #91: 15 Aug 2013, 20:42 »

Flot arbejde mester.
Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #92: 15 Aug 2013, 23:41 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
24. april - 26. maj 2016


Den perfekte sæson
AS Roma - Valencia 2-3
mål: Valencia, Feghouli, selvmål

Villareal - Valencia 0-1
mål: Bony
skader: José Enrique

Granada - Valencia 0-1
mål: Rodríguez

Osasuna - Valencia 0-3
mål: Rodríguez, Soldado x2

Valencia - Betis 2-0
mål: Bony, Pardo

Barcelona - Valencia 0-3
mål: Bony x3

Efter La Liga triumfen på behørig vis var blevet fejret og sangría-tømmermændende havde lagt sig, blev det tid til returopgøret mod Roma i Champions League. Italienerne er intet problem for Ymers tropper der legende let går videre til finalen med en 3-2 sejr i Rom. I finalen venter Barcelona der vandt 2-0 samlet over Sporting.

Stimen som ubesejret fortsætter hjemme i ligaen da Villareal besejres 1-0. Bony scorer på straffe, han kan jo godt.

Nu venter Pokalfinalen mod Granada. Det er Ymers turnneringskamp nummer 100 i spidsen for Valencia, så der er god grund til at gøre det godt i aften. Vi vinder 1-0 på et drøn af en kasse af Rodríguez der dribler fra midten af banen i venstre side, trækker ind mod midten, vender rundt, og slutter af med venstre. Et vanvittigt mål der får tribunerne til at eksploderer i ren fodbold-kådhed. The double er sikret! Mere guld til Valencia og mere hæder til Ymers allerede imponerende CV.

De to sidste kampe i La Liga mod Osasuna og Betis vindes med 3-0 og 2-0. Soldado vender tilbage fra sin skade mod Osasuna og kvitterer med to mål. Høj, høj klasse.
Vi ligger i toppen af La Liga, vi er ubesejrede, det er en bemærkelsesværdig præstation af alle i truppen og Ymer bliver da også hædret som Årets Manager i Spanien. Vi slutter af med 100 point, ti point foran Barcelona, der igen må nøjes med sølvet. Real Madrid slutter som nummer fire efter Sevilla der for første gang siden 1970 er at finde i top 3. Getafe, Atletico og Betis tager de sidste europa-pladser. I den anden ende er Valladolid og Rasmus Falk, Rayo og Deportivo endt under stregen og må dermed en tur ned i den næstbedste række.

Sébastien Corchia og Adil Rami er i startopstillingen på Årets La Liga Hold. Wilfried Bony, Asamoah og Diego Alves er på udskiftningsbænken. Costa Ricanske Andy Madrigal, som er på udlån til Espanyol, kåres til Årets Unge Spiller i Spanien. Ham glæder jeg mig til at se hvad kan i næste sæson.

Det har været en utrolig flot sæson. Vi vandt Super Cuppen, vi er gået ubesejrede gennem ligaen og vi har vundet Copa del Rey. Nu skal kronen sættes på værket - Barcelona venter i Champions League...

En historisk after på San Siro
Vi møder Barcelona i Champions League finalen på San Siro. Valencia har to gange tidligere været i finalen, men tabt. Ymer husker det tydeligt fra sin tid som spiller, hvor han måtte få en sølvmedalje om halsen. Nu skal vi løfte trofæet, og hvilken sejr det ikke vil blive hvis vi samtidig får Barcelona ned med nakken. Igen.
Lionel Messi er skadet og er ikke med i aftenens opgør. Synd for ham, godt for os.
Vi får en regulær drømmestart på aftenen da Barcelona prøver at spille sig ud af en situation efter to minutter. Busquets er lidt for langsom med bolden og Pardo får tacklet ham og bolden ender ved Soldado, der spiler den første gang til en umarkeret Bony, som let udplacerer Muslera i målet med et fladt skud i det lange hjørne. Han gør det igen tyve minutter senere da Soldado finder Rodriquez med en høj bold. Han kommer højere end Dani Alves og header den videre til Bony der fra 13 meters afstand kommer højere end hele Barcelonas forsvar og header hen over keeperen til 2-0!
35 minutter er spillet og Rodriquez finder igen Bony, der denne gang med fødderne scorer. Jeg kan ikke huske hvornår der er blevet scoret et hattrick i en ChL finale, men Bony har lige gjort det! Det her er vanvittigt. Barcelona sejler! Vi har fuldstændig styr på dem. De kommer dog lidt bedre med i de sidste 4 minutter af halvlegen, men bliver afvist gang på gang af Corchia, Rami, Cissokho og Victor Ruiz i forsvaret. Det står 3-0 ved halvleg.
Anden halvleg går mest med at spille bolden rundt og bare være overlegne. Otte minutter før tid er Soldado tæt på at gøre det til 4-0, men stolpen er for bred og bolden går ud til hjørnespark. Pedro får chance for at pynte på resultatet i overtiden på et kontrastød, men Diego Alves er skarp idag og piller ham ud. Kampen ender 3-0 og Valencia, Ymer og i særdeleshed Bony kan lade sig hylde efter en fantastisk præstation.

Det har været helt vanvittigt mindeværdig sæson. Vi har vundet the treble, ja faktisk har vi vundet fire trofæer i denne sæson, da vi jo også nappede Super Cuppen. Jeg tror det bliver svært at overgå denne sæson med noget andet hold. At gå ubesejret igennem en af verdens bedste ligaer er virkelig en vild præstation, især når man hverken er Barcelona eller Real Madrid. Ymer er stolt.

Ekstra
Bony sniger med sine tre mål sig op og tager rekorden for den mest scorende Valencia spiller på een sæson. Han har fundet nettet 35 gange. Hvilket røverkøb! Han kan iøvrigt sammen med Ndubuisi Gabriel og Valdinei glæde sig over at være med i OL-trupperne for deres respektive lande.

Adil Rami, Víctor Ruiz, Rúben Pardo og Roberto Soldado er på ChL drømmeholdet.

Landstrænerne har udtaget deres trupper til sommerens EM. Her er der seks Valencia spillere der forhåbentlig kan se frem til spilletid. Rami, Corchia, Emanuelson, Victor Ruiz, José Enrique og Roberto Soldado skal alle en tur til Frankrig der huser turneringen denne sommer.

Der er også u/21 EM hen over sommeren og her er både Bilal Basacikoglu og Robin Snijders udtaget til Hollands trup mens et ungt dansk talent der er dukket op i Valencias ungdomssystem er blvet udtaget til Kim Daugaards trup. Det er 15-årige Christian Busk Tyrsting der med den rigtige vejledning osv, kan udvikle sig til noget vildt.

¡Ale Valencia!

Et andet sted er FCK blevet danske mestre. Brøndby blev nummer 6. I Holland er Heerenveen blevet nummer syv og i Tyskland sluttede HSV som nummer 15, kun syv point over stregen.
« Seneste Redigering: 15 Aug 2013, 23:50 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #93: 16 Aug 2013, 08:37 »

tillykke med den imponerende præstation Ymer!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #94: 16 Aug 2013, 16:07 »

tillykke med den imponerende præstation Ymer!

Tak tak. Fatter ikke lige selv hvordan jeg er gået ubesejret gennem la liga. Det er sygt nok  Opstemt
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #95: 20 Aug 2013, 15:09 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
26. maj - 15. august 2016


EM og Stabsopgradering

Det er sommerpause og Ymer og truppen tager på velfortjente ferier. Det er dog ikke alle der får lov til at ligge på langs, både Andy Madrigal, Diego Alves, James Rodríguez og Antonio Valencia er udtaget til Copa America og Rami og Corchia skal en tur til EM, som de ender med at vinde. Danmark slåes ud i anden runde efter 1-0 mod Nordirland. Koke, Soldado, Ruiz og Enrique kommer lidt længere, men slåes ud af overraskelsen Wales der slå dem 2-1. Turneringen ender som sagt med sejr til Frankrig, desværre er der ingen Valenciaspillere på drømmeholdet. Ikke nuværende ihvertfald, men belgiske Courtois bliver tildelt målmandsposten. Så det må siges at være en god fri transfer Ymer har fået ordnet der.
Der er selvfølgelig også et par Valencia kontrakter der udløber. Bl.a Aly Cissokhos kontrakt. Der er ikke umiddelbart brug for en ny mand på den position. Vi har José Enrique der i forvejen er førstevalg på venstre back samt Valdinei, Gabriel og helt ude på reservepladserne sidder José Luis Gayá på spring i håbet om spilletid.
På stabfronten har vi sagt farvel til min ellers udmærkede assistent Jon Apiazu, samt vores sportschef, chefspejder og leder af ungdomsudvikling. Nu skal der nogle verdensklasse folk ind på de stillinger. Bernhard Peters fra Hoffenheim tilknyttes som leder af ungdomsudvikling, Juventus' Fabio Paratici bliver ny sportschef,  Regginas Antonio Bovenzi bliver min nye assistent og Palermos Rosario Argento bliver ny chefspejder. Derudover gafler jeg en masse dygtige talentspejdere fra Bayern München, Granada, Real Madrid og andre steder.

køb, salg, leje og forventniger
Som led i projekt udvikling af kæmpetalenter sendes Ndubuisi Gabriel (FC/H/V) på lejeophold i Betis, med lovning på fast førsteholds bold. Giovanni Berti (Bo, OM C/H/V/) udlejes til Zaragoza med lovning på at han bliver værdifuld spiller for førsteholdet og højre kanten Andy Madrigal tager endnu en tørn i Espanyol.

Efter to mesterskaber i træk er bestyrelsens forventninger steget en smule. Det forventes nu at vi bare vinder lortet! Ikke så meget pis! Til det får jeg tildelt et transferbudget på 292 mio og et lønbudget på 55, mio om måneden. Eventuelle spillersalg bliver selvfølgelig lagt oven i.

Montreal Impact - Valencia 0-3
mål: Alcácer x2, Valencia

New York - Valencia 3-2
mål: Alcácer

Galatasaray - Valencia 0-5
mål: Madson, Asamoah, Koke, Alcácer x2

Ribarroja - Valencia 0-10
mål: Víctor Ruiz x2, Koke, Bony x3, Feghouli, Madson, Rami, Alcácer

Celta - Valencia 0-1
mål: Feghouli
Unge Pierre-Emile blev aldrig til noget, ærgeligt, men jeg brugte ham jo heller ikke så han tager til nyligt nedrykkede Deportivo for 3,5 mio.
Diego Alves der i min første Valencia sæson havde mere en rigeligt af dumme drops har stået rigtig godt i denne sæson, men jeg er blevet lidt træt af ham (I kender det sikkert fra egne saves, men der er bare spillere som man ikke rigtig har noget fidus til ligegyldigt hvor dygtige de så end måtte være), så han er taget et smut til det italienske hvor Lazio gerne ville styrke truppen op til deres deltagelse i ChL. De giver 115 mio. for den brasilianske landsholdskeeper.

Som optakt til sæsonen har vi været et smut i 'Merica for at spille mod New York og Montreal. Her bliver det til en sejr og et uventet nederlag til Red Bull-drengene. Turen går videre til Tyrkiet hvor Galatasaray ikke får et ben til jorden og hamres med hele 5-0. Tilbage i Spanien bliver det til 10-0 mod vores tilbagevendende prügelknabe Ribarroja.

I ligapræmieren tromler Barcelona Real Madrid over med 5-1, så er vi ligesom igang. Vi nøjes med at vinde 1-0 over Celta hvilket betyder 60 ubesejrede La Liga kampe i træk. Stærk tobak!

Nu venter der en lang og hård sæson!
Almería, Hercules og Celta er alle tilbage i den bedste spanske række.

¡Ale Valencia!

Et andet sted har Real Marid købt Stephan El Shaarawy for 310 mio.
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #96: 22 Aug 2013, 19:05 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
15. august - 18. oktober 2016


Trofæer og transfers på falderebet
Valencia - Granada 2-1
mål: Ruiz, Bony
skader: Enrique

Valencia - Man Utd 1-0
mål: Bony

Valencia - Real Madrid 1-1
mål: Alcácer
skader: Enrique

Granada - Valencia 1-3
mål: Soldado x3

Valencia - Dortmund 1-0
mål: Ruiz

R. Sociedad - Valencia 0-2
mål: Soldado, Sola

Valencia - Barcelona 3-1
mål: Rami x2, Sola
skader: Corchia, Rodríguez

Valencia - Málaga 3-0
mål: Sola, Soldado, Feghouli
skader: Pardo

Lille - Valencia 2-2
mål: Bony x2

Valencia - Hércules 3-0
mål: Bony x2, Koke
udv: Soldado

Osasuna - Valencia 1-5
mål: Bony, Asamoah, Feghouli, Koke x2

Valencia - Partizan 3-0
mål: Asamoah, Ruiz, Bony
Efter den lidt sløje præmieresejr over oprykkerne fra Celta, blev det tid til at udfordre Granada i den første af to supercupfinalekampe . Vi vandt den 2-1 og kunne med lidt selvtillid gå videre til en anden finale, nemlig den europæiske Super Cup imod Manchester United. Det blev sådan set en ret ensidig affære, og United kom ikke frem til meget. Der skulle dog gå 80 minutter før Bony endelig fik sørget for et Valenciamål og endnu et trofæ til samlingen. Herefter gjaldt det Real Madrid. Også her viste vi gode takter og sad på både spil og chancer, men bolden er rund og alt det der, så Ronaldo sørgede selvfølgelig for at vi kun fik et point med derfra. I returkampen ude mod Granada, finder Soldado storformen frem og sørger via et hattrick for, at Valencia for syvende gang under Ymers korte regeringstid (under to år!) kan løfte et trofæ.

På transferfronten er det blevet til to indkøb. Begge spanske, hvilket glæder mig. Det drejer sig om 19 årige Jon Ander Sola, der er hentet for 30 millioner i Athletic. Han spiller højre kant og skal langsomt spilles ind på holdet så han kan overtage efter Feghouli og Antonio Valencia. Til den centrale midt har jeg hentet et andet stort talent i form af Lander Álvarez. Han spillede i Hércules der ville have 120 millioner for ham. Jeg nøjedes dog med at give 80, da det var hans frikøbsklausul. Dumme Hércules… Han skal ikke gå ind på holdet med det samme men skal også spilles ind. Han er lidt et sats, men nu må vi se hvad der sker.

Unge Busk Tyrsting er blevet udlejet til Numancia, Luis Gayá er lejet ud til Ponferradina, Lau og Carles Gil er taget et år til Sion og Dani Parejo er blevet lejet af FC Porto.

Champions League og La Liga - stadig ubesejret
Første kamp i årets Champions League bliver hjemme på Nuevo Mestalla mod sidste sæsons bronzevindere fra Tyskland, Dortmund. Vi er havnet i gruppe G sammen med dem, Lille og serbiske Partizan.
Gil og Lau er sammen med vores samarbejdsklub Sion kommet i gruppe med Schalke, PSV og Fernebahce medens FCK klarede kvalen og er endt i gruppe med Sevilla, Benfica og Manchester City. jeg håber de går videre så jeg kan slå dem ud senere Smiley Vi vinder den 1-0 på et klassisk hjørnespark der havner i skallen på Victor Ruiz der header på kassen og scorer. Sådan har de fleste Ruiz-mål set ud.

Rami fejrer en af sine to scoringer mod Barcelona

Mod Real Sociedad er det lige ved at gå galt kort før tid, da den nye dreng i klassen, Sola, begår straffespark. Men Courtois mellem stængerne viser hvorfor vi skrev kontrakt med ham og han napper den i sikker stil. Kort tid efter er Sola så igen i fokus. Denne gang mere positivt, da han scorer sit første mål og slår sejren fast, 2-0.
Adil Rami bliver dagens mand i skysovs mod Barcelona da han står for to scoringer. Jon Ander Sola scorer endnu et mål mod kampens slutning og vi vinder 3-1. Rami og Sola er pt ligatopscorere for Valencia med hver to mål. Nu må Soldado og Bony til at komme igang!
Soldado kommer igang, med en enkelt scoring mod Málaga. Sola fortsætter sin fremragende form med endnu et mål. Feghouli fuldender kunststykket, vi vinder 3-0 og rykker op på andenpladsen, en kamp og to point efter Barcelona.

Lille spillere bedre end nogen havde regnet med i 2. runde af ChL gruppespillet og samtidig spiller vi ret skidt. De formår at få et 2-2 resultat hvilket er temmelig skuffende. Vi får styr på det igen mod Hércules som vi vinder 3-0 over. Bony netter to gange. I den efterfølgende kamp mod Osasuna er der igen stort spil fra Los Murciélagos og vi vinder 5-1. Koke spiller fantastisk og Sola gør sig igen bemærket med to oplæg.
I den tredje ChL kamp hakker Asamoah det første søm i Partizans kiste efter bare 22 sekunder efter en solotur på venstre kant hvorefter han lægger den ind under keeperen. Tre minutter senere kommer et Ruiz classic mål og herefter belejres det serbiske felt. Mål nummer tre kommer kort før pausen ved Bony og derfra kører vi den bare hjem 3-0. Vi ligger efter tre kampe nummer et i gruppen med 7 point skarpt forfulgt af Dortmund med 6 point. I ligaen er vi nummer to efter Barca, men med en kamp mindre spillet.



¡Ale Valencia!

Et andet sted er Adigun Salami vendt tilbage til dansk fodbold efter han har været i Brighton, Millwall og Peterborough. Brøndby har hentet ham på en fri transfer.
« Seneste Redigering: 22 Aug 2013, 19:08 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #97: 22 Aug 2013, 19:20 »

Utrolig winningstreak du har kørende der.
Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #98: 22 Aug 2013, 20:29 »

Utrolig winningstreak du har kørende der.
Det er fuldstændig vanvittigt  Shockeret
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #99: 26 Aug 2013, 17:10 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
18. oktober - 22. december 2016


Ustoppelige Valencia
Valencia - Betis 1-0
mål: Álvarez
udv: Valencia

Marbella - Valencia 0-4
mål: Enrique, Ruiz, Soldado, selvmål

Getafe - Valencia 1-2
mål: Ruiz, Bony
udv: Asamoah

Partizan - Valencia 0-3
mål: Bony, Sola, Soldado

Valencia - Espanyol 0-0

Levante - Valencia 0-0

Dortmund - Valencia 2-3
mål: Soldado, Bony x2

Valencia - Mallorca 2-0
mål: Koke
skader: Bony

Valencia - Marbella 7-0
mål: Corchia, Rodríguez x2, Alcácer x4

Atletico - Valencia 1-5
mål: Rami, Koke, Feghouli, Aclácer x2
skader: Asamoah

Valencia - Lille 1-1
skader: Snijders, Feghouli

Valencia - Monterrey 2-0
mål: Corchia, Alcácer

Fluminese - Valencia 0-3
mål: Enrique, Pardo, Alcácer

Levante - Valencia 0-3
mål: Rami x2, Bony

Valencia - Zaragoza 2-0
mål: Soldado x2

Valencia - Levante 2-1
mål: Rami, Soldado

Det har været et begivenhedsrigt efterår 2016 for Valencia. Ungdomsfacilitetern e er blevet færdige, så vi nu er indehaver af et af Europas bedste anlæg. Jeg glæder mig til at se hvilke talenter der dukker op senere.
I Champions League er vi gået videre fra vores gruppe, efter sejre over Partizan og Dortmund og endnu en uafgjort mod LOSC Lille, der overraskende holder Dortmund bag sig og går videre til knockout fasen. Her skal vi møde Bayern München. Vi har slået dem før, og kan gøre det igen! FCK og Sion endte begge som nummer fire i deres puljer.


Paco Alcácer
I La Liga fortsætter vores fuldstændig vanvittige række af kampe som ubesejrede. Det er dog ikke storsejrer der er tale om. Det bliver til 1-0 mod Betis, hvor nyindkøbte Lander Álvarez scorer sit første mål. Getafe med Frederik Rønnow på kassen besejres 2-1 i en meget tæt kamp. Espanyol og Levante presser begge 0-0 resultater ud af os og de manglende fire point giver Barcelona en foreløbig førsteplads, da de bare tromler derudaf med sejr på sejr. Med en sejr på 3-2 over Dortmund i ChL, er det som om der kommer gang i den igen og Mallorca besejres overbevisende 2-0, Altetico bløder med 5-1 (de ligger meget skuffende nummer 17 i ligaen da vi tæver dem, kun et point over stregen). I den sidste ligakamp inden jul, sørger Soldado med to mål for en sejr over Zaragoza. Hans mål nummer to er et skud fra midtercirklen, da han opsnapper et dårligt spark fra keeperen der ude ved sidelinjen har fundet det ternede tæppe frem og holdt en lille picnic. Målet står ihvertfald gabende tomt. Rækken af ubesejrede kampe i træk i La Liga er nu oppe på 73. Det er en enestående rekord!

I Copa del Rey bliver det næsten for nemt da Marbella trynes med samlet 11-0. Alcácer har en god dag i returkampen hvor han er på pletten fire gange. I næste runde var vi så heldige at rende ind i lokalrivalerne fra Levante, der kun taber sammenlagt 5-1.
I kraft af vores sejr i Champions League sidste år skal vi selvfølgelig deltage i VM for klubhold, der dette år foregår i Canada. Her spiller vi først semifinale mod mexikanske CF Monterrey på BMO Field i Toronto. Vi vinder 2-0 og spiller et par dage senere finale mod Fluminese fra Brasilien. Den kamp vinder vi 3-0 og Ymer kan dermed fejre sit 8. trofæ i Valenciaregi. José Enrique er kampens helt store spiller med både mål, assists og eminent forsvarsspil.

Stillingen i La Liga her inden jul og nytår ser således ud at FC Barcelona ligger nummer et med 43 point efter 17 kampe. På andenpladsen finder vi Ymers tropper fra Valencia der har syv point op til førstepladsen og tre kampe til gode. Nummer tre er et andet Barcelona hold, nemlig Espanyol der efter 17 kampe har 34 point. Sevilla indtager fjerdepladsen efterfulgt af Zaragoza med Valencias unge italienske talent Giovanni Berti på holdet. Han er deres topscorer med ni mål. Ham glæder jeg mig til at få hjem i næste sæson. Som nummer seks har vi Real Madrid. I bunden ser det ud til at Atletico (!??), Osasuna, Betis og Mallorca skal slås om at undgå nedrykning. Hércules er fortabt…

Desuden har 18-årige Robin Snijders fået sin debut for Hollands landshold. Godt gået af den unge mand!



¡Ale Valencia!

Et andet sted laver Real Madrid en Ståle og genansætter José Mourinho, da det med Carlo Ancelotti i spidsen kun er blevet til en ottendeplads en tredjedel inde i sæsonen.
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #100: 26 Aug 2013, 17:15 »

Det kører jo bare for ymer og valencia.
Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #101: 30 Aug 2013, 23:29 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
23. december 2016 - 7. april 2017


Så gik den ikke længere
Valencia - Real Madrid 3-2
mål: Corchia, Bony, Asamoah

Villareal - Valencia 2-4
mål: Corchia, Asamoah, Bony x2
skader: Pardo, Koke

Real Madrid - Valencia 0-0

Valencia - Granada 2-1
mål: Rodríguez, Soldado

Valencia - Atletico 2-2
mål: Albiol, Bony
skader: Rodríguez

Valencia - Celta 2-0
mål: Rami, Valencia

Atletico - Valencia 1-5
mål: Soldado x2, Rami, Bony, Valencia

Real Madrid - Valencia 1-1
mål: selvmål
skader: Enrique, Koke

Athletic - Valencia 2-1
mål: Asamoah

Barcelona - Valencia 3-0
skader: Sola
udv: Rami

FC Bayern - Valencia 2-1
mål: Alcácer

Valencia - Athletic 3-1
mål: Koke x2, Alcácer
skader: Feghouli

Valencia - R. Sociedad 4-2
mål: Soldado x2, Asamoah, Alcácer

Málaga - Valencia 0-3
mål: Soldado, Alcácer x2

Hércules - Valencia 1-2
mål: Enrique, Bony

Valencia - FC Bayern 1-0
mål: Koke
udv: Rami

Valencia - Osasuna 4-1
mål: Alcácer, Bony x3

Valencia - Getafe 2-0
mål: Koke, Rami

Real Madrid - Valencia 3-2
mål: Emanuelson, Bony

Espanyol - Valencia 0-2
mål: Alcácer, Bony

Valencia - Real Madrid 3-0
mål: Bony, Koke, Corchia

Vi er kommet ind i år 2017, og vi starter året med et brag af en kamp mod Real Madrid i kvartfinalen i Copa del Rey. Vi vinder slaget 3-2 og returopgøret bliver 0-0 og vi går dermed videre til semifinalerne hvor vi endnu engang må pendle til Madrid (ja, det er Atletico). Den mellemliggende kamp vinder vi 4-2 over et meget effektivt Villarealhold der scorer på halvdelen af alle deres skud. Til sammenligning har vi 21 skud.
Før vi skal til Madrid igen skal vi dog først møde Granada hjemme på Nuevo Mestalla. Her vinder vi (lidt knebent) 2-1.
Den første af de to semifinalekampe ender 2-2. Raúl Albiol scorer et sjældent mål og Soldado brænder et straffe undervejs. En skam.
Samtidig med at vi besejre Celta 2-0 i La Liga, taber Barcelona i Madrid og der er dermed kun 4 point der adskiller os fra katalanerne i toppen af tabellen. Og nå ja, tre kampe mindre  Cool (<- denne kække smiley kommer jeg til at fortryde)
Den 25 jan. udtages Robin Snijders igen til det hollandske landshold og Jon Ander Sola udtages til Spaniens for første gang. Han får selskab af Koke, Ruiz og Enrique. Soldado er tilgengæld udeladt.
Han (Soldado) gør ellers sit for at fortælle landstræner Guardiola at han tager fejl. Han scorer de to første mål i vores overbevisende 5-1 sejr over Atletico i returkampen i Copa del Rey.

Der bliver åbenbart gået til makronerne til træningen og vi er rendt ind i et regulært skadeshelvede. Mange af de bærende kræfter sidder ude og unge folk som Molina, Madson og Palatsí, folk som slet ikke er i nærheden af startelleveren, ja nærmest ikke engang gode nok til bænken, må starte inde. Vi klarer os mod Real Madrid, dog skal vores mål scores af Nuri Sahin der klokker i det efter seks minutter og vi får dermed en heldig 1-1'er. I de to næste kampe falder straffen. Vores stribe som ubesejrede brydes af Athletic der vinder 2-1. Den gik ikke længere. Det er et hak i tuden på hele truppen, og humøret daler. Ikke mindst Ymers, der ellers normalt er i top. Det er dog en flot og ubegribelig præstation af Valencia der altså har spillet 77 La Liga kampe indtil nu uden at tabe. Stærkt!

Det bliver ikke bedre i næste kamp mod føreholdet fra Barcelona. De giver os en lærerstreg på hele 3-0. Adil Rami ser rødt og hjælper ikke ligefrem på situationen. Resultatet er skidt og Barcelona trækker lidt fra i kapløbet om førstepladsen.
Der var mulighed for oprejsning i Champions League mod Bayern München, men også de besejrer os, og vi har nu lidt nederlag tre kampe i streg. Hvad fanden sker der?! Det må være en slags rekord for Ymer…  Græder Heldigvis sørger Paco Alcácer for at vi får et udebanemål med derfra, så det kan lade sig gøre hjemme på Nuevo Mestalla.

Tilbage på sporet
Vi får endelig en sejr igen mod Athletic, der jo var så søde at bryde stimen. Koke er bagmanden med to mål. Det er så vigtigt at vi får point igen!
Det store spil findes frem igen i kampen mod Real Sociedad og der står 3-0 ved pausen. i anden halvleg er vi dog ved at tabe det på gulvet og Sociedad får scoret to gange. Men Kort før slutfløjt finder Soldado sin partner in crime i dagens angreb og Alcácer sætter hovedet på til slutresultat 4-2.

Det ser ud til at vi er tilbage på sporet. Málaga og Hércules besejres i fin stil med 3-0 og 2-1.
I returkampen mod Bayern sidder vi på flæsket. De bliver spillet ud af banen, men Neuer i kassen er en mur og han piller alt, undtagen et enkelt skud fra Koke, og dermed kan vi gå videre til kvartfinalerne på regelen om udebanemål. Her skal vi møde rivalerne fra Real Madrid.

i den efterfølgende kamp mod Osasuna slår Bony sejren fast med et hattrick. Vi vinder 4-1 og sørger for at toppen forbliver nogenlunde tæt. Tætheden holdes ved lige med en 2-0 sejr over Getafe.

Første halvleg i Champions League kvartfinalen mod Real i Madrid er ikke en af de bedste vi har spillet. Vi kommer bagud 2-0 og der er ikke så meget der hænger sammen. Men i anden halvleg finder Urby Emanuelson netmaskerne og kort efter har Bony udlignet! Desværre scorer Romelu Lukaku til 3-2 i de døende sekunder. Men to udebanemål er et glimrende udgangspunkt når man nu alligevel skal tabe. Der er fine chancer for at gå videre.
Den mellemliggende kamp vindes sikkert med 2-0 over Espanyol.
Den dårlige halvleg fra første opgør er glemt, og vi får den bedst tænkelige start på kampen, da Marcelo begår straffespark efter bare et minuts spil. Bony scorer, og Marcelo går ud med en skade som han fik i tacklingsøjeblikket . Tyve minutter senere brager Koke bolden i mål til 2-0 på godt opspil af Asamoah. Tre minutter efter er det Corchia der kaster sig frem og med støvlespidsen gør det til 3-0. Igen på oplæg fra Asamoah. Real Madrid er helt ude at skide!
I anden halvleg holder vi dem helt nede. De får ikke lov til noget og vi kører 3-0 sejren sikkert hjem. Semifinalen venter!

De (stadig, nedelagene til trods) resultater betyder at vi ligger nummer to med 67 point efter 27 spillede kampe. Det er ti point mindre en Barcelona på førstepladsen, men de har spillet 30 kampe. Real Madrid ligger nummer tre med 64 point. Under dem har vi Sevilla med 61, derefter hedder det Zaragoza, Espanyol, Granada og Real Sociedad. I bunden har vi Mallorca, Almería og Hércules.

Lidt transfers
Intet transfervindue uden Ymersk aktivitet. Det er dog ikke blevet til så meget i denne omgang. Ind er kommet 18-årige José Alfonso. Han er argentiner og spillede i Vélez. Jeg smed 47 millioner for denne lovende venstreback.
Gabriel Ndubuisi prøver endnu et lejeoophold, denne gang i Málaga.
Bilal Basacikoglu, min lille darling, tager til Fernebahce for 50 millioner. Jeg håber han blomstrer og jeg får fornøjelsen af ham senere.
Madsons kontrakt udløber til sommer og han har skrevet en forhåndskontrakt med Xerez. Han sendes en tur ned på u/19 holdet. Så kan han hygge sig der. Jeg bruger ham alligevel ikke på førsteholdet.

¡Ale Valencia!

Et andet sted kåres Michael Laudrup som årets manager i Danmark. Han har også gjort det godt med Esbjerg... der ligger nummer 10 i suppen… så deeet...
« Seneste Redigering: 30 Aug 2013, 23:32 af Ymer » Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #102: 30 Aug 2013, 23:36 »

Yawza! Wall of text lige deroppe... sorry  Rullende Øjne
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #103: 01 Sep 2013, 20:41 »


Valéncia Club de Fútbol, S.A.D.
8. april - 2. juni 2017


To finaler
Det er den sidste og afgørende fase af La Liga og det snærper til i kampen om guldet. Vi har gjort vores for at holde fast i vores chance, da vi bare har tromlet afsted med sejre over Levante, Atletico, Mallorca og Sevilla. Barcelona vinder (selvfølgelig) også deres kampe.
Valencia - Levante 3-0
mål: Soldado x2, Bony
skader: Koke

Valencia - Atletico 4-0
mål: Ruiz, Asamoah, Soldado x2
skader: Albiol

Mallorca - Valencia 1-2
mål: Asamoah, Emanuelson

Valencia - Chelsea 4-2
mål: Asamoah, Feghouli, Rodríguez, Álvarez
udv: Soldado

Sevilla - Valencia 1-2
mål: Alcácer, Valencia
udv: Sola

Chelsea - Valencia 2-2
mål: Bony, Valencia
skader: Enrique

Valencia - Almería 3-2
mål: Feghouli, Koke, Emanuelson
skader: Koke

Valencia - Villareal 4-2
mål: Aclácer x2, Rodríguez, Asamoah

Zaragoza - Valencia 2-4
mål: Soldado x2, Alcácer x2

Betis - Valencia 0-3
mål: Ruiz, Alcácer x2

Barcelona - Valencia 2-2 (tabt på straffe)
mål: Soldado x2

Almería - Valencia 0-5
mål: Alcácer x2, Ruiz, Rami, Bony

Man City - Valencia 1-2
mål: Soldado, Corchia

Valencia - Sevilla 4-1
mål: Asamoah, Sola, Bony, Snijders
skader: Rodríguez

Granada - Valencia 0-2
mål: Soldado x2

Derudover har vi på fornemmeste vis spillet os forbi Chelsea og direkte i Champions League finalen med en samlet 6-4 sejr.
Inden kampen mod Almería taber Barca 2-3 hjemme mod Zaragoza. Vi kan nu selv afgøre om vi skal have guldet hjem til Valencia for tredje gang i træk. Det kræver lutter sejre i de sidste kampe. Men det er vi jo gode til, det der med at vinde.
Almería kampen bliver dog sværere end forventet og vi kommer bagud af to omgange! Koke får udlignet og i det allersidste minut scorer Emanuelson et meget vigtigt mål. Der er nu syv point op til Barcelona der mangler at spille tre kampe. Vi har seks kampe til gode.

Vi har dog mulighed for at sikre os et trofæ allerede, nemlig Copa del Rey. Rivalerne fra Barcelona venter i finalen. De får den bedste start på kampen da de kommer foran efter bare fem minutter. Feghouli får tilkæmpet sig et straffespark med et kvarter til pausen og Soldado udnytter og udligner. Anden halvleg er drønkedelig, bortset fra et stolpeskud af Messi og kampen forstætter i forlænget. Her går der ikke længe før Barcelonas Angelo Henríquez bringer dem foran. Det ser umiddelbart skidt ud og vi laver mange tekniske fejl (nok mest grundet træthed). Pludselig får vi dog chancen da Álvarez opsnapper en slap Barca-aflevering og sender Soldado afsted fra midten af banen. Han er målrettet og suser ned mod Muslera i målet og udligner med bare fem minutter igen!
Det bliver desværre ikke til endnu et trofæ, da Rodríguez som eneste ud af ti skytter ikke scorer på sit forsøg. Vi må tage ligatrofæet i stedet for..

Vi vasker hurtigt pokalnederlaget af os med en 5-0 sejr over allerede nedrykkede Almería og Frederik Holst i hvad der er vores tredjesidste spillerunde i La Liga. Med de tre point ekstra på kontoen er der nu kun et op til Barcelona. Vi har en kamp mere at spille end dem. Det er samtidig ny rekord for Valencia med seksten sejre i træk i La Liga. Vi strutter af selvtillid og er mere nd klar til at møde Manchester City i vores næste kamp. Champions League finalen.

Finalen skal i år stå på Atatürk Olympic i Istanbul. Der er lagt op til et brag. Vi kender efterhånden City rigtig godt og ved hvordan de skal spilles mod. Det er godt nok ikke os der kommer bedst fra første halvleg. Agüero scorer på et straffespark kort før pausen.
City presser os og først ti minutter før tid får vi udlignet. Roberto Soldado stiger til vejrs og header bolden i en blød bue henover Joe Hart. City appelerer for offside, og jeg må indrømme at jeg faktisk er enig. Men jeg skal ikke brokke mig. Tredive sekunder før vi går ind i overtiden afslutter Corchia et fantastisk angreb. Det er Feghouli der med en høj bold fra venstre side finder franskmanden i feltets modsatte hjørne, han tæmmer den, trækker forbi en forsvarer, skyder, scorer og jubler! Der er fem minutters tillægstid og de ender med et frispark til City på kanten af feltet. Keishuke Honda skyder. Bolden glider i en perfekt bue over muren med retning mod mål. Den rammer træværket og går ud. Det bliver sidste boldberøring i dette års finale. Valencia har vundet Champions League for andet år i træk! Det er herligt og Ymer kan ånde lettet op.
Rami, Bony og Corchia er på turneringens hold.

Afgørelsen
Det er anden sidste spillerunde. Modstanderen er Sevilla. Med en sejr kan vi generobe førstepladsen! Sejren kommer. Og den er overlegen. Vi viser at guldet hører til i Valencia. Sevilla bankes med 4-1. Vi viser hvor skabet skal stå! Nu skal vi sørger for tre point i kamp nummer 38 ude mod Granada.

Det bliver en drømmestart! Soldado får prikket den ind via stolpen efter kun 4 minutter! Bony står for oplægget og Valenciatilhængerne er sikre på at der bliver målfest nu! Men sådan kommer det ikke umiddelbart til at gå. Der bliver dømt straffe til Granada efter 17 spillede minutter. Til tilhængere, spiller og Ymers store lettelse brænder Kevin Gameiro denne kæmpe chance for at stikke en kæp i hjulet på os.
Fra et andet stadion meldes det at Messi og Neymar har bragt Barca på 2-0. Vi skal holde føringen!
Den stadig 1-0 i Granada og frygten for en udligning og et tabt mesterskab ligger og lurer til langt inde i overtiden. Der er annonceret tre minutters tillægstid og da uret står på 93 minutter og 8 sekunder sker det. Der er mål. Soldado har gjort det til 2-0  og jublen bryder løs! Det går amok! Tilhængerne synger Soldados navn! Det bliver til et hattrick for Ymer og Valencia! Tre La Liga titler på stribe! De nye konger af spanien!

Ymer kåres forståeligt nok som årets manager i Spanien for andet år i træk. Sola udnævnes som årets unge spiller. Álvarez og Valdinei kåres som nummer to og tre. Jeg er stolt og glad over at de tre bedste unge spillere i Spanien pt befinder sig i min trup!

¡Ale Valencia!

Et andet sted er HSV rykket ned!!? hvad skete der?
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Return of the Ymer - En karriereblog
« Svar #104: 02 Sep 2013, 17:35 »

Fik lige læst hele bloggen igennem Smiley. Rigtig godt arbejde hold da op..
Ville du have noget i mod at smide ss af din taktik op samt hold instillinger Smiley?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010