home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 623 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 42921 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #165: 20 Apr 2009, 17:47 »

2 flotte updates Shaft og jeg håber du får hentet gode erstatninger for Zanka og Coe. Fortsæt det gode arbejde!
Logged

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #166: 20 Apr 2009, 22:59 »

hent ikke kim madsen for  guds skyld! Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #167: 20 Apr 2009, 23:50 »

Glæder mig til at se hvad du henter som erstatninger.. KIU Lars Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Yessir
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #168: 21 Apr 2009, 00:02 »

Lækker letlæselig blog, og det er ment på den mest positive måde overhovedet  Thumbs Up
En af de få jeg rent faktisk læser herinde (sammen med agf, cisco roma og et par andre) så kudos!

Jeg bliver dog pænt skuffet hvis Madsen eller Zivkovic skifter. Håber det er ren røgslør fra din side  Wink
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #169: 21 Apr 2009, 10:25 »

2 flotte updates Shaft og jeg håber du får hentet gode erstatninger for Zanka og Coe. Fortsæt det gode arbejde!

Mange tak!

Er nu kun Zanka jeg selv synes jeg skal hente erstatning til, da jeg både har Chirstiansen og Wiland til målet Thumbs Up

hent ikke kim madsen for  guds skyld! Smiley

Wink

Glæder mig til at se hvad du henter som erstatninger.. KIU Lars Thumbs Up

Jaa det bliver spændende at se Thumbs Up

Jeg skal forsøge Peace

Lækker letlæselig blog, og det er ment på den mest positive måde overhovedet  Thumbs Up
En af de få jeg rent faktisk læser herinde (sammen med agf, cisco roma og et par andre) så kudos!

Jeg bliver dog pænt skuffet hvis Madsen eller Zivkovic skifter. Håber det er ren røgslør fra din side  Wink

Jamen mange tak for den store ros Thumbs Up Er jeg glad for at høre Smiley

Så må vi håbe det ikke er Madsen eller Zivkovic Wink
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #170: 21 Apr 2009, 10:27 »

Mange tak!

Er nu kun Zanka jeg selv synes jeg skal hente erstatning til, da jeg både har Chirstiansen og Wiland til målet Thumbs Up

Hvad nu hvis EN af de to blir langtidsskadede? Ubeslutsom
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #171: 21 Apr 2009, 10:28 »

Hvad nu hvis EN af de to blir langtidsskadede? Ubeslutsom

Så er jeg ikke bleg for at give et af målmandstalenterne chancen som anden målmand Smiley
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #172: 21 Apr 2009, 10:29 »

okay, skulle bare lige vide.. men ellers et par supergode og meget fine updates du har fået smidt op.. er dog lidt ked af at du ikk kunne få mere ind for Zanka, men sådan er fodbold vel nu engang.. KIU Lars Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #173: 21 Apr 2009, 12:09 »

okay, skulle bare lige vide.. men ellers et par supergode og meget fine updates du har fået smidt op.. er dog lidt ked af at du ikk kunne få mere ind for Zanka, men sådan er fodbold vel nu engang.. KIU Lars Wink

Hehe også i orden Thumbs Up

Mange tak Milan Peace

Jaa Zanka han ville videre, og valgte så bare at slå til. Han kunne jo også været faldet i pris, hvilket ikke havde været så godt Smiley

Jeg skal forsøge Peace
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #24 Hovedstadens hold! - Farvel Zanka og Coe
« Svar #174: 21 Apr 2009, 12:14 »



Bo Svensson


Efter en intens jagt på en ny midterforsvarer kunne FC København idag præsentere en gammel anfører der vender hjem til Parken og København.

Efter 13 år for FC København tog han i 2005 til tyske Gladbach for små to millioner. Har nåede han at deltage i 32 kampe inden karrieren forsætte hos Mainz. Efter 31 kampe for Mainz vender Bo Svensson nu hjem til Danmark. Bo Svensson som har deltaget i en enkel landskamp skal agere backup til midterforsvarene med sin rutine.

Hans hovedspil er klart hans styrke, som kombineret med masser af lederskab gør ham til en glimrende forsvarer. FC København har betalt i omegnen af 6.000.000 for den 1´90 høje midterforsvarer som har skrevet under på en kontrakt gældende til 2012.

Dermed har FC København nu sit hold klar til foråret og består af følgende spillere.
Målmand : Jesper Christiansen(S) og Johan Wiland.

Forsvar : Mikael Antonsson(S), Markus Jonsson, Haydar Said, Ulrik Laursen, Peter Larsson(S), Bo Svensson, Zdenek Pospech(S), Niclas Jensen, Oscar Wendt(S) og Danni Jensen.

Midtbane : Jacob Neestrup, Saban Özdogan, William Kvist(S), Atiba Hutchinson(S), Hjalte Bo Nørregaard, Stefan Ishizaki, Libor Sionko(S), Martin Vingaard(S) og Anders Due.

Angreb : Dame N´Doye(S), César Santín(S), Aílton, Morten Nordstrand og David Bellion.

Spillerne i parantes er dem der normalt starter.




Tak til AFC for Top og bundbanner. Takt til Bave for billede
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Hovedstadens hold! - Bo Svensson
« Svar #175: 21 Apr 2009, 12:17 »

Dejligt at se du har fået en glimragende erstatning for Zanka.. Welcome home Bo Svensson.. nu håber jeg bare han får noget spilletid så kan vise sig værdig til at slå en af midterforsvarerne ud.. selvom det selvfølgelig ikke blir nemt Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Hovedstadens hold! - Bo Svensson
« Svar #176: 21 Apr 2009, 14:50 »

Godt indkøb. Dejligt med Svensson tilbage. Han gjorde det rigtig godt i de tidligere sæsoner for os og var en af vores stjernespillere som virkelig udviklede sig godt. Det ser fint ud Shaft.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Hovedstadens hold! - Bo Svensson
« Svar #177: 22 Apr 2009, 01:31 »

Dejligt at se du har fået en glimragende erstatning for Zanka.. Welcome home Bo Svensson.. nu håber jeg bare han får noget spilletid så kan vise sig værdig til at slå en af midterforsvarerne ud.. selvom det selvfølgelig ikke blir nemt Wink

Jeg er rimelig sikker på han nok skal få sin chance. Så er det bare op til ham at gribe den Thumbs Up

Godt indkøb. Dejligt med Svensson tilbage. Han gjorde det rigtig godt i de tidligere sæsoner for os og var en af vores stjernespillere som virkelig udviklede sig godt. Det ser fint ud Shaft.

Jaa dejligt med den tidligere anfører tilbage! Håber han kommer til at gøre det godt Thumbs Up
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Hovedstadens hold! - Bo Svensson
« Svar #178: 23 Apr 2009, 15:51 »

Der sker nok ikke mere ved denne blog, desværre. Har en update liggende klar, men nyforelskelse og et masse nyt har gjort jeg intet lyst har til at blogge mere.

Er dog glad for dem der har fulgt min blog, og held og lykke til alle dem der stadig bloggere løs Smiley

Også en stor tak skal der lyde til alle der har hjulpet mig med min blog, og specielt AFC for det grafik han har ville levere!

Lars
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #25 Hovedstadens hold! - Bo Svensson
« Svar #179: 23 Apr 2009, 15:57 »

Der sker nok ikke mere ved denne blog, desværre. Har en update liggende klar, men nyforelskelse og et masse nyt har gjort jeg intet lyst har til at blogge mere.

Er dog glad for dem der har fulgt min blog, og held og lykke til alle dem der stadig bloggere løs Smiley

Også en stor tak skal der lyde til alle der har hjulpet mig med min blog, og specielt AFC for det grafik han har ville levere!

Lars
Lyder da frækt med nyforelskelse Smiley  Hævet Øjenbryn
Men ej, sgu meget ærgeligt bloggen stopper. Desværre sker det er bloggere hurtigt mister lysten, men nu skulle blogsene her i Blogkonkurrencen også strække sig over 1 måned, men desværre kunne du ikke. Det er også helt ok. Men du skriver bare hvis du skal have mere grafik og jeg nydt at lave det til dig! Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010