home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  1 Bruger, 303 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 43137 gange)
AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #135: 14 Apr 2009, 16:11 »

Tillykke med Champions League deltagelsen. Det skal nok blive spændende at høre om. Tror sku du har en god chance for at komme til kvartfinalen, eller i hvf. gå videre fra din gruppe, men det kommer jo an på hvem du trækker? Det får vi vel at vide i næste update?

Dog synes jeg bare du stadigvæk skriver for meget tilskuertal og stadionplads. Det er en ting jeg ikke bryder mig særlig meget om, men hvis man kun skriver det nogle gange, så er det fint, men synes du skriver det for meget. Det bliver alt for detaljeret, hvis du forstår.

Håber du retter det!

Ps: Jeg kan godt lave mere grafik hvis det er Tunge
Logged

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #136: 14 Apr 2009, 16:34 »

Må sige det igen den her er genial og den måde dit hold spiller på er genialt

Vi ses ståle du er på vej ind på jobbet..
Logged

PSN: Guldfck

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #137: 14 Apr 2009, 23:39 »

Tillykke med kvalifikationen. Det bliver spændende at høre hvem du trækker Opstemt

Jaa bestemt Opstemt Og tak!

Sådan! Et dansk hold i CL - det er fedt. Nu må vi se hvad du kan få ud af deltagelsen  Smiley

Tak tak Dusty! Glæder mig også til at se det Smiley

Tillykke med Champions League deltagelsen. Det skal nok blive spændende at høre om. Tror sku du har en god chance for at komme til kvartfinalen, eller i hvf. gå videre fra din gruppe, men det kommer jo an på hvem du trækker? Det får vi vel at vide i næste update?

Dog synes jeg bare du stadigvæk skriver for meget tilskuertal og stadionplads. Det er en ting jeg ikke bryder mig særlig meget om, men hvis man kun skriver det nogle gange, så er det fint, men synes du skriver det for meget. Det bliver alt for detaljeret, hvis du forstår.

Håber du retter det!

Ps: Jeg kan godt lave mere grafik hvis det er Tunge

I får det afvide i næste update nemlig. Men lad os nu lige slå koldt vand i blodet. Kvartfinale i CHL? Kom ikke engang videre fra Uefa Cuppen sidste år.

Ang. stadionplads osv. er det noget jeg personligt selv godt kan lide at høre til de afgørende kampe. Så fornemmer man også lidt hvilken kulisse kampen har foregået i. Så derfor vil jeg stadig skrive det om de vigtige kampe.

Og lige til sidst, så redigere jeg aldrig i mine updates, så det er ikke noget der bliver rettet.

Du laver bare løs. Har jo allerede en masse fra dig Thumbs Up

Må sige det igen den her er genial og den måde dit hold spiller på er genialt

Vi ses ståle du er på vej ind på jobbet..

Haha tak, gad det var ligeså nemt i virkeligheden Peace
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #138: 15 Apr 2009, 11:42 »



Champions League


FC København havde fornøjelsen af at være fjerde, og dermed sidste seedet i lodtrækningen til Champions League gruppespillet i dag.

De danske mestre kunne derfor se frem til kvalificeret modstand, lige meget hvilket hold de var så heldige at trække.

3. Seedet - Sampdoria.
FC København var også i gruppe med det italienske storhold i sidste års Uefa Cup gruppespil. Dengang blev det til en overraskende storsejr på 5-2 til danskerne. Derfor forventes det også at Sampdoria ikke undervudere FCK, og med forstærkninger som Cristián Zapata og Christian Poulsen er det et bedre hold, end det hold der sluttede på anden pladsen i Serie A sidste år, kun et point efter AC Milan.

2. Seedet - Werder Bremen.
Werder Bremen var det formentligt sværeste hold som FC København kunne trække fra andet lag. De tyske mestre
her forstærket det hold som sluttede et point foran Bayern München i sidste sæson.
Mens man har holdt på alle ens egne store spillere, så er der kommet tilgang af to spillere fra divisionsrivaler. Til at forstærke midtbanen er Simon Rolfes fra Leverkusen kommet, og i front er Demba Ba fra Hoffenheim hentet. Dermed er det et yderst skræmmende hold som FC Købehavn skal op imod.

1. Seedet - Villareal.
Mange vil nok sige det er en heldig lodtrækning med Villareal fra øverste lag. Villareal blev godt nok også kun nummer fem i Liga BBVA i sidste sæson, hele 27 point efter Real Madrid. Men grunden til de er med i år, er at de er forsvarende Champions League mestre som vandt finalen mod Manchester United i sidste sæson med 3-1.
Villareal har ikke lavet de store handler, rent økonomisk, men der er kommet kvalitet på holdet. Fra Chelsea er portugisiske Deco hentet, og også Luis Jiménez og målmand Grégory Coupet er kommet til klubben, som skal forsøge at forsvare deres Champions League titel.




Tak til AFC for grafik
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #19 Hovedstadens hold! - Champions League
« Svar #139: 15 Apr 2009, 12:16 »

Spændende gruppe må man sige... Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Hovedstadens hold! - Champions League
« Svar #140: 15 Apr 2009, 13:07 »

Spændende gruppe, med svære hold. Villareal må ses som favorit til at gå videre, men jeg tror du har en chance. Skal nok blive spændende det her Shaft. Glæder mig til gruppespillets kampe!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Hovedstadens hold! - Champions League
« Svar #141: 15 Apr 2009, 23:02 »

Spændende gruppe må man sige... Smiley

Så absolut en spændende og svær gruppe Thumbs Up

Spændende gruppe, med svære hold. Villareal må ses som favorit til at gå videre, men jeg tror du har en chance. Skal nok blive spændende det her Shaft. Glæder mig til gruppespillets kampe!

De forsvarende mestre må selvfølgelig være favorit ja Smiley Håber aller højst på jeg måske kan drille Sampdoria eller Werder og tage 3 pladsen, men der er ingen tvivl om jeg er underdogs i alle opgørene. De forsvarende Champions League mestre. De tyske mestre og nummer to fra Italien. Jo tak, det er en stor mundfuld!
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #19 Hovedstadens hold! - Champions League
« Svar #142: 16 Apr 2009, 00:12 »



Svingende start i superligaen


FC København skulle forsøge at overfører deres gode resultater fra Champions League kvalifikationen til den Danske Superliga hvor man skal forsvare sidste års flotte sejr.


Efter otte kampe har FCK sikret sig 13 point. Ikke noget der er acceptabelt for klubben i den danske hovedstad. Man har smidt point mod Aab, Brøndby og FC Midtjylland som alle tre har spillet uafgjort mod FCK i Parken, og samtidig har man tabt på udebane til OB, men det kun blev 1-1 mod FC Nordsjælland. Ikke det som FC København er helt vant til.
Den nye etter er derimod sidste års toer, FC Midtjylland som har sikret sig 19 point, og dermed allerede seks point mere end FC København. Det var endvidere dem der var spilstyrende tilbage i Parken foran 21.439 tilskuer som blev 1-1 efter mål af Morten Nordstrand og Ken Fagerberg.

Et af de store problemer for FC København er at få scoret mål. Sidste års topscorer Dame N´Doye har kun nettet en gang ud af syv mulige kampe. César Santín som bomber i europa har kun fået bolden ind 2 gange, mens Morten Nordstrand er den eneste der scorer regelmessigt med seks scoringer. Det nye indkøb David Bellion har været plaget af skader, men scorede i hans debut som sikrede FC København et point på Farum Park. Oscar Wendt blev noteret for et selvmål i den kamp som blev 1-1.

I tredje runde af pokalen skulle FC København kæmpe med Nivå-Kokkedal om videre deltagelse. Der kom aldrig rigtigt spænding i den kamp som FCK sejrede med 5-0. César Santín stod for tre kasser, mens Libor Sionko scorede en enkel og Martin Harboe blev noteret for et selvmål.
I fjerde runde skal FCK op imod SønderjyskE.




Tak til AFC for grafik!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Hovedstadens hold! - Svingende start i superligaen
« Svar #143: 16 Apr 2009, 15:46 »

Gode resultater med sejre som det vigtigste. Forventet du gik videre i pokalen og det gjorde du. SønderjyskE er jo ikke svære, så forventer da også du slår dem ud! Thumbs Up

Godt job Shaft!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Hovedstadens hold! - Svingende start i superligaen
« Svar #144: 16 Apr 2009, 18:00 »

Gode resultater med sejre som det vigtigste. Forventet du gik videre i pokalen og det gjorde du. SønderjyskE er jo ikke svære, så forventer da også du slår dem ud! Thumbs Up

Godt job Shaft!

Synes ellers selv jeg har fået alt for mange uafgjorte kampe.. Wink Og forventer også videre avancement mod SønderjyskE Thumbs Up
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #20 Hovedstadens hold! - Svingende start i superligaen
« Svar #145: 16 Apr 2009, 18:21 »



De første 3


FC København har fået en svær lodtrækning til deres Champions League gruppe. De tyske mestre, de italienske toer og de forsvarende Champions League mestre skal forsøge at danse sig forbi danske FC København som giver hele 150.0 gange pengene igen hvis man vil spille på dem til at stå med trofæet med de store øre til maj.

I den første kamp kom de forsvarende tyske liga mestre Werder Bremen på besøg i Parken foran 35.402 tilskuere, hvor dommer Steve Bennett skulle styre slagets gang.
Efter sølle tre minutter af kampen har César Santín fået tilskuerne til at rejse og juble med deres hold. En super tværaflevering af Sionko ender ved Santín ved bagerste stolpe som bare sætter foden på og lader den passere Tim Wiese i målet.
FCK spiller bolden godt rundt, dog uden at komme til de helt store chancer. Werder Bremen ligner ikke et hold der burde vinde klart, og FCK´s føring holder da også til pause.
Efter pausen begynder Werder Bremen at vise flere tænder
og som tiden går kommer de frem til flere og flere chancer, men kaptajnen Jesper Christiansen holder buret rent, lige indtil tre minutter før tid hvor indskiftede Mesut Özil tager chancen langt udefra og knalder bolden ind i det lange hjørne til resultatet 1-1.

Efter det flotte resultat mod Werder Bremen skulle man gæste El Madrigal foran sølle 19.183 tilskuere. De forsvarende Champions League mestre kommer ud af starthullerne helt som frygtet, set med FCK´s øjne. Ved pausen står det nemlig allerede 4-0 i spansk favør.
Morten Nordstrand havde chancen for at reducere kort inden i anden halvleg, men rammer stolpen på hans straffespark. Og kun ti minutter senere bliver Zdenek Pospech vist ud efter to gule kort. Kørt før kampen skal fløjtes af scorer Marco Ruben til slutresultatet 5-0.

Efter det store nederlag til de forsvarende Champions League mestre skulle Sampdoria gæste den bane hvor de bare et år tidligere havde fået en lærrestreg og et 5-2 nederlag med hjem i baggagen til Italien.
Kampen ligger ud i langsomt tempo, og uden det store der sker ved første halvleg. Derfor var det også en helt fortjent 0-0 stilling ved pausen.
Kampen ændre dog ikke særlig meget karakter i anden halvleg, så det lignede en nulløsning, indtil et kvarter før tid hvor Sergio Almirón dukker op i en kontra chance for Sampdoria og gør det til en kedelig 1-0 sejr på den italienske måde. Dermed er status at FCK kun har et point efter tre kampe, og får meget svært ved at gå videre.


Tak til AFC for grafik
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Hovedstadens hold! - De første 3
« Svar #146: 16 Apr 2009, 23:56 »

Flot update endnu engang.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Hovedstadens hold! - De første 3
« Svar #147: 17 Apr 2009, 10:36 »

Flot update endnu engang.. KIU

Mange tak Jimmy Thumbs Up
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Hovedstadens hold! - De første 3
« Svar #148: 17 Apr 2009, 12:45 »

Det er da flot du kan få 1-1 mod Bremen, men ærgerligt med nederlagene til de 2 andre. Det lader til du ikke går videre, desværre. Men ellers godt skrevet, Shaft.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 Hovedstadens hold! - De første 3
« Svar #149: 18 Apr 2009, 00:28 »

Det er da flot du kan få 1-1 mod Bremen, men ærgerligt med nederlagene til de 2 andre. Det lader til du ikke går videre, desværre. Men ellers godt skrevet, Shaft.

Mange tak Thumbs Up Er dog ærgelig over det ikke lykkes mig at holde 1-0 sejren mod Bremen, som ville havde gjort puljen mere åben..
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010