home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 42726 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
#Lukket - Hovedstadens hold!
« : 01 Apr 2009, 11:18 »



Intro


Grunden til valget faldte på FC København som det hold jeg skulle blogge om, skal findes i at jeg, to dage før blogkonkurrencen blev skudt igang havde påbegyndt mit save med dem. Så hvis jeg skulle være med, som jeg ville, måtte jeg skrive om de danske stjerner og forsøge at gøre dem så interessante for alle læserne.

I år er første år jeg deltager i blogkonkurrencen, derfor er mit mål også bare at gennemføre hele måneden. Jeg satser derfor ikke på at vinde, og indrømmer at jeg minimum kan finde op til 10 bloggere som er langt bedre end mig - og som jeg glæder mig til at følge i denne måned.

Måneden er, for mit vedkommende, hellere ikke den bedste. Som nogle ved, arbejder jeg på bakken, og vi har nu haft åben i seks dage, hvor jeg alle dage har arbejdet. Derfor vil det også være lidt tyndt med updates formentlig på visse tidspunkter, for selvom jeg har skrevet en masse updates, skal jeg stadig finde mit grafik, og jeg skal have en computer som er på nettet.

Jeg vil til sidst ønske alle en god blog måned, og håber at nå måneden er omme, at vi finder en masse blogs, som der stadig køre.
Held og lykke alle!


Topbanner af Cesc
« Seneste Redigering: 23 Apr 2009, 22:49 af Shaft » Logged


Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Hovedstadens hold!
« Svar #1: 01 Apr 2009, 12:16 »

Alene holdvalget er nok til at jeg vil have et øje på dene her blog.

Jeg kan dog ikke bedømme så meget udfra den sparsommelige intro, men vil da kigge med fremover.

Held og lykke med Byens Hold
Logged

Isolation

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Hovedstadens hold!
« Svar #2: 01 Apr 2009, 12:31 »

Jeg følger også spændt med her, da jeg er FCK fan Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Hovedstadens hold!
« Svar #3: 01 Apr 2009, 13:49 »



Opsummering


Som tidligere nævnt har FC København fundet en ny manager. Lars Aanæs overtager styringen med øjeblikkelig virkning på Parken. Idag holdte han så sit første pressemøde hvor der blev gennemgået hans egen forventninger, hans målsætning og hans generale fremtidsplaner. Det var en glad 35-årig dansker som sad i rampelyset.

Forholdsvis hurtigt kom man frem til det forventede. Nemlig at FC København skal forsætte som en magtfaktor i dansk fodbold, og samtidig skal forsøge at tage skridtet videre i Champions League, nå man engang kommer til at deltage i den prestige fuldte turnering. Faktum er nemlig at FCK som de kaldes skal ud og vise sig europæisk i den lidt mindre turnering, Uefa Cuppen.

Lars Aanæs havde også nogle personlige forventninger som han gerne så indfries allerede i hans første år som manager.
"The Double" i Danmark som er Superligaen og pokal turnerningen skal vindes. Samtidig håber han på det lykkes FCK at komme videre fra det Uefa Cuppens gruppespil. I Uefa Cuppen er der allerede blevet trukket lod til den første kvalifikations runde, og her møder FCK, Glentoran fra Nordirland.
Længere ude i fremtiden ser Aanæs gerne at man indenfor tre år kommer videre fra Champions League gruppespillet.

Lars Aanæs har dog ikke tænkt sig at blive fastgroet i Parken. Selvom han kun har fået en et-årig kontrakt til at starte med, forventer han godt nok at blive et par år ekstra. Men så hellere ikke mere. Planen er nemlig at få prøvet sig af ude i udlandet, og en dag være manager for en topklub i en af de tre bedste rækker.


Topbanner af Cesc
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: #2 - Opsummering - Hovedstadens hold!
« Svar #4: 01 Apr 2009, 13:58 »

Dejligt med en FCK-blog Thumbs Up Så må jeg bare håbe, at du kan fortsætte succesen i det københavnske både i indland og udland.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Hovedstadens hold!
« Svar #5: 01 Apr 2009, 14:27 »

Alene holdvalget er nok til at jeg vil have et øje på dene her blog.

Jeg kan dog ikke bedømme så meget udfra den sparsommelige intro, men vil da kigge med fremover.

Held og lykke med Byens Hold

Hehe Thumbs Up

Jeg laver normalt ikke så meget intro osv. Er først nå vi kommer ind i sæsonen jeg plejer at skrive en masse Smiley

Jo tak Thumbs Up
Jeg følger også spændt med her, da jeg er FCK fan Smiley

Håber jeg kan tilfredsstille en af deres fans så Thumbs Up

Dejligt med en FCK-blog Thumbs Up Så må jeg bare håbe, at du kan fortsætte succesen i det københavnske både i indland og udland.

Det er nemlig det vi må håbe Smiley
Logged


JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Opsummering - Hovedstadens hold!
« Svar #6: 01 Apr 2009, 15:38 »

Jeg har høje forventninger til dig min ven og du starter jo utrolig lovende ud.. Mr Shaft - KIU!!
Logged

- Veni, vidi, vici -

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Opsummering - Hovedstadens hold!
« Svar #7: 02 Apr 2009, 00:26 »

Jeg har høje forventninger til dig min ven og du starter jo utrolig lovende ud.. Mr Shaft - KIU!!

Tak tak min ven! Er jeg virkelig glad for at høre - Din kommentar er det samme som 10 kommentarer for mig Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Opsummering - Hovedstadens hold!
« Svar #8: 02 Apr 2009, 14:26 »

Jeg vil faktisk indrømme at holdet er en af grundene og nok den største grund til jeg vil læse med her Shaft. FC København er bare et meget spændende hold med hver sine specialer. Truppen, økonomien osv. Alt det gør det bare spændende. Nogle flotte banners. Glæder mig meget til kampene! Fortsæt endelig Shaft! Jeg ved du kan!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #2 - Opsummering - Hovedstadens hold!
« Svar #9: 02 Apr 2009, 20:29 »



Markus Jonsson



FC København har idag hentet en svensk back til klubben. Efter at have imponeret flere af FC Københavns talentspejdere var Lars Aanæs på tribunerne da AIK spillede 1-1 hjemme mod GAIS.
Med sig hjem kom en tidligere svensk landsholdsback, som har trukket Sverige´s nationaldragt over hovedet tre gange i en alder af 27. Markus Jonsson hedder manden som fremover skal kæmpe med tjekkiske Zdenek Pospech om spilletid.

Markus Jonsson har kostet FC Købehavn omkring 6.000.000 kroner. Han har spillet 170 kampe for Öster og 54 kampe for AIK inden turen nu går til København. Det er ligeledes blevet til 34 mål i de i alt 224 senior kampe han har deltaget i.

Jonsson styrker er at han holder et stabilt niveau, ligesom han har en glimrende teknik.
FC København skulle være ude efter endnu en spiller, og rygtes i flere medier efter den stærke dansker Jonas Borring.


Topbanner af Cesc - Billede af ZaZZal

Til sidst vil jeg informere folk - Grundet manglende tid, kan jeg kun fremvise små updates alá denne lige pt. Det må folk så tage til takke med indtil videre.

Da jeg desuden har spillet fremaf, fremviser jeg hellere ingen SS. God læselyst.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #3 Hovedstadens hold! - Markus Jonsson
« Svar #10: 03 Apr 2009, 00:00 »



Stefan Ishizaki



Bare en uge efter Markus Jonsson blev præsenteret for pressen i Danmark skulle FC København præsentere en ny svensker.
Pressen havde forudset det ville dreje sig om en fløj, men hvor resten af rygterne gik på Jonas Borring, Dennis Rommedahl og Frederik Ljunbjerg fik pressen ikke helt ret.

Det var nemlig en 26-årig svensk fløj som kommer til fra Elfsborg. Stefan Ishizaki har underskrevet en fire-årig kontrakt, og det forventes at FCK har måtte slippe lidt over 10.000.000 danske kroner for den teknisk begavet højre fløj.

Stefan Ishizaki skal nemlig kæmpe med Libor Sionko om spilletid for klubben der ligger i den danske hovedstad. Ishizaki har været lidt omkring i sin proffesionale fodbold karriere indtil videre som tæller ophold i Rågsved, AIK, Genoa, Elfsborg og nu altså danske FC København. I sine i alt 234 kampe har fløjen scoret 35 mål.


Topbanner af ZaZZal og billede af Cesc
Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: #4 Hovedstadens hold! - Stefan Ishizaki
« Svar #11: 03 Apr 2009, 12:34 »

Det er udmærket med så korte updates, når det bare omhandler et par spillerindkøb, og jeg ved jo, hvor travlt du har for tiden Smiley To gode indkøb, der styrker bredden i en trup, som stort set er perfekt. Keep it up Thumbs Up
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Hovedstadens hold! - Stefan Ishizaki
« Svar #12: 03 Apr 2009, 14:10 »

Det er udmærket med så korte updates, når det bare omhandler et par spillerindkøb, og jeg ved jo, hvor travlt du har for tiden Smiley To gode indkøb, der styrker bredden i en trup, som stort set er perfekt. Keep it up Thumbs Up

Dejligt at høre Mikkellas Thumbs Up
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Hovedstadens hold! - Stefan Ishizaki
« Svar #13: 03 Apr 2009, 14:42 »

Det er sku fint nok du ikke laver så store updates om indkøbene. De er super gode investeringer som jeg ved og håber kan medføre til Uefa Cuppens gruppespil. Glæder mig til mere Shaft.
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #4 Hovedstadens hold! - Stefan Ishizaki
« Svar #14: 03 Apr 2009, 15:49 »

Det er sku fint nok du ikke laver så store updates om indkøbene. De er super gode investeringer som jeg ved og håber kan medføre til Uefa Cuppens gruppespil. Glæder mig til mere Shaft.

Det er jeg meget glad for Wink
Logged


Sider: [1] 2 3 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010