home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 518 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 43047 gange)
Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #120: 13 Apr 2009, 18:26 »

Godt indkøb. FCK uden Ailton? hmm. Shaft.. han er da god Smiley
Men så er det godt du kun lejede ham ud. Due skal nok blive god for dig og du laver nogle gode updates.

Aílton har haft mere end svært ved at tilkæmpe sig en plads, så derfor ville jeg leje ham ud. 10 millioner for en 4 angriber er hellere ikke helt skidt, hvilket er det jeg får samlet hvis International køber ham (1 mio nu for leje, 9 ved køb).
Håber bestemt også Due levere nå han får chancen!
Og mange tak for det Thumbs Up
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #121: 13 Apr 2009, 18:30 »

Synes, dit top banner er det pæneste  Cool

Jeg synes, du har forbedret dit skriftlige siden sidst, jeg kiggede ind. Stort plus og ros herfra.
KIU, Shaft Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #122: 13 Apr 2009, 19:21 »

Synes, dit top banner er det pæneste  Cool

Jeg synes, du har forbedret dit skriftlige siden sidst, jeg kiggede ind. Stort plus og ros herfra.
KIU, Shaft Smiley

Haha, selvfølgelig synes du det - Og du er da velkommen til at lave et nyt og et bundbanner hvis du vil Peace

Det er jeg glad for at høre Thumbs Up
Håber du kigger ind fortsat i fremtiden Smiley
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #123: 13 Apr 2009, 19:43 »

God blog, du har gang i her Shaft! Synes ikke det er så vigtigt med en trupgennemgang, eller opsummering, eller lignende. Det har alle de andre, og er vel kun for folk, der ikke følger med regelmæssigt.

Kan rigtig godt lide disse updates, så man ved hvad der rører sig i klubben, og man føler at man er med i spillet. Ikke at du er 7 måneder foran os, men at vi står på lige fod. Det er skønt Thumbs Up
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #124: 13 Apr 2009, 19:45 »

God blog, du har gang i her Shaft! Synes ikke det er så vigtigt med en trupgennemgang, eller opsummering, eller lignende. Det har alle de andre, og er vel kun for folk, der ikke følger med regelmæssigt.

Kan rigtig godt lide disse updates, så man ved hvad der rører sig i klubben, og man føler at man er med i spillet. Ikke at du er 7 måneder foran os, men at vi står på lige fod. Det er skønt Thumbs Up

Hehe, jeg overvejer det med trupgennemgang. Det er trods alt ikke det store der er sket jo Thumbs Up

Er jeg glad for at høre! Var også min mening fra starten af, ikke at gøre updatesne alt for lange. Det kan jo også skræmme mange!
Mange tak for rosen Peace
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #16 Hovedstadens hold! - Würtz og Aílton
« Svar #125: 13 Apr 2009, 19:48 »



David Bellion


Det har længe været kendt at FC København leder efter en ny angriber, efter man har lejet Aílton ud til Internacional.
I dag har man så fundet manden som kommer til fra Bordeaux, og tidligere har spillet på det legendariske stadion, Old Trafford.

16.000.000 skulle FC København sende sydpå for at få franskmanden David Bellion i truppen. Bellion er nok mest kendt for hans to år i Manchester United hvor han spillede i 24 kampe og scorede 3 mål. Bellion som inden skiftet til Manchester United spillede for AS Cannes og Sunderland har scoret 34 mål i 148 kampe. Efter opholdet i United tog han videre til West Ham og Nice inden han endte i Bordeaux.

Den 181 centimeter høje angriber har sin styrke i sin hurtigthed, som gør han er yderst farlig på stikninger. Desuden fejler hovedspillet hellere ikke det store. Bellion har desuden deltaget i 4-U21 landskampe for Frankrig og blev født i Sévres. Bellion har også aner fra Senegal.
David Bellion har skrevet under på en fire-årig kontrakt og får spillenummer 18.


Tak til Alek9000 for topbanner og AFC for billede!
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #126: 13 Apr 2009, 20:01 »

Tænkte nok jeg skulle lave et billede af David Bellion, grundet du har købt ham. Han er en rigtig god og ung endda. Han kan blive en stor spiller og kan måske arve tronen fra en Thierry Henry på landsholdet, hvem ved?
God updates, Shaft!
Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #127: 13 Apr 2009, 20:33 »

Tænkte nok jeg skulle lave et billede af David Bellion, grundet du har købt ham. Han er en rigtig god og ung endda. Han kan blive en stor spiller og kan måske arve tronen fra en Thierry Henry på landsholdet, hvem ved?
God updates, Shaft!

Hehe, godt tænkt Wink

Tror sku ikke rigtigt han kan komme i Henrys fodspor Opstemt Men håber han kan blive en stor succes i Danmark Smiley

Tak!
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #128: 13 Apr 2009, 22:34 »

Flotte updates Shafty.. Ailton væk fra FCK(BuHuuu! Græder ) .. og fint nok at du fik solgt Würtz når du alligevel ikke kunne bruge ham Tunge .. Glæder mig sgu til at høre om den nye sæson og specielt Champions League hvor jeg forventer du kommer med til knock-outfasen Wink

KIU my friend Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #129: 13 Apr 2009, 22:59 »

Flotte updates Shafty.. Ailton væk fra FCK(BuHuuu! Græder ) .. og fint nok at du fik solgt Würtz når du alligevel ikke kunne bruge ham Tunge .. Glæder mig sgu til at høre om den nye sæson og specielt Champions League hvor jeg forventer du kommer med til knock-outfasen Wink

KIU my friend Wink

Hehe som mange ikke kan lide at Aílton ryger Opstemt

Glæder mig også til den nye sæson, men mon ikke lige vi skal se hvad grupperne bliver inden vi stiller forventninger? Smiley
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #130: 13 Apr 2009, 23:03 »

Hehe som mange ikke kan lide at Aílton ryger Opstemt

Glæder mig også til den nye sæson, men mon ikke lige vi skal se hvad grupperne bliver inden vi stiller forventninger? Smiley

NEJ! .. jeg har STORE forventninger Shafty.. Du SKAL vinde din CL-gruppe UANSET hvem du kommer i gruppe sammen med  Grin
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #131: 14 Apr 2009, 10:39 »

Info!

Jeg har valgt ikke at lave en trupgennemgang, da der trods alt næsten intet er sket.
Derfor vil den update der kommer i aften dreje sig om kvalifikationen til CHL.
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #17 Hovedstadens hold! - David Bellion
« Svar #132: 14 Apr 2009, 11:49 »



Kvalifikation


Som en konsekvens af man allerede træder ind i den første kvalifikations runde i Champions League har FC Købehavn ikke holdt sommerpause, hvilket i stedet har givet nogle venskabskampe mod Køge, Lyngby, Ab og Viborg.
Ens for dem alle var at FC København stod for to mål i alle kampene, og det var kun Ab der formåede at komme på tavlen en enkel gang, så fire sejre blev det til for FC København.

I Champions League havde man trukket Neftci som også blev slået ud med samlet 7-0 efter en klar 5-0 sejr hjemme i Parken hvor César Santín blev den store oplevelse med tre mål. Nordstrand og Vingaard stod for de to andre.
I anden runde fik man æren af finske HJK som også sikkert blev besejret, denne gang samlet 5-0 efter en magt demonstration i Finland, hvor FCK kom hjem med en 4-0 sejr hvor César Santín og Morten Nordstrand stod for hver to mål.

Der manglede derfor kun en enkel runde før man var med i det eftertragtet gruppespil, og her havde man held i lodtrækningen da polske Wisla Krakov som spiller på Stadion Miejski im. Henryka Reymana med plads til 16.000, blev trukket ud til FC København.
Martin Vingaard bragte planmessigt FC København foran 1-0 efter 12 minutters spil i Parken hvilket også var stillingen ved pausen. Jacek Franke dukker dog op ud af ingenting og får scoret den vigtige scoring for Wisla til 1-1 i starten af anden halvleg.
César Santín tager derfor, endnu engang, sagen i egen hånd, og med tre scoringer inden kampen bliver fløjtet af foran de 28.093 tilskuere havde han sikrede FC København en fortjent 4-1 sejr.

Derfor ventede der det polske hold en stor udfordring foran et næsten udsolgt stadium - Hele 15.634 mennesker havde fundet vej til stadion denne lune sommerdag.
De få folk der eventuelt havde troet på en polsk overraskelse blev skuffet allerede efter otte minutter, hvor FCK blev tildømt et straffespark som Morten Nordstrand sikkert satte ind.
Selvom Wisla kom foran 2-1 kort inde i anden halvleg, lukkede FC København allerede alt håb ude med endnu to scoringer af Morten Nordstrand, til hvad der også blev resultatet 3-2. Dermed er FC København kvalificeret til årets Champions League.




Tak til AFC for grafik
Logged


TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #133: 14 Apr 2009, 12:00 »

Tillykke med kvalifikationen. Det bliver spændende at høre hvem du trækker Opstemt
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #18 Hovedstadens hold! - Kvalifikation
« Svar #134: 14 Apr 2009, 14:32 »

Sådan! Et dansk hold i CL - det er fedt. Nu må vi se hvad du kan få ud af deltagelsen  Smiley
Logged

Sider: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010