home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:16:13 Bubbles Blogkonkur... #12 - Danish Viking Wa...
I dag kl. 07:04:52 Broen13 Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 17:14:04 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
30 Maj 2024, 15:49 szukizek Blogkonkur... 10# Hjertet banker kun...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
Antal Registrerede Brugere: 23317
  0 Brugere, 458 Gæster Online.

Indlæg: 1132812 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: mayacruz
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen, 2009
| | | | |-+  #Lukket - Hovedstadens hold!
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #Lukket - Hovedstadens hold!  (Læst 43543 gange)
Zeman
Gæst
 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #90: 10 Apr 2009, 10:26 »

flot du kan skrive så meget om en kamp
Logged

Caspper
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #91: 10 Apr 2009, 10:46 »

Jeg kan godt lide så meget du går i detaljer Smiley
Logged

TBM_DK
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #92: 10 Apr 2009, 11:13 »

Rigtig god update og dejligt med The double - mange gange tillykke herfra Wink

Jeg er meget spændt på næste sæson Smiley
Logged

De skizofrenes motto - Vi er flere end i tror!

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #93: 10 Apr 2009, 13:09 »

Dejlig blog og super resultater  Thumbs Up

Tillykke med The Double i første sæson, imponerende bedrift.



Mange tak Metsu1 Thumbs Up

flot du kan skrive så meget om en kamp

Jeg kan godt lide så meget du går i detaljer Smiley

Nu er det langt fra tit jeg er i en finale nå jeg blogger, så jeg synes jeg skulle gøre det denne gang Smiley

Rigtig god update og dejligt med The double - mange gange tillykke herfra Wink

Jeg er meget spændt på næste sæson Smiley

Mange tak Thumbs Up

Jeg er også meget spændt på næste sæson Smiley
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #94: 10 Apr 2009, 13:50 »

For satan shafty.. The Double i 1.sæson er der sgu ikk ret mange managers der opnår så et kæmpe cadeau til dig.. GO GO SHAFTY GO GO SHAAFTYYYY... Dejligt at se du også lige forlængede kontrakten med FCK.. nu må vi se hvor langt du kommer i CL i næste sæson.. glæder mig fandeme til næste update.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #95: 10 Apr 2009, 14:13 »

For satan shafty.. The Double i 1.sæson er der sgu ikk ret mange managers der opnår så et kæmpe cadeau til dig.. GO GO SHAFTY GO GO SHAAFTYYYY... Dejligt at se du også lige forlængede kontrakten med FCK.. nu må vi se hvor langt du kommer i CL i næste sæson.. glæder mig fandeme til næste update.. Wink

Hehe tak tak Milanovic Thumbs Up

Syntes der er mere potientale i FC, og vil gerne se hvad jeg kan få ud af dem i Champions league næste år. Så syntes forlængelsen gav mening, selvom det måske lige var et par år for meget.

Glæder mig også Peace
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #13 Hovedstadens hold! - Fc København VS Fc Midtjylland
« Svar #96: 10 Apr 2009, 16:01 »



Jesper Grønkjær


FC København har idag sagt farvel til den 31-årige farverige fløj, Jesper Grønkjær.
Jesper har længe givet ønske om at prøve sig af i udlandet igen, på trods af mislykkes ophold hos Birmingham, Atletico Madrid og Stuttgart.

Grønkjær startede sin karriere tilbage i Thisted i 1992 inden turen tre år senere gik til Aab. Her spillede han i fire år, inden Ajax købte ham, og senere solgte videre til den engelske storklub, Chelsea.
Mange havde forventet med skiftet fra Stuttgart til FC København tilbage i 2006 ville være hans sidste skifte, og at han ville blive i Danmark. Men efter at havde overvundet en alvorlig knæskade, som gjorde han kom tilbage i foråret og spillede seks liga kampe, med et mål til følge har han genvundet lysten. En lyst der nu vil blive prøvet af i Austria Wien, som allerede dagen efter Grønkjær fik ophævet sin kontrakt med Fc København, skrev under med.

Grønkjær har været kendt som en hurtig fløj, og i modsætning til rivalen på det danske landshold, Dennis Rommedahl, har han også en glirmrende teknik. Det har også båret 70 landskampe af sig, hvor det desværre kun er blevet til 5 mål for den offensive wing.
Grønkjærs nye kontrakt med Austria Wien gælder for to år.


Tak til AFC for topbanner og alek9000 for billede.

Desuden søger jeg folk der har lyst til at lave noget grafik. Skriv en PB for mere information!
Logged


FCK88
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #97: 10 Apr 2009, 16:08 »

Det var så en nyhed der gjorde mig ENORMT nedtrykt, men hvis manden alligevel vil have en chance til for at prøve sig af i udlandet, hvorfor så ikke give ham den? Opstemt .. håber dog du finder en god erstatning for den gode Jesper.. Wink
Logged

FCK88 is a nickname owned and copyrighted© by Milan Milanovic aka. FCK88..
Virkelig elendig kamp, hvor Milanovic jo uden tvivl var blevet bestukket.


Say what?! Shockeret Djævel

guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #98: 10 Apr 2009, 21:06 »

Din blog er bare den fedeste du skriver godt og dine updates er overkuelige. Min stemme er hos dig, håber også andre lægger deres ind på din
.
held og lykke fremover..
Logged

PSN: Guldfck

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #99: 11 Apr 2009, 00:35 »

Det var så en nyhed der gjorde mig ENORMT nedtrykt, men hvis manden alligevel vil have en chance til for at prøve sig af i udlandet, hvorfor så ikke give ham den? Opstemt .. håber dog du finder en god erstatning for den gode Jesper.. Wink

Det er nemlig rigtigt. Jeg har den filosofi at en utilfreds mand ikke kan levere sit bedste, og derefter er det bedst for begge partner hvis forholdet bliver afsluttet Smiley

Din blog er bare den fedeste du skriver godt og dine updates er overkuelige. Min stemme er hos dig, håber også andre lægger deres ind på din
.
held og lykke fremover..

Det er jeg meget glad for at høre Smiley
Håber selvfølgelig også andre stemmer, men der er endnu lang tid tilbage af konkurrencen, så meget kan nå at ske Smiley
Logged


AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #100: 11 Apr 2009, 11:07 »

Heey Shaft. Jeg kommer ikke til at have så meget tid på nettet de næste 2 dage, så vil lige nå at smide en kort kommentar.
Først tillykke med The Double og pokalen. Rigtig flot af dig og din trup lader sku til at have Champions League materiale. Flot skrevet om pokalfinalen og godt du forlængede med FCK.

Salget af Grønkjær forstår jeg egentlig godt. Du har vel en Vingaard derude eller en Santin som gardering hvis han ikke spiller angriber? I så fald - held og lykke til Grønkjær i Wien Smiley

Logged

Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #101: 12 Apr 2009, 01:49 »

Heey Shaft. Jeg kommer ikke til at have så meget tid på nettet de næste 2 dage, så vil lige nå at smide en kort kommentar.
Først tillykke med The Double og pokalen. Rigtig flot af dig og din trup lader sku til at have Champions League materiale. Flot skrevet om pokalfinalen og godt du forlængede med FCK.

Salget af Grønkjær forstår jeg egentlig godt. Du har vel en Vingaard derude eller en Santin som gardering hvis han ikke spiller angriber? I så fald - held og lykke til Grønkjær i Wien Smiley



Det er helt i orden Thumbs Up Hellere ikke sikkert der kommer så mange updates i den periode, da jeg selv har lidt stamt program som altid Smiley

Jo mange tak - Er også imponeret over "The Double". Håber også at vi kan levere noget i Champions League!

Hehe har nemlig en Vingaard, mens jeg er på jagt efter en afløser for Grønkjær, da jeg syntes Santín er bedst helt i front Smiley
Logged


Shaft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #14 Hovedstadens hold! - Jesper Grønkjær
« Svar #102: 12 Apr 2009, 02:28 »



Anders Due


Efter at have sagt farvel til Jesper Grønkjær, kort efter det danske mesterskab var sikkert skulle FC København ud og finde en afløser på venstre midtbane positionen. Hos liga rivalerne fra Aalborg fandt man den nye spiller.

Anders Due startede sin karriere i LFA, hvor det blev til otte år, før FC Nordsjælland så hans potientale og købte ham for en halv million. Det blev dog kun til en enkel sæson, som var så succesfuld af hollandske Vitesse hentede ham for hele 10.000.000. Her fik han to mindre succesfulde sæsoner, inden turen igen gik hjem til Danmark hvor Aab stod klar til den talentfulde fløj. Og nu, efter to år i Aalborg går turen til København og FCK som har givet omkring 15.000.000 for ham.

Den 1,77 cm. høje fløjs kendskaber er hans flotte sparketeknik, og er endda blevet kaldt Danmark´s David Beckham. Det er da også blevet til 33 mål i 191 kampe på senior niveau indtil videre. Det han, hos Aab har gjort bedst i den netop overstående sæson var at levere 9 oplæg til mål.
Hos FC København skal Due kæmpe med landsholdspilleren Martin Vingaard om spilletid på venstre kanten.


Tak til alek9000 for grafik!
Logged


guldfck
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #15 Hovedstadens hold! - Anders Due
« Svar #103: 12 Apr 2009, 09:09 »

Godt køb...
Logged

PSN: Guldfck

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #15 Hovedstadens hold! - Anders Due
« Svar #104: 12 Apr 2009, 11:19 »

"Grønkjær har været kendt som en hurtig fløj, og i modsætning til rivalen på det danske landshold, Dennis Rommedahl, har han også en glirmrende teknik."

Hvem skriver det? Er det et nyhedsbureau eller dig på din personlige blog?
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010