home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 719 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 113878 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #75: 07 Jan 2012, 13:08 »

Super træning!! Har brugt det i lang tid, og det virker rigtig godt.
Men må lige spørge dig, Cesc, hvor ville du sætte en Rooney og en Berbatov? Jeg bruger dem som dybtliggende angriber på support i min taktik Smiley
Logged

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #76: 07 Jan 2012, 13:12 »

Super træning!! Har brugt det i lang tid, og det virker rigtig godt.
Men må lige spørge dig, Cesc, hvor ville du sætte en Rooney og en Berbatov? Jeg bruger dem som dybtliggende angriber på support i min taktik Smiley

Glad for at høre det går godt med træningen!

Hm, Berbatov er vel en stor angriber i form af han ikke kan udvikle sig ret meget mere fysisk i hurtigheden. Så bare sæt ham på den, og sørg for at han kan banke kasser ind, hvilket den træning bevæger sig mest hen i mod.

Rooney vil jeg sætte på hurtig angriber. Han er fysisk stærk, men det er sådan han er bygget. Synes klart han er hurtig angriber, da han også er teknisk i sit spil.
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #77: 07 Jan 2012, 13:19 »

Okay mange tak, var bare lidt i tvivl Smiley
Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #78: 07 Jan 2012, 17:17 »


Bare lige et lille eksempel Smiley
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #79: 08 Jan 2012, 16:22 »

Kan man sætte sine spiller fra sin U-18 trup på dette træningsskema også? Smiley
- SÅ man også får dem til at udvikle sig! Opstemt
Logged

Kennodinho
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #80: 11 Jan 2012, 20:26 »

Hvilken indstilling har I forskellige på "kamp forberedelse"? Smiley

Der bruger spillerne også tid istedet for på selve træningen, og derfor er det rart at høre om hvad I andre har.
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #81: 11 Jan 2012, 20:39 »

Dine ungdomsspillere kan ikke sættes på dette træningsprogram.

Ang. kamp forberedelse, så tror jeg de fleste har den på medium, når den taktik du engang bruger er indkørt på holdet.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #82: 11 Jan 2012, 20:50 »

Jeg starter altid mit save ved at sætte den på 'meget høj'. Når taktikken(erne) er indøvet, sætter jeg den dog ned til 'medium' eller 'høj'.

EDIT: Som Marchang også skriver, plejer jeg også oftest at sætte dem til at øve samarbejde Smiley
« Seneste Redigering: 11 Jan 2012, 21:02 af Oli » Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #83: 11 Jan 2012, 20:57 »

I starten af hvert save og ved hver sommerpause har jeg den på "meget høj", når så den er helt oppe, tager jeg den ned igen på medium. Desuden er det næsten altid samarbejde de øver. 
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #84: 12 Jan 2012, 16:37 »

Her er endnu et eksempel på dette skema. Synes det fungerer super Cesc Thumbs Up



Bemærk, at dette kun er efter 2-3 måneders brug af skemaet, da jeg begyndte at bruge det i slutningen af Oktober.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #85: 18 Jan 2012, 15:25 »

Syntes der er mange som viser billeder af unge spillere, f.eks. A. Ramsey herover (som er en af de største talenter i spillet), og derefter konkluderer at træningen er god. Det hænger ikke sammen. Bare de har potentialet og får spilletid så stiger unge spilleres stats automatisk.
Logged

Oli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #86: 18 Jan 2012, 15:59 »

Syntes der er mange som viser billeder af unge spillere, f.eks. A. Ramsey herover (som er en af de største talenter i spillet), og derefter konkluderer at træningen er god. Det hænger ikke sammen. Bare de har potentialet og får spilletid så stiger unge spilleres stats automatisk.
Nu var Ramsey blot et eksempel blandt flere, og jeg må altså sige at hele min spillertrup (i sær talenterne self) har taget et drastisk ryk fremad, som jeg ikke har oplevet i samme grad før jeg fik andvendt skemaet.
Logged

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #87: 18 Jan 2012, 19:18 »

Nu var Ramsey blot et eksempel blandt flere, og jeg må altså sige at hele min spillertrup (i sær talenterne self) har taget et drastisk ryk fremad, som jeg ikke har oplevet i samme grad før jeg fik andvendt skemaet.
Ja, okay. Så det straks bedre Smiley Kunne du vise et screen shot af van Persie, Sagna, Mertesacker eller lignende?
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #88: 18 Jan 2012, 22:49 »

Jeg vil også prøve det.. jeg kan godt huske du første du lavede.. det var klasse..  Thumbs Up

Vender tilbage når jeg har brugt det et stykke tid Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #89: 19 Jan 2012, 10:50 »

Ja, okay. Så det straks bedre Smiley Kunne du vise et screen shot af van Persie, Sagna, Mertesacker eller lignende?
De nævnte spilleres har vel stort set udfyldt deres potentiale (har ikke kigget i editor), så hvorfor vil du se deres træning? Hvis de spillere skal forbedres kræver det jo de falder i andre skills. Ellers vil jeg give dig ret.. Dog tilhører jeg den kategori af managers, der mener træningen skal tilpasses de enkelte spillere - i hvert fald talenterne. For at få det optimale ud af de enkelte spillere skal intensiteten være så høj som mulig tænker jeg (pas dog på med aerobic og styrke), hvor skader kan ødelægge spilleren - ergo skal intensiteten tilpasses de enkelte spillere, da nogle har høj skadesfrekvens. Så de spillere der har problemer med bentøjet har måske medium intensitet og knap så fysisk (aerobic og styrke), mens de "holdbare" får høj intensitet.
Min filosofi er de hurtigere trænes mod deres maksimale potentiale jo højere intensitet i træningen (og de undgår skader og for høj belastning i form af kampe) og i form af spilletid på så højt niveau som muligt. For at komme helt op og ringe (ramme topniveauet), kræver det spilleren også præsterer på banen. Ligeledes kan gentagne svage præstationer (eller ingen spilletid) få spillerens attributter til at falde.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010