home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 664 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (32/4) Le Zebre/Les Éléphants
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (32/4) Le Zebre/Les Éléphants  (Læst 38045 gange)
CarlosVela
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #15: 16 Jun 2009, 14:40 »

kan jeg få et screenshot af Beckham
Logged

FMFreaks inside you.

sindsygt
Gæst
 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #16: 16 Jun 2009, 14:41 »

Rigtig gode updates. Jeg følger helt klart med, glæder mig til mere Thumbs Up.

Må jeg spørge, hvor mange penge du startede med til transfer? Smiley
Logged

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #17: 16 Jun 2009, 14:52 »

Jeg følger med her! Thumbs Up
Og kan godt lide dine personlige mål og indkøb.. Men må jeg spørge, hvad målet er mht. til placering i ligaen?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #18: 16 Jun 2009, 14:55 »

MachoGuy: Here you go

sindsygt: Mange tak - dejligt at høre! Smiley
Jeg startede ud med 52 millioner, men jeg ville jo godt have lidt flere lommepenge, så jeg spurgte bestyrelsen om det var muligt med flere penge, og så smed de 33 millioner oveni - så jeg startede med 85! Smiley

SimonHO: Godt spørgsmål. Det har jeg egentlig slet ikke tænkt over. Da bestyrelsen spurgte valgte jeg 'Overlevelse', altså at mit mål er at blive oppe, men jeg må da nok indrømme at jeg gerne vil sigte lidt højere efter de her indkøb. Top 15! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

sindsygt
Gæst
 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #19: 16 Jun 2009, 15:05 »

Becks er jo syg i hovedet Shockeret.. Dog er han pisse langsom Grin-

Tak -  Og ja, vi vil jo alle gerne have lidt ekstra lommepenge Wink.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #20: 16 Jun 2009, 20:37 »


PRESEASON + AUGUST 08


VENSKABSKAMPE
vs. Sumadija (A) . 6-0
vs. Sevojno (A) . 6-0
vs. Rad (A) . 3-1
vs. Brentford (A) . 2-1
vs. Gillingham (A) . 4-0
vs. Roma (H) . 4-2


PREMIER LEAGUE
vs. Man City (H) . 1-1
vs. Arsenal (A) . 4-3
vs. Fulham (H) . 1-0
Sunderland startede sæsonen ud med at gæste Serbien, hvor der skulle spilles tre kampe, der alle blev vundet i mere eller mindre overlegen stil. Første kamp var mod Sumadija, hvor der blevet hevet en sikker 6-0 sejr hjem, da Beckham fejrede sin første kampdag for Sunderland med at score et mål efter 1 minut og 4 sekunder. Derefter nettede Djibril Cissé to gange, mens Daryl Murphy, Danny Collins og Steed Malbranque alle fik sikret sig ét mål hver. En rigtig fin start for Kevin Ball, og resultatet gentog sig da Sevojno skulle gæstes. Her var det igen Beckham der åbnede scoringen, hvorefter Tal Ben-Haim nettede to gange, før Malbranque, Ferdinand og Stokes lukkede og slukkede for serberne. Derefter gik turen til Rad, for at spille den sidste kamp i Serbien. Her blev der eksperimenteret rigtig meget med taktikken, hvilket resulterede i en - på papiret - halvfesen sejr på 3-1, på mål af Ferdinand, Cissé og Murphy. Herefter rejste Ball og Co. lidt rundt i England, hvor de besøgte Brentford, der blev slået med 2-1 (Jack Collison, Grant Leadbitter), samt Gillingham der blev nedlagt med 4-0 (2 x Grant Leadbitter, Steed Malbranque, Djibril Cissé). Sidste træningskamp blev spillet hjemme på Stadium of Light, hvor de store romere fra AS Roma kom besøg. Dette blev en yderst underholdende affære, som Sunderland fortjent kunne trække sig sejrrigt ud af, da Totti & Co. blev besejret med 4-2 (2 x Djibril Cissé, Jack Collison, Daryl Murphy).

Derefter var det tid til at tage hul på ligaen, hvor Manchester City ventede som det første hold, der med forstærkninger som Angelo Palombo, Yury Zhirkov, Antonio Valencia og Darijo Srna, givetvis ville blive det klart dominerende hold. Således blev det da også, men et tidligt Jack Collison mål, forhindrede byboerne fra Manchester, i at tage hjem med alle 3 point i bagagen - de måtte i stedet nøjes med 1! Næste kamp på programmet blev en af de vildeste kampe Sunderland-fansene har set i en del tid. Arsenal blev således besejret med 4-3, i en ekstremt spændende kamp der først fandt sin afgørelse i 83. minut da Denílson fik sendt bolden i eget net. Inden da havde London-klubben dog været foran hele 3 gange, men Djibril Cissé havde med to mål gjort sit stykke til at holde Sunderland inde i kampen, mens Tal Ben-Haim også gjorde sit, med et enkelt mål. Sidste kamp på måneden blev en kedelig en af slagsen, da Fulham hjemme i Tyne and Wear blev besejret med 1-0, på et mål scoret af Scott Parker, der således allerede har nettet sit første mål i Sunderland-trøjen.





Månedens...
SPILLER Djibril Cissé
TOPSCORER Djibril Cissé, 2 mål
ASSISTKONGE Stewart Downing, 2 assists
STILLING Nr. 5
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 00:17 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (3) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #21: 16 Jun 2009, 20:48 »

Selvom det ser smart ud sådan som liga navne er skrevet og det med spillerne kan man altså ikke læse det
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #22: 16 Jun 2009, 20:52 »

SimonHO: Godt spørgsmål. Det har jeg egentlig slet ikke tænkt over. Da bestyrelsen spurgte valgte jeg 'Overlevelse', altså at mit mål er at blive oppe, men jeg må da nok indrømme at jeg gerne vil sigte lidt højere efter de her indkøb. Top 15! Smiley
Hehe, det lyder godt. En top 10 kunne også være muligt Smiley Hvad sagde bookmakerne om din chance for at overleve?
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (3) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #23: 16 Jun 2009, 20:57 »

Selvom det ser smart ud sådan som liga navne er skrevet og det med spillerne kan man altså ikke læse det

Jeg forstår ikke helt hvad du mener?

Hehe, det lyder godt. En top 10 kunne også være muligt Smiley Hvad sagde bookmakerne om din chance for at overleve?

Top 10 kunne være genialt. Bookmakerne sagde ikke rigtigt noget om min overlevelse, men man får i hvert fald pengene 151 gange igen, hvis man har spillet som Sunderland som vinder og det sker! Opstemt
Men medierne har forudsagt en 15. plads. Så det passer jo egentlig meget godt med min målsætning! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #24: 16 Jun 2009, 21:00 »

Citat

VENSKABSKAMPE
vs. Sumadija (A) . 6-0
vs. Sevojno (A) . 6-0
vs. Rad (A) . 3-1
vs. Brentford (A) . 2-1
vs. Gillingham (A) . 4-0
vs. Roma (H) . 4-2


PREMIER LEAGUE
vs. Man City (H) . 1-1
vs. Arsenal (A) . 4-3
vs. Fulham (H) . 1-0
.




Månedens...
SPILLER Djibril Cissé
TOPSCORER Djibril Cissé, 2 mål
ASSISTKONGE Stewart Downing, 2 assists
STILLING Nr. 5


Det er de ting jeg snakker om man ikke kan læse Opstemt
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (3) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #25: 16 Jun 2009, 21:03 »

En rigtig flot opsætning du har, FCB.
Nu har jeg aldrig set dig i blogs før, om når holdet er Sunderland, jamen så er det endnu mere tiltrækkende og spændende, i og med jeg godt kan lide klubben. De har virkelig fået bygget et rigtig godt hold op sidste sæson med Djibril Cisse, Richardson, Jones osv.
Men det ser jo fornuftigt ud.

Gode resultater også. Helt utroligt du kan slå Arsenal. Det må have været en god kamp.
Men held og lykke med ligaen.

Thumbs Up
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 2. Sunderland AFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #26: 16 Jun 2009, 21:08 »

AndreasNord:
Det er for at tvinge jer til at læse selve teksten! Peace
Nej, jeg synes nu ellers ikke det er svært. Men det kan det er det nok hvis ens skærm har meget stor opløsning? Smiley

AFC:
Mange tak. Jeg synes også det er en rigtig spændende klub - det var faktisk mellem dem og Barcelona, men jeg syntes det ville være lidt for kedeligt med Barcelona; det er jo alt for let! Wink
Men, ja - det var ret vildt i London. Nicklas Bendtner scorede faktisk! Shockeret Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

kennis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (3) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #27: 16 Jun 2009, 23:27 »

Jeg synes det er rigtig fedt det du laver så vil sku prøve at følge med hele tiden Smiley

og ja rimelig sygt at slå arsenal Wink

håber sku du klare det godt men det får vi jo at se senere hen Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (3) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #28: 17 Jun 2009, 02:41 »


SEPTEMBER 08


PREMIER LEAGUE
vs. Aston Villa . 0-1
vs. Middlesbrough . 1-0
vs. Blackburn . 1-0
Det har været en rigtig kedelig måned på Stadium of Light, men Sunderlands fans smiler sikkert alligevel, når de tænker tilbage på september. Sunderland har nemlig bragt sig helt op på en 3. plads, og er kun overgået af selveste Manchester United og mægtige Liverpool's evige rivaler, Everton. Måneden blev starte med en kamp mod et stærkt kørende Aston Villa hold, der aldrig rigtig blev truet af Kevin Ball's tropper. Allerede efter 5 minutters spil havde Emilie Heskey bragt Villa foran, og nordenglænderne var aldrig rigtig tæt på at svare igen. I den kommende runde kom der dog en del oprejsning til Ball & Co., da de hjemme besejrede Tony Mowbray's drenge fra Middlesbrough. Igen var der dog tale om en yderst kedelig affære, og kampens eneste mål blev sat ind af skarpe Cissé kort før pausen. Månedens sidste kamp foregik på Ewood Park, hvor Sunderland gæstede Ryan Nelsen's Rovers, der dog blev sat til vægs, omend resultat ikke ligefrem indikerer det. Sunderland var Blackburn overlegne, og Ben-Haim & Davenport formåede stortset at holde buret rent på egen hånd, for der var ikke vitterligt meget at lave for keeper, Craig Gordon. Kampens eneste mål faldt efter en halv times spil, da den israelske forsvarsklippe Ben-Haim steg til vejrs på et hjørnespark, og headede bolden ind bag en chanceløs Paul Robinson. Resten af kampen bød på blot 4 skud på mål, og kampen endte således 1-0 til Sunderland, der kunne afslutte september måned på en rigtig fin 3. plads.


Månedens...
SPILLER Tal Ben-Haim
TOPSCORER Tal Ben-Haim/Djibril Cissé, 1 mål
ASSISTKONGE David Beckham/Daryl Murphy, 1 assist
STILLING Nr. 3

Sæsonens...
TOPSCORER Djibril Cissé, 3 mål
ASSISTKONGE David Beckham/Stewart Downing, 2 assists
« Seneste Redigering: 17 Jun 2009, 11:44 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Yoggidk
Gæst
 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #29: 17 Jun 2009, 08:29 »

Det er fandme flot!

Grafikken er der INTET at klage over, og det sidder bare hvor det skal! Det skriftlige er ligeså godt, hvilket er af høj standard, flot!

Men.... Linket virker ikke...

Yoggi
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010