home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  1 Bruger, 733 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (32/4) Le Zebre/Les Éléphants
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (32/4) Le Zebre/Les Éléphants  (Læst 38409 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #45: 19 Jun 2009, 22:04 »

Mange tak Simze, Danielsen og CJ! Thumbs Up
Simze, jeg forstår ikke helt med hensyn til skrifttypen? Mener du bare den mine updates er skrevet med, eller?
CJ, ja, det er helt vildt med de penge der. Og fedeste er at jeg ikke engang havde bedt eller spurgt om noget. Jeg ved faktisk næsten ikke hvad jeg skal bruge dem til, men mon ikke jeg finder en enkelt eller to jeg kan bruge? Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #46: 19 Jun 2009, 22:08 »

Ja det er skriften i dine updates men hvis du ikke er enig er det skam helt i orden for jeg kan sagtens læse det med glæde alligevel Wink Dog kunne du bare prøve med en ny skrifttype og så se hvad du selv syntes men hvis du ikke syntes det passer er det fint Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (5) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #47: 19 Jun 2009, 22:12 »

Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #48: 19 Jun 2009, 22:17 »

Jeg kan da godt prøve med en anden næste gang, Simze! Thumbs Up
Danielsen: Ja, det var lidt mystisk der mod Liverpool. Benítez har tydeligvis ikke særligt store tanker om mig og mit hold! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(7) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #49: 20 Jun 2009, 02:43 »


DECEMBER 08


PREMIER LEAGUE
vs. Hull City . 2-3
vs. Portsmouth . 3-1
vs. Everton . 2-0

vs. Wigan . 2-2
2008 nærmer sig med hastige skridt sin afslutning, og julens første kamp for Sunderlands vedkommende lignede på papiret en let en af slagsen, da de skulle en tur til Kingston upon Hull for at møde – ja, Hull. Phil Brown's tropper havde fået en elendig sæson start, og udgjorde bundproppen for Premier League, men selvom Sunderland havde vist gode takter, lod tigerne sig ikke skræmme – de havde under ingen omstændigheder tænkt sig at gå ned uden kamp, så da Daniel Cousin efter 17 minutters spil blev spillet fri og placerede bolden forbi Craig Gordon, var The Circle i komplet ekstase. Bare 10 minutter senere blev det endda endnu bedre for de orangeklædte da lejesvenden Manucho satte hovedet på et fornemt indlæg fra målscorer Cousin, og øgede føringen til 2-0. Kevin Ball så mildest talt ikke tilfreds ud da han gik til pause, men Hull havde ganske enkelt bare udspillet Sunderland i første halvleg. Bare 2 minutter inde i anden halvleg svarede Sunderland dog igen, via Hull's centerback Michael Turner, da denne lagde en alt for satset tilbagelægning til Boaz Myhill, der ganske enkelt ikke kunne nå bolden. Dermed gav Turner en hjælpende hånd til Sunderland, men han var ikke sen til at gøre skaden god igen, for blot 3 minutter efter fløj han frem over stepperne da Hull slog kontra, og pludselig lå bolden i nettet til en utrolig 3-1 føring. Ball valgte derfor at sende assistent træner Dwight Yorke på banen, hvilket gav pote efter blot 7 minutter, da Yorke fik sparket bolden ind efter en del forvirring efter et hjørnespark. Sunderland kom dog ikke tættere på at få point, og Sunderland blev dermed det tredje tre-points bytte for tigerne fra Hull, der for en kort stund bragte sig selv over stregen.

Decembers anden modstander så, i modsætning til Hull, ud til at være et af de sværere hold at slå. Sunderland skulle nemlig forsøge at besejre Portsmouth på Fratton Park, hvilket dog viste sig at være lettere gjort end sagt – ja, letter gjort end sagt. Portsmouth spillede en elendig kamp, og allerede efter en halv time kunne Sunderland bringe sig i front, da Stewart Downing fulgte op på Cissé's skud på træværket og gjorde det til 0-1, og kort inden pausen kunne Beckham bringe Sunderland yderligere i front, da han viste sig som en sikker straffesparksskytte . Dermed kunne Ball, igen i modsætning til Hull-kampen, gå tilfreds til pause med en 2-0 føring. Han var dog ikke helt tilfreds endnu, og valgte derfor at kaste Kieran Richardson ind i stedet for Tal Ben-Haim og dermed kun spille med tre i backkæden. Dette viste sig at virke – rent offensivt – for bare 7 minutter efter anden halvleg var fløjtet i gang, lå bolden igen, igen, igen i Portsmouth's mål, denne gang med Djibril Cissé som målscorer. Dog havde det også en negativ effekt, for i 90. minut fandt Omar Koroma pludselig ud af at der kun var én centerback at løbe forbi, hvilket han på forholdsvis let vis gjorde, og sikrede Portsmouth et trøstemål. Det var dog Kevin Ball & Dwight Yorke der kunne være glade, efter en kamp hvor Portsmouth ikke havde formået at vise noget som helst.

Modstanderen blev ikke lettere til decembers tredje kamp, da Sunderland skulle forsøge at slå et stærkt kørende Everton-mandskab – denne gang hjemme på Stadium of Light. Det blev en kedelig kamp, hvor der dog blev scoret to mål – et på frispark, et på hælspark – af henholdsvis David Beckham og Djibril Cissé. Årets sidste kamp bød på lidt Wigan, der kæmpede flot mod et godt spilleden Sunderland-hold der var oppe med ét mål efter blot 6 minutter. To gange formåede Wigan at udligne en Sunderland føring og året sidste kamp, endte således desværre i en kedelig 2-2 affære, med Cissé og Parker som Sunderland's målscorere. Dermed kan Kevin Ball læne sig tilbage i sædet og nyde en velfortjent ferie på hele 8 dage, før den igen står på fodbold. Tilfreds kan han da også være, for det har været et yderst flot efterår i det nordengelske, hvor de endda kan prale af at 'overvintre' på en flot, flot 6. plads.


Månedens...
SPILLER Djibril Cissé
TOPSCORER Djibril Cissé, 3 mål
ASSISTKONGE Kenwyne Jones, 2 assists
STILLING Nr. 6

Sæsonens...
TOPSCORER Djibril Cissé, 7 mål
ASSISTKONGE David Beckham, 5 assists
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (7) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #50: 20 Jun 2009, 04:44 »

Super update. Flot skrevet, og resultaterne er der. Synd med kampen mod Hull.
Dejlig opsætning og spillerbilleder. Smiley
Kiu  Thumbs Up
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(8) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #51: 20 Jun 2009, 13:07 »


VINTERTRANSFERS


Sunderland manager Kevin Ball så i først omgang ikke vitterligt begejstret ud da bestyrelsen gav ham en stor pose penge på 117 millioner, til at handle ind for i løbet af vinteren. Han ville efter sigende gerne have 'gemt' pengene til sommerens transfervindue. Det nordengelske ikon er dog kommet ”til fornuft” og derfor fortsat sin enorme oprustning af – og oprydning i – Sunderland. Således er der altså kommet 5 nye spillere til, mens 4 har forladt Stadium of Light. Den første spiller Ball har hentet er ingen ringere end kæmpetalentet Nathan Delfouneso. Delfouneso var ikke tilfreds med sin situation i Aston Villa, og havde givet udtryk for at han gerne ville skifte, og da Villa samtidig var interesserede i venstrekanten Andy Reid – der måtte siges at være kommet ud i kulden efter Stewart Downing's ankomst – valgte Ball at få det optimale ud af Reid. Han fik således forhandlet en handel på plads, hvori Sunderland modtog 8 millioner kroner + Nathan Delfouneso. En yderst lukrativ handel for nordenglænderne, der således får styrket deres angreb.

Kort efter blev det offentliggjort at Kieran Richardson skiftede til Tottenham. Richardson – som ellers længe er blevet betragtet som værende noget af et talent – havde ikke fået synderligt meget spilletid i efteråret, så da Ball modtog et bud på hele 42 millioner fra Tottenham, var han ikke sen til at acceptere det. Kort efter blev det så officielt at også David Healy skulle væk. Blackburn havde udset sig nordireren som værende løsningen på Roque Santa Cruz's skade, og sendte derfor et bud på 12 millioner kroner til Sunderland, som de altså fik accepteret. Da Richardson nu var ude af billedet, havde Sunderland brug for en ny midtbane-backup, og her havde Ball udset sig Wigan's Lee Cattermole, som havde fået sig en rigtig god sæsonstart. Cattermole handlen kom hurtigt i hus, og Sunderland måtte slippe 30 millioner for at få fingrene i 20-årige englænder.

IND
4 . Glen Johnson (50 mio + Bardsley)
5 . Gary Cahill (42 mio.)
10 . Marquinhos (46 mio.)
11 . Nathan Delfouneso (Bytte)
20 . Lee Cattermole (30 mio.)

UD
Andy Reid (8 mio. + Delfouneso)
Phil Bardsley (Bytte)
David Healy (12 mio.)
Kieran Richardson (42 mio.)
Et par dage senere kom en af vinterens største transfers på plads. Portsmouth havde ikke fået den optimale start på deres sæson, og Glen Johnson søgte således nye græsgange. Sunderland havde i flere omgange vist interesse for Johnson, der dog havde virket afvisende. Dette afholdt dog ikke Kevin Ball fra at forhandle med Glenn Hoddle og Portsmouth, og efter lidt tid kom handlen på plads, til de fleste overraskelse. Sunderland måtte slippe 50 millioner og desuden sende Phil Bardsley til Portsmouth, som de havde vist lidt interesse i. Altså var der tale om en handel på 65 millioner, hvis man skal tro Phil Bardsley's værdi. Derefter sagde Sunderland goddag til yderligere to spillere. Den første kom i hus i form af den engelske klippe af en centerback, Gary Cahill, som Ball har hentet for 42 millioner i Bolton. Sidst men absolut ikke mindst blev det til en enkelt samba-transfer, i form af brasilianske Marquinhos, som var godt i gang med at imponere til de sydamerikanske U20 mesterskaber, med hidtil 4 mål i 4 kampe, men det afholdt dog ikke den 19-årige angriber fra at skrive under med Sunderland, og dermed skal den unge brasilianer forberede sig på et knapt så varmt klima end hvad han er vant til. Delfouneso og Marquinhos har skrevet under på en 3-årig kontrakt, Cattermole og Cahill på en 4-årig, mens Glen Johnson har sat sin signatur på en kontrakt der binder ham til Sunderland i hele 5 år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Tavares
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (8) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #52: 20 Jun 2009, 13:29 »

Fornuftige indkøb. Jeg kan godt li', at du byttede dig til Delfouneso, for Andy Ried.
Købet af Glen Johnsen, ser rigtig spændnene ud.
Kiu Thumbs Up
Logged


Bruno Caboclo. Siger det bare.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (8) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #53: 20 Jun 2009, 14:03 »

Ja, jeg er også vildt meget tilfreds med mine indkøb, men det er nu Marquinhos jeg glæder mig mest til at få afprøvet. Han bomber løs til de sydamerikanske U20 mesterskaber lige nu. 5 mål i 5 kampe indtil videre, hvilket gør ham topscorer sammen med Peru's Orlando Allende og Uruguay's Santiago García. Sidste år scorede han 11 gange for Palmeiras. Så jeg glæder mig i hvert fald til at prøve ham! Thumbs Up
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

RMFC
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (8) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #54: 20 Jun 2009, 17:39 »

Vil starte med at sige: gode resultater og superb gode køb  Thumbs Up
Jeg kan virkelig godt lide din opsætning af dine updates, grafikken er enkel og meget flot, Rigtig flot  Smiley.
Dit sprog er også virkelig flot  Peace
KIU !
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(9) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #55: 20 Jun 2009, 19:08 »


NY VENSTREBACK


De fleste troede at vinterens transfervindue var godt og grundigt lukket, med handler som Lucho González, Yakubu, Leon Osman, Pavel Pogrebnyak, Carlos Marchena, Amauri, Mauro Camoranesi, Gojko Kacar, Danny og Aaron Lennon – sjovt nok alle til enten Manchester City, Chelsea eller Aston Villa – men West Ham følte tilsyneladende behovet for lige at bruge 50 millioner kroner, og smed derfor et bud efter Sunderland's venstreback George McCartney, som bestyrelsen i det nordengelske accepterede prompte, uden at spørge manager Kevin Ball til råds. McCartney satte hurtigt sin underskrift på en 3-årig kontrakt, og så havde Ball & Yorke altså pludselig kun 2 dage til at finde en ny venstreback, forhandle en fair pris med dennes klub, og sidst altså nå til enighed med den udvalgte. Derfor begyndte Kevin Ball at forhandle med Anderlecht og Toulouse om henholdsvis Jelle van Damme og Jérémy Mathieu – begge 25 – og da Anderlecht ville have 50 millioner for van Damme, mens Toulouse kunne tage til takke med 10 millioner mindre for Mathieu, fik man altså fløjet Mathieu en tur til Sunderland, hvor han på transfervinduets sidste dag, satte sin underskrift på en 3-årig kontrakt. Således har Kevin Ball altså hentet intet mindre end 12 spillere siden sin ankomst, mens han har sendt hele 17 spillere væk fra Stadium of Light. Mathieu er blevet tildelt nummer 4, og Djibril Cissé har dermed fået sig en landsmand som klubkammerat, således at han nu igen kan folde sig ud på fransk.




VINTERENS TOP 10 TRANSFERS
1 . Lucho González, Porto -> Man City, 130 mio.
2 . Anatoliy Tymoschuk, Zenit -> Milan, 107 mio.
3 . Yakubu, Everton -> Man City, 105 mio.
4 . Leon Osman, Everton -> Man City, 105 mio.
5 . Amauri, Juventus -> Chelsea, 100 mio.
6 . Pavel Pogrebnyak, Zenit -> Man City, 90 mio.
7 . Gojko Kacar, Hertha Berlin -> Aston Villa, 90 mio.
8 . Mauro Camoranesi, Juventus -> Chelsea, 82,5 mio.
9 . Danny, Zenit -> Aston Villa, 80 mio.
10 . Carlos Marchena, Valencia -> Man City, 80 mio.
« Seneste Redigering: 20 Jun 2009, 19:12 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (9) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #56: 20 Jun 2009, 19:11 »

Vinterens Top 10 Transfers er lidt utydeligt Smiley Og trist at miste sin back og skulle nødhandle.
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (9) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #57: 20 Jun 2009, 19:14 »

Vinterens Top 10 Transfers er lidt utydeligt Smiley Og trist at miste sin back og skulle nødhandle.

Er det bedre nu? Smiley
Ja, det var lige lidt irriterende, især fordi han har gjort det ret godt. Ret heldigt at jeg nåede at få fat i Mathieu, for jeg troede faktisk at vinduet var lukket, men det må være gået op på grund af blæsten eller sådan noget! Han kom nemlig først den 1. februar, og jeg treode at vinduet lukkede den 31. januar, men heldigvis ikke! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (9) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #58: 20 Jun 2009, 19:17 »

Er det bedre nu? Smiley
Ja meget bedre, tak Wink
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (9) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #59: 20 Jun 2009, 19:19 »

Det ser rigtig godt ud og gode transfers. Nu jeg tænker over det ser det faktisk meget godt ud men den skrift du kører med nu så godt du ikke ændrede den Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010