home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  3 Brugere, 659 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (32/4) Le Zebre/Les Éléphants
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (32/4) Le Zebre/Les Éléphants  (Læst 38617 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (13) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #75: 25 Jun 2009, 19:54 »

Fornuftigt salg af Jones. Han er en sublim angriber men til den pris så kan man ikke sige nej..

Holdet ser virkelig stærkt ud..

KIU! Thumbs Up

Ja, og jeg har tilmed lige fået 37 millioner ekstra af bestyrelsen, selvom jeg har foretaget størstedelen af mine indkøb. Fuldstændig unødvendigt! Opstemt
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

sindsygt
Gæst
 
Sv: (13) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #76: 25 Jun 2009, 20:08 »

Ja, og jeg har tilmed lige fået 37 millioner ekstra af bestyrelsen, selvom jeg har foretaget størstedelen af mine indkøb. Fuldstændig unødvendigt! Opstemt
Det er altid dejligt når bestyrelsen er i gave-humør.. Men nogle gange kunne man dog godt ønske sig at de lige havde været lidt hurtigere om, at komme med de penge Smiley.

Hvornår kan vi forvente en ny update? :-)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (13) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #77: 25 Jun 2009, 20:54 »

Det er altid dejligt når bestyrelsen er i gave-humør.. Men nogle gange kunne man dog godt ønske sig at de lige havde været lidt hurtigere om, at komme med de penge Smiley.

Hvornår kan vi forvente en ny update? :-)

Om halvanden times tid, eller noget i den dur! Smiley
Er lige ved at få den sidste transfer sat på plads. Men, ja, normalt synes jeg også det er meget dejligt med en bestyrelse der er i yderst god humør når talen falder på penge, men jeg synes nu godt de kunne have gemt de penge. Især fordi jeg har fået så mange penge ind i dette transfervindue! Wink

Edit: I må sgu undskylde det ikke blev til nogen update i går aftes, men jeg faldt simpelthen i søvn over tastaturet! Opstemt
« Seneste Redigering: 26 Jun 2009, 16:41 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #78: 26 Jun 2009, 16:40 »


GANG I SVINGDØREN


Det har været et yderst hektisk transfervindue med flere store handler, hvor især en handel har fået opmærksomhed, nemlig den handel, hvori Patrice Evra tog turen til den spanske hovedstad for at spille for Real Madrid – Madrid måtte slippe intet mindre end 310 millioner kroner for den franske venstreback. En anden interessant handel involverede Napoli's talentfulde midtbanegeneral, slovakiske Marek Hamsik, som Inter allerede havde købt den ene halvdel af sidste sommer. Den sidste halvdel skulle Inter dog slippe ekstra mange penge for, så de italienske mestre endte altså med at måtte slippe 215 millioner mere for den 22-årige landsholdsspiller. Således har Hamsik i alt kostet Inter 322 millioner kroner.

UD
Michael Chopra (23 mio.)
Kenwyne Jones (155 mio.)
Mikel Balenziaga (Lån)
Steed Malbranque (Bytte)
Anton Ferdinand (105 mio.)
Teemu Tainio (Bytte)
Daryl Murphy (Bytte)
Peter Hartley (Fri transfer)
Paul Dixon (22 mio.)
Kevin Stuhr-Ellegaard (14 mio.)
I Sunderland lejren er der også været masser af aktivitet gennem sommeren. Første transfer har været en kendsgerning siden sommeren 08/09, hvor Cardiff skrev kontrakt med Michael Chopra, der dog først skulle færdiggøre sin lejekontrakt hos selvsamme Cardiff. I denne kontrakt var der nemlig en klausul der sagde at Cardiff kunne betale 23 millioner kroner, og så var Chopra ellers deres. Den valgte Coca Cola Championsship klubben altså at tage i brug, og kunne dermed sikre sig den 25-årige angriber. Næste transfer var en af de kæmpe store, da Kenwyne Jones tog til Manchester City for hele 155 millioner kroner, efter hård kamp mellem City, Arsenal, Valencia, Inter og Bayern München, hvor den 23-årige angriber altså foretrak Manchester City. Efter det lille chok Jones-transferen gav de fleste Sunderland-fans, fik de sandsynligvis et endnu større chok da lige netop City's rivaler, Manchester United, kunne offentliggøre at de havde skrevet kontrakt med Sunderland's forsvarsklippe, og Rio Ferdinand's lillebror, Anton Ferdinand. Handlen løb op i 105 millioner kroner, og dermed havde Sunderland fået 283 millioner kroner på bare 3 transfers, hvilket stillede Kevin Ball i en yderst favorabel situation, da han nu havde overvældende mange penge at bruge, men før han gik i gang med sin store indkøbstur, ville han lige have lidt ekstra guld i lommen, hvorfor Paul Dixon og Kevin Stuhr-Ellegaard, der begge kom til før sidste sæson, måtte tage turen væk fra Stadium of Light, for henholdsvis 22 millioner og 14 millioner. Bolton havde vist interesse i Paul Dixon, og da Paul Dixon ikke rigtig havde formået at slå sit navn fast, valgte Kevin Ball at tilbyde Bolton at frikøbe den 22-årige skotte for 22 millioner kroner, hvilket Bolton altså valgte at takke ja til. Kevin Stuhr-Ellegaard måtte derimod tage en lidt længere tur, østpå, til Rusland for at stille sig til rådighed for Spartak Moskva og Michael Laudrup, der tilsyneladende havde brug for at have en landsmand i klubben.


IND
? . Mikel Balenziaga (3 mio.)
9 . Roque Santa Cruz (65 mio. + Tainio & Murphy)
12 . Alex Teixeira (Lån)
14 . Alex (Lån)
21 . David Wheater (10 mio. + Malbranque)
22 . Tommy Spurr (21 mio.)
25 . Curtis Davies (70 mio.)
32 . Erkan (Fri transfer)
45 . Alessio Bosaglia (12 mio.)
99 . Albin Ekdal (Lån)
Derefter gik det løs for Kevin Ball og Dwight Yorke, der nu skulle hente en del erstatninger, især for Kenwyne Jones og Anton Ferdinand. Først og fremmest hentede Ball dog en ung talentfuld spanier ved navn Mikel Balenziaga, som kom til fra Athletic der dog har lejet ham i en sæson. Handlen kom på plads da Athletic tilbød Balenziaga til en yderst rimelig pris på kun 3 millioner kroner, hvilket Kevin Ball ikke havde nogen som helst imod at slippe for en så talentfuld spiller. Derefter stod den igen på en ung talentfuld spiller, da Chievo Verona's Alessio Bosaglia blev hentet til for 12 millioner kroner. En ung italiensk midtbanespiller, der allerede har vist lovende takter i en sæson for Chievo's reservehold. Først herefter kom den første mere eller mindre direkte erstatning, da Sunderland skrev kontrakt med David Wheater. Da Middlesbrough havde vist stor interesse i Steed Malbranque, valgte Kevin Ball at tilbyde Middlesbrough at få Steed Malbranque og 10 millioner, mod at de sendte David Wheater den anden vej. Middlesbroug takkede ja, og kort efter faldt handlen med den 22-årige midterforsvarer på plads. Sunderland manglede dog også en reservemålmand nu, hvilket betød at Kevin Ball rettede blikket sydpå,
helt præcist mod Tyrkiet hvor 19-årige Erkan Kilavuz så yderst lovende ud i Galatasaray. Desuden var Erkan's kontrakt ikke beskyttet så Sunderland valgte altså at sende et kontrakt-tilbud til Tyrkiet. Den tyrkiske storklub ville naturligvis gerne holde på Erkan, men de kunne ikke matche Sunderland's bud, hvorfor Erkan Kilavuz altså tog en smuttur til Nordengland og underskrev en kontrakt. Derefter var det tid til en ægte superhandel, da Kevin Ball selv rejste til Birmingham for at forhandlede med Aston Villa om deres 24-årige centerback, Curtis Davies. Efter en hel del forhandlinger blev de to klubber enige om en pris på 70 millioner kroner, og få dage efter kunne en tilfreds Kevin Ball præsenterer Curtis Davies samtidig med et andet indkøb, nemlig den 21-årige engelske venstreback Tommy Spurr, som blev hentet i Sheffield Wednesday, hvor venstrebacken havde tilbragt hele sin karriere. Så var det tid til det største indkøb i år, da Ball og Yorke rejste til Ewood Park sammen med bestyrelsesformand Niall Quinn. Dagsordenen var enkel: Få fat i den paraguayanske targetman, Roque Santa Cruz. I sidste ende lykkedes det da også, men der skulle hel 65 millioner kroner, samt midtbanespilleren Teemu Tainio, der tilbragte den sidste sæson i Wigan, samt angriberen Daryl Murphy som egentlig havde haft en fin sæson i Sunderland, omend han ikke havde fået synderligt meget spilletid eller scoret nogle mål – Murphy havde nemlig leveret når han blev skiftet ind. Dermed så det ud til at Sunderland havde fundet Kenwyne Jones' arvtager, men for at være på den ”sikre side” valgte Kevin Ball at spørge Vasco da Gama hvorvidt der var mulighed for at leje den 19-årige angriber Alex Teixeira, med eventuel frikøbsklausul i. Vasco reagerede overraskende positivt, og dermed kunne Sunderland tilføje endnu en brasilianer til truppen, for blot at kunne konstatere at endnu en ville blive tilskrevet, da venstrekanten Alex blev lejet i Internacional. Sidst har Sunderland tilladt sig at leje endnu en spiller, denne gang i Italien, hvor de har sikret sig en lejekontrakt med det svenske midtbanetalent Albin Ekdal, som de desuden får muligheden for at sikre sig permanent for kun 17 millioner kroner til næste sommer. Således havde Sunderland altså sagt farvel til 10 spillere, dog med én på lån, og ligeledes sagt goddag til det præcis samme antal spillere. Efter et yderst hektisk transfervindue, kan man dog kun konstatere at de 10 indkøb og salg kun har styrket bredden af Sunderland. Således er der altså lagt op til en yderst spændende sæson på Stadium of Light.


SOMMERENS TOP 10 TRANSFERS
1 . Patrice Evra, Manchester United → Real Madrid, 310 mio.
2 . Marek Hamsik, Napoli → Inter, 215 mio.
3 . João Moutinho, Sporting → Arsenal, 175 mio.
4 . Rodrigo Palacio, Boca → Everton, 165 mio.
5 . Lisandro López, Porto → Milan, 162 mio.
6 . Mikel Arteta, Everton → Manchester City, 157 mio.
7 . Nigel de Jong, Manchester City → Chelsea, 157 mio.
8 . Kenwyne Jones, Sunderland → Manchester City, 155 mio.
9 . Zdravko Kuzmanovic, Fiorentina → Milan, 127 mio. *
10 . Diego, Werder Bremen → Juventus, 122 mio.

* CO-OWNERSHIP
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #79: 26 Jun 2009, 16:47 »

Hej FCB.

Har været lidt 'silent reader' her, og jeg synes at denne blog er rigtig god. Dit topbanner er flot og enkelt, og lay-outet ligeså. Dit sprog er godt læseligt, og det eneste jeg kan sætte en finger på er klubvalget hvilket ikke falder i min smag. Dette handler dog nok også en smule om min sympati for Newcastle  Smiley

Men fortsæt endelig det gode arbejde med denne blog...
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #80: 26 Jun 2009, 16:58 »

Tusind tak for roserne, Newton! Smiley
Jeg vil dog langt fra afvise at jeg skifter klub i løbet af spillet. Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

motZ
Gæst
 
Sv: (14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #81: 26 Jun 2009, 23:17 »

Gode indkøb.. Specielt Santa Cruz og Tommy Spurr har jeg haft gode erfaringer med..

Det ser godt ud.. KIU!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #82: 27 Jun 2009, 22:25 »

Gode indkøb.. Specielt Santa Cruz og Tommy Spurr har jeg haft gode erfaringer med..

Det ser godt ud.. KIU!

Mange tak. Santa er jeg også rigtig glad for, men jeg er spændt på at se hvad Spurr kan tilbyde. Jeg har absolut ingen erfaring med ham, men mine talentspejdere talte kun godt om ham, og da Dixon ikke fik den spilletid han ville have, synes jeg godt lige jeg kunne tillade med at skifte! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (14) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #83: 28 Jun 2009, 17:11 »

Transfermarkedet var ikke lukket da jeg skrev den sidste update, men jeg havde i første omgang ikke tænkt mig at hente flere spillere. Det skal jeg dog lige love for at der blev ændret på, så derfor kommer der lige endnu en transferupdate! crazy
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(15) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #84: 28 Jun 2009, 17:26 »


DE TRE O'ER


IND
? . Pedro Mosquera (10.000)
13 . Javier Chevantón (11 mio.)
16 . Eliseu (12 mio.)
17 . Daniel Parejo (10.000)
26 . Brian Sarmiento (5,5 mio.)
30 . Hélder Rosário (30 mio.)
33 . Stephen McGinn (1,1 mio.)
70 . Anthony Vanden Borre (23 mio.)
Oprustning, oprustning, oprustning. Sådan lyder Sunderland manager Kevin Ball's koncept tilsyneladende. Den stride strøm af spiller til- og afgange i det nordengelske er i hvert fald fortsat, og siden sidst vi hørte fra Stadium of Light, har Sunderland hentet intet mindre end 5 spillere yderligere. Første forstærkning kom i form af en yderst fleksibel belgier, som for nogle år siden blev betragtet som et kæmpe talent, der blev hentet i italienske Genoa. Der er naturligvis tale om Anthony Vanden Borre, der efter at have været tilknyttet Anderlecht i et hav af sæsonener, for 3 år siden skiftede til Fiorentina. Her slog Vanden Borre dog aldrig til, hvorfor Fiorentina straks valgte at kaste ham videre i system, til Genoa, hvor det dog kun blev til 14 Serie A-kampe, før Sunderland altså så sit snit til at hente den nu 21-årige belgiske landsholdsspiller. Derefter gjorde Kevin Ball noget af et kup, men først var det blevet tid til en udskiftning der ikke havde noget med spillere at gøre. Flere spillere havde nemlig ytret deres utilfredshed over assistent manager Dwight Yorke, som de mente var med til at skabe en dårlig stemnning i truppen. Det kunne Kevin Ball naturligvis ikke have, og selvom Ball var godt tilfreds med det stykke arbejde den 37-årige tidligere United-spiller gjorde, blev Ball og Yorke altså enige om at det bedste ville være at ende samarbejdet. Dermed skulle Ball hente en ny træner, og her faldt valget altså på West Bromwich's assistent, Mark Venus. Ball's første indkøb i samarbejde med Venus, blev som tidligere nævnt noget af et kup. Real Madrid's unge
midtbanespiller Daniel Parejo, var nemlig ikke længere ønsket i klubben, hvilket havde fået den spanske hovedstadsklub til at sætte den 20-årige spanier til salg for blot 10.000 kroner. Det ville Sunderland naturligvis gerne være med til, og udsigten til endelig at kunne spille noget førsteholdsfodbold sikrede således at Parejo for fremtiden kan trække en Sunderland trøje over hovedet. Derefter gik Sunderland for alvor på rov mellem de uønskede og til salg-satte spillere. Således sendte de altså et bud afsted på Málaga's portugisiske venstre- og højrekant Eliseu. For 12 millioner lykkedes det at hente en ret god og ikke specielt krævende back-up, altså i form af 25-årige Eliseu. Herefter hentede Kevin Ball og Mark Venus noget af en lottokupon i form af en meget ung skotsk midtbanespiller. I St. Mirren blev 20-årige Stephen McGinn hentet for blot 1,1 millioner kroner, således at han dog ikke kan blive det værste indkøb, taget hans pris i betragtning. Og så var det ellers tid til et lille overraskelsesangreb . Javier Chevantón havde længet siddet i forhandlinger med hele 15 klubber, men det afskrækkede overhovedet ikke Sunderland, der blot sendte et tilsvarende bud afsted, og hurtigere end de andre klubber kunne nå at tænke, forhandlede en kontrakt på plads med den 29-årige uruguayaner. For blot 11 millioner kroner, var Sevilla-spilleren således nu Sunderland spiller. Sunderland havde i forvejen været på rov i Madrid's ungdomsrækker med købet af Daniel Parejo, der blev hentet for 10.000 kroner. Madrid havde endnu en ung spiller til salg for 10.000 kroner, nemlig den offensive midtbanespiller Pedro Mosquera, som Sunderland heller ikke tøvede med at hente grundet den yderst lave pris. Mosquera er dog i første omgang blevet lejet ud til den nye samarbejdsklub, Barnsley. Endnu to spillere i den spanske liga var sat til salg, nemlig den unge argentinske venstrekant, Brian Sarmiente, fra Racing de Santander, samt den stærke portugisiske midterforsvarer, Hélder Rosário. Førstnævnte hentede Sunderland således for blot 5,5 millioner, mens de dog måtte slippe 30 millioner kroner for den portugisiske forsvarsklippe. Dermed har Kevin Ball og hans nye assistent Mark Venus, hentet intet mindre end 18 spillere i denne sommer. Således har den nordengelske klub altså en ekstremt imponerende bredde at gå ind til den nye sæson med. Det helt store spørgsmål er dog om de kan holde samtlige spillere tilfredse, for nogle af de nye indkøb må uden tvivl sande at de ikke kommer til at spille hver uge.

UD
Anthony Stokes (Lån)
Danny Collins (Lån)
Paul McShane (8 mio.)
Jamie Chandler (Fri transfer)
Greg Halford (24 mio.)
Pedro Mosquera (Lån)
Der har dog ikke kun været tilgang, for flere spillere har altså også måttet sande at de ikke havde niveauet til at spille i voksende Sunderland. Første spiller der måtte sige farvel til Stadium of Light, har dog stadig chancen for at komme til at spille førsteholdsfodbold for Sunderland. Anthony Stokes er nemlig ikke blevet permanent Reading-spiller, men derimod blot lejesvend i den 1. divisions-klub. Danny Collins havde ikke fået synderligt meget spilletid i den forgangne sæson, hvorfor den walisiske centerback søgte nye udfordringer. I første omgang måtte han dog tage til takke med en lejekontrakt hos nyoprykkerne fra Wolverhampton. En anden midterforsvarer der ikke havde fået meget spilletid i sidste sæson, var irske Paul McShane, som derfor også gerne ville væk fra det nordengelske. Den mulighed benyttede Birmingham sig af, og for 8 millioner kunne den 23-årige irske landsholdsspiller rejse til oprykkerne. Næste transfer blev en gratis en af slagsen, da reserveholdsspiller en, Jamie Chandler, valgte at søge nye udfordringer i form af Peterborough. 0 kroner lød beløbet på, og den 20-årige midtbanespiller kan sikkert se frem til en del mere førsteholdsfodbold end han gjorde i Sunderland. Derefter følte Kevin Ball dog behovet for at få lidt flere penge i pungen, hvorfor han tilbød sine rivaler fra Newcastle, at hente Greg Halford, der i vinters blev hentet hjem fra et lejeophold i Sheffield United, og derefter blev rykket op fra reserveholdet til førsteholdstruppen, hvor han gjorde ganske god figur. 24 millioner blev de to hold enige om, da handlen var i begge parters interesse. Det blev den sidste transfer, foruden udlejningen af Pedro Mosquera, og dermed havde Sunderland sagt farvel til 10 spillere, og sendt 4 spillere afsted på lejeaftaler. Et yderst hektisk transfervindue fik dermed sin ende, og Sunderland kan dermed tage hul på UEFA Cup kvalifikation, Premier League, Carling Cup og FA Cup med et ekstremt bredt og forstærket hold. Det bliver i sandhed spændende at følge Kevin Ball's tropper i år.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (15) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #85: 28 Jun 2009, 17:33 »

Fantastisk update.. igen. FCB.
Også fantastiske indkøb, specielt Vanden Borre og Hélder Rosário
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (15) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #86: 28 Jun 2009, 17:40 »

Fantastisk update.. igen. FCB.
Også fantastiske indkøb, specielt Vanden Borre og Hélder Rosário

Mange tak, Danielsen! Thumbs Up
Jeg har nu lovet mig selv at jeg absolut ikke må købe ind til vinter. Det ender jo med at jeg skifter spillere mere ofte end jeg skifter undertøj (overdrivelse fremmer forståelse, du ved!) Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Svendsen89
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: (15) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #87: 28 Jun 2009, 20:23 »

Mange tak, Danielsen! Thumbs Up
Jeg har nu lovet mig selv at jeg absolut ikke må købe ind til vinter. Det ender jo med at jeg skifter spillere mere ofte end jeg skifter undertøj (overdrivelse fremmer forståelse, du ved!) Wink

Personligt synes jeg at der er alt for mange indkøb. Men hver sin smag. Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (15) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #88: 28 Jun 2009, 20:26 »

Personligt synes jeg at der er alt for mange indkøb. Men hver sin smag. Smiley

Ja, det gik måske lidt over gevind, men nu får vi jo at se hvordan det går.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(1) La Albiroja
« Svar #89: 29 Jun 2009, 14:16 »


LA ALBIROJA


Kevin Ball har haft en fantastisk første sæson hos Sunderland, så da Paraguay's træner, Gerardo Martino, noget overraskende sagde op med blot én VM-kvalifikationskamp tilbage, var den engelske træner naturligvis et emne. Sunderland's angrebses, Roque Santa Cruz, var da efter sigende heller ikke langsom til at anbefale sin engelske klubtræner til det sydamerikanske land's fodboldforbund, så da Kevin Ball bekræftede at der var gang i forhandlinger med Paraguay's fodbold-præsident, Juan Angel Napout, var et fremtidigt samarbejde så godt som officielt. Få dage senere kunne Paraguay da også bekræfte af englænderen tager over efter Gerardo Martino, der efterlade Paraguay i noget nær pole position, da Santa Cruz og Co. allerede har sikret sig en plads ved det forestående VM i Sydafrika. Mange er dog i tvivl om, hvorvidt trænervalget er faldet rigtigt, da Kevin Ball som bekendt er en engelsk tidligere forsvarsspiller, hvilket ikke ligefrem har vakt begejstring i det sydamerikanske. Sproget og de kulturelle forskelle, på banen såvel som udenfor, kunne nemlig meget let blive en barriere for succes. Kevin Ball er dog ikke i tvivl om at han ikke vil skuffe så fælt som mange gætter på: "Naturligvis, er der en sproglig barriere, men jeg begyndte allerede at tage spansk undervisning for en uge siden, og kombineret med håndfagter og min kære tolk, Aldo, er jeg slet ikke i tvivl om at jeg nok skal få mine budskaber igennem til spillerne. Den kulturelle forskel frygter jeg ikke så meget. Jeg har rejst utroligt meget, og jeg blev selv noget overrasket da jeg fandt ud af, hvor glad jeg er for sydamerikanske lande og kulturer. Jeg har været her i Asunción en 4-5 gange før, men det er altid spændende at komme hernede. Jeg kan egentlig ikke sige så meget andet end at jeg glæder mig utroligt meget. Det bliver stort at være en del af næste års slutrunde!"

Kevin Ball har dog alligevel lidt en opgave, da den eneste forberedelse til VM han vil få, er de venskabskampe Paraguay skal spille inden sommeren 2010. Indtil videre er der kun planlagt én venskabskamp, mod Slovenien den 5. juni næste år.
« Seneste Redigering: 02 Jul 2009, 03:43 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010