home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:56:21 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
I går kl. 21:04:37 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23334
  0 Brugere, 755 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: MrThes
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (32/4) Le Zebre/Les Éléphants
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: (32/4) Le Zebre/Les Éléphants  (Læst 38412 gange)
HomerSimpson
Gæst
 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #30: 17 Jun 2009, 08:37 »

Det er virkelig en klasse blog! og grafisk er det helt i top. Thumbs Up
Logged

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #31: 17 Jun 2009, 08:44 »

Kan ikke lade være med at grine lidt over, at folk siger at det er utroligt flot grafik. FCB bruger da et simpel banner og et billede i siden, ikke noget at prale af. Smiley

Men til selve bloggen - Kanon start på sæsonen, og nogle spændende indkøb. Jeg er sikker på at du nok skal få en god sæson!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #32: 17 Jun 2009, 11:46 »

Tusind tak, Yoggi, Homer og Theo! Smiley
Theo, nogle gange er det simple det flotte! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #33: 17 Jun 2009, 16:19 »

Tusind tak, Yoggi, Homer og Theo! Smiley
Theo, nogle gange er det simple det flotte! Wink
Ja, vil også selv have det simpel og flot, når jeg skal lave et banner til min blog. Men de beskriver det som du har lavet det helt store Wink
Logged

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #34: 17 Jun 2009, 16:24 »

Det her er satme en god blog FCB! Grafikken er jo helt  i top, det samme kan siges om det skriflige og resultaterne! Dine køb er også super velovervejet virker det til! Glimrende blog! KIU Opstemt
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

cjensen94
Gæst
 
Sv: (4) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #35: 17 Jun 2009, 16:30 »

Ser spændede ud. Grafikken er dejlig enkel og teksten er super.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(5) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #36: 17 Jun 2009, 17:55 »


OKTOBER 08


STOP! FØR DU LÆSER, LÆS HER! VIL DU VENTE MED AT LÆSE TIL DET PASSER? JA, TAK!
OPDATERET, HER!


PREMIER LEAGUE
vs. Stoke . 1-1
vs. Liverpool . 1-2
vs. Tottenham . 3-1
vs. Bolton . 1-0
Efter to rigtig flotte måneder som Sunderland-manager gik Kevin Ball ind i sin tredje måned med en relativt let kamp mod oprykkerne fra Stoke. Det blev en ret rodet affære, men overraskende nok var det Tony Pulis' tropper der kom i front, da Ricardo Fuller 5 minutter før pause, kom højere end Anton Ferdinand efter et flot gennembrud i venstresiden af senegalesiske Salif Diao. Denne stilling holdt helt frem til 8 minutter før tid, hvor Tal Ben-Haim for 3. gang i år, kom højest på et hjørnespark, der naturligvis blev leveret af David Beckham. Således spillede Sunderland altså uafgjort for anden gang i denne sæson, i en kamp Ball sikkert hurtigt vil ligge bag sig. Derefter var det tid til at møde en af The Big 4, da Sunderland måtte tage turen på tværs af landet for at besøge Benítez og Co. Det blev en kamp som Sunderland overraskende nok satte sit præg på, men Liverpool's stærke midtbane-es, Xabi Alonso, havde kun brug for to forsøg fra distancen til at sikre Liverpool en 2-0 føring, der holdt indtil 72. minut, hvor David Beckham fik sendt et lille trøstemål ind, direkte på frispark fra 25-meters afstand. Dermed led Sunderland sit blot andet nederlag i år på trods af allerede at have mødt flere af de store hold, blandt andet Arsenal og Manchester City - to kampe der begge gav point.

Oktobers næstsidste kamp skulle spilles hjemme, hvor endnu en svær modstander ventede. Denne gang var der tale om Arsenal's evige rivaler, Tottenham, der kom i en yderst stærk opstilling. Ball var dog ikke skræmt og valgte blot at sende sine drenge frem over stepperne, hvilket i første omgang resulterede i at Wilson Palacios kunne bringe Harry Redknapp lidt glæde i form af en 1-0 scoring. Sunderland blev dog ved med at angribe, og 2 minutter før pausen kom forløsningen da holdets ubestridte topscorer, Djibril Cissé, bankede bolden i nettet efter rigtige flotte kombinationer med Kenwyne Jones, der gjorde comeback mod Tottenham. I anden halvleg fortsatte Sunderland med deres imponerende presspil, og Tottenham's fans kunne derfor tage sig til hovedet da Cissé for anden gang sendte bolden ind bag en sprællende Gomes, efter et fantastisk langskud fra 25 meter. Bedst som begge parter troede at kampen nu var lukket, slog Kenwyne Jones dog til, da han ikke ville lade sit comeback gå ubemærket hen, hvorfor han bragede til bolden lige uden for feltet, hvorefter Jonathan Woodgate ramte den således at Gomes blev snydt godt og grundigt. 3-1 blev altså resultatet i en rigtig flot kamp, hvor Sunderland viste at de har hvad der skal til, for at være et top 10 hold. Månedens sidste kamp blev dog en kedelig affære, da Bolton hjemme blev besejret med 1-0 - et mål som Djibril Cissé naturligvis stod for. En rigtig flot måned fra Sunderland's side, omend den startede noget tøvende ud. Især Djibril Cissé og David Beckham gjorde sig bemærkede med henholdsvis 3 mål, og 1 mål og 3 assists. Kevin Ball kan således se glad og tilfreds tilbage på sit første kvartal som Sunderland-manager, og fejre det med en rigtig flot 5. plads.


Månedens...
SPILLER David Beckham
TOPSCORER Djibril Cissé, 3 mål
ASSISTKONGE David Beckham, 3 assists
STILLING Nr. 5

Sæsonens...
TOPSCORER Djibril Cissé, 6 mål
ASSISTKONGE David Beckham, 5 assists
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 16:33 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (5) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #37: 17 Jun 2009, 22:15 »

Jeg glemte at gemme efter oktober, så den er jeg lige igang med at spille om! Opstemt
Retter updaten om oktober bagefter. Bliver nok om et par timer! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SimonHO
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: (5) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #38: 17 Jun 2009, 22:26 »

Jeg glemte at gemme efter oktober, så den er jeg lige igang med at spille om! Opstemt
Retter updaten om oktober bagefter. Bliver nok om et par timer! Wink
Uh den var træls! Jeg plejer at miste lysten et par dage.. Men skønt du fortsætter da! Thumbs Up
Logged

"There were no time to think, i just hit it"
- Andres Iniesta, Chelsea 1 - 1 Barcelona

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (5) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #39: 19 Jun 2009, 16:32 »

Nu har jeg spillet kampene om, men jeg gider simpelthen ikke skrive om den samme måned to gange! crazy
Så derfor kommer resultaterne og stillingen bare lige her:
PREMIER LEAGUE
vs. Blackburn . 1-1 (Beckham)
vs. Stoke . 2-0 (Cissé, Jones)
vs. Liverpool . 1-1 (McCartney)
vs. Tottenham . 2-2 (Jones, Beckham)
vs. Bolton . 0-0
Stillingen: Nr. 6
Liverpool's mærkværdige start 11'er!

Som I kan se blev jeg også nødt til at spille septembers sidste kamp om! Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (5) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #40: 19 Jun 2009, 16:44 »

Og så fik jeg lige denne nyhed! Shockeret Djævel
Jeg ved dog ikke helt om jeg vil købe ind til vinter. Måske gemmer jeg dem til sommer. Jeg er godt tilfreds med holdet som det ser ud lige nu! Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
(6) SAFC . Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #41: 19 Jun 2009, 21:49 »


NOVEMBER 08


PREMIER LEAGUE
vs. Manchester United . 0-3
vs. Chelsea . 1-3

vs. West Bromwich . 2-1
vs. Newcastle . 1-3
vs. West Ham . 4-1
Efter en hård oktober måned, med kun en sejr ud af 5 mulige, så det ikke ud til at skulle blive meget nemmere i november for Ball og Sunderland. Måneden startede dog fint og overraskende ud, da Sunderland kunne meddele at assistenttræneren Dwight Yorke, havde underskrevet en kontraktforlængelse, der samtidig gjorde ham til spiller for Sunderland, således at Ball nu må siges at være i besiddelse af en vaske ægte supersub, i form af 37-årige Yorke, hvis karriere toppede da han i Manchester United dannede angrebsduo med engelske Andy Cole igennem 3 sæsoner. Oktobers første modstander var sjovt nok netop Yorke's tidligere arbejdsgiver, Manchester United. Således brugte Yorke en del minutter før kampstart, på at sludre med sin tidligere chef Sir Alex Ferguson, hvis erhverv, manager, Dwight Yorke bestræber sig på at nå. Det kom dog hurtigt til at se sort ud for Sunderland, for allerede efter 2 minutter måtte Craig Gordon ind i nettet og hente bolden, da den skotske arbejdshest Darren Fletcher, sendte et flot langskud afsted, som via underkanten af overliggeren fandt vej til mål. Og allerede 8 minutter senere var den gal igen. Denne gang var det portugisiske Luis Nani, som tryllede på venstrefløjen før han servede et perfekt indlæg lige i panden på store Berbatov der uden de store problemer kunne fordoble målscoren. 22 minutter inde i første halvleg, valgte United's superstjerne, Cristiano Ronaldo, så at tage sagen i egen hånd og lukke kampen, da han på flotteste vis afdriblede først Collison, så Ferdinand, og sidst men ikke mindst målmand Gordon, og dermed lukke kampen med hele 68 minutter tilbage. Men lukket var hvad kampen var, for det tætteste Sunderland kom på en udligning, var da Beckham sendte et frispark afsted der ramt ydersiden af stolpen og blot gik ud til et målspark. United kørte stille og roligt sejren i hus, og kunne dermed sende Sunderland hjem uden point i bagagen.

Syv dage senere så modstanderen ikke mere overkommelig ud, da Sunderland tog turen til London for at spille mod Guus Hiddink's Chelsea. Denne gang startede kampen dog noget mere positivt for Ball & Yorke, da Beckham efter 4 minutter sparkede et frispark, som Branislav Ivanovic nærmest løb ind i sit eget mål, og dermed bragte gæster fra Sunderland foran, højst overraskende. Glæden varede dog ikke længe for de rød og hvide stribede nordenglændere, for blot 8 minutter senere slog Chelsea igen, da den brasiliansk fødte portugiser Deco spillede et hurtigt bandespil med Ricardo Quaresma, og dermed kunne den tidligere Barcelona-spiller let sende bolden forbi en chanceløs Gordon, og udligne. Herefter forsøgte Sunderland at trække tempoet lidt ud af kampen, men dette resulterede blot i at højrebacken Phil Bardsley snublede i bolden og forærede Didier Drogba en friløber som han naturligvis ikke misbrugte. Først derefter ville Chelsea tillade at kampen gik ned i tempo, men Sunderland ville det nu anderledes og forsøgte gang på gang at spille sig igennem Chelsea's stærke forsvar – men uden held. Derfor kom det ikke som det helt store chok da Frank Lampard 1 minut inde i den forlængede spilletid, kunne gøre det til 3-1 efter en returbold fra et hjørnespark. For anden kamp i træk måtte Sunderland altså se sig slået, hvilket de dog ikke kunne være meget utilfredse med taget modstanderne i betragtning.

Derefter var det dog tid til lidt et lidt mere muntert opgør for den nordengelske fans, da West Bromwich gæstede Stadium of Light. Det blev mildest talt en kedelig kamp, men alligevel formåede de to hold at score 3 gange i alt. Sunderland scorede 2 af dem, hvilket altså betød at de glade og tilfredse kunne konstatere at de nu havde brudt en stime på 5 kampe uden sejr. De to mål blev sat ind af Kenwyne Jones og Kieran Richardson. Efter den lykkelige kamp mod WBA, var det dog tid til endnu en kamp af de svære slags. Det var nemlig blevet tid til The Tyne-Wear derby, der desværre for Sunderland skulle spilles på Newcastle's hjemmebane, St. James' Park. Der var mødt 52370 glade mennesker op, på trods af stærk vind og øsende regn. Majoriteten af de fremmødte fans var naturligvis sort og hvid stribede, og det var da også disse der kunne glæde sig efter 12 minutters spil, da den tidligere Liverpool spiller Danny Guthrie kunne sætte hovedet på et hjørnespark og bringe hjemmeholdet foran. Sunderland vågnede dog hurtigt op til dåd, og allerede et kvarter efter var der udlignet, da Kenwyne Jones blev spillet fri Anton Ferdinand og udplacerede Steve Harper i Newcastle-målet. Glæden varede dog kort, for blot 7 minutter senere var Newcastle foran igen, denne gang efter en Obafemi Martins scoring. Spillet bølgede frem og tilbage, og det var en yderst tæt og intens kamp, så de fremmødte Sunderland-fans måtte skuffende kaste blikket mod jorden, da 28-årige Michael Owen fik tilkæmpet sig et straffespark, og selv afgjorde kampen med 12 minutter tilbage. Det blev således til en 3-1 sejr til Sunderlands rivaler fra Newcastle. Dog var det et meget misvisende resultat, for kampen kunne lige så vel være faldet ud til Sunderlands fordel. Desværre for Ball og Co. blev dette ikke tilfældet.

I månedens sidste kamp fik de Sunderland fans der var mødt op på Stadium of Light, sig dog en noget bedre kamp, da The Mackems tog imod Jack Collison's tidligere klub, West Ham. Kenwyne Jones havde, i samarbejde med Kevin Ball, udset sig Daniel Gabbidon som værende det svageste led i West Ham's backkæde, hvorfor han placerede sig så tæt på ham som muligt. Dette gav pote efter 23 minutter, da netop Gabbidon gik fejl af en høj bold fra David Beckham, hvilket betød at Jones havde frit løb mod Robert Green's mål – og Jones svigtede ikke. Og Jones' succes fortsatte blot 6 minutter efter, da han placerede sig klods op af Gabbidon ved et hjørnespark, og bad Beckham om at ramme ham lige i panden. Det gjorde Beckham på fornemmeste vis, og da Gabiddon blev holdt tilbage af bomstærke Jones, var det en smal sag for ham at heade boldne i nettet til en tidlig 2-0 føring, hvilket også var stillingen da de to hold gik til pause. Allerede 5 minutter efter pausen tændtes der dog et lille håb for West Ham, da unge Fred Sears, som vikarierede for en småskadet Dean Ashton, kunne sætte sidste fod på et rigtig flot West Ham opspil og reducere til 2-1. Sunderland holdt dog West Ham fra yderligere chancer, så da Beckham 20 minutter før tid kunne sende et frispark direkte i nettet, var der ikke den store tvivl om at kampen nu var helt og aldeles lukket. Sunderland var dog ikke helt færdige nu, for Rio Ferdinands lillebror, Anton Ferdinand, ville også lege med, og steg derfor højt til vejrs på et hjørnespark og headede bolden i nettet til de imponerende cifre 4-1. Det var dermed Kevin Ball's hidtil største sejr som Sunderland manager, men de seks point han havde indsamlet i løbet af måneden, var dog ikke nok til at holde fast i oktobers 6. plads, og Sunderland måtte dermed se sig henvist til 9. plads ved novembers udgang – en placering der dog er mere end godkendt blandt Sunderlands fans, og ikke mindst bestyrelsen, der har valgt at give heldige Ball 117 millioner kroner at handle ind for til vinter. Penge som Ball dog er i tvivl om han ønsker at bruge.


Månedens...
SPILLER David Beckham
TOPSCORER Kenwyne Jones, 4 mål
ASSISTKONGE David Beckham, 3 assists
STILLING Nr. 9

Sæsonens...
TOPSCORER Kenwyne Jones, 6 mål
ASSISTKONGE David Beckham, 4 assists
« Seneste Redigering: 19 Jun 2009, 21:53 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Simze
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #42: 19 Jun 2009, 21:53 »

Jeg syntes denne blog er virkelig god. Du skriver godt og din grafik er fin. Dog kunne jeg godt tænke mig at du fandt en anden skrifttype da din grafik passer bedre til en anden skriftype. Ellers ser alt fint ud så bare KIU Wink
Logged

Danielsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #43: 19 Jun 2009, 21:56 »

Dejlig update FC Barcelona, Din nye update har lige gjort mig i godt humør.
Jeg syntes det er et utroligt flot sprog du har, det er meget nemt læseligt, og flydende..
Grafikken er dejlig enkel, men stadigvæk ikke for enkel, og derfor meget god, Det var træls du ikke fik gemt dit spil efter oktober, men super flot at du har forsat, og kun sank en plads tilbage, efter en rigtig flot oktober måned.

Men en rigtig god update du har gang i, og følger stadig med herfra,,

KUTGW makker
Logged

''Life goes up and down, but everything will be okay if you turn right''

cjensen94
Gæst
 
Sv: (6) SAFC : Everybody'wants'to'be'a'cat
« Svar #44: 19 Jun 2009, 22:00 »

Det var da godt med lidt penge Smiley
- Men flot grafisk og ligeledes skriftligt.
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010