home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 627 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Nye Features i FM 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Nye Features i FM 2009  (Læst 21394 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #15: 03 Sep 2008, 20:21 »

Ord kan ikke dække den glæde jeg har nu  Peace

Transfers er ændret, MULIGHED for at vælge 3d (som skal prøves. Alt skal have en chance, før det fordømmes), feedback under kampene, mulighed for at bede spillere træne noget specifikt og sidst, men ABSOLUT ikke mindst: Pressekonferencer, hvor medierne HUSKER ens udtalelser. Det er den bedste nyhed af alle, synes jeg.

Jeg glæder mig VILDT meget til at spille spillet. Instant success, hvis det bare er halvt så godt, som jeg forestiller mig!

(beklager mange caps i min post. De fremhæver bare mine følelser  Wink)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #16: 03 Sep 2008, 20:21 »

Synes det ser virkelig godt ud! Især pressemøderne ser jeg frem til. Er lidt negativ mht. 3D, men så er det jo genialt man kan vælge det fra, hvis man ikke bryder sig om det Smiley Tillids delen ser jeg også frem til. Assistenten som giver information under kampen, er også yderst realistisk!

Det er svært at pege én ting ud - synes det hele virker meget lovende! Smiley
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #17: 03 Sep 2008, 20:21 »

Man frygtede jo umiddelbart at 3D ville blive en halvfærdig løsning, som overhovedet ikke leved op til resten af spillet. Men heldigvis fortæller Miles jo at det har været 3 år undervejs, så helt dårligt tror jeg ikke at det bliver.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #18: 03 Sep 2008, 20:22 »

Synes du modsiger dig en lille smule  Grin De 3 ting du nævner er et lille udpluk af de nye ting, men stadig savner du nye ting?  Tunge

Men selvfølgelig hver sin mening  Opstemt

Du forstår det forkert. Jeg mener at jeg havde håbet på flere udvidet områder. Mange af tingene er bare blevet mere udbredt, men skal ikke brokke mig Grin
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #19: 03 Sep 2008, 20:22 »

Man frygtede jo umiddelbart at 3D ville blive en halvfærdig løsning, som overhovedet ikke leved op til resten af spillet. Men heldigvis fortæller Miles jo at det har været 3 år undervejs, så helt dårligt tror jeg ikke at det bliver.

Det tror jeg du har HELT ret i

Fedt at de har hemmeligholdt det så længe, så det kan være gennemarbejdet før det kom ud!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #20: 03 Sep 2008, 20:22 »

Jeg håber at de også forbedrer netværksdelen betydeligt, da den altid har haltet efter... Det skal ikke gå under på bekostning af FML!
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #21: 03 Sep 2008, 20:23 »

Det hele lyder faktisk utrolig godt  Thumbs Up Jeg tror bare at det med kvindelige manager nok gør at regens managers nogle gange bliver kvinder. Den fejl håber jeg sgu de har forudset.

Også lækkert at man kan beholde 2D i spillet Smiley
Logged

arsenal4ever
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Nye Features: 3D
« Svar #22: 03 Sep 2008, 20:24 »

Jeg ved at mange har været i tvivl omkring dette emne og har håbet at kunne beholde 2D version istedet for at få det nye 3D indført. Samtidig er det for mange også charmen ved FM. Nu har de jo så valgt at lave begge ting, hvilket de skal have stor ros for! Hvem ved, måske kommer man selv til at kunne lide 3D?! Anyway jeg glæder mig til at se demoen og screenshots af spillet i den nærmeste tid. Klart et spil jeg skal have.

Kan forresten godt lide den nye del med pressemøder og opdateringen af ens bestyrrelse.

Hehe, det sagde man også da 2d versionen udkom at tekstversionen var en del af charmen i manager. tror bare man skal vænne sig til det Opstemt

men vil gerne snart have at der kommer fodboldskoler med i spillet Skuffet
Logged

Klaus Fejer
Gæst
 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #23: 03 Sep 2008, 20:25 »

Bare hak mig ned.. Ej

Jeg ved sgu umærket, at de ikke har vist det hele Wink
Logged

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #24: 03 Sep 2008, 20:25 »

Hvordan kan man være utilfreds med at der er blevet lavet 3D?
Hvis man er vant til at spise en skål chokolade hver aften, så bliver man da heller ikke utilfreds hvis der en aften bliver serveret en skål lakrids plus den sædvanlige skål chokolade. Selvom man ikke kan lide lakrids, hvad er problemet så? Du har intet mistet.
Jeg undskylder det dårlige sproglige billede Wink
Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye Features: 3D
« Svar #25: 03 Sep 2008, 20:26 »

men vil gerne snart have at der kommer fodboldskoler med i spillet Skuffet

Det kan jo være, at det er en af de andre features, der først bliver nævnt i den kommende tid på deres forum. Du kan jo være heldig (jeg vil nu også selv have det)
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

CR9
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #26: 03 Sep 2008, 20:26 »

Jeg tror, jeg kommer til at hade det presselort. Det gør jo spillet 100 gange langsommere! Jeg er snart træt af, at det skal tage 20 timer at spille én skide sæson. Presse er meget sjovt i starten, men når det er de samme ting, der kommer hele tiden, så bliver det sgu trivielt og spild af tid.

Intet nyt endnu, hvor jeg kan sige wauw!
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #27: 03 Sep 2008, 20:26 »

Mernild:

Problemet ligger i, at mange frygter at med alt det arbejde der er lagt i 3D-delen, at der så at sparet på andre områder hvor der er mere BRUG for forbedringer.
Logged



motZ
Gæst
 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #28: 03 Sep 2008, 20:27 »

Glæder mig virkelig til spillet.
Håber og tror virkelig at 3d delen er lavet ordenligt, og glæder mig også til at se hvordan transferdelen bliver.
Men ikke nogen wauw nye ting, som jeg er overrasket over.
« Seneste Redigering: 03 Sep 2008, 20:30 af motZ » Logged

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #29: 03 Sep 2008, 20:27 »

Jeg tror, jeg kommer til at hade det presselort. Det gør jo spillet 100 gange langsommere! Jeg er snart træt af, at det skal tage 20 timer at spille én skide sæson. Presse er meget sjovt i starten, men når det er de samme ting, der kommer hele tiden, så bliver det sgu trivielt og spild af tid.

Intet nyt endnu, hvor jeg kan sige wauw!

Så synes jeg du er svær at stille tilfreds  crazy

men sådan er det. Vi er jo alle forskellige
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010