home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
02 Apr 2025, 18:53 g00n Blogs Minimalistic 2020
27 Mar 2025, 15:21 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
18 Mar 2025, 22:03 andersnomanni Blogs SAF Challenge
17 Mar 2025, 14:40 szukizek Træningsbanen Fm Tweak
17 Mar 2025, 09:49 Fand23 Baren cykeltøj/cykelbutikker
22 Feb 2025, 21:22 Broen13 Baren fm25
07 Feb 2025, 12:51 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23547
  0 Brugere, 631 Gæster Online.

Nyeste Bruger: CrimsonLullaby
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Nye Features i FM 2009
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Nye Features i FM 2009  (Læst 23463 gange)
Slikkel
Landsholdsspiller

Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #45: 03 Sep 2008, 20:47 »

Kortene er lagt på bordet. Miles Jacobsen og hans slæng har gjort det igen. En ny skabelse. En legende forsætter. Football Manager 09 kommer inden længe!

Tusinde af mennesker i Danmark venter spændt på en ny udgivelse fra SiGames. Jeg er en af dem. Football Manager 09 er snart i butikkerne. FM, kælenavnet, vil vinde endnu flere hjerter. Der er kommet nye ting i den fantastiske spilserie, denne gang er det noget af en revolution. 3D har indtaget Football Manager-serien, nogen er glade for det, andre afskyr det. Jeg forventer selv at det bliver en dejlig ting at have med. De 22 markspillere, eller knapper, der render rundt på banen, kan godt være kedelig at se på i længere tid, hvorfor en sådan omvæltning virkelig vil gavne lysten hos mange. Jeg er ikke et sekund i tvivl, at den nye 3D-version hurtig bliver et hit blandt mange. Nye ting bliver oftest værdsat, det tror jeg også med denne.

Spillet får mere kød på. Nye idéer er blevet skabt i spillet, flere muligheder er kommet frem. Pressedelen bliver forbedret markant. Pressekonferencer, interviews og reklame vil blive en hverdagskost i det nye Football Manager. Tidligere udtagelser kan ramme en – så pas hellere på! Håber meget på at spillet vil blive meget bedre, idéerne er gode, men de skal også være godt udført. Håber at Miles og slænget har husket en kæmpe variation i spørgsmålene. Måske kunne man downloade en pakke med endnu flere spørgsmål? Hvis der ikke allerede er et hav af forskellige spørgsmål.

At handle spillere vil også blive på en helt anderledes måde. At kunne signe en 10-årig knægt ville være en kæmpe drøm for mig. At udvikle ham, gøre ham til en klublegende og kunne frede hans nummer ville være mig en kæmpe ære. Sådanne små detaljer, håber jeg kan blive en del af det nye Football Manager, som jeg vælger at kalde det.

Transferdelen er noget af det jeg glæder mig allermest til. Tror virkelig de har arbejdet godt igennem med det – gjort det mere realistisk. En realistisk transferdel for mig, er nok, at man kan give en masse små godbidder i kontrakten og sådan. Bruge ufine metoder, som jo er blevet en fast del af nutidens fodbold.

Jeg ser frem til mange hyggelige stunder med mit elskede Football Manager. Tror virkelig at spillet vil blive en hyggelig omgang, især i de kolde juledage, hvor man mest af alt har lyst til at bure sig inde med sin computer og en kop varm kakao. Håber at spillet vil fange mig meget hurtigt, og at den ikke har lige så mange fejl, som den havde sidste sæson. Det er noget af det vigtigste for mig!

At SiGames vælger at lave en film som intro til et nyt spil, er virkelig en ting der understreger, at de har gang i noget stort. 09 tror jeg er starten på en ny begyndelse. De vil i næste sæson komme med endnu flere ændringer, mange vil nok gå fra, men nye vil komme til. 10’eren vil blive en kæmpe revolution, men lad os nu først overstå dette fantastiske eksemplar!

Football Manager forever!

Super skrevet ..

og man får lyst til varm kakao Opstemt

Vi skal alle være her.

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #46: 03 Sep 2008, 20:47 »

at din assistent fortæller dig, at modstanderens højre back er i dårlig form, så du kan fokusere dine angreb der. Eller at en af dine spillere virker aggressiv, og kan tiltrække kort. Alle sådanne små info, der gør at du kan tilpasse din taktik til, at vinde alle dine kampe.

Ja og ikke mindst hvordan modstanderne reagerer på din taktik, hvad der selv kan forbedres ved en taktik, og hvad modstandernes svagheder er.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager

« Svar #47: 03 Sep 2008, 20:49 »

Super skrevet ..

og man får lyst til varm kakao Opstemt

NICE KOMMENTAR!!  funny funny

Nu du siger det, så har jeg faktisk lyst. Tror sgu jeg går ud og laver en kop  Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

motZ
Gæst

« Svar #48: 03 Sep 2008, 20:49 »

Fantastisk Cesc, er fuldstændig enig med dig! Peace

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #49: 03 Sep 2008, 20:51 »

@plutonium : Det lyder virkelig fedt Opstemt

Zone 43
Manager

« Svar #50: 03 Sep 2008, 20:52 »

De nye muligheder er nævnt, så jeg gider ikke skrive, hvor glad og spændt jeg er på, at jeg klokken lort om morgenen skal ude foran en forretning, som sælger FM09, med mindre jeg bestiller over FmF off course ;-)

Jeg kan virkelig ikke vente til d. 14/11, så FM08 må underholde mig indtil da.

Det eneste minus, jeg lige kan komme i tanke om, er at skinet ser ud til, at være det samme. Det betyder dog intet for mig, da jeg levet med det originale skin siden, jeg for første gang startede et spil med FM08.

Til sidst vil jeg lige opfordre jer til ikke, at skrive om mad, da jeg så bare bliver endnu mere sulten Tunge

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.

plutonium
Manager

« Svar #51: 03 Sep 2008, 20:52 »

@plutonium : Det lyder virkelig fedt Opstemt

ja, jeg glæder mig også  Thumbs Up

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Yoggidk
Gæst

« Svar #52: 03 Sep 2008, 20:53 »

Jeg håber så meget at man f.eks. kan sige man er interreseret i Ronaldo, og så kan han blive utilfreds så United f.eks. bliver nødt til at sælge Wink

plutonium
Manager

« Svar #53: 03 Sep 2008, 20:53 »

Til sidst vil jeg lige opfordre jer til ikke, at skrive om mad, da jeg så bare bliver endnu mere sulten Tunge

Skal prøve at lade være  Opstemt

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

« Svar #54: 03 Sep 2008, 20:53 »

Jeg håber så meget at man f.eks. kan sige man er interreseret i Ronaldo, og så kan han blive utilfreds så United f.eks. bliver nødt til at sælge Wink

Det kan du i forvejen, i Player Interaction i spillernes profil.

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Philli
Landsholdsspiller

« Svar #55: 03 Sep 2008, 20:54 »

Det kan du jo allerede i 08'?

EDIT: Hurtige HawkinZ

Yoggidk
Gæst

« Svar #56: 03 Sep 2008, 20:55 »

nej, altså sådan at han f.eks. strejker...

plutonium
Manager

« Svar #57: 03 Sep 2008, 20:56 »

Det kan man da heller ikke i virkeligheden??? Så slæber klubben jo bare én i retten  crazy

Yoggidk
Gæst

« Svar #58: 03 Sep 2008, 20:57 »

Det kan man da heller ikke i virkeligheden??? Så slæber klubben jo bare én i retten  crazy

Det er da sket før, mener jeg da  funny

Don Abramovich
Manager

« Svar #59: 03 Sep 2008, 21:00 »

Wow det ser fedt ud! Hold da op hvor jeg glæder mig - allerede!

Alt det vi fik afsløret er ting jeg virkelig har ønsket at få med i FM, med undtagelse af 3D. 3Den skal dog alligevel prøves, da jeg tror man kan få et bedre indblik i spillet med det.
Ass. manager feedbacken lyder virkelig også lækkert! Genial idé, som jeg overhovedet ikke havde tænkt over.
Den nye transfer og pressedel der er kommet, lover også rigtig godt. Men de var vel ogs ved at være ret gamle?!
Glæder mig som et lille barn til at der bliver afsløret mere!

Så fik Cesc også lige skrevet en artikel, så vi alle sammen tror han er ansvarlig for den danske del af SI's pr afdeling! :-)

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010