home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:21:02 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
19 Nov 2024, 11:24 Lars Pedersen Omklædning... Ang. Spcs
14 Nov 2024, 20:58 andersnomanni Blogs SAF Challenge
24 Okt 2024, 21:05 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
24 Okt 2024, 17:05 Bubbles Blogs #2 - Et sidste save - ...
17 Okt 2024, 23:31 Svartowiz Omklædning... Sommer opdatering
Antal Registrerede Brugere: 23459
  1 Bruger, 965 Gæster Online.

Nyeste Bruger: scarlett07071
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Omklædningsrummet FM2009
| | | | |-+  Nye Features i FM 2009
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: Nye Features i FM 2009  (Læst 22892 gange)
Clausm
Lilleputspiller
*

Sv: Nye Features i FM 2009
« Svar #75: 04 Sep 2008, 11:31 »

Håber på at der også bliver mulighed for at man kan ansætte en sportschef, som man kan aflevere en "ønskeseddel" til så han tager sig af forhandlingerne med de andre klubber og div. kontraktforhandling er. ...Og Så må der også godt komme en mulighed for at man selv kan forslå hvilket klubber man ville indlede et samarbejde med og kravende til sådan et samarbejde evt. i samråd med ledelsen/sportschefen og så manageren...

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #76: 04 Sep 2008, 12:36 »

Ja jeg giver de mange andre freaks herinde ret. Det ser virkelig nice ud.

Synes det er meget fedt den måde de har lavet 3D på . Det er stadig nogle små mennesker men på en god måde , det er ikke ligesom i fifa hvor der er zoomet helt ind på spillerne .

Jeg har et problem når jeg spiller, jeg er virkelig en dårlig taber og så hvis chancen er der klager jeg altid over dommeren men nu kan jeg jo se om den er god nok eller om jeg virkelig blev snydt.

jeg studsede også over det der Day Trial ting , det ligner at man kan komme til Talent turnering og finde sine nye spillere.
Men det er virkelig godt at de "Speciel Moves" ikke er fastsat fra start af , at man kan sætte en spiller til at lære nogle nye træk og finter. F.eks hvis nu man havde en vildt god spiller så det trist at han er "vild med at diskutere med dommeren" .

Jeg læste fra nogle af jer andre at der er over 350.000 spillere og personale. Synes det er meget godt der er mange spillere med . Men håber det bliver sådan at man kan lave et spil hvor der er talenter med uden man skal vælge deres lande.

Jeg tænker allerede på netspil i fm 09 og så med 3D, der kan man virkelig begynde at håne mere når man kan se modstanderen brænde de helt store chancer eller om personen blev snydt for straffe.

Så fortalte de at man kan vælge kvinde synes det er både godt og skidt. Det gode er så kan de være at der kommer flere piger/kvinder til at spille fm . Det dårlige er ender det med at der står en Marianne Hansen som træner i Man utd ? eller om det stadig kun er mænd som er i spillet.

Jeg synes det er okay at spillet først kommer i november , jeg vil hellere vente 1 måned mere hvis der er mindre fejl i så og ikke for at lyve så kommer det 11 dage før min fødselsdag men skal sku have fingerene i det inden min fødselsdag Opstemt

Medie delen som de laver om synes jeg virkelig er noget der har manglet og det lyder nice med det der presse ting inden kampen og at man kan opbygge forhold til journalister , tænkte på om man kunne lave en Zlatan, han snakkede slet ikke med Svensk TV4 tror jeg det var. Men håber som en sagde herinde fra at man kan downloade nye spørgsmål senere hen hvis der ikke er så meget variation at spørgsmålene.

Transfer delen bliver ændret helt hvilket jeg synes er dejligt. Synes også det var umuligt nogle gange at hente en spiller til en klub medmindre man betalte 700 eller over.

Det var alt jeg ville fortælle Opstemt

Jeg skal have FM 09 Opstemt

Vi skal alle være her.

Rooland
Manager

« Svar #77: 04 Sep 2008, 14:00 »

Jeg har et spørgsmål til netspil. Nu hvor der kommer 3D med, så bliver spillet vel lidt mere ustabilt. Så hvis man sidder mange i et spil kan det så crashe, hvis der fx. sidder for mange og ser en enkelt kamp eller hvis man har dårligt grafikkort?

Slikkel
Landsholdsspiller

« Svar #78: 04 Sep 2008, 14:05 »

Jeg har et spørgsmål til netspil. Nu hvor der kommer 3D med, så bliver spillet vel lidt mere ustabilt. Så hvis man sidder mange i et spil kan det så crashe, hvis der fx. sidder for mange og ser en enkelt kamp eller hvis man har dårligt grafikkort?

Ved ikke , men folk idag har jo godt grafikkort pga. det kræver spil nu til dags..

Vi skal alle være her.

plutonium
Manager

« Svar #79: 04 Sep 2008, 14:41 »

Min nye bærbar kan uden problemer køre FM. Jeg er så lykkelig  Græder

Vil uden problemer kunne trække FM live, selvom jeg ikke skal spille det (umiddelbart), da jeg ikke kan lide tanken at betale hver måned

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Spezialized
Landsholdsspiller

« Svar #80: 04 Sep 2008, 17:02 »

Ved ikke , men folk idag har jo godt grafikkort pga. det kræver spil nu til dags..

Jeg har faktisk, gennem de sidste par computerkøb jeg har lavet, sagt fuck grafikkort, da jeg kun spiller FM. Heldigvis, har jeg bestilt ny maskine der denne gang har et ordenligt grafikkort i. Og det var faktisk heldigt, da det var småpenge om jeg fik det gode eller dårlige grafikkort.

Havde jeg bestilt et lorte grafikkort som jeg plejer ville jeg faktisk være på skideren... Smiley

plutonium
Manager

« Svar #81: 04 Sep 2008, 17:26 »

Grafikkort, Ram og Processor er alle rare ting at have når man spiller FM. Især processoren! Kan virkelig mærke forskel på dual core teknologi og de almindelige. Kan slet ikke forestille mig hvor fantastisk quad core må være!!

100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Altid FCK
Manager

« Svar #82: 04 Sep 2008, 18:07 »

Hvornår kommer minimuskravene til FM 09?

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Hamza_BIF
Manager

« Svar #83: 04 Sep 2008, 18:14 »

synes det ser godt ud og tror jeg vil prøve 3D.

KAN IKKE VENTE! Opstemt

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Altid FCK
Manager

« Svar #84: 04 Sep 2008, 18:37 »

Jeg tror at FM 09 vil blive et meget krævende spil, iforhold til før så jeg tror ikke min pc kan køre det uden det vil tage al for lang tid. Det er derfor jeg gerne vil finde ud af minimumskravene

Når du f. eks. bøjer dig fremover, bliver smerten så lidt mindre?

Rullende Øjne Hævet Øjenbryn

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #85: 04 Sep 2008, 19:28 »

Tror i at når man er inde i 3D kan se at en spiller som ham Gomis fra Saint etienne i frankrig og han var også med i frankrigs EM trup. tror i at man kan se at det er ham inde i 3D ? VEd ikke om i forstår spørgsmålet men jeg er ret træt lige nu Wink

Yessir
Manager

« Svar #86: 04 Sep 2008, 19:37 »

Tror i at når man er inde i 3D kan se at en spiller som ham Gomis fra Saint etienne i frankrig og han var også med i frankrigs EM trup. tror i at man kan se at det er ham inde i 3D ? VEd ikke om i forstår spørgsmålet men jeg er ret træt lige nu Wink

Animationer af spillerne? Nej det tror jeg ikke.

Jacobqu
Reserveholdsspiller

« Svar #87: 04 Sep 2008, 19:38 »

Okay, tak for svaret.

Gosser
Manager

« Svar #88: 04 Sep 2008, 19:44 »

Ser virkelig fedt ud med 3D, det er noget jeg længe gerne har ville have.

Men for satan hvor skal de have arbejdet meget på det, hvis det skal blive godt. Det håber jeg selvfølgelig at det bliver Smiley Ser spændende ud, og glæder mig meget til demoen.

Danui
Lilleputspiller
*

« Svar #89: 04 Sep 2008, 22:30 »

Tror i det bliver svære at handle på tranfersmarked eller bliver det en del nemmere?

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010