Ja jeg giver de mange andre freaks herinde ret. Det ser virkelig nice ud.
Synes det er meget fedt den måde de har lavet 3D på . Det er stadig nogle små mennesker men på en god måde , det er ikke ligesom i fifa hvor der er zoomet helt ind på spillerne .
Jeg har et problem når jeg spiller, jeg er virkelig en dårlig taber og så hvis chancen er der klager jeg altid over dommeren men nu kan jeg jo se om den er god nok eller om jeg virkelig blev snydt.
jeg studsede også over det der Day Trial ting , det ligner at man kan komme til Talent turnering og finde sine nye spillere.
Men det er virkelig godt at de "Speciel Moves" ikke er fastsat fra start af , at man kan sætte en spiller til at lære nogle nye træk og finter. F.eks hvis nu man havde en vildt god spiller så det trist at han er "vild med at diskutere med dommeren" .
Jeg læste fra nogle af jer andre at der er over 350.000 spillere og personale. Synes det er meget godt der er mange spillere med . Men håber det bliver sådan at man kan lave et spil hvor der er talenter med uden man skal vælge deres lande.
Jeg tænker allerede på netspil i fm 09 og så med 3D, der kan man virkelig begynde at håne mere når man kan se modstanderen brænde de helt store chancer eller om personen blev snydt for straffe.
Så fortalte de at man kan vælge kvinde synes det er både godt og skidt. Det gode er så kan de være at der kommer flere piger/kvinder til at spille fm . Det dårlige er ender det med at der står en Marianne Hansen som træner i Man utd ? eller om det stadig kun er mænd som er i spillet.
Jeg synes det er okay at spillet først kommer i november , jeg vil hellere vente 1 måned mere hvis der er mindre fejl i så og ikke for at lyve så kommer det 11 dage før min fødselsdag men skal sku have fingerene i det inden min fødselsdag
Medie delen som de laver om synes jeg virkelig er noget der har manglet og det lyder nice med det der presse ting inden kampen og at man kan opbygge forhold til journalister , tænkte på om man kunne lave en Zlatan, han snakkede slet ikke med Svensk TV4 tror jeg det var. Men håber som en sagde herinde fra at man kan downloade nye spørgsmål senere hen hvis der ikke er så meget variation at spørgsmålene.
Transfer delen bliver ændret helt hvilket jeg synes er dejligt. Synes også det var umuligt nogle gange at hente en spiller til en klub medmindre man betalte 700 eller over.
Det var alt jeg ville fortælle
Jeg skal have FM 09