home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23297
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: siebertjames
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  166# - The Journeyman
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: 166# - The Journeyman  (Læst 90836 gange)
LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: 21# - The Journeyman
« Svar #30: 31 Jan 2014, 14:54 »

Fed blog! Utrolig synd at du ikke får flere kommentarer. Men er en journeymand en der bliver i samme klub så lang tid? Wink

Ellers kan jeg godt lide din opsætning. Bliv endelig ved!
Logged

Kolo Abib Touré

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 21# - The Journeyman
« Svar #31: 31 Jan 2014, 16:21 »

Fed blog! Utrolig synd at du ikke får flere kommentarer. Men er en journeymand en der bliver i samme klub så lang tid? Wink

Ellers kan jeg godt lide din opsætning. Bliv endelig ved!

Jeg er glad for at du kan lide den Smiley
Oh, altså nu er der ikke nogle som har henvendt sig endnu, jeg skal måske lige have gjort et navn ud af mig selv. Men selvfølgelig når det er titlen på bloggen, så regner jeg da med at jeg kommer videre Wink
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 21# - The Journeyman
« Svar #32: 01 Feb 2014, 01:00 »



THE JOURNEYMAN



Juli 2015

THE PREVEIW: Vi ligger placeret på en super førsteplads, men vi er virkelig presset af Umeå og Selånger som ligger lige under os og der skal ikke ske ret meget før at vi bliver overhalet og det er os som skal overpræstere for at få vores førsteplads igen.

Juli er måneden hvor vi skal ud og spille Pokalturnering og som i ved så har vi ikke gjort det skide gode i de forrige år hvor vi er røget ud efter første spillerunde. I år har vi trukket Råsunda, et hold som ligger i de lavere rækker og derfor er en modstander som vi burde kunne vinde over og endelig komme et skridt videre.


RESULTATERNE:



Östersund 0 – 0 Sollentuna FK – Det første gang vi møder Östersund, et hold som ikke regnes for at ende på en god placering, de regnes for at rykke ud efter sæsonen og de ligger pt. nummer 12. Vi spillede en nogenlunde kamp, men fik aldrig et ordenligt tag på Östersund og derfor endte kampen 0 – 0.

Sollentuna FC 4 – 0 Vasalund – Så skulle vi have besøg af Vasalund, heller ikke det bedste hold i vores række, men stadig et hold som kan genere en. Men vi spillede en pragt kamp og vandt 4 – 0. Kalle Ramsell scorede vores første mål efter 18 minutter og efter 32 minutter var det Sonko, så Kalle igen og derefter Sonko igen til sidst.

Sollentuna FC 2 - 2 Umeå – Så skulle vi op imod konkurrenterne fra Umeå. Begge hold spiller godt og afholder hinanden  fra de helt store chancer og kampens første mål kom først efter 41 minutter, da Boba Sonko scorede til 1 – 0. Der gik lidt tid inden Umeå svarede igen, men det gjorde de så til gængeld to gange i 63 og 64 minut og så var vi pludselig bagud. Mattias Folkesson spillede dog en rigtig god kamp og udlignende med et kvarter igen. Hvis vi havde tabt kampen ville vi ryge ned på andenpladsen og ville bytte plads med Umeå.

Hudiksvall 0 – 2 Sollentuna FK – Vi skulle møde Hudiksvall på hjemmebane, et hold som har tabt 10 ud af deres 14 kampe i denne sæson, et hold som man regner med at rykker ud, for de gør det ikke ret godt. Buba Sonko scorede efter 18 minutter og Kalle Ramsell afsluttede kampen med et mål efter 77 minutter.

Råsunda IS 0 – 1 Sollentuna FK – Vi havde forventet at vinde større i sådan en kamp hvor vi var meget store favoritter. Det var bestemt ikke nemt at ramme målet i dag, for vi skabte 20 chancer hvor 5 af dem var inden for rammen og ét af dem blev omsat til mål, og det skete først efter 44 minutter, men vi vandt og vi er nu videre til anden runde i Pokalturneringen.


TABELLEN:



Vi ligger stadigvæk på en førsteplads, man kan så snakke om at vi måske har været heldige med vores resultater i visse situationer og samtidig bliver vi presset gevaldigt at Selånger og Umeå som begge gerne vil op og have vores plads. Vi har 1 point ned til Umeå og 2 ned til Selånger, så det er meget tæt.


NÆSTE UPDATE…
Vi har seks kampe på programmet, fem i ligaen og så en i anden runde af Pokalturneringen hvor vi skal op imod et andet første divisions hold, Ljungskile. August bliver en spændende måned, vi vil meget gerne videre i Pokalturneringen og i vores første kamp i ligaen skal vi op imod Selånger.
« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 01:03 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 22# - The Journeyman
« Svar #33: 01 Feb 2014, 12:17 »



THE JOURNEYMAN



August 2015

THE PREVEIW: Juli måned var endnu en god måned for os og det skal August også være. Vi starter dog med en svær kamp da vi skal op imod Selånger og hvis den tabes ryger vi ned af tabellen. August er også måneden hvor vi skal op imod Ljungskile i anden runde af Pokalturneringen.


RESULTATERNE:



Sollentuna FK 0 – 2 Selånger – Vi spillede en fin kamp mod Selånger og skabte rigtig mange chancer, men vi var ikke gode nok. Selånger gjorde det onde ved os og sendte os med en 2 – 0 sejr ned på tredjepladsen, da Umeå også vandt deres kamp.

Frej 0 – 5 Sollentuna FC – Vi kom tilbage med en stor sejr da vi mødte Frej. Alle vores spillere spillede en fantastisk kamp, men Sonko blev kampens spiller med 2 mål i kampen. Samme antal mål leverede Mattias Folkesson, mens Ahlund scorede et enkelt.

Ljungskile 1 - 4 Sollentuna FC (f) – Vi spillede godt op imod Ljungskile, men vi kom bagud 1 – 0 efter 4 minutter og vores udligning kom efter 33 minutter og kampen endte 1 – 1 og skulle ud i forlænget spilletid og der tog fanden sgu ved os. Mattias Folkesson scorede efter 95 minutter, Liridon Makolli scorede efter 99 minutter og Revivo scorede i tillægstiden til første halvleg.

Västerås SK 0 - 2 Sollentuna FC – Det var en god kamp mod Västerås. men vi kunne ikke selv få scoret, så vi blev nød til at have lidt hjælp og det fik vi af to selvmål.

IFK Lulelå 2 – 0 Sollentuna FC – Vi skulle igen op imod Lulelå og denne gang ville vi gerne have en sejr mod bundholdet, men det fik vi desværre ikke. Vores spil har desværre ikke været det bedste lige for tiden og det var også derfor vi led et smertefuldt nederlag.

Eskilstuna City 0 - 1 Sollentuna FC – Vi kom lidt ovenpå igen da vi mødte Eskilstuna City, da vi vandt 1 – 0. Det er altid godt med selvtillid på kontoen.



TABELLEN:



En dårlig start blev det til i August måned, men vi kom igen og vi har endnu en gang indtaget førstepladsen, kun på grund af en bedre målscorer end Umeå som ligger på andenpladsen.
Også kom vi også videre fra anden runde i Pokalturneringen og fra nu af bliver det nok ikke nemmere.
« Seneste Redigering: 01 Feb 2014, 23:27 af Guffenn » Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 23# - The Journeyman
« Svar #34: 02 Feb 2014, 00:00 »



THE JOURNEYMAN



September 2015

THE PREVEIW: Vi har 6 kampe tilbage i ligaen og de fire af dem spilles i september og de sidste to afvikles i oktober måned hvor det bliver spændende at se om det er os som render med liga trofæet. Vi skal op imod Arameisk-Syrianska, Karlstad, AFC United og Vasalund i denne måned og hvis det hele går smurt kan vi måske forstørre vores forspring ned til nummer to.


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 2 – 1 Arameinsk-Syrianska – Vi startede med at møde Syrianska på hjemmebane og spillede fint nok. Vi fik hevet en sen sejr hjem da Sonko fik scoret til 2 – 1 efter 73 minutter. Forinden havde Patrik Ahlund bragt os foran og dernæst havde Lars-Olof Folkesson reduceret til 1 – 1.

Sollentuna FC 2 – 2 Karlstad – Karlstad gav os problemer ugen efter sejren over Syrianska. Vi havde det meste af spillet, skabte en masse chancer men et selvmål af Allie Marah hjalp dem godt på vej til en uafgjort kamp.

AFC United 0 - 3 Sollentuna FC – Vi kom tilbage på sejrkurs mod AFC United. Mattias Folkesson var, med to mål, kampens helt store stjerne. Patrik Ahlund startede dog med at scorede kampens første mål og derefter var Folkesson manden bag de næste to mål og det sidste på et sikkert straffespark.

Vasalund 1 – 0 Sollentuna FK – Efter to gode sejre, ville vi meget gerne have flere point på kontoen, men Vasalund ville det anderledes og spolerede vores sejrs stime. De kom foran allerede efter 13 minutter og så var kampen åbenbart afgjort. Vi kom ikke til de vilde chancer og kunne ikke få udbytte af vores spil, så det var måske okay at de tre point gik til vores modstandere. For at vinde skal man jo scorer mål.


TABELLEN:



Sæsonen lakker mod enden og med to kampe igen kan vi kalde os for vindere af 1. Division nord. Et meget stort øjeblik for alle omkring klubben og især dens fans som har støttet klubben i tykt og tyndt. Vi spillede nogle fine kampe her i september måned, især stor sejren over AFC United var en rigtig god kamp hvor vi viste vores stor spil.


NÆSTE UPDATE…
Sidste måned i sæsonen og selvom vi har vundet ligaen skal vi stadig spille vores sidste to kampe mod Forward og Östersund og vi vil gøre alt for at vinde disse kampe.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 24# - The Journeyman
« Svar #35: 02 Feb 2014, 00:08 »



THE JOURNEYMAN



Oktober 2015

THE PREVEIW: Vi har vundet ligaen og ser nu faktisk bare frem til at få overstået de sidste to kampe, uden at sløse, for vinde det skal vi, men drengene ser frem til en lang sommer ferie hvor de kan se frem til at de i næste sæson skal spille i 1. Division Elite.


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 3 – 0 Forward – Vi havde selvtilliden i orden op til de to sidste kampe. Drengene var ekstrem stolte af deres arbejde igennem denne sæson og det var jeg bestemt også. Vi skulle op imod Forward i sæsonen anden sidste kamp, en kamp hvor David Gustafsson var stor spillende. David scorede efter 5 minutter og satte vores hold i gang og i et højt gear. 9 minutter senere var han igen at finde foran mål og fik losset bolden i mål, endnu en gang. Vores sidste mål blev sat ind af Liridon Makolli.

Sollentuna FC 3 – 0 Östersund – Der var ikke så meget forskel på kampen mod Forward og så kampen mod Östersund. 11 minutter inde i kampen blev Buba Sonko kampens første målscorer, dernæst var det August Bergman og til sidst var det endnu en gang Buba Sonko som scorede sit 16 mål i sæsonen.


TABELLEN:



Sæsonen 2015 er slut og vi kan se tilbage på en stor sæson hvor vi nu kan kalde os vindere. Vi spillede to fantastiske kampe her i slut måneden og de viste godt hvordan vi igennem hele sæsonen har spillet fantatisk i mange af vore kampe.


NÆSTE UPDATE…
Vi ser tilbage på vores sæson, vi skal finde sæsonens elleve bedste og så skal vi snakke min fremtid.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 25# - The Journeyman
« Svar #36: 02 Feb 2014, 12:08 »



THE JOURNEYMAN



Tilbage blik på 2015.

Det var en fantastisk og spændende sæson hele vejen igen. Jeg synes vi spillede over vores evner, og vi spillede fantastisk i mange kampe og vores spillere har udviklet sig så meget. Der var tider hvor jeg ikke var sikker på om vi kunne hive en liga sejr hjem, altså vi var presset af Umeå og Selånger hele vejen igennem.

Men det var et utroligt stort øjeblik da vi kunne løfte trofæet og kalde os for vindere af ligaen.


BEDSTE ELLEVE:



GK – Pontus Crépin – 28 kampe – 0 mål – 6,68 bed.
FH – Christian Antonio – 23 kampe – 0 mål – 7,08 bed.
FC – August Bergman – 28 kampe – 3 mål – 7,06 bed.
FC – Kristofer Anderson – 26 kampe – 0 mål – 6,95 bed.
FV – Joel Leino – 28 kampe – 0 mål – 7,18 bed.
DM – Danny Tadaris – 23 kampe – 1 mål – 6,93 bed.
M(C) – Liridon Makolli – 28 kampe – 5 mål – 7,12 bed.
M(C) – Christian Antonio – 21 kampe – 8 mål – 7,22 bed.
OM(H) – Patrik Ahlund – 28 kampe – 9 mål – 7,03 bed.
OM(V) – David Gustafsson – 21 kampe – 2 mål – 7,04 bed.
An (C) – Buba Sonko – 26 kampe – 16 mål – 7,29 bed.


FREMTIDEN: Min kontrakt vare indtil oktober 2016 og hvis jeg ikke finder en klub her inden den nye sæson start så bliver jeg i klubben til min kontrakt er færdig. Det skal ikke være nogen hemmelighed at jeg vil satse alt på at finde en ny klub jeg kan overtage i denne vinter pause.
Lige nu føler jeg at jeg har gjort hvad jeg kan for klubben, jeg ved ikke hvor meget jeg kan gøre for drengene mere og derfor ser jeg en mulighed for at tage af sted nu.


NÆSTE UPDATE…
Har jeg fundet en ny klub eller må jeg blive i Sollentuna sæsonen ud? Vi ser frem til en ny sæson med venskabskampe og forventninger til den nye sæson.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 26# - The Journeyman
« Svar #37: 02 Feb 2014, 18:28 »



THE JOURNEYMAN



Pre-sæson 2016

TRANSFERS:

Der er ikke sket det helt vilde i transfer vinduet op til den nye sæson. Vi har fået en enkelt ny spiller ind i truppen, 23 årige Johannes Nordstrøm, en fantastisk forsvarsspiller.
Ellers er vi kommet af med Nahir Yenaiy, Jimmy Knutsson, Simon Werner og Daniel Carlsson. De sidste tre er kommet i leje til andre klubber.


VENDSKABSKAMPE:



8 venskabskampe var arrangeret op til sæsonstarten og det var nogle fine udfordringer vi fik. Vi formåede at hive 3 sejre hjem, 3 tabte og to uafgjorte blev det også til. Vi kan dog være stolte af vores præstationer, især kampen mod Molde var god, vi spillede godt op imod dem og tabte knebent 3 – 2.


POKALTURNERINGEN: Efter at være gået videre fra sidste runde at Pokalturneringen er vi nu kommet ind i gruppespils fasen hvor vi er havnet i en svær gruppe med Kalmar FF, IFK Göteborg og Brage og for at gå videre i turneringen skal vi vinde gruppen.



Kalmar FF 2 – 2 Sollentuna FK – Vi forventede en svær kamp mod et Kalmar hold som er forholdsvis bedre end os, men vi spillede godt op imod dem og fik hentet en god uafgjort kampe og fik derfor en fin start i gruppen.

Sollentuna FK 0 – 2 IFK Göteborg – Der var ikke så meget at stille op da vi mødte Göteborg, de er noget bedre end os og derfor tabte vi desværre 2 - 0.

Brage 0 – 1 Sollentuna – Den sidste kamp i gruppen havde ikke den store betydning, vi var ude af gruppen og havde ingen mulighed for at kunne gå videre, men derfor skulle kampen stadigvæk spilles og vi hev en sikker 1 – 0 sejr hjem.


OPTAKT TIL SÆSONEN:
Vi ser frem til en rigtig spændende sæson i et nyt niveau. Vi håber bestemt at vi kan bevare vores gode og fantastiske spil og at vi igen kan være med i enden hvor det er sjovt at spille, ikke at vi regner med at rykke op endnu en gang, for det virker meget svært, men vi satser på en plads lige udenfor top fire.

Jeg snakkede sidste gang omkring min fremtid i klubben og som sagt har jeg en kontrakt som holder mig til oktober 2016 og jeg forventer at dette er min sidste sæson i Sollentuna FC. Det er ikke lykkedes at finde en ny arbejdsgiver endnu, men jeg har arbejdet hårdt på det. De fleste gange har bestyrelserne egentligt bare leet af min henvendelse, men andre har taget det seriøst og jeg har været til en enkelt samtale med en unavngiven Bulgarsk klub, men de følte ikke at jeg var den rette. Desværre. Men alt i alt, så er dette min sidste sæson i klubben, for en ny kontrakt bliver ikke underskrevet.


NÆSTE UPDATE…
I næste update skal vi i gang med den nye liga. Det bliver spændende at se hvordan vores hold kommer til at klare det mod hold som har et lidt højere niveau end os.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 27# - The Journeyman
« Svar #38: 03 Feb 2014, 00:51 »



THE JOURNEYMAN



Marts 2016

THE PREVEIW: Så er det nu 1. Division Elite starter. Vi starter ud med to kampe i marts måned, først mod Gelfe og så mod Landskrona. Begge hold er to gode hold i ligaen og kan bestemt give os kamp til stregen. Denne sæson kan bestemt gå hen og blive en af de helt svære sæsoner for os, men vi giver altid vores bedste.


RESULTATERNE:



Gefle 1 – 0 Sollentuna FK – Vi spillede vores første kamp på udebane mod Gefle. Det var faktisk en meget lige kamp og vi spillede godt op mod vores modstander og den eneste grund til at de fik det vindene mål var fordi at August Bergman scorede et dumt selvmål.

Sollentuna FC 1 – 4 Landskrona – Vi spillede en forfærdelig kamp mod Landskrona og blev hevet rundt igennem kampen. Vores modstandere kom foran 2 – 0, inden vi fik reduceret og havde håbet på at vi måske kunne komme igen, men de scorede endnu to mål og vandt sikkert.

Mjällby 2 - 2 Sollentuna FC (3/4-2016)  – I vores tredje kamp skulle vi op imod Mjällby og det var på tide at vi fik point på kontoen efter to tabte kampe. Vores modstandere kom foran efter 9 minutter og vi fik udlignet i det 35 minut på et mål af Patrik Ahlund. Vi kom så bagud igen, men da de dummede sig og lavede selvmål smed de sejren fra sig og det blev til en uafgjort.


TABELLEN:



Efter vores tre første kamp ligger vi på en 14. plads med ét point, lige akkurat over nedrykningsstregen og vi skal spille noget bedre og skaffe os bedre resultater hvis vi ikke vil rykke ned.


NÆSTE UPDATE…
I april måned har vi 3 kampe på pogrammet. Vi skal op imod Sirius, Värnamo og så Kristianstad.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 28# - The Journeyman
« Svar #39: 03 Feb 2014, 01:15 »



THE JOURNEYMAN



April 2016

THE PREVEIW: Efter en dårlig start på den nye sæson ligger vi ikke på en fantastisk plads i ligaen, men det regner vi med at få ændret så vi kan få noget godt ud af denne sæson. Vi ser frem mod nogle gode kampe, hvor vi da forhåbentligt kan få skrabet et par point sammen til kontoen.


RESULTATERNE:



Sollentuna FK 3 – 1 Sirius – Vi spillede en fantastisk kamp mod Sirius og hentede en god sejr hjem. Liridon Makolli startede vores målfest med sit første mål efter 24 minutter, derefter var David Gustafsson bag vores andet mål og Liridon scorede vores sidste mål. God at være i gang!

Sollentuna FC 2 - 0 Värnamo – Vi hev endnu en sejr hjem da vi mødte Värnamo, men vi skulle dog godt ind i kampen før vi fik hul på bylden. Liridon Makolli scorede igen et rigtig flot mål efter 54 minutter  og derefter var Buba Sonko manden bag vores andet mål.

Kristianstad 1 - 0 Sollentuna FC   – Det var en utrolig lige kamp vi spillede mod Kristianstad, den kunne ligeså godt have faldt til vores side end til deres side. Vi havde dog regnet med en uafgjort kamp, men så fik de scoret 2 minutter inde i dommerens tillægstid og vi følte os snydt!


TABELLEN:



Efter seks kampe i ligaen og med 6 point mere på kontoen er vi nu rykket op på en mere stabil 10. plads. Der er stadig brug for lidt mere tilpasning og plads til forbedringer for at vi kan spille vores spil fuldt ud, men det skal nok komme inde længe.


NÆSTE UPDATE…
5 kampe har vi i maj måned. Vi skal prøve at forbedre vores spil endnu mere, for op i tabellen vil vi!
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 29# - The Journeyman
« Svar #40: 04 Feb 2014, 23:28 »



THE JOURNEYMAN



Maj 2016

THE PREVEIW: Vi havde en flot april måned hvor det kun var kampen mod Kristianstad som slog fejl. Vi får langsomt skrabet nogle gode point sammen og kravler op af tabellen, dog er vi stadig udsat for at blive fanget i den dårlige ende af tabellen.
Vi har pt. 8 point op til første pladsen og 3 point ned til nedrykningsstregen, så selvfølgelig er der kortest ned til stregen, men alt er relativt så vi har chance for at komme længere op.


RESULTATERNE:



Syrianska 2 – 2 Sollentuna FC – Vi havde egentligt muligheden for at få endnu 3 point til kontoen da vi på udebane mødte Syrianska, men et dumt selvmål til sidst, fra vores side af, spolerede det. Men inden da var Syrianska kommet foran på en anden dum fejl af os, da vi begik et straffespark på vores modstander. Efter 61 minutter fik Liridon Makolli reduceret og 6 minutter senere kom vi foran på mål af Buba Sonko og så lavede August Bergman et dumt selvmål efter 87 minutter og kampen ender 2 – 2.

Degerfors 0 – 1 Sollentuna FC – Bedre spillede vi da vi mødte Degerfors og vi formåede at holde dem fra chancer og tog derfra som vindere af kampen. August Bergman gjorde det hele godt efter forrige uges forseelse da han scorede kampens enlige mål efter 81 minutter.

Sollentuna FC 1 - 1 Husqvarna – I månedens første hjemmebane kamp skulle vi op imod Husqvarna. Det var en noget lige kamp og der blev sparet på chancerne. Vi kom bagud efter 12 minutter men blot 3 minutter senere reducerede Liridon Makolli til slut resultatet 1 – 1.

Sollentuna FC 6 – 0 Skövde – Vi gik mål amok da vi mødte Skövde på hjemmebane, og især Patrik Ahlund var vild med bolden. Første mål kom efter 25 minutter da Bergman scorede for anden kamp i træk og så skulle der gå 10 minutter og så stod den 2 – 0 på et mål af David Gustafsson. Vi fik lige skubbet et tredje mål ind, inden pausen. Efter pausen tilhørte det hele Patrik Ahlund. Han scorede sit første mål efter 60 minutter og så igen 6 minutter efter og til sidst scorede han sikkert på et straffespark.

Åtvidaberg 0 - 1 Sollentuna FC – Vi ville gerne slutte maj af med endnu en sejr, men så frem mod en svær kamp da vi skulle op imod Åtvidaberg, som på dette tidspunkt lå tungt på førstepladsen i ligaen, men hvis vi kunne nappe tre point mod dem ville vi mindske deres forspring og slutte maj måned af rigtigt godt. Vi var spillet godt og grundigt i bund igennem hele kampen og vi endte med en boldbesiddelse på 39%, dog endte vi med samme antal målchancer, 7 stks, hvor 4 af vores var på mål og kun ét af deres var inden for målrammen og det siger jo lidt om vores spil når vi har bolden, så bruger vi den fornuftigt og derfor vandt vi også kampen 1 – 0.


TABELLEN:



Efter 5 rigtig gode kamp er vi nu at finde på en fantastisk 5 plads, med 18 point i 11 kampe, 5 sejre, 3 uafgjorte og 3 tabte. Det er utroligt godt at se at vi kan spille så godt og arbejde os op igennem ligaen og blive en trussel for Atvidaberg på førstepladsen, for det er den vi går efter.


NÆSTE UPDATE…
Vi skal selvfølgelig forsætte vores gode point høst så vi kan være sikre på en plads i den øverste halvdel af tabellen når sæsonen er færdig spillet.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 30# - The Journeyman
« Svar #41: 05 Feb 2014, 00:21 »



THE JOURNEYMAN



Juni 2016

THE PREVEIW: Maj var en fantastisk måned med en masse points, masser af godt spil på banen og så en masse mål fra vores side og efter sådan en god måned, ligger vi jo som sagt i den gode ende af tabellen og det skal vi forsætte med. Juni måned bringer et gammel opgør med sig, da vi skal op imod sidste års rivaler fra Umeå, det bliver et spændende opgår.


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 1 – 0 Umeå – Umeå skabte til tider problemer for os sidste år, men vi lærte at tæmme dem og til sidst var de knap så farlige. De havde øvet sig en del da vi mødte dem på hjemmebane, de havde lidt mere boldbesiddelse end vi havde, men vi har jo før vist at vi ikke behøver at have boldbesiddelse for at vinde kampe, så vi trak det længste strå og på et mål af David Gustafsson vandt vi 1 – 0.

Sollentuna FC 1 – 2 Öster – Vi fik dårligt nok en fod på bolden inden at vi var bagud mod Öster, 3 minutter gik der og vi var bagud 1 – 0. Vi spillede en skidt kamp mod et noget bedre hold og vi kunne slet ikke få vores spil til at hænge sammen. Vi fik dog reduceret efter 11 minutter, men endte med at tabe 2 – 1.

Assyrianska 2 - 1 Sollentuna FC – Bedre gik det ikke da vi skulle op imod Assyrianska. Vi kom foran efter 26 minutter på et mål af vores unge talent Victor Lindblad, som spillede da Sonko var skadet, men så skete der heller ikke noget mere fra vores side af.

Sollentuna FC 0 – 0 Jönköpings Södra – En kedelig uafgjort mod Jönköpings Södra sluttede en rigtig dårlig måned af.


TABELLEN:



Efter en skidt måned ryger vi ned på en 6 plads, men kan stadig se op til førstepladsen. Vi skal nu bare sørge for at det ikke kommer alt for mange af disse måneder hvor vores spil på ingen måder hænger sammen, for det er slet ikke til at se på.


NÆSTE UPDATE…
Selvtilliden skal op og vi skal have vores gode spil frem igen. Vi ser frem mod en god Juli måned.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 31# - The Journeyman
« Svar #42: 05 Feb 2014, 16:41 »



THE JOURNEYMAN



Juli 2016

THE PREVEIW: Juni var en rigtig dårlig måned for os, så vi så frem ad og frem til en bedre juli måned hvor der var fem kampe på pogrammet. Først skal vi op imod Landskrona, derefter Gelfe, Mjällby, Sirius og den sidste kamp er mod Kristianstad. Vi håber at vi kan levere bedre præstationer end vi gjorde i juni måned. Det skal vi i hvert fald hvis vi har forhåbninger om nogen form for medalje.


RESULTATERNE:



Landskrona 0 – 1 Sollentuna FC – Vi spillede en fin kamp mod Landskrona, med lidt bedre spil end i de forrige kampe som vi har spillet og i forhold til vores sidste indbyrdes kamp, hvor vi blev hevet rundt, så var det den dag os som havde det meste af spillet og med Liridon Makollis enlige mål, så vandt vi kampen 1 – 0.

Sollentuna FC 2 – 0 Gelfe – Hjemme skulle vi op imod Gelfe, et hold som vi også tabte til første gang vi mødte dem, men som kampen mod Landskrona, var det også os som havde meget af spillet den dag. Patrik Ahlund bragte os foran allerede efter 9 minutter og så blev vores sejr slået fast efter 88 minutter på et mål af den unge Victor Lindblad.

Sollentuna FC 1 - 1 Mjällby – Det var en stille og halv kedelig kamp som der blev spillet mod Mjällby. Der var masser af chancer men ingen af holdene kunne fuldføre chancerne og skaffe mål ud af dem, så den endte fair nok 1 – 1.

Sirius 1 – 1 Sollentuna FC – Endnu en uafgjort kamp blev tilføjet til kontoen da vi mødte Sirisus. Kampen var noget kedelig i det meste af 90 minutter og vi skulle helt frem til 69’ minut inden første målscoring kom, og det var August Bergman som bragte os foran. Desværre blev det ikke ved med at være sådan, så efter 87 minutter stod den 1 – 1. Halv bittert at de scorer så kort tid før slut fløjtet

Sollentuna FC 2 – 0 Kristianstad – Vi fik dog lukket juli måned med en sejr, mod Kristianstad. Buba Sonko bragte os foran efter 23 minutter, på et rigtig flot mål og kun 6 minutter senere stod den 2 – 0 og så skete der faktisk ikke ret meget mere i kampen, slet ikke på målfronten da det var en meget chanceløs kamp. Kristianstad kom frem til 4 chancer, hvor ingen af dem var inden for målrammen.


TABELLEN:



En noget bedre måned en forrige måned. Der blev tilføjet en del point, hvilket må siges at være meget positivt. Så efter 20 kampen ligger vi på en 4 plads i 1. Division Elite, med 33 point. Der 10 point op til Atvidaberg på første pladsen og et enkelt point skiller Landskrona og Sollentuna, fra 4 og 5 pladsen.


NÆSTE UPDATE…
Så er der ikke længe tid at ligaen slutter! Vi skal gøre arbejdet færdigt og vi har 4 kampe i kalenderen i August måned, samt en pokalkamp.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 32# - The Journeyman
« Svar #43: 05 Feb 2014, 17:16 »



THE JOURNEYMAN



August 2016

THE PREVEIW: Så er vi kommet til August måned og dette er tredje sidst måned i 2016 sæsonen. Indtil videre er det gået super godt og vi befinder os der hvor vi helst så vi skulle ligge når vi nået hertil. August måned byder på 4 liga kampe og så en Pokalturnerings kamp mod Trelleborgs FF, en kamp vi ser meget frem til.


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 1 – 1 Syrianska – Første kamp i August måned bød på en kamp mod Syrianska. Vi var presset noget i bund, men formåede at skabe en masse chancer, og en af dem blev brugt fornuftigt og sat ind bag Syrianskas målmand, efter blot 8 minutter af vores unge Pontus Finnås. Efter 15 minutter fik Syrianska smidt en mand ud og efterlod os i et overtal på banen. Alligevel formåede vi ikke at gøre arbejdet færdigt selvom vi havde gode muligheder for det og derfor endte kampen 1 – 1.

Trelleborgs FF 0 – 1 Sollentuna FC – Vi havde set meget frem til at deltage i pokalturneringen. Vi startede i 2. runde og skulle op imod Trelleborgs FF som til dagligt spiller i 1. Division syd. Det var en meget lige kamp og den blev først afgjort til allersidst da Victor Lindblad afgjorde kampen med hans scoring efter 82 minutter.

Värnamo 0 – 1 Sollentuna FC – Tilbage til ligaen, hvor vi på udebane skulle op imod ligaens nummer 13, Värnamo. Vi har igennem sæsonen være fantastisk til at skabe chancer og hele 25 blev det til i denne kamp, desværre blev kun ét af dem udnyttet, og det blev det efter 18 minutter da Mattias Folkesson scorede til kampens slut resultat 1 – 0.

Husqvarna 0 – 3 Sollentuna FC – Endelig kom der igen en kamp med en masse mål, det havde jeg ventet længe på! Vi troede vi skulle gå til pause med en 0 – 0 stilling, men inden dommers fløjt scorede hjemmebane holdet et dumt selvmål og vi kunne gå tilfredse ned i omklædningsrummet. Vi skulle dog helt hen i de sidste minutter før vi, selv kunne score. Patrik Ahlund scorede efter 83 minutter og August Bergman scorede efter 89 minutter.

Skövde 1 – 1 Sollentuna FC – Vi har gjort det meget på det seneste og gjorde det igen mod Skövde, spillede kedeligt og fik en uafgjort. Vi lukkede dem dog selv ind i kampen da vi efter små 30 minutter begik et dumt straffespark og kom bagud. Vi kom dog tilbage i kampen da vi fik scoret kampen sidste mål efter 58 minutter. Vi sluttede August af med en middelmådig kamp.
TABELLEN:



En fin august måned er bragt til ende og 11 point blev skrabet sammen, og vi er nu at finde på en 3. plads i ligaen. Holdene helt ned til Gelfe på en syvendeplads har muligheden for at indhente os, så vi skal bevare roen og vores gode spil så vi ikke lige pludselig falder sammen og finder os selv på en 6. plads.


NÆSTE UPDATE…
I næste update ser vi på september måned, den anden sidste måned i ligaen. Vi har fire kampe på pogrammet og to af vores modstandere kan helt sikkert skabe nogle problemer, Öster og Atvidaberg.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Guffenn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: 33# - The Journeyman
« Svar #44: 05 Feb 2014, 23:00 »



THE JOURNEYMAN



September 2016

THE PREVEIW: Vi har helt klart nogle spændende kampe på pogrammet i september måned. Især vores kamp mod Atvidaberg, hvis vi kan formå at vinde og over dem, så napper vi 3 point fra dem og sårer dem i deres jagt om allerede nu at sikre førstepladsen og samtidig kan vi, hvis vi vinder de fleste af vores kampe måske overtage deres førsteplads, eller evt. andenpladsen og stadig rykke op.


RESULTATERNE:



Sollentuna FC 2 – 1 Degerfors – Vi fik hevet en noget heldig sejr hjem da vi mødte Degerfors på hjemmebane. Vi kom foran efter 4 minutter på et flot mål af Buba Sonko og derefter var kampen meget åben og den bølgede frem og tilbage, med en masse chancer til begge hold. Degerfors får dog reduceret efter 65 minutter og så begynder vi igen med et højt pres, at presse på for at få det afgørende mål og jo tættere vi kommer på slut fløjtet, desto mere indser vi at det måske bliver en uafgjort kamp.. Indtil at Liridon Makolli beslutter sig for at scorer i dommerens overtid (90+2)!

Sollentuna FC 1 – 1 Åtvidaberg – Månedens kamp blev spillet på hjemmebane og blev overværet af små 500 mand. Vi blev presset i bund fra start og Åtvidaberg styrede kampen fra første fløjt og vi skulle næsten sprøge om lov for at få bolden og vi kom allerede bagud efter 8 minutter. Ikke den bedste start. Patrik Ahlund blev kampens spiller, på grund af at han reducerede og reddede kampen for os, med et mål efter 59 minutter.

Öster 2 – 0 Sollentuna FC – Öster er et svært hold at spille mod, i vores sidste kamp endte vi med at tabe 2 – 1 og denne gang gik det ikke bedre. Vi prøvede ihærdigt at skabe nogle gode chancer som vi håbede kunne omsættes til gode mål, men nej. Vi måtte nøjes med at se Henrik Carlsson folde sig ud og score efter 35 minutter og så endnu en gang efter 41 minutter.

Umeå 1 – 2 Sollentuna FC – Vi fik dog lukket måneden af med en god kamp, da vi nedlagde Umeå. Holdet som skabte så meget besvær for os i forrige sæson, havde altså ikke gjort meget væsen af sig i denne sæson og måtte se sig selv rykke ned igen. Buba Sonko var den helt store spiller i denne kamp og scorede begge vores mål.
TABELLEN:



Vi havde virkelig håbet på at vi kunne beholde vores fine tredjeplads efter denne måned var slut, men vi måtte se Landskrona overhæle os med 3 point og samtidig måtte vi se Jönköping Södra rende med førstepladsen og Åtvidaberg med andenpladsen, med samme antal point, så det kun var målscoren som delte de to hold.


NÆSTE UPDATE…
Hvis vi vil have nogle forhåbninger om at skaffe tredjepladsen tilbage igen, så skal vi finde det gode spil frem igen, for det er noget tid siden vi har set det. I sidste måned skal vi op imod Assyriska og Jönköping Södra, en noget svær kamp.
Logged

Månedens Blog;
Januar 2014
Februar 2014

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010