home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23293
  0 Brugere, 600 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: cokicool
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5  (Læst 38648 gange)
sethzor
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #105: 16 Aug 2013, 16:46 »

Awesome!
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #106: 31 Aug 2013, 14:39 »

Sæsonen 2036/37:
Vi er på vej, vi er på vej, vi er på vej til klub VM!!

Vil gerne indrømme, denne update er liiiidt kort, men jeg føler virkelig det her hold er for godt, og stærkt til at jeg gider gå i detaljer med hvad jeg har opnået i sæsonen, for vi vælter det hele.


Pokalen:
Vundet over FCK

Ligaen:
Vi vandt, med AC Horsens og OB som 2. og 3. plads.

Nedrykkere: EfB og FC Vestsjælland
Oprykkere: Randers FC og Aab

Europæiske Supercup:
Vundet over Tottenham (4-1)

Champions League:
Vi fik RB Salzburg, Athletic og Galatasaray i gruppespillet - WALKOVER, efterfulgt af Ajax, Real Madrid, Manchester United og sidst Arsenal i Finalen igen, igen. Endnu engang slog vi Arsenal og tog en europæisk pokal fra dem, måske vi snart er deres arvefjende?

Europa League:
Blev vundet af Juventus, 3 danske hold nåedede 2. knockout runde, AC Horsens, FCK og FCM.

Klub VM:
Vi slog Pumas i semifinalen og Flamengo i finalen. første gang vi vinder denne turnering!

Liga placering på ranglisten:
steg til 9. pladsen (+1)
Vi er på vej!



Mål for 2037/38 sæsonen:
Genvinde ALT
Streamline truppen lidt, den er "for bred" pt.

FOUR MORE YEARS! YES WE CAN! FOUR MORE YEARS! YES WE CAN!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #107: 03 Sep 2013, 21:31 »

Sæsonen 2037/38:
MÅLET ER NÅET nu skal vi bare fede den et par år, og se om den kan holdes. Det betyder også at vi næste år, hvis vi kan vinde CHL igen Wink vil have 3 danske hold med direkte i gruppespillet i CHL, samt et hold i kvalifikationsrunde rne.

En ny sæson med Brøndby IF, en sæson som bød på indkøb af nogle talenter, samt en klasseback fra AC Horsens, som dog alligevel blev slået af holdet, af et 17 årigt dansk talent, da jeg blev landstræner undervejs, og havde brug for en solid venstreback til landsholdet, og den unge dansker på sigt er vurderet til at blive bedre end min costa ricaner fra Horsens. 230 millioner for ligaens dyreste reservespiller, not bad?

Som nævnt blev jeg landstræner - Danmark var tæt på ikke at kvalificere sig til VM da Jakob Poulsen fik sparket, og jeg blev budt tjansen. Efterfølgende bliver jeg konstant chikaneret i pressen for at favoriserer Brøndby spillere, og for at bruge spillere hovedsageligt fra udlandet - det hænger faktisk ikke sammen, der er 12 BIF'ere med hver gang, og 23 i alt, så er hovedparten da fra Danmark.

Pokalen:
Vundet over FC Fredericia med et reservespækket hold, da de fleste var i sydamerika og spille testkamp mod Brasilien før VM slutrunden.

Ligaen:
Vi vandt, med FCK og Viborg som nr. 2 og 3, dog med 29 points forspring - samme antal som OB havde i alt, men rykkede ned med. Disse to hold, samt Brøndby IF smutter i Champions League næste sæson (Winner gets a free ticket - Tak til Liverpool for at skaffe den regel i sin tid Wink)

De 4 hold som ikke kommer i Europa næste sæson, er FC Svendborg, Randers FC, AGF og FC Midtjylland, mens AC Horsens, FCN og Lyngby smutter ud og ser på Europa League.

Nedrykkere: Odense Boldklub og Aalborg Boldspilklub
Oprykkere: Esbjerg fB og Silkeborg IF

Europæiske Supercup:
Vundet over Juventus (1-0)

Champions League:
Lyon, Dortmund og AIK blev gruppemodstanderne, sølle 9 point fik vi, men det var nok til at vinde gruppen, Herefter gik vi på Engelsk togt. Først nedlagde vi Chelsea med 2-1 samlet, så Arsenal med samlet 4-1, Manchester united med samlet 4-1 og i finalen Manchester City med 4-2.

Europa League:
Blev vundet af vores gruppekammerater fra CHL, Dortmund, som slog AC horsens ud i kvartfinalen, mens Midtjylland røg ud i 2. Knockout runde til Schalke.

Klub VM:
Vi nedlagde Tigres i semifinalen og Estudiantes (LP) i Finalen.

Liga placering på ranglisten:
steg til 5. pladsen (+4)
Kan vi holde den??!

Verdensmesterskabet i Fodbold - afholdt i USA:
i 2022 fik Danmark sølv ved VM, siden har vi ikke gjort det store væsen af os i VM eller EM sammenhænge. Det er på tide der bliver gjort noget ved det, og hvem bedre end Ser Jorah Mormont til at gøre dette?

Danmark er på forhånd udtrukket i gruppe med Uruguay, Kroatien og El Salvador, i gruppe E, en gruppe som bør vindes af de danske drenge, som i år anføres af den 23 årige Libero, Kluas Skytte, Danmark stiller selvsagt op i en 1-2-2-2-1-2 (eller, hvis i ønsker det, 3-4-3 (Sweeper, 2 FC, 2 wingbacks, 2 CM, 1 OMC, 2 angribere).

Danmark - Uruguay (4-2)
efter et minut fik Danmark et mål underkendt, 7 minutter senere får Uruguay et straffespark, som den 20 årige Lauritsen redder i 3 omgange (skudet, reposten, og et hug fra højrekanten da den blev parreret igen). Danmark kommer hefter foran 1-0, men hentes hurtigt til 1-1, herefter går Danmark på offensiven og smækker to hurtige kasser ind. Anden halvleg fortsætter med et hurtigt mål af en 18 årig teknikker på den offensive midt (ja det er jo næsten som i 80'erne at se på det her!), endnu et straffespark til Uruguay, og endnu en stor redning af Lauritsen. Med kort på begge backer bliver der skiftet ud, og Uruguay får hurtigt efter reduceret til 2-4, som bliver slut resultatet.

Danmark - Kroatien (1-0)
En stille 1. halvleg med få chancer i begge ender, mangel på resultater betød at Danmark skiftede et par nye spillere ind, inklusive den nye Robben, 28 årige Rasmus Kjeldsen fra Bayern, som med et frækt skruet frispark, sender bolden i skalden på anfører, liberoen, stjernen Klaus Skytte, som viser vejen og sikrer holdet det eneste mål i en ellers kedelig kamp.

Danmark - El Salvador (8-0)
18 minutter tog det før Danmark var foran, og virkelig satte sig på kampen, og efter en halv time stod der 3-0, og El Salvador ventede stadig på at få deres første afslutning, 4-0 og hvis nogen var i tvivl, så har Danmark nogle spillere i samme klasse som Michael Laudrup, Preben Elkjær, Peter Schmeichel, Morten Olsen, Brian Laudrup og Allan Simonsen på dette hold, forskellen er dog at de alle er på toppen i samme periode. Hattrick til Esben Krüger da en dansker blev nedlagt i feltet, og hans angrebsmakker Nordam, scorer kort efter til 6-0, og derefter ligger Krüger op til Nordams hattricks mål, 8-0 når vi også da en 28 årig indskiftet Henrik Foged fejrer sin kamp nr. 108 med sit 4. landsholdsmål.

Status efter gruppespillet: Vi lukkede nogle dumme mål ind i første kamp, men vi ligner et hold der bliver bedre og bedre for hver kamp vi spiller lige nu, Kroatien kampen var stille på chancer, men stor på dominans. Den største overraskelse må være at Gruppe D, vundet af Spanien, blev "tabt" af Argentina, de to andre hold var Cameroun og Slovakiet (førstnævnte gik videre).

Anden runde:
Danmark - Holland (2-1)
Danmark har de sidste 20 år ikke tabt til Holland, men vundet 3 gange i venskabskampe.
1. Halvleg er meget stille, men så kommer Danmark hurtigt på 2-0 i starten af 2. Halvleg, med en reducering kort efter af Holland. 2-1 forbliver resultatet, og Holland er ikke en rigtig trussel på noget tidspunkt.

Kvartfinalen:
Danmark - Tyrkiet (1-1) (4-1)
En stille kamp som endte 1-1 i ordinær spilletid, vi lavede 3 indskiftninger og det bragte os hurtigt på 4-1 i overtiden, en kedelig kamp mod et hold som ikke kunne det store, men en keeper som var umådeligt heldig på dagen.

Semifinalen:
Danmark - Sydafrika (2-0)
Overraskende nok at Sydafrika er nået så langt, deres trup er ikke imponerende. Efter 15 minutter er Danmark foran, og vi når helt hen til omkring de 60 minutter før Sydafrika har en chance, men på det tidspunkt står der 2-0, en kold affære, Danmark vinder 2-0 og er klar til finalen.

Finalen:
Danmark - Tyskland (1-1) (2-1)
Hvor er det dog bare fucking poetisk at vi trækker Tyskland i denne finale, jeg ved ikke hvor mange gange jeg har afvist at være landstræner for Tyskland, men de bliver ved. Her og nu er det Mats Hummels som er leder dernede, Tyskland mangler nogle klassespillere, hvor jeg selv mener Danmark er langt bedre på samtlige positioner, og ja, jeg er farvet.

Tyskland pressede fra start Danmark, og dominerede fuldstændigt det første kvarter, herefter begyndte Danmark at komme tilbage i kampen, men ved halvlegen var det stadigvæk en kedelig affære. Efter 83 minutter bragte Tyskland sig på 1-0, men Danmark svarede promte tilbage og udlignede til 1-1. Kampen gik videre til overtid. Danmark fik et lille overtag i chancer, og med indskiftningen af den 28 årige Henrik Foged, blev der sat ny kraft i venstresiden på holdet. Et godt dybdeløb fra Foged og bolden indover til Krüger som scorede sit 6. turneringsmål, og 2. halvleg af forlænget spilletid kunne dysse ud med Dansk dominans.

Finale kampen spilles dagen efter Superligaen startede igen, det betyder at Brøndby stillede et reservehold i første runde, men slog alligevel AC Horsens, så min assistent fik lov til at tage denne kamp med reserverne - 3-0 vandt han for os. Xabi Alonso har været en fin kollega i brøndby, og før det som træner i Viborg og Nordsjælland.


Mål for 2038/39 sæsonen:
Genvinde ALT
Streamline truppen yderligere, det er lidt dødvægt
Købe endnu en AC Horsens back, de har en 23 årig dansker jeg længe har ville have fingrene i til min bænk.
Få en god start i EM Kvalifikationen
Beholde vores 5. plads på liga ranglisten.

Årets grin kom da vi den 4. Juni fik beskeden fra bestyrrelsen omkring stadion udvidelsen... 319 pladser mener de vi skal bruge mere, det kommer til at koste os 5 millioner, det må da vist være nogle VIP bokse vi har med at gøre her Opstemt
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #108: 04 Sep 2013, 00:00 »

Damn, det er fedt, at så man danske hold kommer i CL! Det måtte gerne ske i virkeligheden. Tunge

Respekt for dit arbejde! Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

Rottenburg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #109: 04 Sep 2013, 00:41 »

2038 :O
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #110: 04 Sep 2013, 16:39 »

54,52 Millioner den 26. September, for 1. pladsen i ligaen efter 11. spillerunde, det er egentlig meget pænt at kunne trække 163,5 mil for det om året. 12. pladsen trækker derimod sølle 12,8 hvert kvartal, men stadigvæk en betydelig sum alligevel.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #111: 05 Sep 2013, 15:26 »

i 2038/39 er dette hvad 450 millioner kan skaffe, det er en herre importeret fra Zenit, der er to grunde, for det første er han jo vild, og for det andet så ville jeg gerne have fingrene i den der achievement i steam med at brænde 30+ millioner pund sterling af. Done and Done.

Udover ham her, har jeg også hentet en spanier for 265 millioner, jeg ved ikke helt hvad det er med mig og frikøbs klausuler denne sæson...

Men jeg har jo råd til det, har solgt for 1,96 milliarder denne sæson - første sæson med transferplus i Brøndby dog, men et plus så stort det dækker 2-3 sæsoner tilbage. Djævel

« Seneste Redigering: 05 Sep 2013, 15:58 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #112: 06 Sep 2013, 11:54 »

Virkelig fedt spil! Det er godt klaret du har holdt det kørende så længe! Endnu federe at det er Brøndby der er et af de bedste hold i verden.
Kunne du lokkes til at smide et screen shot af et par af de bedste danske spillere?

Og hvad hedder det skin du bruger?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #113: 06 Sep 2013, 15:31 »

At det lige blev Brøndby, og så hurtigt havde jeg ikke set komme, men da jeg kom til dem lå der en del penge i kassen, og der var en genial lille årgang af spillere, med Stefan Lauritsen som dengang var den ubestridt 2. bedste keeper, men jeg smed første keeperen ud og brugte ham, noget jeg ofte gør - bruger unge talenter som ikke er helt klar, for at udvikle dem.

Rasmus Kjeldsen Ville være konge, hvis jeg brugte kanter...
Rasmus Meisner Min midtbane kreatør som jeg tog med fra Horsens...
Klaus Skytte Manden der gør det muligt at spille med en libero
Ulrik Nordam Vinderen af guldbolden 2038 og titlen som årets spiller i verden 2038

Og det er lidt de spillere der gør jeg gerne vil se hvor langt jeg kan køre savet ud med Brøndby, der er selvfølgelig flere, men det her dækker en fra hver kæde samt en som ikke kan spille sig på landsholdet (Kjeldsen).

Skinnet hedder Alavanja 13 eyegasm - og så har jeg ændret baggrunden på den lille gule knap i øverste venstre hjørne.
« Seneste Redigering: 06 Sep 2013, 16:20 af BelthazorDK » Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

hamderspiller
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #114: 06 Sep 2013, 17:16 »

Tillykke med målet Opstemt! Men som du lovede mig før, så ville du sætte spillet op når du har nået målet! Hvilket du har.

Kan du godt upload den med manager og spillet (lol) Opstemt
Logged

Barcelona = Passionen
Odense Boldklub = De Lokale Helte
Arsenal = Ny kærlighed

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #115: 06 Sep 2013, 18:36 »

hahaha Peace ja altså, nu ville jeg jo godt lige være sikker på vi beholder den 5. plads også, men jeg har ikke glemt dig Wink
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #116: 06 Sep 2013, 20:09 »

Imponerende resultater må jeg sige!!
Har du brugt samme taktik hele vejen igennem?
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #117: 06 Sep 2013, 20:58 »

Nej, brugte den samme til for en 5-6 sæsoner siden hvor Klaus Skytte dukkede op, han gav mig lyst til at prøve en Libero, før det var jeg mere defensiv (4-5-1 med en ankermand og support fløje)
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

maUnit
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #118: 07 Sep 2013, 10:51 »

Nej, brugte den samme til for en 5-6 sæsoner siden hvor Klaus Skytte dukkede op, han gav mig lyst til at prøve en Libero, før det var jeg mere defensiv (4-5-1 med en ankermand og support fløje)

Ham Klaus Skytte er godt nok også vild  Smiley
Kan vi se et billed af din libero tatik?  Wink
Logged

Brøndby 1964
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #119: 08 Sep 2013, 16:01 »

Er der nogen af de danske klubber der har fået nyt stadion eller fået udvidet deres nuværende? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010