home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:57:08 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
I går kl. 19:25:04 NAsMaR Blogs Lutz Pfannenstiel FM22...
I går kl. 12:34:09 NAsMaR Blogs Minimalistic 2020
I går kl. 11:47:30 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
01 Jan 2025, 09:52 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
Antal Registrerede Brugere: 23486
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Nyeste Bruger: shriramserenity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Idéfabrikken
| | | | |-+  BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5  (Læst 40986 gange)
Dehli
Landsholdsspiller

Sv: BelthazorDK's Challenge: Få Superligaen i Europæisk top 5
« Svar #90: 29 Jul 2013, 13:00 »

fedt at du er gået i gang igen!
venter spændt!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #91: 30 Jul 2013, 23:50 »

Nu er denne tråd jo både en slags update på mig personligt, og på mit lille eventyr, jeg ligger an til at gå i gang med næste sæson her i weekenden, flirter med tanken om at introducerer et nyt spil system, for første gang siden ruder konge var knægt, noget med en offensiv libero ;-)

Derudover skal jeg lige bruge onsdagen til at pakke og rykke teltpælene op her i Odense, flytter på landet et par uger til noget familie, hvor jeg skal bruge tiden på at finde et nyt hjem, på Bornholm, jeg kom sku ind ;-)

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Svartovich
Gæst

« Svar #92: 31 Jul 2013, 00:05 »

Fedt med Bornholm, det en dejlig bopæl siger jeg af erfaring! Wink

Og spændende med libero, det har jeg aldrig prøvet i FM før. Smiley

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #93: 02 Aug 2013, 21:21 »

Jeg vil lige slå fast, at dette ikke er den nye stil med mine rapporter, jeg har ikke tænkt mig at skrive dagbog eller andet over resultaterne på sigt, dog syntes jeg lige det var på sin plads at give en idé om hvad et spilsystems skifte, betød for mit hold.

Jeg har solide forsvarer, syntes jeg da selv her i Horsens, men jeg manglede alligevel en reserve, og da jeg fandt en 19 årig Tuneser, slog jeg til, dog uden at bemærke at mine spejdere havde fundet en dansker, der var lidt bedre, lidt yngre og lidt mere boldsikker - men som havde Sweeper, Forsvarsspiller på "naturlig", og oven i hatten kunne drengen bruge begge fødder, målte 190 og vejede 88 kilo, en robust 18 årig knægt, som AB i 1. division godt viste hvad de ville have for - 10 millioner og en venskabskamp, igen cadeu til ligaens udvikling at 1. divisionsklubberne kan sælge spillere af denne kaliber, til disse penge. Klaus Skytte som han hedder, var fast mand i AB i sin unge alder allerede sidste sæson, og året før var han oppe på 16 kampe for dem, så det er en ung gut som trods alt har en god rutine i forhold til sin alder.

En anden faktor var at jeg ikke formåede at forlænge med min landsholds angriber, fyrtårnet på 201 CM, 95 kilo, begge bens skydende, Mogens Eriksen, som Arsenal skrev kontrakt med på fri i vinters, og jeg kun kunne bruge foråret ud. Jeg ledte med lys og lygte efter en ny "Makienok" - som var manden mit spil system i sin tid blev bygget til. Desværre uden held, så med det nye system er der plads til en lidt mindre targetman, og en trequartista eller dybdeliggende angriber ved siden af, jeg har indtil videre valgt trequartista rollen, da herren som har fået den, er lidt utilfreds med manglende spilletid, og jeg håber han på denne måde kan komme ind i en god stime og indse han skal blive. Der er tale om en 18/17 hurtig 21 årig Australier, som egentlig kun var købt, for at hjælpe min keeper med at falde til, hans udvikling har dog været kolosal, og uden at lyve vil jeg godt sammenligne ham pt, med Viktor Fischer ved spil start. Man skulle næsten tro Melbourne Victory FC var en samarbejdsklub til AC Horsens, for vi tog 3 spillere til godt 20 mil stykket dengang, en Målmand, en forsvarer og en angriber. Forsvarsspilleren blev dog ikke et hit, og er nu en af nøglespillerne hos FC Vestsjælland, men 2/3 som slår igennem er en fin høst.

Nå, men tilbage til systemet. Inden skiftet havde vi i åbningskampen, hjemme spillet en 2-1 sejr ind, mod FC Svendborg i ligaen, acceptabelt resultat, men havde dog gerne vundet kun 1-0 og ikke inkasseret mål. Da vi skiftede stod vi længe til en 3-0 sejr i Esbjerg, men de fik et trøstemål i overtiden, derefter spillede vi 1-1 i Aalborg, tabte 0-1 til Marseille i Champions League kvalifikationen og vandt så 1-0 over FCN hjemme. Så tog vi imod Marseille hjemme, og gav dem en 3-1 lussing, af øverste Libero skuffe. 10 point ud af 15 mulige indtil videre. Det skal foruden dette nævnes at jeg manglede 4 stamspillere (målmand, begge wingbacks og trequartistaen), helt frem til FCN kampen, grundet nogle asiatiske turneringer som Australien og Kina var med i, samt en sydamerikans turnering som havde Costa Rica med)

Systemet er som sådan en 3-5-2, med en "forsvars" sweeper målmand, en Offensiv Libero, to boldspillende forsvarer på "forsvar", to "automatiske wingbacks" som grundet speed og individuelle roller, går til baglinjen med indlæg, holder kanten og ellers prøver at skabe bredde. 2 felt til felt midtbane spillere, som skaber tyngde på midten, en fremskudt playmaker som ligeså er på support liggende på den offensive midt, og en trequartista efter alle spillets regler, med en support targetman ved siden af sig, hvis mål det er at holde bolden, fordele spillet offensivt, og ellers skabe lidt tyngde deroppe.

Mine 2 centrale forsvarer, og liberoen er alle mellem 190 og 199 høje, så de er nogle store krabater på dødboldene. Dette spil system har også betydet at 2 af mine solide venstrekanter, er sat til at træne sig selv som wingbacks, den som er bedst bliver, den anden ryger til vinter, min højrekant er solgt til Inter for 150 millioner + 50% af fremtidige indtægter, så der er noget økonomi i dansk fodbold nu.

Til dem som muligvis ville overveje dette system, vil jeg lige give et par pointers til hvad der er ABSOLUT nødvendigt:

For det første, skal dine spillere være ret udholdende, mine wingbacks har 17 i udholdenhed, det er næsten for lidt i nogle kampe,  så der skal næsten være 2 reserve backs på bænken klar, i tilfælde af overtid, eller grove tacklinger. vær forberedt på der ofte skal skiftes ind på disse pladser! Backsne løber sindsygt meget. Der skal bruges felt til felt midtbanespillere som er gode all-round, hvad den ene har problemer med, skal være den andens styrker, og så skal de gerne roterer så de skiftes til at være i hver side, siger ikke det er et must, men det er med til at gøre det svært at dække for dem. en playmaker som kan sit kram, foruden at han skal kunne have god udholdenhed, som alle midtbanespillere skal, da de jo løber en del. En targetmand og enten en dybdeliggende eller trequartista type, den dybdeliggende er klart bedst, da trequartistaen ikke hjælper så meget til defensivt. En solid keeper som kan sit kram, ikke nogen gummihandsker eller smørfingre, han skal være stabil. 2 forsvarer som kan spille bolden, forsvarer, løbe en modstander op, og til sidst, en Libero, som er en spillertype som skal kunne stort set det hele. Han skal helst være stærk mentalt, være god til at drible, aflevere, til de defensive pligter, en fornuftig førsteberøring, okay langskud og teknik, god udholdenhed, forholdsvis stærk, hurtig med okay balance, adræthed og naturlig form, kort sagt, en spiller der kan det hele. Og det bedste vil være hvis han IKKE er aggressiv, da han er en nøglespiller i systemet, og det er svært at finde en, næsten umuligt at finde to af dem, uden at skulle omskole en midtbane eller noget i den dur.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #94: 03 Aug 2013, 05:04 »

Det ligner virkelig at ligaen er blevet etableret i toppen, dog ikke helt oppe, men nok til at vi holder på spillere. Spiller pt. mod FC Midtjylland (forrige klub), og de har stadig 10 spillere i truppen, som var i min "starting 17" (bænk inklusive, herp derp), inklusive et par stjerner! ville satme gøre mig lykkelig hvis det er den nye trend i ligaen, at vi kan det.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #95: 05 Aug 2013, 06:59 »

Nu skal i alligevel lige have lidt godter, inden næste update kommer i løbet af morgenen.

Jeg har for det første besluttet, at jeg SKAL til Brøndby som næste klub, om det så bliver på den ene eller anden måde, for satan hvor er FCM dog blevet stærke - de er det første hold som næsten ikke har solgt ud, og samtidigt har købt ind af samme hylde, som jeg gjorde, puha.

Derudover har AC Milan vundet CHL for første gang siden 2007, i sig selv ikke det vilde, men her er så lige "kickeren", klubbens fans HYLDER, HYLDER BLEV DER SAGT! Deres manager, Kasper Hjulmand, for endelig at have hevet pokalen hjem. Hjulmand overtog jo i sin tid for mig i Brøndby da vi "byttede hold". Det var i 2016, der blev han til 2024, hvor han skiftede til Tottenham for 2 år, efterfulgt af 4 år i Athletico Madrid og nu senest altså AC Milan, siden 2030. At Michael Laudrup så har trukket sig fra gamet, er så en helt anden historie. Thomas Kahlenberg er ligeså stadigvæk assistent i Brøndby, som han blev i min sidste sæson der.

Jeg tror forøvrigt at jeg vil fjerne mit krav om 4 år og videre, fra nu af, skal der sølvtøj på bordet fra europæiske turneringer. Med andre ord, finaleplads eller Ommer, og hvis det er Europa League, så tager jeg EN sæson mere efter det tops.

De mest utilfredse spillere i AC Horsens har jeg sørget for nye klubber til fra sommer af, det betyder at der kommer godt 700 millioner ind, for 3 spillere til sommer, til den nye træner at lege med.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #96: 05 Aug 2013, 19:50 »

Sæsonen 2033/34:
Endnu en lige ved og næsten sæson, AC Horsens er blevet en slags test kanin for mig, det er blevet prøvet et helt nyt system, som jeg agter at viderfører i min næste klub, som jeg på forhånd har valgt bliver Brøndby IF, savner at spille med dem, og jeg tror det kræver et solidt ungdomsarbejde, at vippe FC Midtjylland af den pedestal, jeg selv har sat dem op på. 8 mesterskaber i streg har FCM taget, så det er klart på tide det stopper.

Pokalen:
Pokalen blev vundet, 2-1 mod Aab.

Ligaen:
I år var det ikke CHL der var problemet i ligaen, det var begynderfejl. Jeg valgte at skifte spil system tidligt, det kostede lidt point og i sidste ende, var vi et Svendborg mål, eller 2 point fra at vinde ligaen.

Nedrykkere: OB og Randers FC - vi sendte selv OB ned ved at stikke dem en øretæve i sidste runde.
Oprykkere: AGF og FC Vestsjælland Længe siden Silkeborg IF har vist væsen af sig.

Champions League:
Dynamit puljen, Real Madrid, Zenit og Chelsea. vi prøvede virkelig, og det var kun et måls nederlag vi fik, men det var ikke nok, heller ikke at slå Chelsea 5-0 på Stamford Bridge, desværre.

Europa League:
et enkelt point mere i CHL gruppespillet, så havde vi taget Chelseas plads der.

Liga placering på ranglisten:
Forbliver på 10. pladsen (0)

Mål for 2034/35 sæsonen:
Overtage Brøndby IF.

I sidste ende, må det vel konkluderes at AC Horsens har været det største flop, i denne karriere, 3 gange liga sølv er ikke nok. Jeg vil tilbage til mine rødder, hvis jeg ikke får jobbet i Brøndby via ansøgning nu, så bliver det en ny Manager profil. Eneste der måske taler for det ikke var et komplet flop, er det faktum at vi gik fra 1. division, til fast 2'er i ligaen, og endda var med i en CHL kvartfinale under mig, men, intet guld, intet at fejre.

sethzor
Lilleputspiller
*

« Svar #97: 06 Aug 2013, 22:00 »

Hej BelthazorDK. Den her challenge er for fed! Har du ikke lyst til at ligge dit save op? Tror det er god underholdning! Har længe kigget med Smiley

Svartovich
Gæst

« Svar #98: 06 Aug 2013, 22:05 »

Enig med Sethzor i at det er ekstremt fedt koncept, og synes det er flot du er kommet så lang! Thumbs Up

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #99: 09 Aug 2013, 11:31 »

Takker for rosen folkens Smiley

Jeg har dog ikke i sinde at ligge savet op, før tidligst når mit mål er nået, sorry Sethzor, jeg føler ikke der er nogen oprindelig fortjeneste i det for nogen, da det lige nu bare er et makværk i Danmark.

Og så til det min post egentlig drejer sig om! For nu skal far til at brokke sig. 3 sæsoner med lige ved og næsten i AC Horsens, midtjylland ikke til at hugge og stikke i, så skifter jeg til Brøndby, der ikke har vundet noget siden rudder konge, var knægt, og deres omdømme er stort nok til at nuppe et par af mine midtbane talenter i Horsens, og vigtigst af alt - guldfuglen!, manden det nye system blev bygget op omkring Klaus Skytte. Og ja, han er vurderet til fremtidigt 4½ stjerne, og spiller pt. til 2½ i følge Thomas Kahlenberg, den kære mand der nu optræder som min assistent igen, da han altså blev i Brøndby siden jeg opsagde i sin tid. Han er altså en fremragende spiller ham her, første sæson som sweeper spillede han til 7.13, i år ligner det en 7.17 efter 29 kampe spillet. Brøndby havde imidlertig også en del talenter som jeg har valgt at satse på, og jeg må nok sige de har spillet godt, 7 spillere under 24, 5 af dem under 20 i min start opstilling. Den ældste spiller er ligeså en gammel kending, fra min FCN tid hvor han var indhopper sidste sæson, bindeleddet på holdet, min offensive midtbanespiller som er 33 år, men som har fået en 5 årig kontrakt, da han blev vurderet til 5 stjerner ved købet, og stadig gør det nu næsten en sæson efter.

Føler virkelig min spilleglæde er kommet tilbage med skiftet til Brøndby. Så jeg har besluttet at jeg bliver her minimum til 2040, eller til klubben fyrer mig (skulle det ske, vil det være første gang i spillet!), så omend jeg vinder CHL 4 gange i streg fra næste år, bliver jeg minimum til sommeren 2040. Jeg vil ikke udelukke at jeg gør det til et længere forløb, hvis jeg kan holde på Skytte og min målmand samt mine 2 angribere, så bliver det nok længere, da disse virkelig er spændende folk jeg gerne vil prøve at holde i landet.

Det var meningen at jeg ville smide en update her inden middag, men da vi overraskende slog Standard liege ud i 2. knockout runde efter 6-0 ude og 1-0 af mine reserver hjemme, og derefter Leverkusen i kvartfinalen, er vi altså nu oppe mod Tottenham i en semifinale og stadig med i pokalen og godt med i kampen om liga guldet, så ja, der er nok at gøre for mig, og jeg når nok næppe en update før engang i aften, derfor nu denne lille update/whine over at Brøndby bare er nemmere end Horsens - og så er lysten altså også den smule større, til at lave PERFEKTE ændringer/indkøb, når det er hjerteklubben, de skal jo ikke straffes for at spillet er kørt ud til et tidspunkt hvor jeg føler mig lidt hjælpeløs til tider.

Skulle mit hold overraske og vinde Europa League, så smider jeg minimum 200 mil på bordet for en ny midtbanespiller.
Vinder vi Ligaen og Pokalen ryger der minimum 200 mil efter en ny forsvarsspiller.
Vinder vi intet lader jeg min Libero gå for 0 kroner.

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #100: 10 Aug 2013, 01:36 »

Sæsonen 2034/35:
Hjem til Brøndby, oh oh ooooh!
Der var en trup i Brøndby, som med noget spilletid til nogle talenter, lignede den kunne række langt, desværre var der også nogle løntunge ældre drenge som jeg ikke ville beholde, men heller ikke kunne slippe af med, så de blev smidt til reserverne, og der blev købt ind for godt 335 millioner (skal siges klubben stadig havde over 600 mil på bundlinjen, så jeg ved ikke hvad de har lavet når de har fedtet rundt i midten af tabellen før)

Pokalen:
Pokalen blev vundet, 1-0 over FC Midtjylland. kort og kontant, vi burde havde vundet den kamp 5-0.

Ligaen:
AC Horsens tog igen deres sølv plads, FCM endte overraskende med kun 67 point, som nr. 3, mens Brøndby If bankede en imponerende 83 point sammen, med 75 mål scoret og kun sølle 18 lukket ind!

Nedrykkere: FC vestsjælland og Lyngby
Oprykkere: OB og Randers FC

Champions League:
Vi var ikke kvalificerede, så det må vi have til gode.

Europa League:
Vi fik Roma, AZ og BATE i gruppespillet, hurtigt overstået med sejr, derefter kom Partizan, Standard Liege, Leverkussen og Tottenham igennem Libero systemets trusler, og til sidst mødte vi Arsenal i finalen, Arsenal som jeg personligt har en høne at plukke med, for at have tyv stjålet min måske til dato bedste targetman, på fri transfer, da jeg var i AC Horsens! de blev sendt hjem fra den neutrale bane i Istanbul, med et 1-0 nederlag, i en kamp vi faktisk dominerede, med 21 afslutninger mod deres 4, 14 inden for rammen mod deres 1, og 53% boldbesiddelse. fortjent sejr.

Faldt til 12. pladsen (-2)
Ja, det var vel forventet, der var nogle magre år i Horsens hvor ingen gjorde det godt i Europa.

Mål for 2035/36 sæsonen:
Genvinde the double
Nå kvartfinalen i CHL.

Ja, hvor sidste klub var et flop, ligner Brøndby jo allerede et hit, uden lige, denne trup, som nu bare skal strømlines lidt, der skal som tidligere proklameret smides op mod 200 mil efter en midtbane og en forsvarsspiller, hver. Jeg kunne godt tænke mig en reserve til venstreback, som var på niveau med min Irer, og så skal jeg bruge en tyngdespiller på midtbanen, hvor Liverpool er ved at hapse min nordmand. Og til sidst, så skal der fyres nogle gamle skidesprællere Smiley

Dehli
Landsholdsspiller

« Svar #101: 10 Aug 2013, 04:01 »

Glæder mig til at se dine indkøb!

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #102: 12 Aug 2013, 03:24 »

ja, okay jeg prøvede fandme at købe en midtbanespiller til 200 mil. men han blev altså sat til salg og ville væk fra sin klub, så jeg fik ham for 65 mil i stedet, så derfor købte jeg tre, de to andre kostede henholdsvis 45 og 19 mil. så ja, langt op til de 200 I guess. og i forsvaret, var det valget mellem 225 mil for en 28 årig Colombianer, med 3 stjerner her og nu, eller 9 millioner for en ung brasilianer, som kunne dække begge sider, jeg blev cheap da det kom til stykket og til brasseren.

Jeg venter nu på vinteren, hvor der SKAL hentes mindst en reserve angriber, har kun en som er OMC/AC til bænken lige nu,  og så skal der en 3. keeper ind. jeg har 653 mil at købe for og godt 3 mil til lønningerne, så mon ikke jeg finder noget.....

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #103: 13 Aug 2013, 06:24 »

okay, jeg kan godt se der kommer til at gå tid mellem mine updates, så derfor vil jeg lige smide jeg lidt kort her efter vinterpausen.

Der er købt 3 spillere, en keeper og to angribere, en til hver rolle jeg pt bruger. i alt er der røget 140 millioner over skranken, fordelt til Aab, EfB og Randers FC, sidstnævnte fik 97,5 for den lille dybdeliggende angriber.

Dette efterlader truppen med lidt for meget bredde til min smag, så der vil ryge en midtbanespiller eller to til sommer, da det er der vi har flest reserver. samt en keeper.

Edit: og så er der fandme noget charme over, at scoute Barcelona's dyreste spillere, og se de kun er 1½-2½ stjerner værd, på positioner hvor mine egne er 3½-4 Cool
« Seneste Redigering: 13 Aug 2013, 10:22 af BelthazorDK » Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

« Svar #104: 15 Aug 2013, 13:26 »

Sup Bitches!

Sæsonen 2035/36:
Så er vi sku tilbage, Brøndby IF, Europas fodboldflagskib!

Pokalen:
Stille kamp med AC horsens, de kommer foran 1-0, vi får smidt en mand ud, far fjerner de centrale midtbane spillere til fordel for en ankermand og en fremskudt playmaker på den offensive midt, og taler med store bogstaver i halvlegen... 3-1 sejr med 10 mand, bum bum.

Ligaen:
Midtjylland tog sølvet, med kun 29 point færre end Brøndby IF (91 point på toppen af poppen!), FCK tog bronze, ACH på 4. og FC Svendborg på 5. pladsen.

Nedrykkere: Randers FC og Aab 34 point var IKKE nok til at overleve.
Oprykkere: Lyngby og FC Vestsjælland

Europæiske Supercup:
Vundet over Real Madrid.

Champions League:
Vi blev trukket ud sammen med Benfica, PSG og FC Bayern, vandt gruppens 2. plads, efter Bayern, herefter fik vi Barcelona, 0-0 hjemme og så var den fest stort set forbi... men så mente den kære Mogens Kjærsgaard, 34 år gammel, at hans hurtighed var hans egen, og det skulle udnyttes. 2 oplæg og et mål, så gjorde det ikke noget at de reducerede i starten af 2. halvleg, videre på bekostning af Barcelona! Valencia fik derefter 2x 1-0 nederlag, nden vi mødte Zenit i semi finalen, hvor vi fik forårets eneste nederlag, 2-1 ude, men med 5-0 hjemme, var vi i finalen. Nu sagde jeg jo forårets eneste nederlag, så ja, vi vandt også finalen. Det var en stille kamp, mod Arsenal, på Luzhniki i Moskva. Vi kom bagud, vi udligende, vi kom bagud, vi udlignede, og så smed vi lige to mere ind i overtiden for at smække Arsenal farvel. - 3. finale på 3 år Arsenal taber i streg (2x Europa League, 1x CHL). Brøndby über allez!

Europa League:
ehm.. den blev vundet af Tottenham, Midtjylland var i en kvartfinale, horsens i en semi, det må sku da hjælpe ligaen lidt!?

steg til 10. pladsen (+2)
Bouncing back!

Mål for 2036/37 sæsonen:
Genvinde ALT
Ryde mere op i truppen.

Ja, sidste sæson omtalte jeg det flop horsens havde været for mig, ligaen og landet, men mon ikke disse to sæsoner med Brøndby alene, er nok til at rette op på dette? Det må simpelthen være det BEDSTE tidspunkt muligt, at jeg overtog Brøndby på, der var så meget talent, og penge til det resterende, og jeg kan nu bare, vælge og vrage mellem mine ønsker. som sagt tidligere, bliver jeg mod spillets regler, i Brøndby til minimum 2040, og hvis de stadig holder på deres talenter fra denne gyldne tradition til den tid, kan det være jeg tager et par år mere!
« Seneste Redigering: 15 Aug 2013, 15:11 af BelthazorDK » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010