home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:54:06 Bubbles Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
I går kl. 22:06:29 warmon Blogkonkur... [3] Journeyman - Truppen
I går kl. 20:05:55 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
Antal Registrerede Brugere: 23299
  0 Brugere, 745 Gæster Online.

Indlæg: 1132704 over 31367 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Kategori: Mødelokalet
| | |-+  Årsawards 2012
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvordan fandt du tråden?
Den stod i senest aktive emner
- 26 (25,5%)
Prøvede mig frem på forsiden
- 69 (67,6%)
Fandt den igennem forummet...
- 7 (6,9%)
Antal Stemmer: 102

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Årsawards 2012  (Læst 22642 gange)
plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Årsawards 2012
« : 09 Jan 2013, 23:15 »

FmFreaks Årsawards 2012



Årets Blog: The Villans af Dida


I år var der fem nominerede til kampen om at vinde Årets Blog. På trods af at alle fem blogs er fremragende blogs på hver deres måde, stod det hurtigt klart, at det ville blive en kamp mellem Didas The Villans og SirTobys They Always Score. Begge blogs er imponerende grafisk, velskrevede og der er holdt et stabilt niveau med antallet af updates. I sidste ende trak Didas The Villans sejren i land, hvilket må siges at være ganske fortjent! Dens 140 updates er af høj skriftlig og grafisk kvalitet, og tre månedsawards siger det hele!

Nominerede: Minimalistic af g00n, Taktiske Analyser af Guldbrand, Battaglia Per Roma af Neymar, They Always Score af SirToby og The Villans af Dida

Årets sjoveste freaksdebattør: verdenskrig

Ved at tage titlen som årets sjoveste freaksdebattør, er verdenskrig godt i gang med at skrive sig ind i FmF-historiebøgerne. Ikke bare tyder denne tredje titel i streg på, at vi har med en sjov fætter at gøre, verdenskrig er også ved at udvikle sig til en rigtig solstrålehistorie, da han mildest talt har haft sine problemer med at følge retningslinjerne før i tiden. Det er imidlertid ikke det verdenskrig er kendt for længere, for nu er han nemlig ikke bare en hamrende god debattør, men også en utroligt sjov en af slagsen. Med hans lalleglade, men dog meget varierende humør, har han igen og igen spredt godt humør og gode grin her på siden - specielt under og efter Liverpool- og Brøndby-kampe. Han er et pragteksemplar i, at alle kan udvikle sig til vellidte debatørrer.

Nominerede: Neymar, verdenskrig, Bunkefar, Njaourinho og Jakob E

Årets Mest Fesne Oplevelse: TheX' musiksmag

I en kategori med mange nominerede - nogle mere seriøse end andre - blev det en meget tæt afgørelse. Vinderen skulle findes mellem følgende nomineringer: Riis der fik ban, At man kun kan vælge tre nationer i FMC og TheX' musiksmag, og selvom de to førstnævnte er meget gode/skuffende bud, var der til sidst kun én vinder: TheX' musiksmag! Men når denne indeholder "sangere" som Miley Cyrus, Selena Gomez, Demi Lovato osv., er det måske ikke en så stor en overraskelse igen?

Nominerede: Riis der fik ban, At julesmileyerne ikke blev glemt, At man kun kan vælge tre nationer i FMC, Jakob E, Da Enged nægtede at tage imod en øl jeg (KyleBrotzman) købte til ham, Crewet og dets manglende håndtering af flere sager, En debat i "Billede af dig selv" tråden, FmF-quiz, FMF Fantasy League og TheX' musiksmag


Årets Guide/artikel: Grafik til din blog part 1, 2 og 3 af Dida

Hvor fedt er det at vinde, når der kun er én nomineret? Det kommer an på hvordan man ser på det. Er glasset halvt fyldt, eller er glasset halvt tomt? For at der kun er én nomineret kan jo kun betyde én ting - nemlig at denne guide er så god, at den har fejet al modstand af banen! Uanset hvad er det i hvert fald ikke ufortjent at denne guide vinder, for det er virkelig et gennemført stykke arbejde Dida har leveret her. Har du stadig ikke læst den, kan dette gøres her.

Nominerede: Grafik til din blog part 1, 2 og 3 af Dida

Årets Mest Ligegyldige Tråd: Jeg er pisse-stiv tråden

Selvom der var mange nominerede, var der stor enighed om en vinder her. Jeg er pisse-stiv tråden var en klar vinder, og når man tænker nærmere over det, er det måske ikke så mystisk? For når du kommer hjem klokken lort om natten, og er pisse-stiv, hvem går så ikke som det første ind på fmfreaks.dk, og skriver lidt pladder i jeg er pisse-stiv tråden? Nemlig. Medmindre man selvfølgelig er fra Island, og er kendt som Petur eller Chamberlain15. Han skal i øvrigt have stor credit for næsten alene at holde liv i den tråd!

Nominerede: FCK tråden, Jeg er pisse-stiv tråden, Ultimate Team, Brøndby IF-tråden, Billede af sig selv-tråden, Silkeborg-tråden og Fodbold – Helt Generelt

Årets Tråd: Taktik-råd FM13

Af alle de nominerede var tre tråde med i opløbet om at blive årets tråd. Disse var Taktik-råd FM13, The Lutz Pfannenstiel Challenge og Liverpool-tråden, og det var så tæt, at vi måtte stemme om de tre for at finde en vinder. I sidste ende trak Taktik-råd FM13 sig sejrrigt ud af opgøret, og det har bestemt også været en vigtig tråd. Efter FM13's release havde mange problemer med at få taktikdelen af spillet til at virke, og så er det godt vi freaks har en tråd vi kan samles i for at knække vores fælles modstander!

Nominerede: Brøndby-tråden, Chelsea-tråden, Odds-tråden, Advent-tråden, Taktik-råd FM13, FM-klubtråden Liverpool FC, Cesc' Scandinavia Challenge, The Lutz Pfannenstiel Challenge og Liverpool-tråden

Årets Bruger: Wester

Så er vi kommet til en af de højest profilerede kåringer, og det ypperste man kan vinde som bruger her på siden. På trods af flere gode bud, var én bruger altoverskyggende. Stort tillykke til Wester! Ikke mange har været så aktive i 2012 som Wester har. Derudover er han altid garant for indlæg af utrolig høj kvalitet, og ikke mange kommer i nærheden af hans viden om det herlige spil det hele drejer sig om. At han så er villig til at dele ud af sine erfaringer i forskellige tråde, specielt hans egen "Wester's taktiske tråd", og er en stor del af det løbende projekt "DM i FM 12/13," gør det bare endnu mere fortjent. Giv Wester en stor hånd!

Nominerede: Guldbrand, Njaourinho, DeBuur, Enged, Bave, Neymar, Wester, Metsu og Tmazz

Årets Mest Positive Oplevelse: Den stadigt flotte aktivitet

Endnu en tæt kategori hvor flere af nomineringerne var med til det sidste. Anfield Road, nye crews og de andre måtte dog til sidst give op, og vi er glade for at kunne kåre den stadigt flotte aktivitet som Årets Mest Positive Oplevelse. Det kræver vel ikke nogen anden forklaring end at det er en fornøjelse at FmF stadig er en aktiv side, hvor der som altid er mulighed for et godt grin og en god debat.

Nominerede: Den stadigt flotte aktivitet, Anfield Road, Tonen på forummet, Neymar, Månedens mål og Nye crews

Årets download: Metallic Logos 2013v1

I en kategori med kun to nominerede, var der til gengæld masser af spænding om hvilken af de to fantastiske downloads der skulle vinde. I sidste ende blev det Metallic Logos der trak det længste strå, og løb med titlen som årets download. Men det er også rart med nogle rigtige logoer - endda med lidt fancy effekter, til at pimpe FMs ellers noget ensartede design op!

Nominerede: Metallic Logos 2013v1 og Summerupdate

Årets sjoveste tråd: Pigetråden

I en af de sjovere awards, var der en meget klar vinder. Pigetråden fejede alt modstand af banen, og løb med en meget fortjent titel! D. 1. november opretter Enzo en tråd til formålet at huse gode råd angående det modsatte køn end 99% af brugerne herinde. Knap en uge senere og 20 sider længere fremme, var tråden stopfyldt med det ene hamrende useriøse indlæg efter det andet. Der var scoretricks, succeshistorier, knap så succesfulde historier, billeder og andet godt der bekræfter min teorien om, at 99% af sidens brugere er drenge/mænd! Desværre er aktiviteten i tråden ebbet ud, og den er nu blot til skue og stadig god underholdning for sidens brugere. Vi anbefaler på det kraftigste, at vi får losset gang i den tråd igen!

Nominerede: Pigetråden, Liverpool tråden, Crew tråden, Billede tråden og Fodbold – Helt Generelt

Årets freaksdebattør: plutonium

En af de ærefulde priser i brugere kan vinde, og en klar sejr til den kære plutonium, vidner om en debattør af en helt særlig karat. Plutonium er som altid garant for indlæg af meget høj kvalitet, han argumenterer godt og sagligt for sine argumenter og han er altid klar med både lange og hjælpende svar når folk har problemer. Dette niveau har han vist, at han kan holde endnu et år, og derfor er det som sagt yderst fortjent, at han tager denne titel. Kort sagt er plutonium en freaksdebattør lige efter bogen!

Nominerede: JKJ, Verdenskrig, Anfield Road, Enged, Neymar, Plutonium og Njaourinho

Sidste kategori på dagsordenen er årets crewmedlem. Desværre blev afstemningen kandidat til årets mest fesne oplevelse 2013, og derfor bortfalder denne kåring også, da afstemningens resultat på ingen måde kan tages seriøst. I stedet står den som en uafgjort mellem HansenLFC og Acido. Lad os i stedet hylde de to crewmedlemmer som i den grad gjorde sig fortjente til nomineringen og så glemme alt om afstemningen.

Det var hvad vi havde til jer for i år. Stort tillykke til alle vinderne, og allerede nu kan i jo begynde at gøre jer fortjente til næste års awards.
« Seneste Redigering: 09 Jan 2013, 23:33 af Hawkins » Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #1: 09 Jan 2013, 23:23 »

Stort tillykke til vinderne.

Dog er jeg skuffet over at være nomineret til "Årets mest fesne oplevelse". Det synes jeg ikke, jeg fortjener, da jeg gør mit ypperste for at siden skal være god og bidrager med, hvad jeg kan. Men det må jeg jo acceptere.

Dernæst vil jeg gerne sige, at selvom der var snyd i afstemningen, så synes jeg, at Acido burde vinde, da han vandt afstemningen. Snyden gik jo begge veje. Det synes jeg lidt er at fjerne brugernes "magt". Acido vandt, og sådan burde det være for denne gang. Det er at pisse på de mange brugere som godt kunne finde ud af det.

Ellers er det vel fair nok det meste af det. Det kan i hvert fald godt forsvares.
Logged

El Jefe
Gæst
 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #2: 09 Jan 2013, 23:25 »

Tillykke til vinderne!

Ikke for at være en cunt, men noget undrer mig.


Hvad fik jer til lige pludselig at ændre mening? That's all I want to know, og I hører ikke mere fra mig i den sag.
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #3: 09 Jan 2013, 23:26 »

Der er ingen som kan sige om Acido blot vandt fordi at han fik én mere snydestemme end Hansen. Hansen kunne sagtens have fået flere reelle stemmer uden at der var dobbeltbrugere, så det ville være hult at tildele Acido en pris på den baggrund.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #4: 09 Jan 2013, 23:26 »

Hattrick Cool Grin

Tillykke til vinderne Thumbs Up Og tak for et godt år på fmf. Må dette år blive endnu bedre ( For mine fodboldhold Rullende Øjne Grin )
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #5: 09 Jan 2013, 23:28 »

Tillykke til vinderne!

Ikke for at være en cunt, men noget undrer mig.


Hvad fik jer til lige pludselig at ændre mening? That's all I want to know, og I hører ikke mere fra mig i den sag.

Umiddelbart 'mere diskussion af sagen' vil jeg sige. Smiley
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #6: 09 Jan 2013, 23:28 »

Der er ingen som kan sige om Acido blot vandt fordi at han fik én mere snydestemme end Hansen. Hansen kunne sagtens have fået flere reelle stemmer uden at der var dobbeltbrugere, så det ville være hult at tildele Acido en pris på den baggrund.
Så det du siger er, at Hansen vandt og Acido ikke fortjener sejren?
Logged


plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #7: 09 Jan 2013, 23:29 »

Hattrick Cool Grin

Tillykke til vinderne Thumbs Up Og tak for et godt år på fmf. Må dette år blive endnu bedre ( For mine fodboldhold Rullende Øjne Grin )

Ja, du må være den mest underholdende krig i verdenshistorien crazy

Men velfortjent må jeg sige Thumbs Up
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #8: 09 Jan 2013, 23:29 »

Så det du siger er, at Hansen vandt og Acido ikke fortjener sejren?

Rettelse, ingen af dem vandt og begge fortjente sejren. De fik sådan set lige mange stemmer i den ordinere afstemning Smiley
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #9: 09 Jan 2013, 23:30 »

Man læser, at Årets Debattør er en af de ærefulde priser, og så kigger man på de nominerende. Shit is fucked up, son.
Logged


Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #10: 09 Jan 2013, 23:31 »

Så det du siger er, at Hansen vandt og Acido ikke fortjener sejren?

Er det bare for at irritere mig at du drejer mine ord? Selvfølgelig er det ikke det jeg siger - jeg siger at ingen af dem vandt afstemningen fair, og det er derfor umuligt at sige hvem af de to der burde have vundet.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

Gemma
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #11: 09 Jan 2013, 23:33 »

Er det bare for at irritere mig at du drejer mine ord? Selvfølgelig er det ikke det jeg siger - jeg siger at ingen af dem vandt afstemningen fair, og det er derfor umuligt at sige hvem af de to der burde have vundet.
Jeg fordrejer da ikke dine ord. Gentager blot, hvad du siger. Det er da at underminere alle de brugere, som har stemt. Jeg ville føle mig voldsomt snydt, hvis det var mig. 
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #12: 09 Jan 2013, 23:34 »

 Shockeret

Den havde jeg ikke lige set komme...

Den er jeg rigtig glad for. Så tak for det  Smiley

Jeg vil dog bare for en ordens skyld lige sige at DM i FM ikke er mit projekt, jeg er bare tossen der poster det. Det er en fælles indsats og projekt mellem crewet på FMD og FMF, jeg er bare ansigtet udadtil...

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #13: 09 Jan 2013, 23:35 »

Jeg fordrejer da ikke dine ord. Gentager blot, hvad du siger. Det er da at underminere alle de brugere, som har stemt. Jeg ville føle mig voldsomt snydt, hvis det var mig. 

Så ville jeg da gerne høre hvorhenne du læser at jeg skriver at ingen af dem fortjente sejren? Vi kan på ingen måde vurdere hvilken af dem der fik flest reelle stemmer, og derfor dette valg. Jeg tvivler på at nogen af dem føler sig snydt - måske er de træt af at folk køre farcen videre?
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

plutonium
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Årsawards 2012
« Svar #14: 09 Jan 2013, 23:35 »

Shockeret

Den havde jeg ikke lige set komme...

Den er jeg rigtig glad for. Så tak for det  Smiley

Jeg vil dog bare for en ordens skyld lige sige at DM i FM ikke er mit projekt, jeg er bare tossen der poster det. Det er en fælles indsats og projekt mellem crewet på FMD og FMF, jeg er bare ansigtet udadtil...



Og beskeden er han også Wink

En sand vinder!
Logged


100 Film du skal se før du dør - kig ind og giv dit bidrag til FmFreaks' top100 filmliste Peace

Sider: [1] 2 3 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010