home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Maj 2024, 16:24 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23295
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: fmgod123
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74974 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #60: 04 Feb 2016, 17:51 »



Jeg havde overset punktet, der siger at man kun må loade ligaer fra landet, man spiller i. Derfor har jeg sagt farvel til Vanløse og er taget på eventyr i Ungarn. Med spillere som Puskas og verens måske bedste landshold i 50'erne er Ungarn et land med en stor fodboldhistorie. På samme måde er Győr en klub med stolte traditioner og fire mesterskaber bage sig. Senest vandt de mesterskabet i 2013. Siden da er de dog blevet tvangsnedrykket pga. økonomiske problemer og derfor er de netop rykket op i den næstbedste rækker i mit spil.

Faciliteterne er middelmådige, men kunne være værre. Til gengld har jeg i ETO Park et fint stadion med plads til 16.000 tilskuere.
Hvor ser du hvornår datoen for nulstillingen er?
Havde nemlig selv valgt Ungarn først, men fandt ingen info hvornår nulstillings datoen var  Skuffet
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #61: 04 Feb 2016, 19:04 »

Hvor ser du hvornår datoen for nulstillingen er?
Havde nemlig selv valgt Ungarn først, men fandt ingen info hvornår nulstillings datoen var  Skuffet

Jeg gik på ferie frem til starten af Juni og prøvede mig frem.

Det er i øvrigt d. 19. eller 20. juni for Ungarn.
« Seneste Redigering: 04 Feb 2016, 19:14 af Sarl » Logged

Isolation

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #62: 04 Feb 2016, 20:26 »

Så er jeg på banen igen ! og i Bulgarien ramlede jeg ind i en noget overraskende klub som var faldet helt ud af min bevidst hed, men emmer af historie og styrke !!

En klub der før har været kendt og berygtet for at levere de bedste spillere set fra denne egn af Europa !

Nemlig....

CSKA Sofia


Denne gigant har været i økonomisk uvejr, og blev efter at klubben blev solgt og gælden betalt ud i 2015, nægtet en ny A Licens og rykket ned i 3. division.

Klubben har et et fantastisk setup til at starte begynde med !



Nu er de tilbage og Stanislav Mazur er manden der skal sikre klubben en ny storhedstid og deres mesterskab nummer 32.

Truppen er efter oprykningen igen blevet professionel men inden af spillerne har pt. kontrakter - dog er det en meget stærk trup der følger med !



Lad os nu se om det går bedre end i Rumænien Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #63: 04 Feb 2016, 20:32 »

Jeg gik på ferie frem til starten af Juni og prøvede mig frem.

Det er i øvrigt d. 19. eller 20. juni for Ungarn.

Fandt lige en liste på Passion4FM
Men den kan ikke passe hvis du siger Ungarn får nye spiller d. 19-20 juni.
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #64: 04 Feb 2016, 20:40 »

Det er hvornår der kommer regens, ikke hvornår ligaerne er færdige og de nye oprykkere er udvalgt Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #65: 04 Feb 2016, 20:45 »

CSKA Sofia


Denne gigant har været i økonomisk uvejr, og blev efter at klubben blev solgt og gælden betalt ud i 2015, nægtet en ny A Licens og rykket ned i 3. division.

Dem overvejede jeg også, men valgte Ungarn i stedet, da jeg så du var på vej til Bulgarien.
Logged

Isolation

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #66: 04 Feb 2016, 20:56 »

Det er hvornår der kommer regens, ikke hvornår ligaerne er færdige og de nye oprykkere er udvalgt Smiley
LOL  funny Opstemt
Så har jeg misforstået det fuldstændig!

Tak Nodiem  Thumbs Up
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #67: 04 Feb 2016, 21:45 »

LOL  funny Opstemt
Så har jeg misforstået det fuldstændig!

Tak Nodiem  Thumbs Up

Altid til tjeneste ! Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #68: 04 Feb 2016, 22:14 »

En delt 1. plads er det blevet til da ungdomsspillerne rykker ind, og de har været længe ventet - vinterens transfervindue har gjort sit indhug på 1. holdet.



Her er mine spillere som krævede at komme videre.


Men der er lys forude da jeg har fået en stærk ungdomstrup op !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #69: 05 Feb 2016, 17:02 »

Når du starter

1.   Tilføj dig selv som arbejdsløs. Du kan kalde ham feriemanden eller holidayman, hvis du vil.
2.   Gå på ferie indtil dagen for nulstilling, eller dagen før, hvis du har planer om at genindlæse.
3.   Gå på pension
4.   Tilføj en ny manager med din ønskede nationalitet og de lavest mulige kvalifikationer og omdømme.
5.   Vælg den nyligt oprykkede klub du ønsker

Skal man vælge et hold efter første sæson man har været på ferie, eller må man simulere et år mere?
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #70: 05 Feb 2016, 20:46 »

Altså som udgangspunkt ville jeg sige den første sæson - men altså ved ikke om det gør nogen forskel på udfordringen ?
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #71: 05 Feb 2016, 21:24 »

Evnen til at vinde en division er noget alle kan lære, men at opnå dette uden angribere kan være langt svære !
det er dog netop hvad jeg har begået - i en opstilling der hedder 4-2-4-0 har jeg formået er trække holdets niveau op på siden af de bedste i B-gruppen  Peace Det var dog en meget tæt og spædende division !



En bestemt godkendt indsats som endte med at give mig årets manager i B-gruppen !

Holdet til sæsonstarten er rimelig solidt og jeg går efter en plads mellem 8. og 6. (ud af 10)

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #72: 05 Feb 2016, 23:03 »

Min første sæson i Ungarn var noget for sig. I ligaen endte jeg som 11'er efter en sæson, hvor stabiliteten virkelig var en mangelvare. Jeg burde nok have kunne rykke op, men holdet fandt bare aldrig et jævnt niveau, og resultaterne var i øst og vest.

I pokalturneringen var sagen en anden. Gennem en heldig lodtrækning stod jeg pludselig i semifinalen, hvor vores ærkerivaler Videoton ventede. Jeg regnede med at det skulle blive endestationen, men med en 2-0 sejr hjemme og 1-1 ude, ventede finalen pludselig. Her var vi igen heldige og mødte Balmazúváros, der lå håbløst sidst i den bedste række.



Så Europa League kval og endnu en sæson i 2. division til mig næste år. Hvem skulle have troet det.

Jeg lavede efter reglerne ingen transfers, men en enkelt spiller var trådt til før jeg tog over og en anden ankom på en på forhånd aftalt fri transfer efter jeg var kommet til. Som i kan se røg Jagodics dog ud igen med det samme.

Mit første Youth Intake var fint, men ikke prangende. Jeg har skrevet kontrakt med tre spillere:

Zsolt Major
Csaba Katona
Attila Szántó

Major kan blive god og udvikler sig fint, Katona kan blive fin, men jeg tror ikke rigtig på ham. Szántó bliver aldrig til noget, men blev signet, så jeg ikke ender med at stå uden spillere i fremtiden.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #73: 05 Feb 2016, 23:10 »


Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #74: 06 Feb 2016, 11:44 »

Min første sæson i Ungarn var noget for sig. I ligaen endte jeg som 11'er efter en sæson, hvor stabiliteten virkelig var en mangelvare. Jeg burde nok have kunne rykke op, men holdet fandt bare aldrig et jævnt niveau, og resultaterne var i øst og vest.

I pokalturneringen var sagen en anden. Gennem en heldig lodtrækning stod jeg pludselig i semifinalen, hvor vores ærkerivaler Videoton ventede. Jeg regnede med at det skulle blive endestationen, men med en 2-0 sejr hjemme og 1-1 ude, ventede finalen pludselig. Her var vi igen heldige og mødte Balmazúváros, der lå håbløst sidst i den bedste række.



Så Europa League kval og endnu en sæson i 2. division til mig næste år. Hvem skulle have troet det.

Jeg lavede efter reglerne ingen transfers, men en enkelt spiller var trådt til før jeg tog over og en anden ankom på en på forhånd aftalt fri transfer efter jeg var kommet til. Som i kan se røg Jagodics dog ud igen med det samme.

Mit første Youth Intake var fint, men ikke prangende. Jeg har skrevet kontrakt med tre spillere:

Zsolt Major
Csaba Katona
Attila Szántó

Major kan blive god og udvikler sig fint, Katona kan blive fin, men jeg tror ikke rigtig på ham. Szántó bliver aldrig til noget, men blev signet, så jeg ikke ender med at stå uden spillere i fremtiden.

Tillykke med 1. trofæ  Thumbs Up

Forhåbentlig kan det hjælpe med at udvikle klubben  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010