home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1422 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 86465 gange)
Seller95
Manager

Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #90: 07 Feb 2016, 13:07 »

Ser godt ud! Hvad med økonomien? Min sejler med 2-4 mio. underskud hver måned og røde tal.. Så det ser ikke særlig godt ud..

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #91: 07 Feb 2016, 13:26 »

Ser godt ud! Hvad med økonomien? Min sejler med 2-4 mio. underskud hver måned og røde tal.. Så det ser ikke særlig godt ud..
Er lige nu ved d. 31 december 2016 og underskuddet for denne sæson indtil videre er 15-16 mio kr.

Seller95
Manager

« Svar #92: 07 Feb 2016, 13:43 »

Er lige nu ved d. 31 december 2016 og underskuddet for denne sæson indtil videre er 15-16 mio kr.
Okay..
Men med en eventuel oprykning må der være mulighed for økonomisk fremgang.  Thumbs Up

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #93: 07 Feb 2016, 17:16 »

Puhaaaaaaa! Det har været et år med ups and downs  Shockeret

Vinderen af Grækenlands næst bedste række var holdet der blev seedet til 13. pladsen   Ubeslutsom Huh

Til vinterpausen så det jo rigtig godt ud, og havde forhåbninger om oprykning til den bedste række.
Dette blev tog stoppet af 12 kampe uden sejr, selvom jeg fik en sejr stime på 11 kampe efterfølgende! Ubeslutsom
Det var tæt på at blive en fyring i første sæson  Græder

Liga
Kampe
Pokal
Ungdomsspillere
Økonomi
Transfer
Årets spiller
Det eneste opløftende ved denne sæson, er de nye ungdomsspillere og sejren over Olympiakos
« Seneste Redigering: 07 Feb 2016, 17:23 af L.Wee » Logged

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #94: 07 Feb 2016, 17:28 »

@Bubbles

Det kan tilføjes til listen at Grækenland starter omkring d. 20 juni

Seller95
Manager

« Svar #95: 07 Feb 2016, 17:42 »

Puhaaaaaaa! Det har været et år med ups and downs  Shockeret

Vinderen af Grækenlands næst bedste række var holdet der blev seedet til 13. pladsen   Ubeslutsom Huh

Til vinterpausen så det jo rigtig godt ud, og havde forhåbninger om oprykning til den bedste række.
Dette blev tog stoppet af 12 kampe uden sejr, selvom jeg fik en sejr stime på 11 kampe efterfølgende! Ubeslutsom
Det var tæt på at blive en fyring i første sæson  Græder

Liga
Kampe
Pokal
Ungdomsspillere
Økonomi
Transfer
Årets spiller
Det eneste opløftende ved denne sæson, er de nye ungdomsspillere og sejren over Olympiakos
Øv oprykning glippede for dig, havde ellers lunet i den klubkassen med oprykning.... Kan du holde på spillerne op til din 2. sæson i klubben, eller skal talenterne spilles ind allerede?

Jeg selv er nået til Januar måned og ligger med i toppen på en 4. plads, 1 point fra 2 pladsen og oprykning.. Jeg forventer dog heller ikke oprykning, og holdet er alt for svingende til at jeg turde tro på det.
Glæder mig til Marts måned og årets YI. Forhåbentligt noget brugbart.  Smiley

Opdaterer efter sæsonen

Arsenal <3

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #96: 07 Feb 2016, 18:12 »

Øv oprykning glippede for dig, havde ellers lunet i den klubkassen med oprykning.... Kan du holde på spillerne op til din 2. sæson i klubben, eller skal talenterne spilles ind allerede?

Jeg selv er nået til Januar måned og ligger med i toppen på en 4. plads, 1 point fra 2 pladsen og oprykning.. Jeg forventer dog heller ikke oprykning, og holdet er alt for svingende til at jeg turde tro på det.
Glæder mig til Marts måned og årets YI. Forhåbentligt noget brugbart.  Smiley

Opdaterer efter sæsonen

Utroligt nok har jeg forlænget med alle stjernerne, så som Tatos, Tsoumanis...
Nlundulu røg for 830.000kr. det var bestyrelsen der solgte ham. Men er tilfreds fordi det er dobbelt hans værdi og da plejer jeg som regel altid at sælge Smiley

Ja det er hårdt for økonomien at oprykningen glippede, men vidst bedst for talenterne at de får en sæson hernede først.

Bruger du Tatsios?
Synes han udvikler sig hele tiden.

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #97: 07 Feb 2016, 19:19 »

2018/19

Resultaterne:

Første sæson i den bedste række. Jeg overlevede med nøf og næppe med en 10. plads og to point ned til stregen. Holdet har niveau til at være med heroppe, men heller ikke mere end det. Det er, udover dem der stikker af i toppen, en tæt række, og vi skal kæmpe for ikke at rykke ned igen næste sæson.

Vi skal dog også ud i Europa igen for pokalturneringen behandler os godt og jeg hentede mit andet trofæ til Győr med en sejr over Honved i finalen!

Ungdom og transfers

Her har i mine transfers.

Faciliteterne i klubben har tagt et nøk opad de seneste sæsoner.

Derfor fik jeg et solidt Youth Intake i år. Jeg har skrevet kontrakt med de fire mest lovende.

István Nagy
Balázs Dorogi
Tamás Horváth
Csaba Burányi

Her ser især Nagy og Dorogi spændende ud. Jeg håber dog også at Horváth kan udvikle sig til en solid spiller, da min nuværende målmand er 30 år gammel og dermed ikke har fremtiden foran sig.

Ser vi på de tidligere års nye spillere, så vil jeg fremhæve disse:

Zsolt Major (Sæson 1)
Mit hidtil stærkeste kort fra ungdomsafdelingen. Et enkelt mål i 22 kampe i denne sæson var dog ikke imponerende.

Csaba Katona (Sæson 1)
Fik fire kampe i sidste sæson, fordi mine andre spillere på positionen er bedre. Bliver dog nød til at gøre ham til fast mand i den kommende sæson, så han kan få erfaring. Det kan forhåbentlig løfte hans udvikling.

Zsolt Illés (Sæson 2)
Tre kampe i sidste sæson. Viser fine tegn på udvikling og han skal nok få flere kampe i næste sæson.

Isolation

Arsrea
Landsholdsspiller

« Svar #98: 07 Feb 2016, 19:31 »

Tillykke med endnu en titel -> Europa deltagelse -> penge -> bedre muligheder for talentudvikling. Det går godt for dig, hvordan klare de andre hold sig i Europa?

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #99: 07 Feb 2016, 19:38 »

Tillykke med endnu en titel -> Europa deltagelse -> penge -> bedre muligheder for talentudvikling. Det går godt for dig, hvordan klare de andre hold sig i Europa?

Pengene kommer først rigtig hvis jeg kommer i gruppespil igen. Det tror jeg ikke at jeg gør.

Med hensyn til de andre hold, så nåede mestrerne fra Videoton gruppespillet i EL i samme sæson, som jeg gjorde. I sidste sæson røg de ud i playoff-runden.

Isolation

Seller95
Manager

« Svar #100: 08 Feb 2016, 11:26 »

Så blev første sæson spillet færdig, og øv en afslutning! Så tæt på oprykning og alligevel så langt fra..

Jeg lå 1 point efter 2. pladsen med 3 runder igen, men med kun 1 point i de sidste 3 kampe, så glippede det.. Pis!

Fik ikke taget SS af alle mine ungdomsspillere, men har skrevet kontrakt med disse 3, som ser rigtig spændende ud.

Timotheos Lambropoulos Som nok er det største talent og jeg spår ham en stor fremtid i klubben
Antonis Papourtzis
Panagiotis Tzimopoulos

Transfers
Holdet
Potientale

Bliver en spændende 2. sæson. Men jeg tror det bliver rigtig svært, da holdet er har en MEGET gammel stamme og der er en stor efterspørgsel på mine bedste spillere..
« Seneste Redigering: 08 Feb 2016, 11:31 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

Sarl
Førsteholdsspiller

« Svar #101: 08 Feb 2016, 14:17 »

Zsolt var sur og ville videre. Jeg ville ikke sælge, men det ville bestyrelsen. Jeg er skuffet.

Jeg håber dog at han bliver en stor succes i det græske, da buddet inkluderede en klausul om 20 % af fortjenesten på hans næste salg.

Isolation

L.Wee
Landsholdsspiller

« Svar #102: 08 Feb 2016, 17:14 »

Så blev første sæson spillet færdig, og øv en afslutning! Så tæt på oprykning og alligevel så langt fra..

Jeg lå 1 point efter 2. pladsen med 3 runder igen, men med kun 1 point i de sidste 3 kampe, så glippede det.. Pis!

Fik ikke taget SS af alle mine ungdomsspillere, men har skrevet kontrakt med disse 3, som ser rigtig spændende ud.

Timotheos Lambropoulos Som nok er det største talent og jeg spår ham en stor fremtid i klubben
Antonis Papourtzis
Panagiotis Tzimopoulos

Transfers
Holdet
Potientale

Bliver en spændende 2. sæson. Men jeg tror det bliver rigtig svært, da holdet er har en MEGET gammel stamme og der er en stor efterspørgsel på mine bedste spillere..

Whaaat, kunne du ikke holde på Tsoumanis siden han smutter?  Shockeret
Og hvad med Kalogeris?  Huh

Bestyrelsen må være glad for den 3. plads?

Skrev du kontrakt med 3 talenter?

ladelj
Ynglingespiller

« Svar #103: 08 Feb 2016, 17:40 »

Zsolt var sur og ville videre. Jeg ville ikke sælge, men det ville bestyrelsen. Jeg er skuffet.

Jeg håber dog at han bliver en stor succes i det græske, da buddet inkluderede en klausul om 20 % af fortjenesten på hans næste salg.

Meget ærgelig spiller at miste, har også lige været nød til at sælge en af mine talenter. Da han ikke ville forlænge og jeg ikke ville miste ham på en fri transfer   Ubeslutsom

Seller95
Manager

« Svar #104: 08 Feb 2016, 17:41 »

Whaaat, kunne du ikke holde på Tsoumanis siden han smutter?  Shockeret
Og hvad med Kalogeris?  Huh

Bestyrelsen må være glad for den 3. plads?

Skrev du kontrakt med 3 talenter?
De to spillere du nævner smuttede allerede inden min første sæson i klubben, da de ikke ville forlænge..
Mit hold er virkelig sløjt op til 2. sæson, da mine bedste spillere er skiftet væk. Klubben har accepteret bud på dem, da økonomien virkelig er skræntende..
Jeg står nu med en trup på 19 mand. Jeg overvejer at starte challengen i et andet land, da jeg intet kan gøre med den forfærdelige økonomi der er i græsk fodbold..

Arsenal <3

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010