home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 274 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74633 gange)
Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #210: 12 Sep 2016, 21:25 »

Så kom jeg i gang igen  Smiley

Dette save kan forhåbentlig holde tiden ud indtil det nye manager udkommer Smiley

Klubben er blevet S.D. Logroñés, der netop er rykket op.

Managerprofilelen ser således ud:


Her er lidt ss af klubinfo og økonomi osv.






Klubben starter ud med at have 17 spillere, så det bliver en sej kamp for overlevelse, da 4 ud af 20 klubber rykker ned og klubben er forventet en 18. plads.

« Seneste Redigering: 12 Sep 2016, 21:48 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #211: 13 Sep 2016, 07:41 »

Surt med det gamle save, men spændende med det nye Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #212: 13 Sep 2016, 10:42 »

Surt med det gamle save, men spændende med det nye Smiley

Ja mega surt.

Det er startet intet mindre ind fantastisk indtil videre i det spanske  Thumbs Up

Har netop trukket Valencia i cuppen, så der kommer lidt penge i kassen  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 13 Sep 2016, 10:56 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #213: 13 Sep 2016, 20:23 »

1. sæson er nu overstået i det spanske  Smiley

I den spanske cup sendte vi 2 andre spanske 2. division hold ud før Valencia stod og ventede. Dejlige penge i kassen, men vil blev kørt over i 2 kampe med en målscore på hele 10-0!

I ligaen var forventningen at vi skulle kæmpe bravt mod nedrykning. Det var spillerne dog ikke helt enige med mig, så de leverede en fantastisk præstation. Vi endte kun 1 point fra playoff pladserne til oprykning Thumbs Up



Manden der hjalp os gevaldigt på vej til den imponerende placering var denne herre


Det gav desværre ikke meget i den økonomiske pulje. Balancen er efter første sæson i minus med 6. mio. Det gør desværre at der ikke er råd til at sende mig på trænerkursus endnu.

Der er naturligvis ikke foretaget nogle transfers

Youth intake var ganske fin. Vi fik bl.a. nogle interessante spillere til det tyndt besatte centrale forsvar  Thumbs Up



Truppen til 2. sæson ser således ud


Truppen er meget tynd besat på nogle positioner, så jeg forventer ikke andet ind en midterplacering. Forhåbentlig kommer der nogle nye talenter der kan forbedre holdet hvor det ser mest sløjt ud  Smiley
« Seneste Redigering: 13 Sep 2016, 20:39 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #214: 14 Sep 2016, 21:09 »

2. sæson i Logroñés er nu fuldført og det blev en fantastisk sæson endnu en gang  Smiley

 I den spanske cup røg vi desværre ud i første kamp. Dette var udelukkende en blunder fra min side. I den spanske 2. division behøves man ikke registrere spillere under 19, men de skal åbenbart være registreret i ligaen, for at være med i cuppen. Holdet bestod derfor mere eller mindre af grå spillere  Skuffet

Vi blev for første gang deltagere i Federation cuppen. Det er en cup for holdende i 2 divisionerne i Spanien. Her gik vi hele vejen til kvartfinalen. Den startede heldigvis først i november, så det var kun i 2 runder jeg måtte undvære de mange ikke registreret spillere  Opstemt

Ligaen blev vundet i suveræn stil med hele 12 point ned til efterfølgerne. Dette gav os en direkte playoff kamp mod Mallorca. De viste sig desværre for stærke. Holdet skulle derfor ud i en ny chance hvor modstanderen var Ferrol i "semi finalen" om oprykning. De blev slået sikkert 3-1 samlet. I "oprykningsfinalen" ventede Granada B. Igen trak vi det korteste strå, så den står på endnu en sæson i 2. divisionen.


Manden bag vores næsten drømme sæson var den rutineret angriber Rodríguez.

Årest youth intake var knap så gavmild, som sidste år.


Den mest talentfulde spiller i denne omgang var Ezequiel Camacho. Han kommer til at være omkring 1. holdet fra start Smiley

Igen i år er der ikke foretaget nogle transfers.

Truppen til 3. sæson



Jeg håber at "gutterne" kan leve op til sidste års resultat og give os muligheden for playoff igen  Thumbs Up Sæsonen gav 1,5 mio i overskud så økonomien er en smule forbedret  Smiley

EDIT: Jeg kan se at det også var semifinale playoff mod Mallorca  Opstemt
« Seneste Redigering: 15 Sep 2016, 18:41 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010