home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 427 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74645 gange)
ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #30: 27 Jan 2016, 23:35 »

Så er kommer der lige en lille update fra Island og Tindastóll, hvor tingene går over alt forventning. Lidt uhyggeligt er det faktisk blevet, da jeg lige pt. ligger på en 1 plads, og har 4 point ned til 3 pladsen, som er den plads som ikke giver oprykning. Men jeg ser det faktisk lidt som et problem. Da hvis jeg vælger at rykke op, bliver alle mine bedste spillere meget svære at holde på, samt jeg simpelthen ikke har truppen til at være der. Men lad os se hvad der sker den sidste halvdel og hvad der kommer fra Youth Intake, her den 3 august.  Opstemt



Samtidigt har jeg altid en lille ting med, at når jeg spiller med hold som jeg ikke har det store kendskab til. Skal der da lige surfes lidt og det blev der også gjort med Tindastóll og fandt en lille sjov video. Der giver et godt overblik over hvad vi har, at arbejde med her på Island  funny

https://www.youtube.com/v/FdJwXFMzVEo

« Seneste Redigering: 28 Jan 2016, 00:13 af ladelj » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #31: 28 Jan 2016, 00:52 »

Kan man se en oversigt over hvilke hold der er rykket op ?

Fandt det Opstemt
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #32: 28 Jan 2016, 07:21 »

Så er kommer der lige en lille update fra Island og Tindastóll, hvor tingene går over alt forventning. Lidt uhyggeligt er det faktisk blevet, da jeg lige pt. ligger på en 1 plads, og har 4 point ned til 3 pladsen, som er den plads som ikke giver oprykning. Men jeg ser det faktisk lidt som et problem. Da hvis jeg vælger at rykke op, bliver alle mine bedste spillere meget svære at holde på, samt jeg simpelthen ikke har truppen til at være der. Men lad os se hvad der sker den sidste halvdel og hvad der kommer fra Youth Intake, her den 3 august.  Opstemt



Samtidigt har jeg altid en lille ting med, at når jeg spiller med hold som jeg ikke har det store kendskab til. Skal der da lige surfes lidt og det blev der også gjort med Tindastóll og fandt en lille sjov video. Der giver et godt overblik over hvad vi har, at arbejde med her på Island  funny

https://www.youtube.com/v/FdJwXFMzVEo



Sikke nogle ynkelige stadions, du kan blive udsat for at spille på! Den ene kamp ligner en nedlagt hestestald, der er lavet fodboldbane på Opstemt
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #33: 28 Jan 2016, 10:49 »

Så er kommer der lige en lille update fra Island og Tindastóll, hvor tingene går over alt forventning. Lidt uhyggeligt er det faktisk blevet, da jeg lige pt. ligger på en 1 plads, og har 4 point ned til 3 pladsen, som er den plads som ikke giver oprykning. Men jeg ser det faktisk lidt som et problem. Da hvis jeg vælger at rykke op, bliver alle mine bedste spillere meget svære at holde på, samt jeg simpelthen ikke har truppen til at være der. Men lad os se hvad der sker den sidste halvdel og hvad der kommer fra Youth Intake, her den 3 august.  Opstemt



Samtidigt har jeg altid en lille ting med, at når jeg spiller med hold som jeg ikke har det store kendskab til. Skal der da lige surfes lidt og det blev der også gjort med Tindastóll og fandt en lille sjov video. Der giver et godt overblik over hvad vi har, at arbejde med her på Island  funny

https://www.youtube.com/v/FdJwXFMzVEo


Lovende start må man sige!

Jeg fik spillet en halv sæson igår og det gik intet mindre ind fremragene  Thumbs Up




I cuppen trak vi desværre HB Køge, som sikkert sendte os ud  Skuffet Håber at næste sæson vil give lidt lodtræknings held!

I forbindelse med vi har mistet et par spillere er 2 talenter blevet inkluderet i førsteholdstruppen  Thumbs Up





Når oprykningsspillet går i gang indtager vi en 4. plads til at starte med. Der er ingen forhåbninger omkring oprykning, da materialet ikke er der endnu.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #34: 28 Jan 2016, 17:00 »

Så kom Young stars (tillader jeg mig at kalde dem)!!  Opstemt


 
Tag lige et kig på f.eks. Gunnar Böðvarsson AV! han er god! har aldrig prøvet et så godt YI  Shockeret
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #35: 28 Jan 2016, 17:12 »

ladelj hvis dette er din første mindre klub, kan det godt være årsagen bag et så godt YI, da spillerne ikke skal have et særligt højt niveau, for at blive anset som potentielle stjerner.
Men hvis man derimod spiller med et PrL hold, bedømmes de udfra ens niveau, og ens ungdomsspillere skal have verdensklasse potentiale for at nå 5 stjerner eksempelvis Peace

Men ser nu ud som et meget stærkt YI alligevel, noget bedre end mit Skuffet
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #36: 28 Jan 2016, 17:18 »

ladelj hvis dette er din første mindre klub, kan det godt være årsagen bag et så godt YI, da spillerne ikke skal have et særligt højt niveau, for at blive anset som potentielle stjerner.
Men hvis man derimod spiller med et PrL hold, bedømmes de udfra ens niveau, og ens ungdomsspillere skal have verdensklasse potentiale for at nå 5 stjerner eksempelvis Peace

Men ser nu ud som et meget stærkt YI alligevel, noget bedre end mit Skuffet

Spardle er udmærket klar over at det er i forhold til niveau på klubben, men det positive er at udfra rapporter osv. har vi med mange af spillerne, at gøre med nogle som kan udvikle sig til gode spillere i den bedste række. Samt der på nuværende tidspunkt er 3 der næsten kan gå i start 11'eren  Wink
Så jeg vil stadig sige at det er fremragende i forhold til de faciliteter, som klubben har at man får så gode spillere fra det.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #37: 28 Jan 2016, 22:20 »


Tag lige et kig på f.eks. Gunnar Böðvarsson AV! han er god! har aldrig prøvet et så godt YI  Shockeret


Må man se et SS af ham?
Logged


Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #38: 28 Jan 2016, 23:24 »

Så kom jeg i gang med denne herlige challenge... og som så ofte før er jeg taget østen over til Rumænien (Sydøst hvis nogen er i tvivl Wink )

Den 17. Juni 2016 tiltræder Victor Andersen i ASU Politechnica Timisoara, i stillingen som Manager !

Klubben er en af resterne fra storklubben "ACS Politechnica Timisoara", og har derfor gode forudsætninger for denne challenge.




Det betyder derfor også at der på klubben U19 hold er et par talentfulde unge mænd, og er generelt et rimelig velfunderet fodboldhold.

1. Holdet



Læg især mærke til Marius Marin - 17 år  Thumbs Up

U19 Holdet




Som udgangspunkt mener jeg at vi kan rykke op på maks 3 sæsoner - hvor det giver mening, ingen grund til at blive et elevator hold  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 28 Jan 2016, 23:56 af Nodiem » Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #39: 29 Jan 2016, 11:23 »

Så kom jeg i gang med denne herlige challenge... og som så ofte før er jeg taget østen over til Rumænien (Sydøst hvis nogen er i tvivl Wink )

Den 17. Juni 2016 tiltræder Victor Andersen i ASU Politechnica Timisoara, i stillingen som Manager !

Klubben er en af resterne fra storklubben "ACS Politechnica Timisoara", og har derfor gode forudsætninger for denne challenge.


Held og lykke i det rumænske  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #40: 29 Jan 2016, 21:21 »

Jeg kan så brystet mig af den første fyring i challengen  Sur Jeg stillede bestyrelsen et ultimatum og det kvitterede de med en pinkslip.

Jeg starter derfor forfra i en ny nation. Valget er faldt på Tyrkiet, da jeg aldrig har været manager i dette land før  Smiley

Til min store overraskelse kom der noget af et hold op efter 1. års simulering.

Altay er kommet frem og de har nogle fantastiske faciliteter til denne challenge Thumbs Up



Første holds truppen er ok og ligeledes er der et par talenter på u-holdet  Cool





Let the gaming begin  Opstemt
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #41: 29 Jan 2016, 21:35 »

Jeg kan så brystet mig af den første fyring i challengen  Sur Jeg stillede bestyrelsen et ultimatum og det kvitterede de med en pinkslip.

Jeg starter derfor forfra i en ny nation. Valget er faldt på Tyrkiet, da jeg aldrig har været manager i dette land før  Smiley

Til min store overraskelse kom der noget af et hold op efter 1. års simulering.

Altay er kommet frem og de har nogle fantastiske faciliteter til denne challenge Thumbs Up

Første holds truppen er ok og ligeledes er der et par talenter på u-holdet  Cool

Let the gaming begin  Opstemt

Har selv lige fået et ultimatum - det en bitch af en challenge i ligaer hvor divisionerne er stærke Opstemt

Held og lykke - er det eget stadion ??
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #42: 29 Jan 2016, 23:49 »

Har selv lige fået et ultimatum - det en bitch af en challenge i ligaer hvor divisionerne er stærke Opstemt

Held og lykke - er det eget stadion ??

Jep eget stadion, så der er umiddelbart mange muligheder. Nu bliver det spændende om jeg kan klare mig i det tyrkiske  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #43: 30 Jan 2016, 15:48 »

1 sæson veloverstået og det værst tænkelige der kunne ske, kom selvfølgelig til at blive en realitet  Rullende Øjne

OPRYKNING!! og med en aldergrænse på 21 år på alkohol på Island, bliver det meget svært for det unge mandskab, at tage ud og fejre det. Da mange er under den alder og derfor ikke har mulighed for at give den lidt gas. Men det er nok også godt nok med de udfordringer der kommer i den bedste række Shockeret






Transfers er det ikke blevet lavet nogle af, udover et stykke tid før jeg overtog: Transfers
Kan ses ved at jeg overtog Her den 28/11 Smiley

Talent massen ser rigtig fin ud i klubben, hvor vi har fået nogle rigtig fornuftige spillere ind i YI'en og ser ud som om det er nogle som godt kan blive til noget, da der allerede er 3 der indgår i startopstillingen.

Ólafur Sigurðsson

Elías Ásgeirsson

Þorsteinn Leósson

Gunnar Böðvarsson

Så nu må vi se hvordan sæsonen i den bedste række forløber, er meget nervøs for vi rykker ned med et brav!  Ubeslutsom




Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #44: 30 Jan 2016, 16:24 »

1 sæson veloverstået og det værst tænkelige der kunne ske, kom selvfølgelig til at blive en realitet  Rullende Øjne

OPRYKNING!! og med en aldergrænse på 21 år på alkohol på Island, bliver det meget svært for det unge mandskab, at tage ud og fejre det. Da mange er under den alder og derfor ikke har mulighed for at give den lidt gas. Men det er nok også godt nok med de udfordringer der kommer i den bedste række Shockeret


Så nu må vi se hvordan sæsonen i den bedste række forløber, er meget nervøs for vi rykker ned med et brav!  Ubeslutsom


Wow det var hurtigt! Håber de unge spillere vokser med opgaven  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010