home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 559 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Youth Academy Challenge - FM 16
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Youth Academy Challenge - FM 16  (Læst 74740 gange)
Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #15: 26 Jan 2016, 18:27 »

Jeg vil også komme med en hurtig lille update.

Halv tidligt i sæsonen mistede jeg 2 af mine bedste spillere, og de 2 bedste venstre backs. Det skete i starten af september, og kunne mærkes med det samme. Der var ikke det store jeg kunne gøre da nyoprykkede Thisted FC, kunne lokke med førstedivisionsbold og Næsby lokkede med en amatør kontrakt..

Jeg er nået til december, hvor vi kvalificerede os videre til oprykningsspillet, hvor vi især fik høstet nogle point tidligt i sæsonen, så ramte vi lidt en mur, og fik en mindre slutspurt ind. Vi endte på 2. pladsen i vores gruppe, og har hele 10 point med videre i slutspillet 3 point efter Frem på 1. pladsen.

I pokalen gik vi over alt forventning, og endte med at komme til 3. runde, efter en tæt 1. runde imod Varde der gik i straffespark, blev den fulgt op med en sejr over superliga lilleputterne Lyngby på 2-1. Til sidst blev vi dog slået ud i 3. runde af Esbjerg til et 3-1 nederlag, hvor vi kampen inden blev rundbarbaret af Braband 6-1.

Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #16: 26 Jan 2016, 21:31 »

Cool med en deltager mere og fedt land/klub valg  Thumbs Up

Har altid haft lyst til at prøve et spil i Island, så syntes det var den oplagte mulig for det i denne challenge  Peace
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #17: 26 Jan 2016, 23:10 »

Jeg har også kastet mig over denne challenge. Jeg er blevet her i Danmark, og valget er faldet på Vanløse.
Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #18: 26 Jan 2016, 23:14 »



Første sæson er nu spillet i BSV. Det blev til en udemærket sæson. Vi kom forventet i nedrykningsspillet, men der var aldrig en virkelig trussel for nedrykning til trods for en meget tæt liga.





Der er naturligvis ikke foretaget nogle transfers

Ved overtagelsen var der et interessant talent der var kommet igennem systemet i klubben Smiley

Da det endelig blev tid til ungdomskandidater var der 3 stk., som var brugbare med de samme. De øvrige talenter vil komme i tilfælde af de bliver inkluderet i 1. holds truppen.

Knudsen

Pedersen

Piechnik
« Seneste Redigering: 26 Jan 2016, 23:17 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #19: 26 Jan 2016, 23:15 »

Jeg har også kastet mig over denne challenge. Jeg er blevet her i Danmark, og valget er faldet på Vanløse.

Fedt! velkommen til  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

ladelj
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #20: 27 Jan 2016, 01:31 »

Udemærket sæson Bubbles, ser da godt nok ud med dit YI Peace!
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #21: 27 Jan 2016, 03:03 »

Første sæson er nu spillet igennem, I Ringkøbing kom vi som tidligere skrevet i oprykningsspillet, hvor vi lagde godt med iforhold til startpointene, men ramte en dårlig stime efter vinterpausen, og kom aldrig rigtig igang igen, vi endte på 11. pladsen.

Transfers:

Generelt om klubben, legender, ikoner, favoritter, værdi and shit.

Det mest interessante talent der dukkede op fra akademiet.


Overordnet oversigt.


Truppen.


1. del af sæsonen.

Ønskes der SS af noget bestemt så skriv gerne.
« Seneste Redigering: 27 Jan 2016, 15:27 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #22: 27 Jan 2016, 07:33 »

Jeg har også kastet mig over denne challenge. Jeg er blevet her i Danmark, og valget er faldet på Vanløse.

Jeg kender en, der spillet i Vanløse! Ved dog ikke, om spillerne er originale - Sebastian Merling Hansen eller lign? Opstemt
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #23: 27 Jan 2016, 10:06 »

Udemærket sæson Bubbles, ser da godt nok ud med dit YI Peace!


Takker! Ja det var en af de bedre omgange der kom igennem. Faktisk er det et par spillere mere der allerede nu er på vej op igennem rækkerne  Opstemt

Første sæson er nu spillet igennem, I Ringkøbing kom vi som tidligere skrevet i oprykningsspillet, hvor vi lagde godt med iforhold til startpointene, men ramte en dårlig stime efter vinterpausen, og kom aldrig rigtig igang igen, vi endte på 11. pladsen.

Ønskes der SS af noget bestemt så skriv gerne.

Stærk sæson Spardle Thumbs Up Eneste jeg lige tænker der mangler er et SS af transfers Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #24: 27 Jan 2016, 14:09 »

Jeg kender en, der spillet i Vanløse! Ved dog ikke, om spillerne er originale - Sebastian Merling Hansen eller lign? Opstemt

Sebastian M. Hansen er fast mand på min venstrekant.
Logged

Isolation

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #25: 27 Jan 2016, 14:44 »

Sebastian M. Hansen er fast mand på min venstrekant.

Fedt! Gik i gymnasiet med ham, hvor han var et år i EfB på ungdomskontrakt Smiley
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #26: 27 Jan 2016, 18:01 »



Sådan er min første halvsæson gået. Det er fremragende. Den helt store spiller var Alfred Austin der scorede 11 mål i ligaen og 3 i pokalturneringen, hvor Esbjerg blev endestationen i tredje runde.

Jeg har desuden lovet bestyrelsen, at jeg vil udvikle spillere gennem vores eget ungdomssystem, og har overtalt dem til at poste flere penge i ungdomstræningen.

Har netop fået mit første youth-intake. Her er de to bedste Bo Nielsen der allerede nu bliver fast førstemålmand og Nicolai Simonsen der endnu er for ung til at måtte spille. Jeg spår dog dem begge til at få nøgleroller over de kommende år.
Logged

Isolation

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #27: 27 Jan 2016, 19:37 »



Ligatabellen ved sæsonafslutning. Præcis som Spardle var mit forår ikke nær så godt som efteråret. Jeg er dog stadig fint tilfreds med min placering. Oprykning var hverken realistisk eller noget der havde gavnet klubben.



Transfers. Som i kan se har jeg selvfølgelig ikke hentet nogle.
Logged

Isolation

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #28: 27 Jan 2016, 20:01 »



Ligatabellen ved sæsonafslutning. Præcis som Spardle var mit forår ikke nær så godt som efteråret. Jeg er dog stadig fint tilfreds med min placering. Oprykning var hverken realistisk eller noget der havde gavnet klubben.



Transfers. Som i kan se har jeg selvfølgelig ikke hentet nogle.

Udemærket sæson må man sige  Thumbs Up

Jeg har desværre lige mistet et af mine talenter. Piechnik har valgt at forlade klubben på fri transfer, til trods for han havde ungdomskontrakt med klubben  Skuffet
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Youth Academy Challenge - FM 16
« Svar #29: 27 Jan 2016, 20:26 »

Udemærket sæson må man sige  Thumbs Up

Jeg har desværre lige mistet et af mine talenter. Piechnik har valgt at forlade klubben på fri transfer, til trods for han havde ungdomskontrakt med klubben  Skuffet

Det er en fare. Ligesom det er begrænsende, at jeg kun kan skrive kontrakter på et år ad gangen. Var lige ved at miste min topscorer Austin på den baggrund, men nu fik jeg forlænget.
Logged

Isolation

Sider: 1 [2] 3 4 ... 15 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010