home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 01:07:31 warmon Blogkonkur... [1] xxxxxxxxx - Opsætn...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 765 Gæster Online.

Indlæg: 1132693 over 31365 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84328 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #30: 21 Apr 2015, 12:56 »

The double i første sæson må siges at være godkendt, vinder ligaen med 3 point ned til Celtic og en skotsk pokalfinale mod Queen of the South.

Hvad var I seedet i ligaen inden sæsonstart? En sejr er ret godt i sig selv, og at du så lige napper pokalen også er sgu da ikke så dumt! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #31: 21 Apr 2015, 14:10 »

Så har Charley McKinney overtaget jobbet i East Stirlingshire (som klubben hedder, ikke stillingshire) og jeg ser frem til at komme godt igang med denne challenge!

Hermed rettet i den indledende tekst  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #32: 21 Apr 2015, 14:19 »

Lille update fra Cowdenbeath:

Ligger aktuelt nr. 2 i anden sæson i championship... Hvis oprykningen ikke kommer i hus i denne sæson må jeg give op og starte fra scratch igen.

Det lader til at Hearts og Hibernian også er stærkere ind Rangers i mit spil. Det var i hvert fald dem der rykkede op i sidste sæson. Rangers ligger nr. 6 efter 11 kampe i år, så de virker ikke skræmmende... Det er dog et af de eneste hold jeg har tabt klart til indtil videre!
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #33: 21 Apr 2015, 14:21 »

Hermed rettet i den indledende tekst  Thumbs Up

Hvad nu hvis eksempelvis Arsrea vinder Champions League med Aberdeen, og altså ikke deltager i Europa League? Har vi en holding til om det bare er ærgeligt, eller at det tæller som noget i forhold til karrierens faser? Smiley Ikke at det nødvendigvis sker, men der er jo eksempelvis ingen grund til at forsøge at komme i CL hvis det ikke tæller med, andet end prestige og økonomi for klubbens skyld.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #34: 21 Apr 2015, 14:22 »

Lille update fra Cowdenbeath:

Ligger aktuelt nr. 2 i anden sæson i championship... Hvis oprykningen ikke kommer i hus i denne sæson må jeg give op og starte fra scratch igen.

Det lader til at Hearts og Hibernian også er stærkere ind Rangers i mit spil. Det var i hvert fald dem der rykkede op i sidste sæson. Rangers ligger nr. 6 efter 11 kampe i år, så de virker ikke skræmmende... Det er dog et af de eneste hold jeg har tabt klart til indtil videre!


Flotte resultater med en klub af noget mindre størrelse end hvad vi andre har haft held med (går jeg ud fra). Smiley

Jeg forstår egentlig ikke at Rangers ikke klarer sig bedre, da jeg klart synes det var det bedste hold i rækken spiller for spiller i mit spil. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #35: 21 Apr 2015, 14:27 »

Hvad nu hvis eksempelvis Arsrea vinder Champions League med Aberdeen, og altså ikke deltager i Europa League? Har vi en holding til om det bare er ærgeligt, eller at det tæller som noget i forhold til karrierens faser? Smiley Ikke at det nødvendigvis sker, men der er jo eksempelvis ingen grund til at forsøge at komme i CL hvis det ikke tæller med, andet end prestige og økonomi for klubbens skyld.

En Champions League sejr accepteres som erstatning for EL.

Jeg mener, at det er meget satset at gå videre fra CHL gruppen i stedet for at "nøjes" med 3. pladsen  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #36: 21 Apr 2015, 14:33 »

Flotte resultater med en klub af noget mindre størrelse end hvad vi andre har haft held med (går jeg ud fra). Smiley

Jeg forstår egentlig ikke at Rangers ikke klarer sig bedre, da jeg klart synes det var det bedste hold i rækken spiller for spiller i mit spil. Smiley

Det er en virkelig lorte klub indtil videre.. Ingen penge og en masse spillere der gerne vil til større klubber... Har dog et "mega" talent (set med klubbens briller) på den centrale midtbane, som har scoret 6 mål i 12 kampe... Hvis jeg kan holde på ham er der måske håb  Grin

Det eneste jeg har hentet ind er fri transfer spillere og lån fra Celtic, Rangers og Hearts (som er min moder klub).
« Seneste Redigering: 21 Apr 2015, 14:39 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #37: 21 Apr 2015, 14:39 »

En Champions League sejr accepteres som erstatning for EL.

Jeg mener, at det er meget satset at gå videre fra CHL gruppen i stedet for at "nøjes" med 3. pladsen  Smiley

Jeg er enig, men ville bare lige sikre mig!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #38: 21 Apr 2015, 14:39 »

Det er en virkelig lorte klub indtil videre.. Ingen penge og en masse spillere der gerne vil til større klubber... Har dog et "mega" talent (set med klubbens briller) på den centrale midtbane, som har scoret 6 mål i 12 kampe...

Det eneste jeg har hentet ind er fri transfer spillere og lån fra Celtic, Rangers og Hearts (som er min moder klub).

Haha! Opstemt God stor udfordring så! Bare om at komme videre så snart du har muligheden så!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #39: 21 Apr 2015, 16:28 »

Kan det virkelig passe, at jobbet i East Stirlingshire skal siges op allerede d. 2 oktober? Smiley Jeg er næsten nået datoen efter en halv times spil
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #40: 21 Apr 2015, 16:33 »

Kan det virkelig passe, at jobbet i East Stirlingshire skal siges op allerede d. 2 oktober? Smiley Jeg er næsten nået datoen efter en halv times spil

Ja! Det var vidst også deromkring jeg var efter at have rundet de 100 dage  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #41: 21 Apr 2015, 16:49 »

Ja! Det var vidst også deromkring jeg var efter at have rundet de 100 dage  Smiley

Korrekt! :-) Det var der min 100 dages note også talte til! Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #42: 21 Apr 2015, 17:11 »

Oprykning er hermed en realitet - 3-2 sejr ude i første kamp og 1-0 hjemme efter at Falkirk fik rødt kort efter 2 minutter!! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #43: 21 Apr 2015, 17:15 »

Oprykning er hermed en realitet - 3-2 sejr ude i første kamp og 1-0 hjemme efter at Falkirk fik rødt kort efter 2 minutter!! Smiley

Lækkert! Jeg håber lidt Hibernians stime fortsætter, ed 3 kampe uden sejr og jeg eventuelt kunne overtage dem Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #44: 21 Apr 2015, 18:49 »

Afsted til trin 2!

Datoen er 8 januar, og jeg har liget fået nyt job. Hearts sendte deres manager til Kilmarnock, og der stod jo så et sæde ledigt. Jeg kan med glæde påpege at jeg overtog jobbet, for holdet der efter 19 kampe fører ligaen med 43 point, 2 bedre end Rangers og 7 bedre end Hibernian Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010