home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  1 Bruger, 814 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  The real SAF challenge - FM 15
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: The real SAF challenge - FM 15  (Læst 84306 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #75: 29 Apr 2015, 16:00 »

Lyder lækkert! Smiley bestemt noget jeg vil overveje om jeg skal blive eller ej

må se hvad tiden bringer... nu skal jeg først opruste til premiership
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #76: 29 Apr 2015, 17:14 »

Hvorfor kunne jeg ikke være færdig med 3 fase nu!? Liverpool sluttede som 16 og har lige fyret Rodgers.. gid jeg kunne have fået det!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #77: 29 Apr 2015, 20:56 »

Hvorfor kunne jeg ikke være færdig med 3 fase nu!? Liverpool sluttede som 16 og har lige fyret Rodgers.. gid jeg kunne have fået det!

Det er surt  Sur  havde ellers været en vild klub at blive manager for!

Det lykkedes mig ikke at hente Johnstone, så har i stedet hentet en Slovensk landsholds keeper ind ved navn Vid Belec. Det så længe ud til jeg ikke skulle få ham, så gik i panik og hentede Ben Amos også  Ubeslutsom

Ellers er der hentet to tidligere Juventus talenter i form af Vajebah Sakor samt Roman Macek.

Sidste spiller der er hentet er Tony Sanabria fra Roma på lån.... Tror han kan ødelægge den skotske PL   Cool

Edit - Har netop trukket Esbjerg i 2. kval runde til Europa League. slog Sliema Wanderers FC ud 12-0 samlet i første  Smiley
« Seneste Redigering: 29 Apr 2015, 21:40 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #78: 30 Apr 2015, 16:54 »

Lyder lækkert! Smiley bestemt noget jeg vil overveje om jeg skal blive eller ej

må se hvad tiden bringer... nu skal jeg først opruste til premiership

Betyder det at du er blevet i Hearts eller hvordan og hvorledes ?
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #79: 30 Apr 2015, 20:09 »

Ja det gør det.. fik ikke noget tilbud, da ingen af de andre poster blev ledige. Jeg har dog bygget et ganske fint hold op, men jeg regner ikke med at vinde ligaen
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #80: 01 Maj 2015, 10:25 »

Ja det gør det.. fik ikke noget tilbud, da ingen af de andre poster blev ledige. Jeg har dog bygget et ganske fint hold op, men jeg regner ikke med at vinde ligaen

Det kan også sagtens lade sig gøre vil jeg lige fortælle! Wink

Jeg er nu igang med anden sæson i Premiership, og har blandt andet blæst Celtic (med Zidane ved roret) af banen 4-0. I CL trak vi Apoel som blev sendt ud, derefter Dinamo, og nu er vi så i gruppespillet mod Dortmund, Juventus og CSKA Moskva. Første kamp var en hjemmesejr på 1-0 over CSKA, så jeg ser en tredjeplads i gruppen som muligt. Jeg forventer ikke point i ret mange andre kampe end den sidste mod CSKA.

Juventus venter nu! Wink

Jeg har købt lidt ind, hvor blandt andet Matej Delac, Todd Kane, Yann Song'o og Edgar Lé er kommet på fri, og jeg har købt Javi Manquillo og Burgui som forstærkninger. Jeg solgte Callum Paterson til West Ham for godt 100 mio.kr. (50 med det samme og resten over 12 måneder, samt 50% af næste salg ved næste skifte) så der blev lidt penge på bundlinien. De to købte kostede til gengæld kun 20 mio.kr. samlet set, og jeg vurderer Manquillo til at blive endnu bedre end Paterson, så jeg er godt tilfreds!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #81: 01 Maj 2015, 20:56 »

Hold nu k*ft en sæson jeg lige har fået spillet  Smiley

Liga og begge hjemlige cup turneringer blev vundet  Smiley

Kom i kvartfinalen i EL efter at have slået Schalke ud på straffe  Cool Desværre støtte jeg ind i selveste Manchester United som sikkert ekspederet os ud....

Bedste spiller har helt klart været min angriber Goodwillie, som var i klubben fra overtagelsen. Han blev topscorer i ligaen og nummer 3 på listen i EL.

Sanabria levede bestemt op til forventningerne og scoret i næsten alle kampe han spillede! Desværre vil Roma ikke forlænge lejeaftalen til en fair pris, så han er blevet sendt retur til Rom.
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #82: 02 Maj 2015, 09:32 »

Det tog lidt tid, men er nu igang med første sæson i Premiership. Lagde ud med en lækker 3 - 1 sejr over Partick Thistle, med hattrick fra min nye angriber Will Keane Smiley

Will keane er lejet for 2 sæsoner i Man utd, med købsoption på 4,5 mil DKK, så mon ikke han bliver lidt længere i det skotske. Derudover har jeg hentet følgende spillere ind:

Jamie Ness - Fri fra Stoke
Wes Brown - Fri fra Sunderland
Cristian Ceballos - fri fra Tottenham
Dedryck Boyata - Leje fra Man City
Jordan Rossiter - Leje fra liverpool
Zeli Ismail - Leje fra Wolves
Frederik Rønnow - 3,5 mil fra Horsens

Dette skyldes at jeg mistede en del spillere over sommerens transfervindue, og jeg derfor har været nød til at hente lidt ind. Jeg mangler dog stadig en playmaker på midtbanen eller den offensive midt, så jeg leder! Han skal dog være billig, men effektiv
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #83: 02 Maj 2015, 13:47 »

Det tog lidt tid, men er nu igang med første sæson i Premiership. Lagde ud med en lækker 3 - 1 sejr over Partick Thistle, med hattrick fra min nye angriber Will Keane Smiley

Will keane er lejet for 2 sæsoner i Man utd, med købsoption på 4,5 mil DKK, så mon ikke han bliver lidt længere i det skotske. Derudover har jeg hentet følgende spillere ind:

Jamie Ness - Fri fra Stoke
Wes Brown - Fri fra Sunderland
Cristian Ceballos - fri fra Tottenham
Dedryck Boyata - Leje fra Man City
Jordan Rossiter - Leje fra liverpool
Zeli Ismail - Leje fra Wolves
Frederik Rønnow - 3,5 mil fra Horsens

Dette skyldes at jeg mistede en del spillere over sommerens transfervindue, og jeg derfor har været nød til at hente lidt ind. Jeg mangler dog stadig en playmaker på midtbanen eller den offensive midt, så jeg leder! Han skal dog være billig, men effektiv

Spændende indkøb du har foretaget dig  Smiley

Jeg er i færd med at forsøge at kvalificere Dundee til Champions League. Igen i år har jeg trukket et dansk hold. Denne gang er det FCK der er kommet op af hatten. Håber jeg kan slå dem, da CHL millionerne vil hjælpe på at indhente Celtics vanvittige budgetter Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #84: 02 Maj 2015, 13:57 »

Jeg er godt tilfreds, men det ligner jeg skal ud og lave flere!

Oplever i også at næsten samtlige af jeres spillere har noget at snakke om. Desuden fordi en af mine spillere truede mig, og jeg gav ham en skideballe og satte ham af holdet permanent, har de ingen respekt. Bare ingen der kan tales til roligt, og alle vil væk eller have mere spilletid.. hvad fan gør man her?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #85: 02 Maj 2015, 14:09 »

Jeg er godt tilfreds, men det ligner jeg skal ud og lave flere!

Oplever i også at næsten samtlige af jeres spillere har noget at snakke om. Desuden fordi en af mine spillere truede mig, og jeg gav ham en skideballe og satte ham af holdet permanent, har de ingen respekt. Bare ingen der kan tales til roligt, og alle vil væk eller have mere spilletid.. hvad fan gør man her?

Jeg har ca. 5 spillere der har status som backup der brokker sig konstant over spilletid og nogle stykker der synes det ene eller det andet er galt.

Jeg plejer at tale med dem med rolig tone, derefter cautious (aner hvad de kaldes på dansk i spillet) og hvis intet af det hjælper, slutter jeg af med enten at spørge om det ikke har taget overhånd eller sige jeg ikke vil miste dem. Valget afhænger af hvor god en spiller der er tale om og om de har brokket sig for nyligt.

Edit: Hvis de så vil skifte sender jeg dem afsted til deres pris. Kan jeg ikke få det for dem kan de rådne op på reserve holdet.
« Seneste Redigering: 02 Maj 2015, 14:11 af Bubbles » Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #86: 02 Maj 2015, 14:19 »

Har det på samme måde med henblik på reserve hold Smiley Plejer også at snakke roligt til dem, og cautious hedder forsigtig Smiley men tak for rådet!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #87: 02 Maj 2015, 15:25 »

Lyder som et spændende projekt!

Jeg vil kigge på det op til min næste nattevagt og få gjort mig nogle ideer og tanker Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #88: 02 Maj 2015, 16:01 »

Lyder som et spændende projekt!

Jeg vil kigge på det op til min næste nattevagt og få gjort mig nogle ideer og tanker Smiley

Fedt - skriv endelig hvis du starter, så kan du komme på deltager listen  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: The real SAF challenge - FM 15
« Svar #89: 02 Maj 2015, 22:31 »

Har det på samme måde med henblik på reserve hold Smiley Plejer også at snakke roligt til dem, og cautious hedder forsigtig Smiley men tak for rådet!

Jeg bruger meget lidenskabelig, og hvis de så bliver ved bliver jeg bestemt inden jeg giver mig. Er det spillere jeg ved eg nok aldrig kommer til at bruge, så må de til salg og ellers kan jeg godt trække i land til sidst.

Lyder som et spændende projekt!

Jeg vil kigge på det op til min næste nattevagt og få gjort mig nogle ideer og tanker Smiley

Fedt med flere deltagere! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010