home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:38:14 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 684 Gæster Online.

Indlæg: 1132687 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: #36# VfB Stuttgart. That's football .(tidl.New England)  (Læst 40298 gange)
jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#7# The promised land. Revs move out in front.
« Svar #15: 18 Dec 2008, 16:53 »


The promised land




Regular season – US Cup- Play-offs?



Indtil nu i sæsonen har vi spillet ganske udmærket og vi befinder os i toppen af tabellen, men for at denne sæson skal være en succes, så skal vi også være der om 13 kampes tid. Vi er også med i US Cuppen og målet her er at vinde den første pokal under mit styre i klubben. Jeg føler at jeg er nødt til at give klubben noget igen, for den tillid de har vist mig. Så jeg kæmper for at få holdet helt til tops.


Som det altid er i amerikanske sportsgrene, så spillere de altid en masse kampe over kort tid og i fodbold er det ikke en positiv ting, da det kan betyde flere skader. Det er noget jeg har nævnt før, men det bekymre mig virkeligt, så igen må vi se tiden an. Jeg havde som sagt, høje forventninger til US Cuppen i år og vi har virkelig vist styrke der. Det endt da også med en plads i finalen, hvor Colorado var modstanderen. Vi kom hurtigt foran i kampen og jeg kunne næste lugte den skide pokal, men med alarmerende dårligt spil i anden halvlegn, kom de foran med 2-1. Vi havde dog heldet med os og fik udlignet i det 6 minuts overtid, Her kan man tale om held i sprøjten. Vi spillede 2 x 15 min uden den helt vilde spænding og derfor skulle vi ud i straffesparks konkurrence. Jeg følte virkelig her at pokalen var vores, men mine spillere fejlede. De kunne ikke ramme målet og vi tabte 4-2 på straffe. Så ingen pokal til de tomme skab endnu.
I ligaen spillede vi ufortrødent videre og vi viste stor styrke, dog med få ups’ere indimellem. Men det stabile spil betød at vi faktisk med hele 3 kampe igen havde sikret os førstepladsen i vores division. Jeg vil gerne benytte muligheden for at give ros til spillerne. I denne sæson har de virkelig vist at de ville vinde og det kunne vi som sagt se i tabellen. Efter sejren i divisionen, gik vi nu efter at ende som nr. 1 i play-off tabellen, men her viste Houston sig som det bedste hold og de fik den øverste plads. Men vi kom i play-off igen og det var forløsende da det skete.
Målet for sæsonen var en semi-finale plads og det mål var nu nået, men vi går selvfølgelig efter den helt store pokal.






Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#8# The promised land. First Play-offs, then the World.
« Svar #16: 18 Dec 2008, 18:29 »


The promised land




Play-offs Baby!



Min første hele sæson i spidsen for The Revs, er overstået og forude ligger endnu engang det forjættede land, som er play-offs. Vi har nået vores mål, men mere vil have mere ,og nu går vi efter en sejr i Confrence finalen og derefter liga sejren. Men inden vi stiller pokalerne ind, skal de lige vindes. But again, IT’S PLAY-OFFS BABY!!

Jeg er altid et nerve vrag når der skal trækkes lod, da det jo er fremtiden for holdet der er i spil. Denne gang lød lodtrækningen på Chicago Fire i Semi-finalen af Eastern conference. Jeg var meget fortrøstningsfuld da holdet lød, Chicago er et hold som jeg bestemt tror vi kan slå. Men igen, man skal være forsigtig i sine tanker her, for overraskelser sker hver dag. Men nu stod den på to kampe mod Chicago.

Vi skulle starte hjemme og her har vi altid været stærke, men play-offs er noget helt specielt. Vi kan fantastisk fra start, hjemme publikummet fik allerede deres første mål efter 5. minutters spil. I denne kamp fik Chicago ikke et ben til jorden og vi leverede varen for publikum. Dagen efter kunne vores succes høres i alle radioprogrammerne, men selvfølgelig fik Patriots sejr i NFL, mest radio tid. Nu manglede vi bare at holde dem fra at score 3 mål i sidste kamp og så ville vi være i Conference finalen.
Jeg tror at det gode hjemme resultat, havde spillet spillerne et pus. For de spillede langt fra det spil vi plejer. De spillede meget usammenhængende og generelt bare skidt, men på trods af det dårlige spil, så lykkedes det os at holde dem på 1-0, hvilket betød at vi nu skulle spille finale kamp i Eastern Conference.



Eastern Confernece finalen.

I finalen skulle vi op mod Kansas city Wizards. Et hold der til tider har formået at volde os store problemer, men jeg følte at vi gennem sæsonen havde vist, at vi kunne slå de bedste. Kampen var på fremmet græs og vi havde virkelig fået vores sag for.

Kampen skulle vise sig at være en lettere kedelig affære, men det er vel at forvente når det drejer sig om deltagelsen i MLS finalen. Men vi holdte os til vores offensive spillestil og det gav pote til i anden halvleg. Spillerne fra Kansas begyndte at se trætte ud og det var her vi fik overtaget. Det spil mæssige overtag resulterede i et mål, som viste sig at være det afgørende og det gav os sejren. Next stop Finals.


Major League Soccer finalen.

For første gang i min karriere stod jeg nu i en stor finale og hvilken følelse. Jeg følte virkelig at vi havde opnået noget stort og det eneste der manglede var en sejr. Så kunne vi vise at vi havde gang i noget stort her. Vi skulle op mod Chivas USA, en forholdsvis ung klub, dog med dybe rødder i den spansk talende del af L.A. De har også forbindelser til den mexicanske storklub af samme navn, nemlig Chivas. Men jeg mente, at vi have gode chancer mod dem, da vores sæson havde været bedre end deres. Eneste problem var dog at finalen skulle spilles i L.A, på Los Angeles Galaxy’s hjemmebane. Men vi var klar.

Kampen blev spillet i et vildt tempo og vi kom hurtigt foran både 1 og 2 nul. Jeg var helt oppe at køre og første halvleg var vores. Men Chivas havde andre planer med kampen og de kæmpede sig ind i kampen igen og de scorede hurtigt 2 mål. Kampen var nu lige og der skulle kæmpes. Begge hold kæmpede for sejren, men kampen kom ud i overtid og her kunne kampens intensitet ses. Mine spillere begyndte at falde fra, hvilket gjorde at Chivas kunne score det vindende mål og vi stod endnu engang på den tabende side.
Målet for sæsonen var nået, men vi snublede til sidst. Men vi skal se fremad nu. En ny sæson venter forude.

Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#9# The promised land. Another year dawns for the Revs.
« Svar #17: 18 Dec 2008, 20:30 »


The promised land




Truppen – Nye spillere - Draften - Mål for sæsonen



Som altid så er en træners job aldrig slut, mens spillerne har deres velfortjente ferie, arbejder vi i staben på at gøre holdet klart til næste år. Herunder hører overvejelserne omkring mulige transfers, ind og ud. Der kommer selvfølgelig også en draft i år og den skal vi jo være klar til.
TRUPPEN

MÅLMAND
Matt Reis
José Carvallo
Rubén Omar Hernández

FORSVAR
Shavar Thomas
Danny Califf
Rob Valentino
Tony Beltran
Amaechi Igwe
Chris Albright
Rafael Forster
Jay Heaps
Kyle Steward
Adam Stead

MIDTBANE
Mauricio Castro
Wells Thompson
Jeff Larentowicz
Shalrie Joseph
Sainey Nyassi
David Thompson
Greg Henderson
Michael Channell
Ulrik Flo

ANGREB
Taylor Twellman
Leroy Lita
Thiago Almeida
Kenny Mansally
Daniel Thomas
Nicki Bille Nielsen

Nye spillere står med blå

Nye transfers ind:

Danny Califf: Central forsvarer fra danske FC Midtjylland. Han har vundet medaljer i Europa og skal nu gøre det for os
Rafael Forster: Central forsvarer fra Internacional i Brasilien. Han er et kæmpe talent og vi forventer os vildt meget af ham.
Greg Henderson : Venstre midt fra Chivas USA. Han er et af de helt store talenter i USA og en mand for fremtiden. Han vil blive en superstjerne med den rette træning.
Michael Channell: En angriber fra Vítoria i Brasilien, dog er han amerikansk statsborger. Endnu et lovende talent, som vi skal udvikle til en komplet spiller.
Nicki Bille Nielsen: En ung angriber fra FC Nordsjælland. Han har spillet på højeste plan i Italien, dog med blandede resultater, men vi forventer os meget af ham.
Ulrik Flo: Offensiv midt. Han er hentet ind på prøve for at se hvordan han udvikler sig. Tiden må vise om han kan bruges.

Som altid har vi været meget aktive på transfermarkedet over vinteren og endnu engang har vi hentet et par guldklumper ind. Men muligvis har vi også fundet os et par uslebne diamanter, det er noget tiden må vise. Men der er også røget et par spillere den anden vej denne gang.
Vi har måtte sige farvel til en del af vores bredde spillere, da de ikke formåede at udvikle sig i den retning vi havde håbet. Følgende spillere har forladt os: Johann Smidt, Brandon Mazonelli, Devann Yao, Estuardo Sánchez, Daniel Woolard, Chris Tierney, Gary Flood, Pat Phelan, Jesús Ochoa, Tómas Cruz og Kamani Hill. Alle spillere som ikke kunne slå til i truppen og derfor er de blevet løst fra deres kontrakter. Dog har vi fået et par ekstra Draft picks til næste års draft for nogle af dem. Men vi har også måtte sige farvel til profilen Nik Besagno. Klubben fik et tilbud fra Al-Shababa som de ikke kunne sige nej til og derfor er han rejst videre. Det er et kæmpe tab, men nye spillere er hentet til at overtage efter ham og tiden må vise om denne beslutning var klog





Draften


Endnu engang står vi her til draften. I år skal vi have forsvarsspillere og midtbane folk. Vi har udset os nogle spillere, men vi er blandt de sidste der skal drafte, så vi må se om spillerne stadigvæk er der når det bliver vores tur. Men lad draften begynde.

1.Round pick: David Thompson, central midt fra Westchester. En virkelig god spiller der har et overblik uden lige. En klar spil fordeler på midten.

2.Round pick: Kyle Steward, Back fra Palm Beach. En dygtig spiller med det nødvendige overblik som en forsvarer kræver. Vi forventer os meget af ham, men han bliver presset pga. vores allerede stærke forsvar.

3.Round pick: Rubén Omar Hernández. Målmand fra Westchester. Dygtig og meget habil mellem stængerne. Han er tiltænkt en rolle som tredje målmand, med mulighed for at avancere til anden målmand med tiden.

4.Round pick: Adam Stead. Central forsvarer. Kommer fra Virginia, hvor han havde stor succes, men han får det meget svært her. Vi er stærkt besat på hans plads og der kæmpes.

Der blev hentet yderligere spillere ind i draften, men efter en uge røg de igen. Der var ikke plads i truppen til dem og de viste heller ikke at de fortjente at blive i klubben
Men med truppen på plads, føler jeg virkelig at vi kan vinde hele ligaen i år og det er også målet. Vi skal nå finalen og helst vinde. Så let the games begin! Play Ball People.


« Seneste Redigering: 18 Dec 2008, 20:33 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#10# The promised land. Revs tipped for victory.
« Svar #18: 26 Dec 2008, 23:15 »


The promised land




Another year - Ny kontrakt - Future speculations


My office

Jeg elsker fodbold, jeg elsker det virkeligt. Hver gang jeg står på grænsværen og ser spillerne på banen, så smiler jeg over hele hovedet. Den glæde har ikke aftaget i min tid i Boston, men jeg har overvejet om det ikke var tid til forandring. Min kontrakt med klubben løb kun det næste år og derfor lå overvejelserne i at komme videre. Men New England organisationen havde andre tanker. Derfor blev jeg tilbudt en ny 3 årig kontrakt, med mere løn og mere ansvar. Jeg tror de har følt sig lidt pressede, da der i medierne har været spekuleret i min fremtid. Flere amerikanske klubber skulle være interesseret i at få mig tilknyttet, men jeg valgte at forlænge mit ophold hos The Revs. Elsker jo klubben og fansene, så hvorfor ikke fylde lidt i skabet, mens jeg er her.



Fixtures

Jeg mener at vores hold er blandt de stærkeste i ligaen i år og derfor vil alt andet end en sejr, blive betraget som en fiasko. Men jeg satser da også på, at vi kan gøre det i år. Det er jo det vi har kæmpet for. I år skal vi spille US Cup, Super Liga cup, North American Champions League og selvfølgelig MLS. Så igen i år, vil der blive et kæmpe pres på spillerne, men jeg mener de er blevet forberedt på netop denne situation.

Sæsonen startede dog skidt. Salt Lake stratede med at give os en lektion i fodbold og vores tro på os selv fik da et lille hak ned af. Men herefter begyndte vi at finde niveauet og vi spillede os hurtigt frem i tabellen og efter den halve sæson, så lå vi igen øverst, hvilket vi også skulle for at nå vores mål. Jeg vil give ros til spillerne for de har virkelig præsteret henover foråret. Vi har hevet en del store og gode sejre hjem og har vist det bedste spil jeg nogensinde har set. Vi har også præsteret at lave nogle udemærkede resultater i de to cup turneringer. Hvilket betyder at vi stadigvæk er i spil til titler her. Så vores efterår kan virkelig gå hen og blive hårdt.


Sommer transfers.

Som altid så har jeg været på spiller markedet. I år har vi dog valgt at skille os af med spillere fremfor at anskaffe nogle, dog er der blevet gjort nogle gode indkøb.

Roberto Nurse: Er en angriber der altid har scoret meget mod os, så da chancen bød sig så slog jeg til. En klasse angriber.
Conor Casey: Endnu en angriber. Han er verdenskendt i USA. Han er landsholdsspiller og en klar forstærkning. Han er hentet som erstatning for Leroy Lita, som er blevet solgt,
Natan Sturgis: Jeg havde signet ham i min første sæson, men pga. en administarations relateret fejl mistede vi ham til New York. Denne gang er han blevet købt og han kostede 300.000 €. En høj pris.

Der har været en kæmpe udskiftning i truppen og vi har virkelig renset ud. Hele 7 spillere har forladt klubben og et par af de store og sagt farvel. Leroy Lita er nok den største af dem, men jeg synes vi var nødsaget til at sælge da han ikke ville forlænge og kun havde 1 år tilbage. Vi fik 1.5 million euro, hvilket er en god pris for ham. Matt Reis, Kheli Dubi og Jay Heaps er også rejst, men dette skyldes at jeg vil begynde en foryngelse af truppen og de havde en høj alder. Et par af prøve spillerne har også forladt klubben, efter de ikke har formået at vise deres talenter. Så med de nye spillere i klubben og den talentmasse vi er i besidelse af, så skal MLS titlen nok komme i hus.


« Seneste Redigering: 23 Jan 2009, 21:42 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #19: 27 Dec 2008, 01:59 »


The promised land




Fixtures - US Cup - North American Champions League - Play-offs?


My office

Som jeg tidligere har nævnt, så er der et kæmpe pres på os i år. Vi er dog i gang med at vise vores styrke og det kan ses i tabellen. Vi ligger på en klar 1 plads og har faktisk 15 points forspring. Det tyder på en sæson hvor vi kan vinde den helt store pokal. Vi har hentet et par spillere ind og kun fremtiden vil vise om dette var en klog beslutning. Jeg har fået en del kritik i pressen omkring min hyppige spiller skift, men jeg mener at jeg med holdets nuværende placering, har vist at mine dispositioner har været korrekte. Men en ny halv sæson står for døren og nu skal vi fuldende det hele.


Fixtures

En af mine helt store bekymringer, som manager i USA, har været den utrolig lille trup man skal køre med. Den er virkelig følsom overfor skader. Jeg ved at 28 spillere lyder af mange, men jeg har ingen ungespillere som kan gå ind hvis nu vi skulle blive ramt af mange skader. At vi også kun må have 18 spillere på senior kontrakter, er også stærkt problematisk, men det har da fungeret indtil nu. Men et stramt kamp program venter forude og vi skal være på tæerne hele tiden.

Vores regular season er forløbet planmæssigt og vi har spillet op til vores bedste, men vi har dog dummet os for meget efter min mening. Jeg ved det lyder underligt, men det går mig virkelig meget på at vi ikke kan præstere mod Kansas. De er jo et hold vi er i division med og derfor kan en sejr over dem have stor betydning, men af en eller anden grund så kan vi bare ikke. Men ellers har vi ikke problemer med at vinde.
I US cuppen blev vi desværre slået af KANSAS!!. Vi nåede derfor kun til semi-finalen, hvilket var en kæmpe skuffelse. Vi havde håbet på at nå finale stadiet, men denne gang gik det ikke. Men vi havde stadigvæk chancen for liga sejr of Champions League. Vi kvalificerede os desværre ikke til yderligere kampe i SuperLiga cuppen, hvilket jeg også er svært skuffet over, men som sagt, life goes on.
Med 4 kampe igen stod det fast, at vores plads i play-offs. Det viser, for mig, at alt vores hårde arbejde gennem de sidste to et halvt år, har været det værd. Alt den træning, taktikmøderne de lange dage op til draften. Jeg er virkelig stolt. Vi har også spillet fantastisk i NACL, hvor vi har kvalificeret os til kvart finalerne mod Saprissa fra Costa Rica. De spilles dog først næste år, så vi har virkelig noget at glæde os til.
Men nu står den på play-off bold og i år skal den skide pokal hjem til Foxboro.



Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

KarelPoborský
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: #11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #20: 27 Dec 2008, 12:17 »

Du skriver rigtig godt, jstoffer.
Og nogle rigtig gode spillere du har fået hentet dig til klubben. Det er fedt at se, især ham Lita..
Du skal nok få succes  i klubben, jeg var  kun heldig i mit spil. Men vent og se.. Du skal nok.

Lidt ærgerligt at jeg først nu rigtig har lagt mærke hvem du egentlig spiller med. Jeg vil følge med..
Logged

Tidligere kendt under navnet "Vestjyde"
Vinder af Champions Freak 2011!

Javope
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: #11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #21: 23 Jan 2009, 15:13 »

Det er super godt skrevet!! Mega fed blog - Specielt fordi det ikke er et af de typiske hold, hvor man bare lige kan hente dem, man altid henter!! Jeg kender nærmest ikke én eneste af spillerne, så det er super fedt at følge.

Du virker rimelig fast i dine betragtninger om succes og fiasko. Jeg forstår godt, at du går efter pokaler, men det virker til, at du vil vinde det hele - Er det virkelig realistisk (også helt fra starten?)?

Anyway er det super fedt at følge - Læste også din blog med et spansk hold (husker ikke hvilket), og den var også super god. Det er informativt, men mangler lige lidt flere af dine "tanker", når det gælder om at løse de ting, du frustreres over.

Jeg glæder mig til næste opdatering!!   Thumbs Up
Logged

"To the people who booed - Boo to you!". - Ian Holloway, Manager, Leicester City.

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #22: 23 Jan 2009, 17:14 »

Super fedt med en blog fra USA. Jeg har ikke lige lagt mærke til at den var der, men du kan stole på jeg vil læse med fast fra nu af  Smiley
Logged

nicolas-nth
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #23: 23 Jan 2009, 17:25 »

i den grad en god blog
Logged

haha dig kender jeg sq det er dig med de store madpakker ikk?

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #11# The promised land. Succes er lige om hjørnet.
« Svar #24: 23 Jan 2009, 21:41 »

Jeg har holdt lidt pause med bloggen, men vil snart igang igen.
Jeg skal nok prøve på at skrive mere omkring hvad jeg gør ved frustrationerne og måden jeg takler løsningerne på.
Der går nok lige et par dage inden næste update, da jeg spiller lidt på et andet spil for tiden, men jeg skal nok vende tilbage.

Jeg vil gerne takke for de kommentarer der er kommet, de har givet mig et løft og lysten til at blogge er kommet igen.
Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#12# The promised land. Vi gjorde det igen, Play-offs er her!!
« Svar #25: 24 Jan 2009, 00:01 »


The promised land




Play-offs yet again


My office

Jeg har hele livet nydt fodboldspillet og jeg tror at kærligheden vokser dag for dag her. Landet bliver mere og mere fodbold glad år for år og jeg håber at det bliver ved. Det hjælper nok også på det, her i området, at vi for tredje år er kommet i play-offs. Det er lykkedes os igen at komme i play-offs og hele denne sæson har båret præg af min selvsikkerhed omkring en sejr i MLS. Jeg har virkelig presset holdet frem til dette, vi sluttede dog lidt skidt, men det har ingen betydning, for vi er de bedste. Det er i hvert fald det jeg har sagt til spillerne og vores opbygning har også bygget på at give spillerne selvtillid.



Play-offs

Endnu engang sidder jeg på den yderste spids af min stol og afventer resultatet af lodtrækningen. Tiden går virkelig i slowmotion og jeg sidder bare og tænker, ik Kansas, ik Kansas, ik KANSAS!!
Første hold oppe på tavlen er New England og deres modstander bliver, KANSAS CITY WIZARDS. En stemme i mit hoved råber, NOOOOOOOOOOOO, efterfulgt af BLOODY HELL.
Dagen derpå var jeg faldet lidt ned og nu skulle forberedelserne til de svære kampe laves. Vi har bare den ringeste "track record" mod dem, men vi har spillerne og det mentale overskud, så det giver os overtaget efter min mening.

Vi skulle starte hjemme og her skulle vi vinde ellers ville det blive meget svært. Men kampen udviklede sig slet ikke som jeg havde forstillet mig. Vi spillede udmærket fodbold, men uden at vise vores rigtige styrke og derfor blev det kun til et skuffende uafgjort resultat. Dette vanskeliggjorde vores ambition omkring en sejr i ligaen, men jeg vil ikke lade dette slå os ud. Vi skulle bare arbejde med taktikken og igen arbejde med det mentale omkring spillerne. Hvis vi gør det godt nok så skulle vi nok vinde.


Spillerne arbejdede virkelig hårdt mellem de to kampe, de lagde deres sjæl i alt det de gjorde og med den attitude så skulle sejren nok komme i hus.
Men i selve kampen var spillerne som forvandlet, de spillede usammenhængende og manglede virkelig fokus, men jeg følte ikke at der var behov for at uddele skideballer, men vi prøvede at opmuntre dem. 1-0 målet faldt i første halvlegs overtid og Brad Evans scorede et udmærket mål, men desværre for os. Anden halvleg angreb vi hele tiden, men målet ville ikke komme og derfor stod vi nu med noget ekstra ferie. Jeg ved at beskrivelsen af kampene er kort og mangelfuld, men efter at havde været vidne til kampen så kan jeg sige at mit hovede virkelig bare er tomt. Har dog lyst til at græde lidt.
Spillerne og jeg var naturligvis skuffede, men det hjælper ikke at hænge med næbet hele tiden, så nu må vi se fremad og kæmpe for den skide pokal. Vinterferien er i luften og vi i trænerstaben skal lægge planerne for næste sæson. Jeg kan allerede nu love at der kommer markante forstærkninger til truppen.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 01:59 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#13# New England Revolution. Living the american dream.
« Svar #26: 24 Jan 2009, 02:09 »


The promised land




My thoughts – Nye spillere - Draften - Mål for sæsonen


My office

Nytåret kom og gik, og alle spillerne overlevede diverse festligheder. Der har igen været en del spekulationer omkring spiller salg og køb, medierne har virkelig spillet med i år. De andre år har vi ikke fået særlig meget medie tid, men med de gentagende år i play-offs, så har vi kæmpet os til en større plads på avis siderne. Jeg har igen været nævnt som en mulig afgang fra klubben og denne gang har europæiske klubber været inde i billedet, men jeg står fast og bliver her.
Staben har virkelig gjort deres arbejde, mens jeg har været i klubben. Jeg er nemlig ikke et geni på træningsbanen, mine styrker ligger på det taktiske og min store viden omkring spillere. Jeg har altid fulgt meget med i udviklingen og så fokusere jeg på de unge spillere. Jeg har kendskab til mange talenter og det er den viden, jeg bruger her i klubben.



Transfers

TRUPPEN

MÅLMAND
José Carvallo
Rubén Omar Hernández
Guillermo Ríos

FORSVAR
Danny Califf
Nathan Sturgis
Maximiliano Oliva
Rob Valentino
Tony Beltran
Rafael Forster
Eric Lichaj
Adam Stead
David Johnson
Marco Antionio Chávez
Armando Andrade

MIDTBANE
Mauricio Castro
Greg Henderson
Joe Richardson
David Thompson
Sainey Nyassi
Jorge Dávilla
Joe Richardson
Gilberto Méndez

ANGREB
Taylor Twellman
Éver Guzmán
Michael Channell
Kenny Mansally
Daniel Thomas
Issac Galván

Nye spillere står med blå

Nye transfers ind:

Maximiliano Oliva: Central forsvarer fra River Plate i Argentina. Han er et kæmpe talent og han er en af de bedste talenter jeg længe har set. Han har dog også kostet list penge. Vi gav 650.000 € for ham og der følger forventninger med dette prisskilt.
Èver Guzmán: Han kommer til fra Morelia i Mexico og han kostede 575.000 €. Han er angriber og planen er at han skal overtage efter Taylor Twellman, som er oppe i alderen.
Guillermo Ríos: Han er en lovende målmand og her er planen at han skal kæmpe om posten som anden målmand. Det ligger også i luften Carvallo er på vej videre, da han ikke ønsker at forlænge den nuværende aftale.

Nye transfers ud:

Thiago Almeida: Han er blevet solgt til vores store rivaler fra Kansas for 375.000 €. Han slog aldrig til og derfor blev han solgt. Vi havde længe prøvet at få ham solgt, men ingen ville byde før Kansas kom til.
Jeff Larentowich: Han er blevet solgt til danske Silkeborg for 775.000 €. Jeg ville faktisk ikke af med Jeff, men igen så var der en spiller som ikke ville forlænge og for at få lidt penge, så blev han solgt.
Scott Pope og Jésus Salinas: Begge spillere er røget til New York. Begge faldt aldrig til i klubben og egentlig så fik de heller aldrig chancen.

Op til denne sæson har vi købe nogle spillere af stort talent og jeg følte at dette var nødvendigt, da vi også solgte spillere af samme kaliber. Jeg lovede gode signings og jeg føler at vi har leveret varen. Spillerne er ikke kendte blandt alle, men jeg har haft mine øjne på dem begge længe. Der er kommet flere spillere til og fra klubben, men jeg har valgt ikke at oplyse om disse, da de ikke var her længere end et par uger.
Der er også blevet handlet en del med draftpicks igen og vi har byttet et par væk. Men vi er endt op med hele to ekstra anden runde valg, plus et enkelt ekstra i tredje og fjerde runde. Så der burde være mulighed for at få nogle uslebne diamanter.



Draften


Vi har solgt og sagt farvel til en smule mennesker her i Januar, og derfor skulle draften bruges til at fylde de tomme pladser ud. Jeg ville gerne have lidt til forsvar, midtbanen og angrebet. Jeg følte at vi var godt dækket ind på målmandsposten, så derfor skal der ikke draftes nogle her. Med 8 draftspicks i årets draft så har vi virkelig muligheden for at rage til os.

1.Round pick: Marco Antonio Chávez. Back fra Des Moines. Han var en af de spillere som mine scouts højt anbefalede og jeg er virkelig glad for vi fik fat på ham.

2.Round pick: Joe Richardson. Central midtbane fra Long Island. Han havde en habil sæson sidste år og hans talent rækker virkelig til noget stort. Jeg glæder mig personligt til at se ham på banen.

2.Round pick: Issac Galván. Angriber fra Yakima. Angriber med masser mål i benene og hans college år har virkelig været fantastiske. Han er hurtig og har en god føling med spillet. Glæder mig til at se ham i vores spillertrøje.

2.Round pick: Gilberto Méndez. Fløj spiller fra New Orleans. Kender ikke særlig meget til ham, men mine scout repporter siger, at han kan gå hen og blive en klassespiller. Jeg stoler på¨repporterne og derfor er han i klubben.

3.Round pick: David Johnson. Central forsvarer fra Kalamazoo. En satsning som kun fremtiden vil vise om det var det værd.

3.Round pick: Armando Andrade. Back fra Southern California. Han er igen en satsning som kun fremtiden vil vise om det var det værd. Jeg ved disse forklaringer ikke er fyldstgørende, men jeg har ikke læst rapporten på ham.

4.Round pick: Adolfo Torres. All-round spiller fra Kalamazoo. De sidste to spillere kender jeg overhovedet ikke og Adolfo her røg direkte på andenholdet. Han skal vise noget, for at få lov til at blive.

4.Round pick: Jorge Dávila. Venstre wing fra Southern California. Som oplyst ovenfor er denne spiller ikke kendt af mig, men han viste sit værd i training camp og er en del af truppen.

I år har vi virkelig hentet spillere ind og det har været en udfordring. Jeg har dårlig samvittighed, da jeg ikke har kunne følge godt nok op på de scout rapporter jeg har modtaget. Forhandlingerne med de nye spillere trak ud og jeg har desværre ikke kunne være flere steder på en gang. Derfor har min assistent stået for meget af arbejdet omkring valgene, men jeg er tilfreds med hans arbejde og glæder mig meget til den kommende sæson.



Jeg vil her gerne undskylde for den dårlige beskrivelse af draften, men denne draft er faktisk foretaget i slutningen af december, så jeg husker dem ikke særlig godt på nuværende tidspunkt, men det der er skrevet er det jeg husker fra draften.
« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 01:59 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #13# New England Revolution. Living the american dream.
« Svar #27: 24 Jan 2009, 12:09 »

Super, super, super!

Velfungerende blog.
Jeg bemærker virkelig den lyst du har til bloggen, det er fantatisk!

KUTGW
Logged

:-)

jstoffer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
#14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #28: 24 Jan 2009, 16:00 »


The promised land




Optakt - North American Champions League Slutspil - SuperLiga og US Cup - Sæson forventninger


My office

Hele pre-season har været præget at kaos. Vi har jo fået en del nye spillere ind og de skulle placeres. Vi besluttede at låne mange af de nye drafties ud til vores samarbejdsklubber, da der ikke var plads til alle. Denne sæson kommer til at bærer præg af mange, rigtig mange kampe som vi skal spille i ligaen, NACL slutspil, US cup og SuperLiga. Dette bringer faren for skader på banen igen, men det viser også at vi er med i toppen. Jeg begrunder dette med at det kun er topholdene som deltager i alle de turneringer.
Jeg er en meget ambitiøs manager, hvilket kan ses i mine udtalelser og denne sæson er ingen undtagelse. Jeg forventer at vi kommer i finalen af NACL, SuperLiga og US cuppen, dog satser jeg ikke 100 % på de to sidste. I MLS skal vi i Play-offs og i finalen. Det er ved at være tid til den pokal kommer til New England.



Fixtures

Året byder på mange kampe i år, men en af det helt store, er kampen om at blive North American Champions League mester. Denne titel vil blåstemple mit virke i klubben og bare give holdet det boost vi behøver efter den skuffende afslutning på sidste sæson. Men jeg mener også at dette hold har alt der skal til for at vinde alt denne sæson, dog vil jeg sige at holdet ikke kender til alle mine ambitioner for denne sæson. Sådan et pres behøver de ikke føle.

Venskabskampene blev spillet uden det store drama, men vi gjorde heller ikke det vilde ud af det. Vores store fokus lå jo på NACL og her skulle vi møde Saprissa fra Costa Rica. Vi slog dem med 6-4 samlet over to kampe og det var et okay resultat, men jeg må erkende at jeg var skuffet over de fire mål vi lukkede ind.
Næste modstander var Chivas fra Mexico og dem havde vi lidt problemer med, men over to kampe slog vi dem og derved var vi finale klar, hvor América også fra Mexico. De to kampe var noget af det værste jeg nogen siden havde været udsat for. Første kamp tabte vi, men vores anden mål faldt langt inde i overtiden, noget der ville rede os til sidst. Vi sikrede os sejren af NACL i det sjette minuts overtid på hjemmebane, her kan man virkelig tale om held. Jeg troede vi tabte, men vi fik sgu sejren. Jeg har aldrig festet så hårdt i mit liv, den glæde slår alt jeg tidligere har oplevet, men jeg skal huske at sæsonen er ung og vi har lang vej endnu.

Første halvdel af vores regular season er forløbet planmæssigt. Vi har vundet største delen af vores kampe, men igen, så er der de små svipsere som altid sker, det er noget der høre med, men jeg håber virkelig at vi kan komme dem til livs. Men at forvente lutter sejre er nok en illusion, det ændre dog ikke ved at det er dét målet vi skal stræbe efter. Efter 15 kampe ligger vi nr. et i puljen og nr. et overordnet i play-off spillet. Dallas og Kansas her drillet os i dette forår, men med en førsteplads kan man vel ikke tillade sig at brokke sig, vi skal holde niveauet for at komme i finalen og jrg vil sgu have fingrene i den pokal!
Jeg vil lige komme med rosende ord til holdet, da vi virkelig har spillet fantastisk i det meste af foråret og målet kan vi da finde, dejligt med masser af mål.
Vi har også deltaget i to yderlige cup turneringer, US cuppen der omfatter hold i USA regi og SuperLiga der er en turnering USA og Mexico imellem. Begge turneringer har bragt blandede resultater med sig, men vi er stadigvæk med i spillet om pokalerne, dog ser det lidt skidt ud i SuperLiga cuppen, men jeg har stadigvæk troen på det.
Foråret har bragt mange glæder med sig og endnu en pokal har indfundet sig i vores pokal skab og derved er vi oppe på to, men mere vil have mere og jeg har fået smag for succes. Så stik og nogle flere pokaler.



Sommer transfers.

Jeg ved ikke hvad det er med mig, men jeg søger hele tiden nye spillere som kan gøre vores hold til det bedste i verden. Jeg henter spiller på spiller og vi bliver bedre, men jeg er bange for at synergien der er behov for i en trup svækkes, dog siger min assistent at der ikke er nogle problemer på dette område, men jeg tænker stadigvæk de tanker. Jeg har hentet et par nye spillere igen, de er som følger:

Quavas Krik: Han kan spille både angriber og wing. Han er blevet kaldt en af de største talenter i USA og nu har han indfundet sig hos os. Han er hentet i Chicago og kostede 250.000 €, men han er det værd.
Joel Goldstein: Joel er Argentiner med Israelsk pas og på trods af sin unge alder så er han et af de største talent jeg har set de sidste mange år. Han kommer fra Beitar Jerusalem og kommer på en free transfer.
Eddie Johnson: Støder til truppen på en free transfer fra Fulham i England. Han er Amerikaner og det er et kæmpe plus, derudover er han en angriber med masser af mål i fødderne. Glæder mig meget til at se ham trylle på banen.
Mattheiu Saunier: Han kommer til fra franske bordeaux og hvilken signing. Han er en fantastik forsvarsspiller og vi kæmpede med store europæiske klubber om ham, men han skrev med os og det vil han ikke fortryde.
Juan Pablo Pino: Colombiansk spiller som vi har hentet i Monaco på en free transfer. Han kan mirakler med en fodbold og nu skal han trylle på vores højre kant.

Jeg ved vi har hentet mange spillere ind i år, men jeg er sikker på at de i mange år frem vil give os den styrke der behøves for at blive en af i bedste hold i Amerika. Det kan lyde som vi virkelig har haft pungen oppe af lommen, men vi har været fantastiske til at finde spillere og få dem relativt billigt. Så vi har faktisk hele 8.000 € tilovers på vores salery cap om ugen, så vi er rigtig godt i stand. Fremtiden ser virkelig lys ud og nu skal vi bare vise vores styrker på banen. Glæder mig til at se hvad fremtiden bringer for os her i New England. En sidste ting, jeg afslog et landstræner jo her i foråret. Det Irske fodbold forbund kontaktede mig omkring overtagelsen af deres landshold, men følte ikke at tiden var til det, men hvem ved, det kan jo være det kommer en dag.

« Seneste Redigering: 05 Feb 2009, 02:00 af jstoffer » Logged

Right now, everything is going wrong for me - if I fell in a barrel of boobs, I'd come out sucking my thumb! -  Ian Holloway Leicester City
Månedens blog Juli 2010.

naRf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: #14# New England Revolution. Pokaler er nu dejlige...
« Svar #29: 24 Jan 2009, 16:41 »

Har altid gerne ville spille i USA. Men hver gang ærger det mig at jeg ikke kan købe spillere og så stopper jeg igen Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010