home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:42:05 warmon Blogkonkur... [9] Journeyman - Alle ...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23299
  1 Bruger, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132720 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: myracook
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Challenges
| | | | |-+  Europa Rundt - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint
Forfatter Emne: Europa Rundt - Challenge  (Læst 138578 gange)
Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #180: 13 Mar 2013, 18:01 »

Woking - 3. sæson

Blue Square Bet Premier

Efter en flot placering som nr. 11 i min første sæson med Woking, så fik jeg valgt en lidt anden opstilling, og hentet lidt flere spillere ind til en meget tynd trup.
Målet var klart, jeg skulle være med i opløbet om playoff pladserne.
Sæsonen kampe forløb således:



Hvilket jo viser en blandet landhandel, men når man lægger alle disse kampe sammen så gir det lige præcis 84 point.
Hvilket med utrolig meget held var nok til at vinde ligaen, fordi Wrexham tabte til 1-0 til nr. 12 og Forest Green spillede 1-1 mod nr. 15, hvilket gjorde jeg ikke mistede min første plads, selvom mit hold skuffede og tabte 3-0 i sidste kamp mod Hereford.



Så status efter 3. sæsoner er at jeg er at jeg har rykket op fra Blue Square Bet North og vundet Blue Square Bet Premier, så nu hedder den League 2!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #181: 13 Mar 2013, 18:50 »

Flot arbejde Ready123. Tillykke med det. :-)

Jeg er selv nået halvvejs ind i forårssæsonen her i anden sæson, og mangler nu kun at møde hvert hold en enkelt gang mere, altså der er spillet 27 kampe. Siden vinterpausen har jeg haft en formkurve på 6-2-1, og det er nok til at sætte mig komfortabelt i spidsen inden den sidste fjerdedel af sæsonen:



Nu skal oprykningen sikres, selvom det selvfølgelig nemt kan gå galt, dog er det til min fordel, at alle hold er utroligt ustabile, så et forspring på ni point burde give masser af selvtillid.

Desuden har jeg fået et jobtilbud fra SV Ried, der ligger i bunden af Østrigs bedste række, og har økonomisk langt bedre forudsætninger, så skulle det lykkedes mig at rykke op med Austria Lustenau, så kunne jeg godt finde på at benytte mig af tilbuddet, såfremt de bliver i den bedste række selvfølgelig. Indtil videre har jeg fået jobtilbuddet udsat til efter sæsonen, og skulle oprykningen smutte, så bliver jeg selvfølgelig i Lustenau.
Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #182: 13 Mar 2013, 19:08 »

Lækkert med et muligt nyt job, Jeg fik et jobtilbud fra Wrexham, som ikke rykkede op, så der valgte jeg at takke nej, selv om deres økonomi var LANGT bedre end mit halvtidsproffesione lle holds.
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #183: 13 Mar 2013, 20:12 »



Kan se jeg fik ødelagt mit SS, men der skal 68 point ud fra mig. Det endte altså med at blive en sikker ligasejr, og nu mangler jeg kun den østrigske Bundesliga, før jeg kan rykke videre mod næste land. SV Ried endte med at rykke ned, så jeg blev i Austria Lustenau, hvor målet er at overleve og imponere de andre klubber, så en af de større kommer og banker på i løbet af de kommende sæsoner. Det kommer i hvert fald til at tage en krig, hvis jeg skal blive østrigsk mester med Lustenau.

Logged

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #184: 13 Mar 2013, 20:20 »

Godt klaret NH!

Jeg har også selv lige valgt og sige op som manager for Woking, fordi de ikke stillede op med mere end 75k per uge til løn, så kunne ikke engang få 15 spillere i klubben -.-
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #185: 13 Mar 2013, 20:25 »

Fedt NH, du buldrer jo bare afsted Smiley

Også tillykke til Ready123 med de gode resultater i England!
Logged



Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #186: 13 Mar 2013, 20:33 »

Det tog 2måneder før jeg fandt mig et nyt job i England, og lækkert for mig, ligger de i npower League 2 klubben hedder Swindon og ligger efter 13 kampe nr. 12 Smiley
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #187: 14 Mar 2013, 15:56 »


Sæson 2015/2016 - St. Pölten - Østrig


SÅÅÅÅÅÅÅÅDAN!!!!

I den 35. spillerunde lykkedes det mig at hive førstepladsen hjem. Selvom vi overvintrede på en 6. plads, og var nede med 12 point til førstepladsen, så gik foråret så fantastisk, at statistikken taler for sig selv: 14-0-4. Især en stribe på 7 sejre i træk gjorde udslaget for os, og fik os op i titelkampen.



Vi har kørt med et underskud på 500k til 1 mio hver måned, og det har også slået lidt i økonomien. Men nu er oprykningen i hus, og første pokal er i skabet. Derudover skal det fejres, at jeg endelig kunne have ligatopscoreren i min trup. Det var et nyindkøb i form af Thomas Fröschl, der faktisk har været i klubben før, der nettede hele 24 gange i løbet af sæsonen.

Derudover har min midtbanegeneral gjort det fantastisk i denne måned (også et køb i sommers), og har nu tiltrukket opmærksomhed fra selveste Birmingham. Det bliver spændende at gå en ny sæson i møde. En sæson hvor vi skal prøve at gøre det godt i cuppen, og for så vidt som mulig prøve at overleve i den nye række.
Logged


g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #188: 14 Mar 2013, 15:58 »

Jeg er slet ikke bitter over at jeg kun kunne blive nr. 2 med 66 point Tunge

Men godt at se at der er lidt succes rundt omkring! Jeg har haft ligatopscoreren de sidste 2 sæsoner, det har ikke hjulpet synderligt Opstemt
Logged



Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #189: 14 Mar 2013, 16:45 »

Det gik satme også sløjt til for toppen i starten af foråret - mange tabte kampe lod mig hæle ind på dem. Jeg regner stærkt med, at dette bliver det sidste år i St. Pölten for nu.

Jeg håber at kunne få succes i cuppen, og overleve i ligaen. Derudover har jeg loadet England, og regner med at rykke dertil næste sommer, da jeg ikke regner med, at kunne vinde Premier Division i Østrig med St. Pölten. Så vil jeg hellere komme tilbage til en stærkere klub på et tidspunkt Wink
Logged


Szczesny
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #190: 14 Mar 2013, 16:46 »

Fyret igen.. YAY! Nå, nu er jeg blevet ansat af et hold fra den næstbedste række. De ligger godt nok sidst, men så skulle der da være chance i næste sæson efter en evt nedrykning Smiley
Logged

Last Man Standing sæson 1: Frederik1994
Last Man Standing sæson 2: Philips
Last Man Standing sæson 3: Korzika

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #191: 14 Mar 2013, 16:54 »



Er nået til vinterpausen, og det er svært at være utilfreds, selvom jeg føler det sagtens kunne være blevet til mere. Har fået nogle uheldige sene udligninger imod mig, og så har mine to bedste spillere været skadet i 2/3 af efteråret. Positivt er det dog, at jeg med garanti ikke rykker ned. Dertil er Altach simpelthen for dårlige.
Logged

Roxer
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #192: 14 Mar 2013, 16:59 »

Så er jeg sgu også hoppet med på den her vogn. Søger dog stadig efter et job :-)
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #193: 14 Mar 2013, 17:01 »



Er nået til vinterpausen, og det er svært at være utilfreds, selvom jeg føler det sagtens kunne være blevet til mere. Har fået nogle uheldige sene udligninger imod mig, og så har mine to bedste spillere været skadet i 2/3 af efteråret. Positivt er det dog, at jeg med garanti ikke rykker ned. Dertil er Altach simpelthen for dårlige.

Er planen at vinde Premier Division med Austria Lustenau? Wink
Logged


Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Europa Rundt - Challenge
« Svar #194: 14 Mar 2013, 17:05 »

Er planen at vinde Premier Division med Austria Lustenau? Wink

Det kommer til at tage mange år, men lige nu er det mit bedste bud, med mindre selvfølgelig, der skulle dukke et tilbud op fra en klub i ligaen med bedre forudsætninger. :-)
Logged

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 19 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010