home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  1 Bruger, 521 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "The lazy one" #LORT
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint
Forfatter Emne: "The lazy one" #LORT  (Læst 34639 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #39
« Svar #105: 10 Aug 2013, 16:11 »

"The lazy one"

40#
Skal det nogensinde lykke?
Citat
KOM SÅ WESTER !!!

Citat
Så er det nu Wester. Der er dog langt igen med de modstandere. Men du har virkelig samlet et flot hold. Det kunne godt blive året, hvis de små detaljer lige går din vej.

På trods af opbakningen fra mine FM kollegaer som også jagter The Special One titlen, så var Real Madrid desværre en for stor mundfuld. Jeg udgik med et samlet nederlag på 4-2. Efter nogle fantastiske oplevelser på Celtic Park de seneste sæsoner, så var magien pludselig væk. Jeg måtte nøjes med 1-1 hjemme i en kamp hvor jeg misbrugte et straffespark. Et utroligt svært resultat at tage med til returkampen mod kongeklubben. Som da også kørte mig over med 3-1.

Så endnu engang blev det kun lige ved og næsten. Jeg må i gang med endnu en sæson, hvilket går mig voldsomt på. Troen på projektet er så småt ved at forsvinde. Skal det nogensinde lykkes?
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #40
« Svar #106: 10 Aug 2013, 16:25 »

Yes det skal! Opstemt
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #40
« Svar #107: 10 Aug 2013, 18:32 »

Håber snart det lykkedes for dig Wester!! kender kun alt for godt hvor kedeligt den skotske liga er når man er storklubben celtic!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #40
« Svar #108: 10 Aug 2013, 19:48 »

"The lazy one"

41#
Alt eller intet
Så er det alt eller intet, jeg går officielt all in. Vinder jeg ikke Champions League i denne sæson, så er jeg en stor lort og slet ikke god nok til at jagte titlen som ”The Special One”. Og for at sætte endnu mere pres på, så har jeg også lovet flere spillere at Celtic napper pokalen med de store øre. Flere af holdets store profiler har nemlig været forbi mit kontor og nævne, at de gerne vil prøve andre græsgange. En lovning om Champions League triumf har dog fået dem på andre tanker. Så nu er der ingen vej tilbage..

Jeg har de seneste sæsoner kun haft to målmænd i truppen og det samme har gjort sig gældende til positionen som targetman. Jeg tør dog ikke satse denne sæson, så jeg har hentet henholdsvis Lars Unnerstall fra Schalke og Andy Carroll fra Arsenal ind på lejemål resten af sæsonen. Jeg skal ikke ende i en situation, hvor jeg står uden målmand eller angriber. Til start 11eren har jeg kun hentet en enkelt spiller ind. Jeg har styrket min højre back position med Sébastien Corchia. Nu håber jeg de tre nye spillere falder godt til i truppen og alle står sammen, så pokalen med de store øre kan ende i Celtic og jeg slipper for titlen som en stor lort…


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #109: 10 Aug 2013, 19:55 »

Damn Corchia er beast Opstemt
Logged

Romafan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #110: 10 Aug 2013, 23:10 »

Hey Wester. Kunne du ikke smide et SS af Watt?? Jeg ahr aldrig fået ham tjekket ud, hvor man selv har trænet ham, men har længe haft et godt øje til ham, så kunne være lækkert med et SS hvor han har udviklet sig.
Logged

Risom
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #111: 10 Aug 2013, 23:20 »

Krydser fingre!

Stadig en fed blog at følge Smiley
Logged

Inkarneret FM-, fodbold- og cykelfreak!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #112: 10 Aug 2013, 23:36 »

Hvor meget gav du for Corchia? :-)
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #113: 11 Aug 2013, 08:21 »

Hvor meget gav du for Corchia? :-)

Jeg hentede ham på free transfer
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #114: 11 Aug 2013, 08:25 »

Hey Wester. Kunne du ikke smide et SS af Watt?? Jeg ahr aldrig fået ham tjekket ud, hvor man selv har trænet ham, men har længe haft et godt øje til ham, så kunne være lækkert med et SS hvor han har udviklet sig.

Han har gjort det rigtig fint..

Præstationer

Stats
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #41
« Svar #115: 11 Aug 2013, 13:48 »

"The lazy one"

42#
Magien er tilbage på Celtic Park

Celtic vs Ajax

Celtic vs Toulouse

Celtic vs Man Utd

Stillingen

Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

AFC
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #42
« Svar #116: 11 Aug 2013, 16:31 »

Man får jo helt lyst til at starte et spil op med Celtic! Det er en helt anden form for fodbold man kan, og hvis ikke, skal spille med Celtic end jeg hidtil har gjort med mit Dortmund og Ajax hold i samme nuværende save. Det lader til, at den hårdtslående spilfilosofi gør ondt på de hårde modstandere, hvilket man så med Celtic - Barcelona i Champions League for et par sæsoner siden og det ser ud som om, at det hjælper dig meget i de hårde opgør - specielt i Champions League.

Flotte bedrifter, Wester. Fortsæt det gode arbejde.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #42
« Svar #117: 12 Aug 2013, 10:16 »

"The lazy one"

43#
Fight
Efter en overbevisende indsats i gruppespillet var selvtilliden høj, tvivlen ramte mig dog, da Real Madrid kom op af bowlen. Ikke ligefrem en ønskemodstander i første knockoutrunde og da slet ikke efter sidste sæsons skuffelse netop mod Real. En ting var sikkert, der skulle fightes, hvis kongeklubben skulle besejres. Og det skal jeg love for skete. Begge hold leverede høj dramatik af bedste og værste skuffe i det første opgør som foregik i Spanien. Hvor Real Madrid førte an i en hård og ondskabsfuld kamp, hvor der blev uddelt hele 3 røde kort.

Jeg fik en rigtig flot 0-1 sejr hjem men jeg var noget nervøs før returopgøret. 4 af holdets store profiler var nemlig ude. Jeg var især træt af, at jeg måtte undvære holdets måske største profil Bruno Martins Indi, som har udviklet sig til en verdensklassespille r. Min tvivl blev dog gjort voldsomt til skamme, for ”reserverne” leverede en pragt præstation og især Indi’s afløser Charlie Mulgrew trådte i karakter. Klubmanden Mulgrew, som er fra Celtic’s eget akademi og som er i gang med sin 17. sæson, han blev kampens store helt. Han blev Man of Match og holdet vandt fortjent 3-0.

Dermed er jeg klar til kvartfinalerne, hvilket er perfekt! Desværre har jeg ikke det store held når det drejer sig om lodtrækningen. Endnu engang kom der en gigant op af hatten. Næste modstander er Man City.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #43
« Svar #118: 12 Aug 2013, 20:27 »

"The lazy one"

#SLUT
En stor fed lort..
Det smerter mig at må fortælle, efter en 2-0 sejr på hjemmebane smed jeg det hele væk på udebane mod Man City. Jeg tabte 2-0 og kampen måtte ud i forlænget. Da uret rundede de 120 minutter, så stod der 3-2 til City og jeg måtte tage min exit i Champions League.

Citat
Så er det alt eller intet, jeg går officielt all in. Vinder jeg ikke Champions League i denne sæson, så er jeg en stor lort og slet ikke god nok til at jagte titlen som ”The Special One”.

Ja jeg må tage konsekvensen af mine ord og melde fortabt på min egen challengen. Jeg er simpelthen pisse ringe til FM og er en stor fed lort. Jeg må give den et forsøg igen i FM14 og håbe det lykkes mig at gennemfører der. Indtil da må jeg ikke ændre mit på mit nye signatur.

Tak til alle dem som fulgte med og håber ikke mine håbløse evner har smittet af…
« Seneste Redigering: 12 Aug 2013, 20:36 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #LORT
« Svar #119: 12 Aug 2013, 20:30 »

Som du da kan sige det  Grin
Logged


Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010