home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:48:55 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132743 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  "The lazy one" #LORT
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint
Forfatter Emne: "The lazy one" #LORT  (Læst 34715 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #32
« Svar #90: 07 Aug 2013, 20:17 »

"The lazy one"

33#
Åh nej

Holdets måske største profil, midtbanegeneralen Victor Wanyama røg ud med en alvorlig skade. Et brækket ben og 5-6 måneders pause lød dommen på. Jeg har ellers kæmpet en hård kamp, for at holde ham på Celtic Park. Mange store hold der i blandt Tottenham, har længe haft et godt øje til den stærke og hårdtarbejdende midtbanespiller. Så nu fortryder jeg lidt, at jeg har afslået bud mellem 15-17 mio. £ for ham. - Få dage efter fik jeg endnu en mavepuster. Der var lodtrækning til første knockoutrunde i Champions League og op af bowlen kom Barcelona. Nu bliver det dælme svært at gentage sidste sæsons kvartfinale, især uden Wanyama til at lukke ned på midtbanen.




Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #33
« Svar #91: 07 Aug 2013, 21:51 »

Wanyama er da en fysiskgud holy shit. Held og lykke, #Believe.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #33
« Svar #92: 07 Aug 2013, 22:37 »

"The lazy one"

34#
Min værste modstander

Den manglende spænding i de hjemlige turneringer, det er efterhånden blevet min værste modstander. Tiden mellem CHL gruppespillet og første knockoutrunde har været en lang ørkenvandring. Jeg er lige ved at falde ned af stolen af ren kedsomhed. Det er enormt dræbende for lysten og jeg zapper bare igennem spillet uden nogen form for glæde. Jeg har været på ferie i næste alle kampe og det koster sjovt nok ikke det store. Holdet vinder og vinder hvilket normalt ville være fedt men ikke når det er på bekostning af spændingen.

Jeg har zappet mig lynhurtigt frem til Barcelona kampen og frygter et exit. For så er der dælme lang vej til næste sæsons Champions League. Jeg går seriøst og overvejer livet i Skotland. Måske jeg skulle finde en liga med en smule mere modstand eller et hold, hvor jeg hurtigere kan spille mig videre til trin 2. Jeg er ked af, at måtte indrømme at PSG virker rigtig fristende lige nu.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #34
« Svar #93: 07 Aug 2013, 23:20 »

"The lazy one"

35#
Kom så med det udebane mål
Jeg har lige præsteret mit måske flotteste enkeltstående resultat i hele min FM karriere. Med presspil og kontraspil i verdensklasse, så blev Barcelona sendt hjem med et 3-0 nederlag. Magien på Celtic Park forsætter. Nu venter der en rigtig spændende returkamp på Camp Nou, hvor Messi & co. helt sikkert kommer stormende med fuld kraft.

Lysten til at gå helt defensiv og pakke sig den er stor men det ville nok være selvmord. Jeg vil satse og håbe jeg kan hente det altafgørende udebane mål, som forhåbentlig kan lukke og slukke kampen. Derfor vil jeg satse på 100 % på min kontra og mine dødbolde, så det vil blive trænet op til kampen.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #35
« Svar #94: 07 Aug 2013, 23:27 »

GOGOGOGOO I BELIEVE! Opstemt
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #35
« Svar #95: 08 Aug 2013, 01:42 »

"The lazy one"

36#
”The Special One”
Når man laver resultater som disse, Champions League, så er jeg ikke bange for at kalde mig selv for “The Special One”. Og så er jeg ellers skide ligeglad med hvordan resten af sæsonen og denne challenge forløber. Det er uden siddestykke mine bedste resultater til dato i FM. Det er mit svendestykke. Nu glæder jeg mig bare som en sindssyg til at tage hul på semifinalen mod Juventus, hvor jeg har intet at tabe men alt at vinde. Og jeg vælger med vilje at lukke ned. For så har jeg noget at se frem til. Det bliver så stort!


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Svartovich
Gæst
 
Sv: "The lazy one" #36
« Svar #96: 08 Aug 2013, 02:08 »

Virkelig flot, tror du kan tage den hele vejen! Dog er det jo bestemt ikke en fiasko hvis du ryger ud - tværtimod! Glæder mig til at høre mere! Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #36
« Svar #97: 08 Aug 2013, 02:35 »

Flotte resultater og i det hele taget en flot blog.. Håber der kan rides videre på bølgen og jeg ser frem til dit møde med Juventus.. Nøglen til succes må være Celtic Park..

GO' vind herfra.. YNWA Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #36
« Svar #98: 08 Aug 2013, 11:47 »

Imponerende det du er i gang med Wester, håber virkelig at du klare dig igennem skærene i denne omgang. Især oven på din fortælling om den Skotske liga, hvis man jo kunne forvente.
Dine resultater i CHL minder meget om dem jeg lavede med Juve, der kunne jeg åbenbart kun vinde på hjemmebane, men så længe man bare taber mindre på ude end man viner hjemme så køre det.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #36
« Svar #99: 08 Aug 2013, 22:03 »

"The lazy one"

37#
Rotten luck


Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Ready123
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #37
« Svar #100: 08 Aug 2013, 22:46 »

Hvor er det dog ærgerligt så tæt på en finale plads!

Jeg har selv lige fået gennemført Challengen her i sæsonen 2020/21.
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #37
« Svar #101: 10 Aug 2013, 00:40 »

"The lazy one"

38#
Coefficients

Det var selvfølgelig enormt skuffende at være så tæt på Champions League finale og så misse den. På trods af skuffelsen, så er jeg rigtig stolt over mine resultater med Celtic, en kvart og semifinale i de to første sæsoner er sq godkendt. Klubben rykker da også stille og roligt frem på Coefficients listen, hvilket åbner op for et langt større transfermarked.

I sommerens transfervindue hentede jeg Mousa Dembélé i Tottenham for 6 mio. £. og 1. januar ankom Tom Ince som er hentet i Blackpool for 7,5 mio. £. Med de to forstærkninger står jeg med et rigtig stærkt hold. Troen på, at jeg kan opnå min målsætning med at hente CHL pokalen indenfor 4.sæsoner, den er stor.

Efterårets resultater har da også været rigtig fine. Jeg dominer totalt den skotske Premier League og kom nogenlunde ubesværet igennem Champions League gruppespillet. Nu venter der to måneders ørkenvandring før Champions League igen skydes i gang, hvor Juventus venter i første knockout runde. Indtil da vil feriefunktionen blive flittigt brugt.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: "The lazy one" #37
« Svar #102: 10 Aug 2013, 08:33 »

Som så mange andre er jeg ligeledes fantastisk inspireret af dine taktiske tanker og hatten af for du tager bladet fra munden.
Er tæt på at mene du er den eneste på disse forums der "tør" afsløre en taktik til punkt og prikke, eller ihvertfald sin filosofi og hvordan den skal lykkedes.
Syntes jeg igennem årene(siden 92/93) har oplevet mange spille med taktikker der ingen mening giver, men giver resultaterne - Det hader jeg:).

Nå men ord på denne blog specifikt har jeg egentlig ikke og dog. Dejlig overskuelig og letlæselige. Konceptet fanger mig dog ikke. Så for en sjælden gang skyld på dine blog er det mest dine taktiske tanker jeg holder abonnement på:). - Men det er vel også en fan?!

En lille sjov side bemærkning er at jeg nu har oplevet nogle gange at du kaster dig ud i en klub jeg ofte pt LIGE har sat mig igang med. Og så gør det det hele meget sjovere at læse.

Eller det gælder især Schalke 04 (Hvor jeg ikke forstår du skød Huntelaar af;), sikke et monster - Personligt den største bomber jeg har haft i FM13)

Men også sidste år med Benfica.

Keep it up - Det er fantastisk inspirerende
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #38
« Svar #103: 10 Aug 2013, 10:01 »

Tak Blomberg. Det var fede ord at få med på vejen og fair nok, at konceptet ikke fanger dig i denne omgang. Og desværre kommer der nok ikke det store taktiske som du kan se frem til. Jeg forventer at tweeke den taktik jeg har nu efter de hold jeg overtager.

Men tak for ordene og mon ikke jeg kommer med lidt taktisk til FM14, er dog ved at løbe tør her i FM13, nu vil jeg bare gerne game Smiley
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: "The lazy one" #38
« Svar #104: 10 Aug 2013, 15:16 »

"The lazy one"

39#
Den søde smag af hævn
Modstanderen i første knockoutrunde var mine overmænd fra sidste sæsons semifinale og jeg var da også noget bekymret, da jeg så Juventus komme op af bowlen men på den anden side, så var der mulighed for hævn. Jeg kunne jo håbe at de var mætte, for de vandt Champions League og har haft et tæt program blandt andet med VM for klubhold, som de også vandt. - (Please lad mig få Juventus når jeg kommer til trin 3) - Og jeg fik lov at få den søde smag af hævn, da jeg vandt sammenlagt med 3-0.

Til kvartfinalen havde jeg noget mere held med lodtrækningen. Modstanderen var Club Brugge som blev en ren walk over som jeg vandt samlet 5-0 og det var selvom begge mine angribere var ude med skader og jeg måtte bruge Samaras på toppen.  Så nu står jeg endnu engang i Champions League semifinalen og denne gang kunne jeg ikke være heldig med lodtrækningen. Der var nemlig kun giganter tilbage i bowlen. Modstanderen blev Real Madrid og i den anden semifinale mødes de to Manchester klubber.
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010