home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  1 Bruger, 724 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Lower League Management
| | | | |-+  The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 Udprint
Forfatter Emne: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden  (Læst 118192 gange)
NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #720: 23 Apr 2012, 08:41 »

Hold da op  Thumbs Up

Havde du egentligt husket at starte med Serie 6 spiller, som erfaring?

Lidt held i støvlen, så kommer man hurtigt langt - røg også selv til Rayo Vallecano efter mit første hold, og så går det stærkt.
Logged


TMP
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #721: 19 Maj 2012, 20:31 »

Jamen så kom jeg da også i gang!
Jeg fik Guarani FC som spiller i den næstbedste brasilianske. Da jeg overtog dem lå de nr. 7, efter 9 (ud af 38) kampe spillet.
Jeg fik meget hurtigt gjort dem til et velspillende brasilianer hold, og med en solid økonomi hvilket skyldes stadionets størrelse på 30.000 går indtjeningen super godt!
Overraskende nok, da jeg var seedet 9er, kunne jeg 2 runder før slut på sæsonen kalde mig for oprykker! Bliver spændende at se mht. omdømme, og eventuelle jobtilbud til næste år! Ellers tager jeg gerne endnu et år i Brasilien!  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 20 Maj 2012, 01:14 af TMP » Logged

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #722: 02 Jun 2012, 10:55 »

Nu er jeg også kommet i gang! Det blev ikke til mange dage som arbejdsløs, før Hereford United fra npower League 2 tilbød mig et job. Det tog jeg naturligvis i mod. Medieprognosen siger 23 ud af 24 og med et transferbudget på 0 skal det nok blive en udfordring. Det handler først og fremmest om overlevelse.

Vender tilbage med opdatering længere henne i spillet Peace.
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #723: 02 Jun 2012, 13:27 »

Nu er jeg også kommet i gang! Det blev ikke til mange dage som arbejdsløs, før Hereford United fra npower League 2 tilbød mig et job. Det tog jeg naturligvis i mod. Medieprognosen siger 23 ud af 24 og med et transferbudget på 0 skal det nok blive en udfordring. Det handler først og fremmest om overlevelse.

Vender tilbage med opdatering længere henne i spillet Peace.

Har du husket at starte som serie 6 spiller ?? Eller har du bare ikke så mange eksotiske ligaer med? Det plejer ikke at være sådanne hold der tilbyder kontrakt først Smiley men held og lykke med det!
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #724: 02 Jun 2012, 14:00 »

Har du husket at starte som serie 6 spiller ?? Eller har du bare ikke så mange eksotiske ligaer med? Det plejer ikke at være sådanne hold der tilbyder kontrakt først Smiley men held og lykke med det!

Jep, har husket det rette omdømme. Det eneste sted jeg ikke har samtlige ligaer med er i Sydamerika hvor jeg kun har valgt Brasilien og Argentina. Reglerne er overholdt Wink.

Tak for det! Thumbs Up
Logged

Mattsson
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #725: 06 Jun 2012, 00:00 »

Første sæson (14/15) er vel overstået og det blev til en lidt skuffende 4 plads i liagen, men jeg vandt en eller anden pokal, som de engelske turneringer jo har indtil flere af.. mener det er Mid Ulster pokalen...som vist ikke giver adgang til Europa som 3. pladsen ville have givet.
Jeg startede miserabelt ud og lå meget dårligt placeret, men fik reddet sæsonen.

Nå men jeg er jo igen landet i en klub som deler de danske klubbers sans for økonomisk sans.. med andre underskud på underskud og ingen aktuelle salgsemner..
Men nu har jeg barberet små 100 tkr. af lønbudgettet på ca. 320 tkr. og hentet nogle billigere spillere ind på free, til fornuftige lønninger.
Jeg tror på metsreskabet i denne sæson.

Mattsson (Portadown manager)
Logged

g00n
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #726: 06 Jun 2012, 08:03 »

Jep, har husket det rette omdømme. Det eneste sted jeg ikke har samtlige ligaer med er i Sydamerika hvor jeg kun har valgt Brasilien og Argentina. Reglerne er overholdt Wink.

Tak for det! Thumbs Up

Det lyder temmelig underligt at lægge ud med at få job i League Two som "tidligere serie 6-spiller" Opstemt
Logged



NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #727: 06 Jun 2012, 08:54 »

Jep, har husket det rette omdømme. Det eneste sted jeg ikke har samtlige ligaer med er i Sydamerika hvor jeg kun har valgt Brasilien og Argentina. Reglerne er overholdt Wink.

Tak for det! Thumbs Up

Smid et screenshot og luk røven på kritikerne Wink

Jeg tror på metsreskabet i denne sæson.

Mattsson (Portadown manager)

Sådan! Kun ved at tro på det, kan man ramme den rigtige form!
Logged


oliaal
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #728: 06 Jun 2012, 23:31 »

Smid et screenshot og luk røven på kritikerne Wink

Jeg ved godt, at det lyder meget mærkeligt. Specielt efter, at jeg har læst hele tråden og set hvor størstedelen er endt henne i starten. Det skal siges, at jeg også selv blev meget overrasket. Jeg har ufatteligt meget lyst til, at vise jer et SS af det!! Nu er det (desværre) bare sådan, at min gamle Macbook ikke rigtig kunne køre spillet med så mange ligaer og spillere. Da spillet og dermed mit save crashede, så valgte jeg at slette det, da det var totalt demotiverende, at skulle spille det samme månedere in-game om igen. Når det nu er sådan det skal være, så kan jeg ikke rigtig andet end, at sige det som det er. I kan vælge, at tro på det eller ej. Det er i bund og grund lige meget nu, hvor jeg alligevel ikke spiller på det save længere.

I'm out! Thumbs Up
Logged

NAsMaR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #729: 08 Jun 2012, 17:07 »

haha Smiley
Logged


Tomaten
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #730: 20 Jun 2012, 22:20 »

Sker det hyppigt, at når man starter op med udfordringen at blive tilbudt en League 2-klub, da jeg lige har fået en ansøgning fra Hereford United, som jeg glæder mig til at overtage, til trods for, at de har en medieprognose på 23 Smiley
EDIT: Har lige læst tråden igennem. Sjovt at jeg ikke er den eneste, der har fået tilbudt stillingen hos Hereford, da I andre har fået klubber med meget mindre omdømme.. Opstemt
« Seneste Redigering: 20 Jun 2012, 22:27 af Tomaten » Logged

150797
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #731: 18 Jul 2012, 21:59 »

Så er jeg også også kommet igang med denne spændende udfordring! Smiley Det blev ikke til mere end en dag som arbejdsløs før jeg fik et jobtilbud fra Tubize. Tubize ligger pt. i 2. division i Belgien og er seedet til en 10. plads ud af 18. (2. division er den næst-bedste række i Belgien) Jeg sendte mine scouts ud og de fandt en masse spillere. I blandt dem var der 3 der skilte sig ud, så dem har jeg tegnet kontrakt med. En på leje og to på fri transfer. Jeg har spillet to kampe indtil videre, en i pokalen og en i ligaen. Her er resultaterne:
Tubize 5-0 Berchem (Pokalen 4. runde)
Visé 2-4 Tubize (2. division)
Jeg er meget tilfreds med de to sejre og er spændt på den kommende sæson. Smiley
Logged

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #732: 18 Jul 2012, 23:12 »

Jeg mistede mit save et par dage efter jeg startede det i februar, da min harddisk røg i luften. Men nu vil jeg starte igen, jeg er endt i Thisted FC, som har en medieprognose på 6, så der burde være chancer for et god start. Jeg vil opdatere senere på sæsonen.
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Frandsen
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #733: 29 Jul 2012, 16:42 »

Så er jeg halvt igennem første sæson, og det går overraskende godt indtil videre, da jeg ligger på en 2. plads kun 1 point efter FC Svendborg på første pladsen. Jeg har klart den bedste målscore i ligaen, så der burde være mulighed for at rykke op, men det kræver at jeg kommer op på førstepladsen. Økonomien er knapt så god, idet de starter med et underskud på 500 k, er det svært at rette op på det, da der ikke florerer de store penge i 2. division vest. Men underskuddet ligger nu på 429 k, så det er da en fremgang Wink
Logged

For frihed, for folket, for fædreland! Den liberale fane vi fører frem!

Saviola
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: The Lutz Pfannenstiel Challenge - Karrieretråden
« Svar #734: 14 Sep 2012, 19:54 »

Ja, så er vi igang igen! Jeg har nu fået en ordentlig stationær, så har startet op et nyt TLPC spil, da det gamle var lidt for kedeligt med alle de oliepenge. For at udnytte den ekstra hastighed der er i den nye computer, så er der omkring 110 ligaer med - alle europæiske lande og alt godt fra de andre kontinenter, ligefra Eritrea til Uzbekistan.
For at undgå en masse jobs i det danske, så har jeg ved brug af random.org fået en unik nationalitet. Jeg er fra Qatar og har waliesisk pas.
Denne sammensætning har nok også haft noget at sige når det kommer til mit 1. job. Jeg er nemlig havnet i Qatar: Al-Shamal Sports Club hedder klubben. De er at finde i 2. bedste række (ud af to). Der er sølle 6 hold i ligaen, som man så møder 4 gange så man når op på 20 kampe på en sæson.

Niveauet i ligaen kan fint illustreres med at nævne resultaterne i mine 3 første kampe:
Al-Shamal - Al-Mesaimeer 5-1
Al-Shamal - Al-Mesaimeer 1-5
Al-Shamal - Al-Mesaimeer 4-1
Alle 3 kampe var i forskellige cup-turneringer.

Desværre virker der forståeligt til at være en bug i denne liga, da alle udlændige skal have en arbejdstilladelse og kravene er ret skrappe så jeg kan egentligt kun investere i folk fra Qatar.

Rettelse: jeg har ikke waliesisk pas, men dog fra Wallis and Futuna Islands. Dejligt da jeg ellers havde på fornemmelsen at et waliesisk pas ville gøre det nemmere for mig at få job i Storbritannien men den fordel har jeg næppe nu!
« Seneste Redigering: 17 Sep 2012, 13:18 af Saviola » Logged

Sider: 1 ... 47 48 [49] 50 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010