home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
I dag kl. 20:02:13 Broen13 Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 21:34:53 Broen13 Blogkonkur... [20] Journeyman - Ende...
I går kl. 21:09:56 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  2 Brugere, 879 Gæster Online.

Indlæg: 1132763 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 82393 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #45: 06 Maj 2008, 16:56 »

Jamen det vil vi da glæde os til!

Det ser jo ualmindeligt godt ud skriftligt, men igen så må jeg også erklære mig enig med de andre mht. layoutet. Din grafik er alt, alt for voldsom (store billeder, rammer osv.). Prøv at gå efter det lidt mere enkle look, da det lige nu virker meget middelmådigt. Ellers ser det perfekto ud, så du skal bare køre på med den gamle dame.

Mange tak for rosen og den konstruktive kritik.

Mht. store billeder, hvordan gør jeg dem så mindre, så de stadig har det rigtige format, eller hvad det hedder.

Skal jeg udelade billeder i de fleste updates?

På forhånd tak for svaret
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #46: 06 Maj 2008, 17:14 »



Danskerens dispositioner

1. december 2007
Vi går nu ind i julemåneden, og det betyder vigtige kampe for danskeren i Italien. Men udover Nikolaj Albrectsens kampe, skal han også snart til at kæmpe en indædt kamp på transfermarkedet, der åbner ved månedens udgang. For her skal Juventus være vakse ved havelågen, hvis ikke de vil blive løbet over ende af Inter og A.C. Milan, der begge har proklameret store indkøb i vinterens vindue.
Vi er nået til 2. afdeling af vores føljeton om Nikolaj Albrectsens trupkabale, der sikkert er i fuld gang med at blive lagt.
Sidst beskæftigede vi os med defensiven, mens vi i dag skal se nærmere på midtbanen hos Juventus, der jo tæller 5 mand, men i denne udgave vil der udelukkende blive fokuseret på de vigtige centrale pladser.


Reserverne slår ikke til

På de to centrale midtbanepladser, er der pt. tæt kamp om pladserne med 4 mand til de to pladser. Der er dog plads til forbedringer, hvis man skal tro de italienske eksperter. For to spillere kan meget vel komme ud i kulden, når sæsonen er overstået. Cristiano Zanetti og Sissoko har på ingen måde kunne retfærdiggøre deres tilstedeværelse i truppen indtil videre i sæsonen. Zanetti er pt. førstereserve, men med hans fremtrædende alder og dårlige præstationer, er Juventus nok rede til at lade ham slippe. Zanetti er da også ønsket af flere italienske klubber, men om han forlader Juventus, er endnu usikkert. Derimod er det sikkert, at Sissoko gør det i januar. Han skal nemlig til ACN efter nytår, og er væk i mange uger. Det betyder uden tvivl, at han nok kommer længere tilbage i hierarkiet, og derfor kan to nye spillere ikke være utænkeligt. Rygterne svirrer allerede i Juventus’ medier, og vi har opsamlet 4 mulige kandidater, der alle er blevet sat i forbindelse med klubben:

KANDIDATER:

  • Miguel VELOSO, Sporting
KOMMENTAR:
Den unge kandidat fra Portugal er uden tvivl Nikolaj Albrectsens favorit nr. 1. Danskeren har allerede udtalt sin beundring om denne unge, noget defensive, spiller. Han er en klar bejler til at skifte til Juventus, og specielt prisen synes ikke at være urealistisk for klubben. Desuden tæller det på plussiden, at Albrectsen pt. har succes med to portugisere i truppen. På den negative side mener man, at Veloso er for defensiv til denne rolle, og mange eksperter peger på, at Albrectsen ikke vil få nok offensivt og konstruktivt ud af denne spiller.
SANDSYNLIGHED: 7/10

  • Marco DONADEL, Fiorentina
KOMMENTAR:
Den defensive midtbanespiller har gjort det godt i de kampe, han har fået for Firenze-klubben. Nikolaj Albrectsen skulle eftersigende være interesseret i at tilknytte en italiener til holdet, og med en forholdsvis lav markedsværdi, er Donadel et godt bud. Dog er rivaliseringen mellem de to klubber muligvis en stopklods for skiftet, eller nok til at presse prisen urimeligt højt op.
SANDSYNLIGHED: 5/10

  • Sergio ALMIRÓN, Monaco
KOMMENTAR:
Den yderst spædende kreatør har før optrådt i italiensk fodbold, og der spekuleres i, om han skal vende tilbage. Han har ikke startet særlig godt i Monaco og er blot indlemmet i rotationssystemet i den franske klub. Derfor er det spået tvivl om han har niveauet til en klub som Juventus, der stræber efter at blive blandt de bedste i Italien. Dog har han i de kampe, han har deltaget i, været blandt de bedste i den franske række, og har derfor også tiltrukket sig opmærksomhed fra blandt andet Palermo.
SANDSYNLIGHED: 3/10

  • Claudio MARCHISIO, Empoli
KOMMENTAR:
Den italienske U-21-landsholdsspiller har spillet et fremragende efterår. Hans konstante niveau har været med til at løfte hans klub, der dog ikke har klaret sig videre godt. Det kan dog ikke klandres Claudio, og derfor er det sandsynligt, at han vender hjem på et tidspunkt til Juventus. Spørgsmålet er dog, om han ikke skal udlejes igen, da han muligvis stadig er for ung til at udgøre en sikker skanse på højeste niveau.
SANDSYNLIGHED: 8/10

Sådan kan det altså se, at der er gang i rygtemøllen mht. midtbanepladserne for tiden. Det er stadig uvist, hvordan det kommer til at se ud efter sommerens vindue, men spekulationer om ændringer allerede i januar-vinduet er i fuld sving. Man regner med, at Juventus muligvis vil skille sig af med en af reserverne på denne plads, da ingen af dem kan være tjent med hverken at slå igennem eller at få begrænset spilletid.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 20:44 af Hafiz » Logged

Rossonero
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #47: 06 Maj 2008, 17:15 »

Mange tak for rosen og den konstruktive kritik.

Mht. store billeder, hvordan gør jeg dem så mindre, så de stadig har det rigtige format, eller hvad det hedder.

Skal jeg udelade billeder i de fleste updates?

På forhånd tak for svaret

Nej, ikke udelade, men blot gøre dem mindre.

Du skal i øvrigt nok lave billederne om. Jeg kan hjælpe, hvis du ønsker?

God opdatering!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #48: 06 Maj 2008, 17:16 »

Nej, ikke udelade, men blot gøre dem mindre.

Du skal i øvrigt nok lave billederne om. Jeg kan hjælpe, hvis du ønsker?

God opdatering!
Ja, jeg har nogle skabeloner fra paint, men jeg kontakter dig. Mange tak for både hjælp og kommentar.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #49: 06 Maj 2008, 20:50 »

Nu er der kommet nyt topbanner på "danskerens dispositioner". Rossonero er artikten bag, så herfra en stor tak til ham.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #50: 06 Maj 2008, 21:27 »


december 2007


Dagen før juleaften gik vi på en lille 20-dages vinterpause, og set i lyset af holdets form, er det måske ikke så tosset endda. For skønt vores måned startede fremragende, har jeg kunne mærke på mit hold, at der mangler lidt kvalitet og overskud for tiden. Men man skal slet ikke forklejne bedrifterne i mit første halvår i klubben. For vi stadfæstede vores berettigelse i toppen i starten af måneden med en fabelagtig sejr over AC Milan.


3-1 lød slutcifrene på efter at vi havde svunget tangentstokken igennem hele opgøret. Fuld fortjent bringer vi os i front med 2-0 i første halvleg og ligner en sikker vinder. Kaka vil det dog anderledes efter pausen og med et reduceringsmål giver han mig bange anelse og associationer til Lazio-kampen. For derefter står der Milan på alt, men lige meget nytter det for gæsterne, da min egen lejesvend, Stendardo lukker kampen med et hårdt hovedstød.
Sådan skabte vi os altså et godt udgangspunkt for resten af måneden, og da uduelige Parma blev revet midt over med 5-0 på udebane, havde vi svært ved at få armene ned. Den langtidsskadede Iaquinta var ikke savnet i den kamp, for Trezeguet stod for 3 mål og 2 oplæg i en meget ensidig affære.
Lidt mere spænding kom der over det næste opgør, da Siena gæstede os. Det var nu ikke fordi, at Siena spillede markant bedre end Parma, men derimod vores egen fortjeneste, at i cifrene ikke blev de samme som i foregående kamp. Vi så meget mætte ud og det var kun Tiago, der holdt niveau. Det gjorde han blandt andet med 1 mål og 1 assist, sådan at vi igen høstede 3 point.


3-1 vs. Milan(h)
5-0 vs. Parma(u)
2-0 vs. Siena(h)
3-3 vs. Inter(CI h)
1-1 vs. Atalanta(u)
Serie A

Efter den halvkedelige optræden gæstede Inter os i Coppa Italia. Det blev en meget underlige affære, for vi blev i de første 60 minutter spillet baglæns ud af egen bane.  Således scorede Cruz først en enkelt gang inden Zlatan nettede to gange. Det betød en udvandring fra stadion, men det var måske det, der skulle til. For i de sidste 20 minutter begyndte vi at spille fodbold, hvilket udmøntede sig i et reduceringsmål af Stendardo inden Trezeguet efter 85 minutter gjorde ham kunsten efter. Da Nedved i de døende minutter fik udlignet, var Inter selv sagt ret negative, for det var bestemt ikke fortjent.
Men oven på den rutsjeturskamp så lever vi altså stadig i pokalen.
Desværre var de fine 20 minutter ikke nok til at vinde ude imod Atalanta. Skønt vi kom planmæssigt i front, da Andrade scorede, holdt vores føring kun 89 minutter. En blottelse i forsvaret gav en forfærdelig afslutning på et ellers flot efterår.
Selvom vi smed point til sidst, må jeg overordnet være tilfreds. Vi har spillet god fodbold og har kun tabt én kamp. Vi har derudover kun sat point til én gang på hjemmebane. Det bliver et svært forår, men det kan være, at de andre topholds færden i Europa kan hjælpe os. Inter tror jeg desværre ikke, vi kan hente lige foreløbig. For med 4 point op til dem og en udekamp mod de selv samme i foråret, ligner det en svær opgave.
Vi har dog ikke givet op, men skal bare arbejde endnu hårdere i de kommende måneder.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 22:08 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #51: 06 Maj 2008, 22:08 »

Hvad siger folk til resultaterne og samtidig også det nye, faste topbanner og de lidt mindre billeder?
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #52: 06 Maj 2008, 23:48 »

Flot update og meget bedre topbanner! KIU Smiley
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #53: 07 Maj 2008, 07:26 »

Mange tak!

Jeg overvejer, om jeg skal smide en update her nu inden skole.

For det er sidste skoledag i dag(sidste rigtige), så jeg får nok lidt travlt med så meget andet
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #54: 07 Maj 2008, 07:31 »


IRA



Ved hendes mund, fornemmer man fråden blive spyttet ud. Ren og skær frustration står i hvide stråler ud af munden på Damen, der let minder om et ildebefindende, sådan som hun står der og skælder ud. Er hun ved at gå ned? Det vil hun jo nok ikke selv mene, men hvad skal de paniske anfald så betyde? En reaktion på baggrund af de seneste hændelser, men hvordan kan det komme så vidt? – vi må dykke ned og kigge efter.

Den seneste tid har altså affødt kraftige reaktioner fra Damen selv. Hun har været ekstremt utilfreds med alle indsatserne den seneste tid, har ytret det offentligt og været generelt tvær, som var hun vor alles hadelærer i skolen.
Hendes opstillede tinsoldater har bestemt ikke væltet fjenden, men nærmere selv blevet væltet i det blæsevejr, der har været undervejs siden Damens problemer tidligere på året. Orkanen har altså kastet sig på hæren, og de små mænd trækker sig letsindigt tilbage som en flok krystere – det mener Damen hvert fald selv.
Herfra må den hvide fråde være opstået.
For de ellers så tapre tinsoldater er forvandlet til en flot lejesvende, der ikke har formået at afværge den indkommende orkan. Det har betydet et kulørskift i Damens ansigt fra den kedelige grå – dog med let rosa som den prydende facade – til en mere gasblå facon, der hurtigt kan gå over et ligblegt udtryk – hvad end det så må betyde.
For Damen er ikke tilfreds. Hun har endda, som følge af hendes konstante præmenstruelle-lignende udfald kastet hendes følelser over et par af de slagende soldater, der ikke blot er blevet fremhævet som værende lejesvende, men synes nu også at være officielle syndebukke. For med kulden, der er arriveret, er hendes vinterdepression ditto. Desværre for soldaterne er juleglæden udeblevet i forsendelsen, men man har i stedet oplevet en Dame, der ikke blot er i knæ, nej, hun er så rådvild, at ikke blot knæene, men hele kroppen er sølet ind i sneen. Alt imens spyttes der stadig den hvide fråde livligt ud af munden.
 

Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #55: 07 Maj 2008, 16:13 »


januar 2008


Oven på en kort vinterpause er vi i gang igen. Heldigvis er vi kommet godt i gang. Skønt det ikke blev til videre avancement i Coppa Italia, lever vi igen i ligaen. For Inter var for stærke for os. Med en 2-1-sejr til dem, spillede de os ud i første runde til stor fortrydelse for min bestyrelse, der forventede en semifinaleplads.

Men den miserable indsats i pokalturneringen skal erstattes af bedre præstationer i ligaen. Sådan startede vi også januar måned med fremragende spil. Først blev Udinese overraskende let slået med 3-1 på udebane. Vi spillede en fremragende kamp, og med comeback-mål af tilbagevendte Iaquinta kom vi let til sejren.

Den efterfølgende kamp i ligaen blev lige så let vundet, dog uden at vi spillede lige så godt. Reggina kom med absolut ingenting, og flere af vores reservespillere kom sådan fint i gang med året. 2-0 blev cifrene og den gamle garde med Del Piero og Zanetti stod for målene. Zanetti, der ellers i slutningen af efteråret lignede mest et 4. valg til hans plads, har fået flere chancer i januar, da Sissoko er til ACN.


3-1 vs. Udinese(u)
1-2 vs. Inter(CI u)
2-0 vs. Reggina(h)
2-1 vs. Roma(u)

Slutteligt skulle vi igen til hovedstaden. Sidste gang gik det ikke fremragende. Her tabte vi jo som bekendt til Lazio, men sidste gang modstanderen hed Roma, vandt vi sikkert. Det tegnede det dog ikke til, da Vucinic vandt en nærkamp og kom fri til skud, hvilket resulterede i mål. Vi lod os dog ikke slå ud og med Camoranesi fremragende spillehumør, kom vi strålende tilbage i kampen og i 2. halvleg scorede vi to flotte mål, der affødte 3 dejlige point.



Sådan kom vi altså fint i gang med det nye år, men vi har også primært koncentreret os om spillet. For midlerne har ikke været der til de store indkøb. Faktisk er det hele endt op med en enkelt handel, da Barazite er blevet lånt i Arsenal. Den blot 17-årige skal indgå i rotationssystemet på den offensive midtbane, og jeg regner med, at han skal få mange gode kampe for os.


« Seneste Redigering: 07 Maj 2008, 16:15 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #56: 07 Maj 2008, 17:21 »

Jeg har nu tilføjet en afstemning.
- simpelthen pga. jeg har interesse for at se, hvem der kender til dem - de vil jo forstå bloggen en smule bedre.

Derudover - hvad siger folket til de seneste updates.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #57: 07 Maj 2008, 21:35 »



Danskerens dispositioner

1. februar 2008
Vinduet er netop smækket i, og vi her på redaktionen er nu kommet nærmere Juventus træneren Nikolaj Albrectsens tanker inden for handelverdenen. I dagens artikel er vi nået langt frem på banen – helt bestemt de 3 offensive midtbanepladser. For selvom Juventus råder over klassespillere, så mener holdets danske træner ikke, at man har perfekte folk deroppe. Vi fik denne kommentar fra træner Albrectsen:”Det er selvfølgelig vigtigt for os hele tiden at forbedre os. Det er også gældende for de offensive midtbanespillere. Jeg fik en af mine favoritter i Mathías Fernández, men sommeren vil selvfølgelig byde på rokeringer og tilføjelser til disse pladser. Jeg har folk i kikkerten, men jeg svarer af gode grunde ikke på diverse personfikserede rygter,” slutter den unge dansker.

De gamle skal udbyttes

Netop de personer, som Nikolaj Albrectsen ikke vil kommentere på, har vi samlet i en oversigt. Personerne, der er udvalgt, er valgt på baggrund af vedvarende rygter om klubskifter til netop Juventus. For på vej ud af svingdøren synes den aldrende Nedved at være. Derfor må der skaffes en erstatning for ham, ligesom at kransekagefiguren Del Piero ikke bliver yngre, og med sporadiske indhop ikke har gjort nogen forskel for Juventus i indeværende sæson. På trods af at klubben har fået Barazite på et halvt års lejebasis, så er der altså behov for forstærkninger på de her pladser. Vi har fundet 4 realistiske bud på arvtagere til denne position og vejet for og imod for et skifte til Juventus:

KANDIDATER:

  • Julio BAPTISTA, Real Madrid
KOMMENTAR:
Den brasilianske arbejdshest er efter bulletinerne Albrectsens topkandidat. Baptista er kommet ud i kulden i sin spanske klub, hvor han ikke får meget spilletid. Det har betydet, at han nu er sat på transferlisten, hvorfor prisen er realistisk for en klub som Juventus. Tvivlen omkring skiftet bygger dog på spillerens ønske om at spille for Juventus og italiensk fodbold generelt, specielt set i lyset af at klubber som Liverpool og Chelsea har meldt deres interesse.
SANDSYNLIGHED: 5/10

  • Mathieu BODMER, Lyon
KOMMENTAR:
En solid franskmand rygtes af de franske medier væk fra mesterklubben. Flere topklubber er angiveligt stærkt interesseret i at få fat i Bodmers underskrift. Heriblandt er Juventus, der dog må hoste op med en stor del af deres budget, hvis de vil hverve denne spiller. Dog tæller det op, at truppen allerede tæller flere franskmænd, der alle har succes for de zebrastribede. I kampen om underskriften hedder klubbens modstandere blandt andet Real Madrid, Valencia og Arsenal.
SANDSYNLIGHED: 7/10

  • Ruben DE LA RED, Getafe
KOMMENTAR:
En billigere løsning kan findes i spanieren, der umiddelbart kun vil koste det halve af Bodmers pris. Derfor kan Albrectsen være interesseret i at hente De La Red som en rotationsspiller, der har meget alsidige kvaliteter. Albrectsen har angiveligt selv scoutet spilleren flere gange. De italienske medier fokuserer dog på, om hvorvidt spilleren har niveauet til en topklub, og peger på, at han ikke kan løfte holdet, hvorfor Albrectsen ikke bør hente ham.
SANDSYNLIGHED: 4/10

  • Sebastian GIOVINCO, Empoli
KOMMENTAR:
Den ekstremt talentfulde fløj er udlejet fra Juventus. Hans lejekontrakt ophører til sommer og vender derfor tilbage til klubben. Man regner dog med, at han endnu er for ung og grøn til at få en stamplads blandt Albrectsens drenge og endnu en lejekontrakt kan være løsningen for spilleren. Han har dog selv udtalt, at han er glad for livet i Empoli, men samtidig gerne vil tage kampen op i Juventus.
Spørgsmålet er så bare, om han har niveauet over en hel sæson.

SANDSYNLIGHED: 8/10

Dermed er de 4 topkandidater til Nedved og Del Pieros afløser afsløret. Vi har ikke noget endegyldigt bud, men er blot sikre på, at Albrectsen virkelig har et hårdt job foran sig. For med hans taktik, der er bygget op omkring disse 3 offensive typer, så stilles der store krav til disse spillere. Vi bliver dog først meget klogere til sommer, hvordan han kommer ud af denne knude.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #58: 09 Maj 2008, 16:14 »

hey derude... har ikke glemt jer... havde bare sidste skoledag i går, så jeg har lige været travlt optaget.

Det betyder også eksamenstid snart, men bare rolig, jeg stopper ikke bloggen.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #59: 09 Maj 2008, 16:43 »

februar 2008


Efter vores pokalexit i foregående måned har vi taget hul på den første af fire måneder, der udelukkende består af Serie A bold. Vi er kommet godt ud fra vinterpausen og har fortsat de fine tendenser her i årets anden måned.

Det startede med at gå ud over Empoli, hvor særligt én spiller gjorde mig glad. Jeg valgte at give debut til Nacer Barazite, som bare skulle snuse til topfodbold. Han har endnu ikke fået debut for Arsenal, men i mine øjne er han ganske klar til det.
For imod Empoli styrede han alt. Kampen var blot 10 minutter gammel, da han sparkede os i gang med et fremragende langskud. Derefter hjalp vores frontløber Trezeguet ham, inden Barazite selv scorede sit andet og tredje mål i sin debut! Som om det ikke var nok, fuldendte han den bemærkelsesværdige præstation med et oplæg umiddelbart efter Empolis trøstemål. Han lagde en dyb stikning til Camoranesi, der legende let udplacerede gæsternes keeper.


På den måde skød vi februar fremragende i gang og den indsats stod lidt i kontrast til 2-0-sejren over Genoa. Resultatet blev bestemt ikke skabt på smukt spil, men vi formåede at køre en sikker sejr hjem med mål af vores 2 største profiler; Fernández og Trezeguet.
Den efterfølgende kamp var den, der fik os til at tro på mesterskabet igen for alvor. For da vi gæstede Inter for anden gang på en måned, var det heldigvis ikke med samme resultat som første gang. Camoranesi og Trezeguet fuldbyrdede vores fantastiske indsats i første halvleg med et mål hver. Vi stillede også kompakt i anden halvleg, men nervøst blev det til sidst, da Figo bragede et langskud ind i slutminutterne. Stillingen holdt dog kampen ud, og vi sikrede os 3 ekstremt vigtige point i topopgøret.

5-1 vs. Empoli(h)
2-0 vs. Genoa(h)
2-1 vs. Inter(u)
2-1 vs. Fiorentina(h)
5-0 vs. Livorno(h)
Serie A

Den efterfølgende kamp imod Fiorentina blev en gyser af helt samme karat. For føringsmålet af Palladino, der havde afløst en skadet Trezeguet, var ikke nok. Pazzini fik fortjent udlignet, og vi skulle 4 minutter ind i overtiden før Iaquinta dukkede op og stjal de 3 point. Igen var det stolpe ind for os, og vi fik igen 3 point.
Månedens sidste kamp var lejlighed til flere reserver at spille sig ind i varmen hos mig. Den chance tog både Sissoko og Marchionni der med henholdsvis 1 og 2 mål sørgede for at være en del af 5-0-festen.
Sådan sluttede vi en fabelagtig måned af, hvor vi med fremragende spil har halet ind på alle tophold, og nu er vi virkelig med, hvor det er sjovt.
Samtidig fryder jeg mig lidt over, at både Milan og Inter er med i Champions League og Coppa Italia stadig. Jeg håber derfor at kunne vinde lidt på den konto.
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010