home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 423 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrence FM2008
| | | | |-+  Mig, dem og de 7 andre
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint
Forfatter Emne: Mig, dem og de 7 andre  (Læst 81577 gange)
Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #15: 01 Maj 2008, 12:53 »

SUPERBIA


Har hun mon glemt det? Om Damen selvhelligende har smidt skyggen, går tvivlen på. Var hun virkelig lang tid nok nede i mudderet og snuse til faldets konsekvenser? Mon ikke den egoistiske satan allerede har tørret mudderet af, men værst af alt også glemt smagen det medførte i munden. Og hvorfor kan man så drage den triste konklusion? Det kan jeg meget let svare Dem på.

Den gamle dame er tilbage i klubben. Tilbage og har indtaget rollen som klubbens snobbede irriterende, men desværre uundgåelige, middel aldrende dame. Damen har allerede belært resten af klubbens rige medlemmer om, hvor meget de skal vente sig. Utroligt er det egentlig, hvor kort tid det tager at blive så edderspændt rasende på en dame. For hun tror, hun ejer verden. Hun tror, at blot den pæne facade er genoprettet, mudderet fra nederste lag af vores dagligdagsinddeling vasket af, så kan hun ved blot at kigge på hendes modstandere i klubben, sende dem derned, hvor solen ikke skinner, men hvor man får klistret hår af al den mudder.

Sådan er de søde realiteter heldigvis ikke. Det kræver arbejde, men damen er heldigvis for hende også bevidst om det – sådan beretter hun hvert fald i de utallige mediestunts, hendes nye såkaldte selvudnævnte æra har budt os. For tilbageholdende er hun bestemt ikke. Man håber allerede i resten af klassen, at de dygtige, pligtopfyldende medlemmer og de smarte, offensive, men knapt så kløgtige lige så, vil gøre hende til skamme. Gøre hende til skamme for at vise, hvem det er, der ikke tager munden for fuld, men lader evnerne tale. Damen gør jo ikke andet end en forårskåd fugl, der lystigt ynder at lytte til sine egne pip, men aldrig bemærker, når andres hoveder bliver opsvulmede af al dens skrigeri, hvilket skaber en kvalmende fornemmelse.
Nej, kom nu begavelser, gør hende klassens tilbagevendte, selviscenesættende, korrupte dame det klart, at det hele står for fald. For det gør det. . .
« Seneste Redigering: 01 Maj 2008, 12:55 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #16: 01 Maj 2008, 14:08 »

Mange mange tak .creat1ve. Meget flotte ord. Vent og se, det skal nok blive endnu bedre, men er da glad for, at jeg er favorit hos dig!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #17: 01 Maj 2008, 14:27 »

Nå, nu smutter jeg på ferie til London indtil søndag. I må gerne kommentere de updates, der er kommet hidtil. Jeg smider også en afstemning op, som I gerne må arbejde på.

Vi ses søndag!
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #18: 01 Maj 2008, 22:27 »

Jeg ser helt klart frem til på søndag, hvor næste update forhåbentlig lander.. En rigtig go' start.. KIU
Logged

- Veni, vidi, vici -

United-styrer
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #19: 02 Maj 2008, 11:56 »

SUPERBIA

 


I denne update beviser du, at du er i en helt anden liga end de andre deltagere i konkurrencen. Det er skriftligt noget nær dobbelt så godt som det næstbedste. Suverænt. Som ventet (i hvert fald som jeg havde ventet) har du allerede lagt dig klart i spidsen.

God ferie.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #20: 04 Maj 2008, 13:32 »

Puha, det er godt nok flotte ord Smiley
Mange tak!

Jeg kan godt love, at det bliver en fremragende blog. Opdatering venter snart...

London var fedest, men nu gælder det Juve
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #21: 04 Maj 2008, 13:42 »


september 2007


Så er den første måned med fuldt program forbi. Jeg må sige, at jeg er jævnt tilfreds. Vi har haft et udmærket program, hvor vi faktisk er kommet ud bedre end forventet. De første par kampe har vi fortsat vores fremragende takter fra august måned; Empoli fik vi nemlig sænket med samme cifre som Roma, mens Genoa fik klø med 3-0.
Sådan fortsatte de offensive tendenser, og med David Trezeguet i flyvende form, har vi svævet på en bølge af offensiv og fremadrettet fodbold i efterårets første måned. For anden udebanekamp i træk kunne man som observatør se vores hold spille sprudlende, og som før nævnt gik det altså ud over Genoa – igen med Trezeguet som dobbelt målscorer!


”Højt at flyve, dybt at falde,” minder en om, at træerne oftest ikke altid vokser ind i himlen. Det går nok også endda, for vi skal nok nå derop. Måneden blev nemlig ikke perfekt, da defensive Inter besøgte os. Det blev en defensiv omgang, hvilket afspejlede sig i pointtabet, som jeg føler, det vitterligt er. Alle, og jeg mener alle, hjemmekampe, skal simpelthen vindes, hvis vi ikke vil blive henvist til sekundære placeringer.
0-0 kunne vi gabe os til og tage med til den næsten lige så svære kamp i Firenze mod Viola.

David Trezeguets måltørke fik vist sig ganske kortvarig, men ikke engang et føringsmål kunne skaffe mig mit ønskede resultat. Satset med Chiellini centralt blev en bommert, og den skal med garanti ikke gentages de næste par kampe, for min ellers så sikre back kostede os et mål og endnu to point!

Slutteligt gik mit hold ind til kampen med et soleklart krav fra min side af om 3 point, og tilfredsstillende nok blev det til sådanne 3 stk. for selvom spillet kunne retfærdiggøre færre, så var Catania os gavmilde og med to dødboldsmål fik jeg en, trods alt, udmærket afslutning på en ligesådan måned.


4-2 vs. Empoli(u)
3-0 vs. Genoa(u)
0-0 vs. Inter(h)
1-1 vs. Fiorentina(u)
2-0 vs. Catania(h)
Serie A


Jeg står altså her med 4 sejre og 2 uafgjorte og en videre kvalifikation i Coppa Italia. Utilfreds? Nej, det må jeg ikke være. For ting tager tid. Det har jeg indset, specielt efter at have prøvet mig frem med et par marginalspillere i denne måned. De har slet ikke slået til. Jeg har rent trupmæssigt selvfølgelig ønsket kontinuitet, men samtidig sætter jeg mit hold ud fra en filosofi om, at en trup er ikke bedre end dens dårligste mand. Derfor har jeg gerne ville aktivere alle spillere, men slet ikke alle har grebet chancen. Specielt Zebina har skuffet mig, ligesom forventningerne til Stendardo og Zanetti ingenlunde er blevet indfriet.

Det kan være, de bliver det i næste måned, hvor programmet serverer os fire kampe, hvor den sværeste må siges at være hjemmekampen imod Palermo. Ydermere kan jeg fortælle, at jeg har overværet lodtrækningen til næste runde af Coppa Italia. De kæbebrækkende – i mere end en forstand – Inter, bliver modstanderen i 2 opgør. Enhver træners mareridt at trække så tidligt, specielt når bestyrelsen har lagt pres på mig med målet om en semifinaleplads. Tankerne går dog ikke derpå endnu, da holdet skal motiveres til månedens fire kampe, der gerne skulle give mig tolv point til kontoen.


« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 21:08 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #22: 04 Maj 2008, 14:53 »



Danskerens dispositioner

1. oktober 2007
Den nye træner har været ved roret i godt 3 måneder nu, og der tegner sig allerede at ganske klart billede af hans favoritter i truppen og dem, der bestemt ikke er det. Fremover vil vi her på avisen følge ”danskerens dispositioner” og vurdere, hvordan vi tror, billedet af hans trup vil tegne sig fremover. Skønt der ikke er spillet mange kampe, så synes flere spillere allerede at have indtaget en stamme på Albrectsens mandskab.
Vi vil alligevel analysere truppen, dens huller, fremtidsperspektive r og mulige udviklingsmulighede r. I denne artikel fokuserer vi på de defensive karakterer i truppen, mens I skal læse med fremover for at modtage analysen af de offensive spillere.


Verdens bedste keeper - men ingen skarp reserve

målmandsposten synes der at være et svagt punkt hos reserven Belardi. Han har allerede givet udtryk for, at han er villig til at tage kampen op og håber på spilletid i denne sæson. Han lader dog ikke til at have niveauet og har således slet ikke spillet en eneste kamp indtil videre, og har kun stået for reserverne.
>> Belardi
Nikolaj Albrectsen er kendt for gerne at have ville have 2 spillere til hver plads, og derfor må der også tænkes i alternative baner. Rygterne gik allerede i sommer på, at Juventus ville tilknytte et ungt talent fra Getafe.
Ustari var således i spil til reservetjansen, men prisen skulle angiveligt have afskrækket danskeren. Derfor har vi også studeret mulighederne for at hente en andenkeeper på fri transfer til sommer. 3 emner er særdeles hotte:


KANDIDATER:

  • Morgan DE SANTIS, Sevilla
KOMMENTAR:
Den italienske keeper er kun 2. valg i Sevilla, men har ytret sin tilfredshed med livet i Spanien. Han har således også allerede spillet to kampe, og tjener desuden en klækkelig hyre hos sin nuværende klub.
SANDSYNLIGHED: 4/10

  • Thomas SØRENSEN, Aston Villa
KOMMENTAR:
Danskerrelationen kan være medvirkende til, at dette skifte bliver en realitet. For landsholdsmålmanden med fin rutine har ikke haft det let i sæsonens start og har allerede nu bekendtgjort, at han bestemt ikke er sikker på, at han vil fortsætte i klubben. Spørgsmålet er blot, om danskeren er god nok til at opfylde Albrectsens krav.
SANDSYNLIGHED: 6/10

  • Antonio MIRANTE
KOMMENTAR:
Den 24-årige keeper er pt. fast mand, men det er allerede afgjort, at lejekontrakten kun varer et enkelt år. Derfor vender Mirante indtil videre hjem til Juventus til sommer. Han har stået fremragende hidtil og med kun 3 mål lukket ind i 6 kampe og 2 kåringer som kampens bedste, har han virkelig formået at starte sæsonen godt. Der kan dog godt herske tvivl om, om hvorvidt keeperen måske skal udlejes endnu et år for at opnå endnu mere førsteholdserfaring .
SANDSYNLIGHED: 8/10

Forsvaret skal styrkes i bredden

Går vi en tand længere frem på banen, så ser forsvaret bestemt ikke helt ringe ud. Vi har dog alligevel fundet et par svage punkter, der bestemt kan forbedres. Højre forsvarsside er umiddelbart dækket næsten lige så fint ind som i modsatte side, men der er komplikationer. For Grygera skal også agere 4. mand i det centrale forsvar, og det er ikke holdbart i længden.

>> Salihamidzic
>> Stendardo
Derudover ser Hasan Salihamidzic ikke ud til at være en fremtidens mand. På den baggrund synes en ny højre back at være en god løsning, eller også bør der tilføjes en central forsvarer mere efter sæsonen, hvor bosnierens dage for Juventus bør være talte. Derudover forsvinder Gennaro Stendardo, der vender hjem til Lazio. Dermed forsvinder 2./3. valget til det centrale forsvar også. Derfor må der tilføjes to spillere som minimum for at opretholde balancen, da vi ikke tror på, at man vælger at beholde Salihamidzic. Igen har der allerede været gang i rygtebørsen, der særligt går på to alsidige spillere:

KANDIDATER:

  • Cristian ZACCARDO, Palermo
KOMMENTAR:
Den italienske landsholdsspiller ses som den ideelle tilføjelse til Juventus. Han er ganske vist fast mand i Palermo, men har kontraktudløb til sommer. Adskillige topklubber har allerede meldt deres interesse, og spilleren selv har givet udtryk for, at han højest sandsynligt søger nye græsgange til sommer. Spørgsmålet er dog, om han finder Juventus attraktiv nok, når særligt spanske og engelske topklubber melder deres interesse.
SANDSYNLIGHED: 3/10

  • Anthony VANDEN BORRE, Genoa
KOMMENTAR:
Den unge belgier kunne fristes af en tilværelse i Juventus i forhold til hans nuværende klub. Juventus skulle angiveligt i sommerpausen have forsøgt at tilknytte spilleren, men uden held. Det største minus er, at Vanden Borre er delejet af Juventus’ rivaler Fiorentina, og spørgsmålet er, om de vil afgive et talent til Albrectsen og hans mandskab.
SANDSYNLIGHED: 6/10

  • Domenico CRISTITO, Empoli
KOMMENTAR:
U-21-landsholdsspilleren kan ikke udgøre højre back, men kan derimod spille de to andre pladser i forsvaret. Han er uden tvivl en kvalitetsspiller, der bliver en fremtidens stjerne. Derfor er han også den mest oplagte kandidat til at afløse Stendardo i det centrale forsvar. Spilleren er udlånt i et år, og har indtil videre været fast mand i 6 kampe.
SANDSYNLIGHED: 8/10

  • Manuele BLASI, Napoli
KOMMENTAR:
Den hårdføre Blasi har tidligere spillet for Juventus men er nu kun ejet 50% af klubben. Afgørelsen om de sidste 50% finder sted til sommer, og der spekuleres i, om Albrectsen ønsker den Blasi hjem. Han kan lukke hullet på højre back og sende Grygera ind centralt. Den ubekendte faktor er dog, hvor meget af sit budget Albrectsen er villig til at satse på at få spilleren tilknyttet, og om Napoli ikke er mere interesseret i at få ham tilknyttet permanent.
SANDSYNLIGHED: 3/10

Sådan ser den defensive trupstatus altså ud pt., og der vil fortsat blive spekuleret meget i de kommende ændringer i truppen. Her på avisen følger vi vores egen Albrectsen tæt, og næste gang vi hiver fat i trænerens trup-kabale, handler det om de offensive kræfter på holdet.
« Seneste Redigering: 06 Maj 2008, 20:45 af Hafiz » Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #23: 04 Maj 2008, 15:19 »

Så er der kommet to updates igen!

Den første ligner jo noget, I har set før.

Den anden er den første af den sidste tredjedel af bloggen.

Hvad synes I om konceptet, om opstilingen, længden, sproget mv.?

Håber på noget feedback, for jeg overvejer at ændre noget til den næste sæson.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #24: 04 Maj 2008, 17:11 »

I forhold til hvordan den normale "blogstrømning" er i øjeblikket, må man sige din stil er anderledes. Men det er jo ikke noget nyt. Med hensyn til det sproglige, såvel som længden, synes jeg ikke der er så meget at sige. Layoutmæssigt har du i forhold til andre noget længere vej, og jeg synes på ingen måde det er fangende - desværre..
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Niko
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #25: 04 Maj 2008, 17:16 »

I forhold til hvordan den normale "blogstrømning" er i øjeblikket, må man sige din stil er anderledes. Men det er jo ikke noget nyt. Med hensyn til det sproglige, såvel som længden, synes jeg ikke der er så meget at sige. Layoutmæssigt har du i forhold til andre noget længere vej, og jeg synes på ingen måde det er fangende - desværre..

Jeg er i en overenstemmelse. Du har skuffet mig meget Hafiz, du plejer at være mand for nye ting, men dette er ikke så nyskabenede som forventet. Layoutet er langt fra at være godt, som Dau også nævner.

Men klø på!
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #26: 04 Maj 2008, 17:23 »

I forhold til hvordan den normale "blogstrømning" er i øjeblikket, må man sige din stil er anderledes. Men det er jo ikke noget nyt. Med hensyn til det sproglige, såvel som længden, synes jeg ikke der er så meget at sige. Layoutmæssigt har du i forhold til andre noget længere vej, og jeg synes på ingen måde det er fangende - desværre..

Det har nok noget at gøre med, at jeg ikke er særlig skarp rent grafisk.

Har du en idé til hvordan jeg kan gøre den sidste del bedre layoutmæssigt?

Og gælder din kommentar den sidste del kun?

Jeg er i en overenstemmelse. Du har skuffet mig meget Hafiz, du plejer at være mand for nye ting, men dette er ikke så nyskabenede som forventet. Layoutet er langt fra at være godt, som Dau også nævner.

Men klø på!

Hehe, hvordan har jeg skuffet dig meget?

Hvad finder du ikke nyskabende?

Og igen, det med layoutet, så må du da også gerne komme med dit bud.

Pft
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #27: 04 Maj 2008, 17:29 »

Ja, må faktisk lige rette mig selv. Det er kun layoutet på Politiken delen jeg ikke er 'tilfreds' med. Rent layoutmæssigt ved jeg ikke helt, jeg ville nok have ændret meget på det, men kan ikke komme med noget konkret..

Jeg mener på ingen måde du har skuffet, men tror, desværre, ikke at du formår at fange det publikum, som bloggens indhold rent faktisk fortjener.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Niko
Gæst
 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #28: 04 Maj 2008, 17:31 »

Hehe, hvordan har jeg skuffet dig meget?

Hvad finder du ikke nyskabende?

Og igen, det med layoutet, så må du da også gerne komme med dit bud.

Fordi du var en af mine favoritter, så jeg havde gigantiske forventninger til dig. Dem har du slet ikke opfyldt, endnu - og det tyder ikke på at blive ændret.

Alt. Alle dine måder er brugt på en måde, så intet nyskabende. Du kan let finde på noget, hvis du ligger hovedet i blød noget længere tid. For mener ikke dine idéer i denne blog er gode. Din blog, du engang kørte om FCK var nyskabende og niveau var fantastisk højt. Sådan skal du gøre igen, før at du kan lokke min stemme til dig.

Jeg vil med glæde komme med et bud, men så skal billederne være lidt anderledes. Sender måske en PB senere i dag.

I øvrigt - hvordan opfatter du sangen Suberbia? Jeg forstår den nemlig ikke helt.
Logged

Hafiz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Mig, dem og de 7 andre
« Svar #29: 04 Maj 2008, 17:32 »

Super, jeg var nervøs for, du ikke ku' li' helheden som Cesc ikke kan Smiley

Jeg kan godt se, at det skal gøres bedre med det layout, så det vil jeg lege med idag.

Hvis du kommer på en idé, skal du føle dig helt fri!

Jeg har allerede ændret lidt på det.
Ja, må faktisk lige rette mig selv. Det er kun layoutet på Politiken delen jeg ikke er 'tilfreds' med. Rent layoutmæssigt ved jeg ikke helt, jeg ville nok have ændret meget på det, men kan ikke komme med noget konkret..

Jeg mener på ingen måde du har skuffet, men tror, desværre, ikke at du formår at fange det publikum, som bloggens indhold rent faktisk fortjener.
« Seneste Redigering: 04 Maj 2008, 17:34 af Hafiz » Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 17 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010