home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I går kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
17 Maj 2024, 18:03 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
17 Maj 2024, 18:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Gung-Ho [taktik blog] #That's it
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint
Forfatter Emne: Gung-Ho [taktik blog] #That's it  (Læst 68810 gange)
Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #45: 22 Dec 2011, 22:32 »

Jeg vil rigtig gerne teste den med PSG ?

PSG ville være super fedt..!
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #46: 22 Dec 2011, 22:36 »

Kan man få dig til at sende taktikken så? i en PB..!
Logged

Gybtensar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #47: 22 Dec 2011, 22:40 »

hvornår regner du med at ligge taktikken op ca? Smiley
Logged


Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #48: 22 Dec 2011, 22:47 »

hvornår regner du med at ligge taktikken op ca? Smiley

Giv mig 20-30 min. Så kommer der svar på det.. Gung-Ho beta til alle  Wink
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #49: 22 Dec 2011, 22:50 »

Tror også, at taktikken her ville passe godt til et hold som Tottenham. Smiley
Logged

Arsenal <3

Gybtensar
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #50: 22 Dec 2011, 22:51 »

Giv mig 20-30 min. Så kommer der svar på det.. Gung-Ho beta til alle  Wink

Kanon  Opstemt
Logged


PalleJR
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #51: 22 Dec 2011, 22:51 »

Tror også, at taktikken her ville passe godt til et hold som Tottenham. Smiley

Bestemt..!
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #52: 22 Dec 2011, 22:54 »

Jeg har nu spillet lidt kampe med Arsenal med denne taktik, og den funker fint nok indtil videre, jeg er dog løbet ind i et problem med taktikken og det er at modstanderne er MEGET farlige på indlæg. Mine backs er dårlige til at stoppe indlæg og mine midterforsvare har svært ved at clear boldene, ved ikke om det er fordi der dækkes i Zone og modstanderne er gode til at finde de frie huller i feltet.

Er der andre der oplever samme "problem"??

Wester har du set mig indlæg her? Har du en løsning på dette udfordring?
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #53: 22 Dec 2011, 23:02 »

Wester har du set mig indlæg her? Har du en løsning på dette udfordring?

Nej der har jeg ikke selv testet nok selv endnu men skal nok huske den og komme med respons når jeg har et svar eller må give op på problemet. Hvis andre kender svaret, så kom endelig på banen..

Samtidig skal vi huske, alle taktikker har svagheder, ja selv Barcelonas. Så er det bare om man kan leve med dem, for er fejlene for store skal de rettes. Vinder man stadig med 2-3 mål i snit. Så går det nok...
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #14
« Svar #54: 22 Dec 2011, 23:19 »

工合
Work Together-Work in Harmony


15: Gung-Ho beta

Så kom der for alvor gang i tråden på alle 3 danske sites og efterspørgslen for at teste taktikken er stor. Det er jeg utrolig glad for, så tak for det alle sammen. Det kommer dog også noget bag på mig og fjerner total fokus i mit arbejde med taktikken, derfor åbner jeg op for alle der vil lege med og der er frit valg på alle hylder med hold osv. - Det er vigtigt at understrege jeg er meget meget glad for responsen.

Når og hvis i så har spørgsmål, resultater eller andet i gerne vil dele, så kommer i bare med det. Det som jeg syntes jeg kan bruge og finder spændene, det bruger jeg i mine officielle indlæg i bloggen og på den måde får vi alle med på alle sites.

Der har allerede været nogle spændende ting som vi kan tage fat i…



Manglende effektivitet

Sarl – FMD – Real Madrid
Citat
Selvom det er på en billig baggrund mod et andenrangshold fra Portugal, så synes jeg alligevel det her er vildt!

[storimg]http://i41.tinypic.com/2n0908i.png[/storimg]

50 - 0 i skudsstatistikken. Tror aldrig jeg har rundet så mange skud i FM. Så mangler effektiviteten bare. I øvrigt konstant solide præstationer fra de to inside forwards Ronaldo og Di Maria.

Er det noget folk oplever i deres test? Er det måske for høj kreativitet som gør det for spektakulært og man så mangler det kyniske fra skarpretteren?

Det skal vi helst finde svaret på..



Svaghed ved indlæg i feltet

Sj1986 – FMF - Arsenal
Citat
Jeg har nu spillet lidt kampe med Arsenal med denne taktik, og den funker fint nok indtil videre, jeg er dog løbet ind i et problem med taktikken og det er at modstanderne er MEGET farlige på indlæg. Mine backs er dårlige til at stoppe indlæg og mine midterforsvare har svært ved at clear boldene, ved ikke om det er fordi der dækkes i Zone og modstanderne er gode til at finde de frie huller i feltet.

Er der andre der oplever samme \"problem\"??

Nej der har jeg ikke selv testet nok selv endnu men skal nok huske den og komme med respons når jeg har et svar eller må give op på problemet. Hvis andre kender svaret, så kom endelig på banen..

Samtidig skal vi huske, alle taktikker har svagheder, ja selv Barcelonas. Så er det bare om man kan leve med dem, for er fejlene for store skal de rettes. Vinder man stadig med 2-3 mål i snit. Så går det nok...



Playmaker support eller offensiv? Samt snak om bredden.

Sir Jeppe Nielsen – FMF – Real Madrid
Citat
Ændringen er at jeg har gjort Mesut til playmaker, med dit smørhul begreb beskriver du en spiller der skal lægge og fordele spillet frem til de 4 offensive spillere, og så er man i mine øjne nødt til at sætte ham som playmaker for at få ham til at spille rollen fuldt ud

Først og fremmest godt indlæg og dejligt gennemført men er du sød at læse afsnittet om smørhullet.. Jeg har netop en playmaker i support rolle som skal derind..

Bruger du playmakeren i offensiv rolle, så går han for tit væk fra det smørhul samtidig med han vil løbe med bolden fremad og det skal han slet slet ikke for at opnå smørhul effekten..

Citat
Mange tak, jeg har skam læst det, jeg mener selvfølgeligt at jeg hakker ham af som holdets playmaker, min fejl hvis ikke jeg gjorde det tydeligt nok

Det var en ting jeg godt kunne tænke mig at prøve, måske har du ret med det angående support/offensiv, jeg vil prøve at lege lidt med begge indstillinger for at se hvad der virker bedst... det er vel det en tester skal

Derudover slog det mig at det virker underligt at man spiller meget bredt når det som sagt er en fugl uden vinger måske man skulle prøve at spille lidt smallere?

Lige nu spørger jeg bare ham der tydeligvis er ekspert.

Det brede spil er med til at strække modstanderens linje, for lig mærke til IF tager udgangspunkt meget bredt, for derefter at krydse ind. Det kan også være backs der holder breden når man har bolden i et længere angreb. Det strækker som sagt modstanderen og skaber dermed hul i midten hvor vi satser på chancer hos den falske 9er. Det ses også ved at 9eren nogle gange søger på kant ved et hurtigt omskift og dermed er der kæmpe hul på midten til IF og McO.

Det er grunden til man holder breden. Presser man det sammen mister man effekten af den falske 9er, da modstanderen står tættere pakket..



Præcis sådan

Det er et skoleeksempel på hvad jeg gerne vil opnå med folk der tester og kommer med deres respons. En god snak om forskellige teorier og løsningsforslag.



Gung-Ho Beta

Her er den så og åben for alle der vil lege med.

Gung-Ho beta

Har man problemer med at hente taktikken, så opdater din browser eller brug en anden.
« Seneste Redigering: 22 Dec 2011, 23:28 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #15
« Svar #55: 22 Dec 2011, 23:30 »

Har faktisk lidt samme problem som Sarl fra FMD, jeg har i mine 6 venskabskampe haft 25+ skud i ALLE kampene, og det er i sig selv fantastisk... alligevel er det ikke lykkedes mig at score "mere" end 4 mål pr. kamp maks. så det kunne gå hen og blive et problem mod større hold Wink men det kan også sagtens være et tilfælde og fordi taktikken endnu ikke er spillet helt ind på holdet!
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #15
« Svar #56: 22 Dec 2011, 23:34 »

Har faktisk lidt samme problem som Sarl fra FMD, jeg har i mine 6 venskabskampe haft 25+ skud i ALLE kampene, og det er i sig selv fantastisk... alligevel er det ikke lykkedes mig at score "mere" end 4 mål pr. kamp maks. så det kunne gå hen og blive et problem mod større hold Wink men det kan også sagtens være et tilfælde og fordi taktikken endnu ikke er spillet helt ind på holdet!

Haha mere end 4 mål pr. kamp max...

Ja så må jeg give op hvis det ikke er godt nok  funny

Nej jeg ser på det med effektiviteten. Tror det handler om for meget kreativitet og der mangler en kynisk afslutter a la poacheren. Det kunne måske være man kunne sænke kreativiteten hos angriberen, så han gjorde det mere simple men er bange for han så ikke flytter sig og den falske 9er effekt smulre..

Jeg ser på det..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #15
« Svar #57: 22 Dec 2011, 23:51 »

Haha mere end 4 mål pr. kamp max...

Ja så må jeg give op hvis det ikke er godt nok  funny

Nej jeg ser på det med effektiviteten. Tror det handler om for meget kreativitet og der mangler en kynisk afslutter a la poacheren. Det kunne måske være man kunne sænke kreativiteten hos angriberen, så han gjorde det mere simple men er bange for han så ikke flytter sig og den falske 9er effekt smulre..

Jeg ser på det..

Ved det lyder ristet, men har spillet mod seriøse skodhold, det er bedste er nok Real Salt Lake City, og det er blevet til henholdsvis; 2, 2, 3, 3 og 4 mål hvilket ikke er ovenud imponerende mod hold af lavere niveau end de dårligste i lige BBVA. Der må du nu give mig ret, men vi kan trøste os med rent bur og chancer til mere end dobbelt så mange scoringer i hver kamp Smiley
Logged

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #15
« Svar #58: 23 Dec 2011, 00:06 »

Ved det lyder ristet, men har spillet mod seriøse skodhold, det er bedste er nok Real Salt Lake City, og det er blevet til henholdsvis; 2, 2, 3, 3 og 4 mål hvilket ikke er ovenud imponerende mod hold af lavere niveau end de dårligste i lige BBVA. Der må du nu give mig ret, men vi kan trøste os med rent bur og chancer til mere end dobbelt så mange scoringer i hver kamp Smiley

Rolig nu.. taktikken skal lige være på plads først. Holdet skal vænne sig til den.. og er det ikke træningskampe vi snakker??

Træn taktikken intens indtil den er der 100 %..

Selv har jeg vundet scoret 8 mål i 2 kampe, 4 i hver..
Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Gung-Ho [taktik blog] #15
« Svar #59: 23 Dec 2011, 00:20 »

Rolig nu.. taktikken skal lige være på plads først. Holdet skal vænne sig til den.. og er det ikke træningskampe vi snakker??

Træn taktikken intens indtil den er der 100 %..

Selv har jeg vundet scoret 8 mål i 2 kampe, 4 i hver..

Jeg er skam også helt rolig, har sjældent skabt så mange chancer...

Og se nu her, det er vist noget vi kan bruge til noget, nu kan man da tale om at taktikken viser tænder!! Wink



Ganske godkendt, derudover kan jeg vist varmt anbefale Rooney og Hulk til denne taktik Wink - det eneste der er at sætte en finger på er kortene, har faktisk fået ret mange... hvilket også afspejler sig i de 4 i den her kamp. De er faktisk meget underligt da tacklingerne jo står på forsigtig. Kunne være man oven i købet skulle prøve "bliv på fødderne" instruktionen hvis der er andre der også oplever dette problem... men det er jo også spansk fodbold. Ganske godkendt debut for denne taktik!  Opstemt
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 18 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010