home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
22 Jul 2024, 19:16 Arsrea Blogs #5 - Kongeblå Revoluti...
15 Jul 2024, 20:38 Broen13 Omklædning... Underlige ting
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
Antal Registrerede Brugere: 23360
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31372 Emner
Nyeste Bruger: noraleee1
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2024
| | | | |-+  [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: [33] Journeyman - Syv kampe, et mål!  (Læst 44556 gange)
warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Journeyman - Alle gode gange tre!
« Svar #15: 17 Maj 2024, 10:42 »

[9] Alle gode gange tre!


3. kamp blev ligeledes på hjemmebane. Her skulle vi møde oprykkerne fra MDHN FC, som der var seedet til at blive nr. 2 som oprykkere. Med andre ord stod vi for det som medierne betragtede som et topopgør inden vi gik igang. Tabellen afslører da også vi havde lige mange point, omend vores modstander havde brugt det dobbelte antal kampe på at få dem.

Med blot tre dage imellem kampene pt. overvejer jeg at rotere lidt på de pladser hvor springet ikke er for stort, omvendt kræver et topopgør så tidligt på sæsonen, at vi stiller i stærkeste. Vi har ikke råd til at tabe point. Så det blev i stærkeste.



En sejr på 3-1, hvor vi får underkendt to mål... det ene højst tvivlsomt... Dominerende på XG, boldbesiddelse mm. Vi fik dermed afgjort klart og tydeligt, hvorfor vi er kåret som forhåndsfavoritter til den her række.



Sejren betyder vi nu topper rækken med 3 sejre i 3 kampe, mens Aizawl, der startede med 3 sejre, nu har haft 2 nederlag i træk, og dermed har vi forsat to kampe i baghånden... Det ser lovende ud. Næste opgør er på udebane om 4 dage...
« Seneste Redigering: 17 Maj 2024, 12:12 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [9] Journeyman - Alle gode gange tre!
« Svar #16: 17 Maj 2024, 11:29 »

En sær omgang fodbold du er blevet en del af! Opstemt Der er mulighed for hurtigt avancement og titler på dit CV! Opstemt Jeg kalder en walk-over og glæder mig i stedet til at høre om Champions League! Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [9] Journeyman - Alle gode gange tre!
« Svar #17: 17 Maj 2024, 12:02 »

En sær omgang fodbold du er blevet en del af! Opstemt Der er mulighed for hurtigt avancement og titler på dit CV! Opstemt Jeg kalder en walk-over og glæder mig i stedet til at høre om Champions League! Peace

Hehe, ja nu skal man aldrig sælge skindet, før man har skudt bjørnen... Eller hvordan var det nu lige det var?

Anyways.... Det ser godt ud til at starte på, og så må vi se hvordan hvorledes det går, heraf hvordan en asiatisk CL udspiller sig...
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [10] Journeyman - Vi topper den indiske liga!
« Svar #18: 17 Maj 2024, 12:08 »

[10] Vi topper den indiske liga!


4. kamp, denne gang skulle vi på udebane, hvor vi mødte de aktuelle nr. 10, der blot havde fået en sejr i fire kampe.

Holdet var seedet nr. 8 inden sæson starten, og dermed var deres placering måske en kende misvisende. Jeg tog dog ingen chancer, derfor blev det atter i stærkeste opstilling vi mødte op.


En kamp, hvor mine angribere brændte en del chancer, men hvad gør det når man har den indiske Rommedahl løbende rundt! Og her tænker du, ”Den indiske Rommedahl, hvad tåger du om Warmon?”

Lallianzuala har fået nyt navn: Daanesh Rohiniraman!!! Det skulle betyde noget i retning af: Daanesh= Wisdom, Rohiniraman= The Enchanted Lord. Og så lyder det da lidt som Dennis Rommedahl!

Wisdom The Enchanted Lord - det kan da et eller andet! I virkeligheden er bare mig der slet og ret ikke kan udtale hans navn, og så måtte han jo have et nyt!

En sikker 3-0 sejr, der med lidt større skarphed kunne være blevet væsentligt større. Samtidig skal vi være glade for deres angriber ikke have fundet de rigtige kontaktlinser frem om morgenen, og derfor 2 gange blev dømt offside, da han så fik bolden i nettet... Ak ja, sådan kan det gå, vi sender mange tanker herfra, og måske, hvem ved... En enkelt dåse mango, så han kan få sig en dessert!



Samtidig betyder sejren vi nu ligger alene i front, vi har stadig 2 kampe i baghånden, og vi fører sågar med 2 point. Med over 1/3 af alle kampe spillet, ser det bestemt ud til vi kan leve op til favoritværdigheden. Samtidig har vi altså en målscore på +14 efter 4 kampe. Det her kan måske blive rekordernes år i den bedste indiske række, hvem ved?
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [11] Journeyman - Marchen mod mesterskabet, eller vent lige lidt???
« Svar #19: 17 Maj 2024, 23:24 »

[11] Marchen mod mesterskabet, eller vent lige lidt???    


5. kamp, og dermed kan vi snart gøre status på halvdelen af sæsonen. På udebane mod SFC, eller som nogle måske kender dem som, Delhi FC, mødte vi endnu en oprykker, der ikke kunne rykke ned. A-kæden var naturligvis i spil, men jeg håbede da, vi kunne få kampen lukket hurtigt og så sparer nogle af mine profiler.



Det blev desværre ikke tilfældet. For første gang i sæsonen var vi nær noget, der mindede om tab af point. Det er sku heller ikke nemt når man blot skal smide sig for at få et straffespark, men det mente dommeren jo så i dagens kamp. Heldigvis har vi ligaens skarpeste angriber løbende rundt hos os, og med de to scoringer idag, er han nu oppe på 8 mål i 5 kampe. Ganske fint synes jeg.

Sejren betød, vi kan sætte kryds ud for 5 af 5 mulige, og forspringet i toppen er øget til 3 point med to kampe i baghånden. Da indbyrdes opgør vægter over målscorer fører vi reelt set med 4 point, og da vi også har langt den bedste målscorer, skal meget gå galt med blot 5 kampe igen. Jeg tror på en 1. plads, jeg håber ikke jeg får den jinxet for tidligt...

6. kamp resulterede i 6 sejre ud af 6 mulige. Moreno scorede to og er nu på 10 mål i 6 kampe. Modstanderen havde ikke et skud på mål. Jeg er svært tilfreds…



Med blot 12 point at spille om, potentielt 4 point forspring til nr. 2 ser det altså ganske flot ud. Vi møder netop Punjab i næste kamp på udebane. Her vil alt andet end en sejr til hjemmeholdet næsten afgøre ligaen.

7. kamp, nu på udebane mod nr. 2... 3 kampe tilbage… TROEDE JEG..! For det viser sig nu at top-6 kvalificerer sig til mesterskabsgruppen. Her skal man så møde hinanden ude og hjemme, hvorefter der findes en mester. Dermed spiller jeg i alt 20 kampe i ligaen på en sæson.



Kampen ender med en uafgjort, det er ikke en katastrofe, men omvendt synes jeg egentlig spillet var til mere end et point i den her kamp. Det tyder dog på, vi forsat er ligaens stærkeste hold, når vi på udebane mod nr. 2 stadig er voldsomt dominerende.



Et kig på ligaen afslører, der stadig er fri indbydelse til slutspillet, omend det må formodes Arrows og Tiddim Road FC har udspillet deres roller i bunden. I toppen er Punjab og MHDN FC gode bud på modstandere i mesterskabsgruppen.

Værd at bemærke at Aizawl FC efter 3 sejre i starten, indkasserede 3 nederlag, hvorefter de nu har fået 4 point i de seneste to kampe. Man må håbe for deres fans de kommer med over i mesterskabsgruppen. ..


Vi ses når den indledende fase er overstået!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [12] Journeyman - [12] Regular season over, we are going to the playoffs!
« Svar #20: 18 Maj 2024, 00:22 »

[12] Regular season over, we are going to the playoffs!


Endnu en kamp, d. 8. i sæsonen. På hjemmebane tog vi imod North Eastern FC, der havde akut behov for en sejr, hvis de skulle holde liv i drømmen om et slutspil. Vi har brug for så mange point som muligt, så vi kan få et solidt afsæt ind i slutspillet som vi allerede er kvalificeret til. Derfor blev det naturligvis i stærkeste opstilling.



Heldigvis var der ingen slinger i valsen. Vi er i total kontrol, og holder modstanderen helt væk fra chancer. Samtidig puttede vi 2 mål i russen, og så var sejr nr. 7 altså en realitet.

Dermed er 4 ud af 6 hold fundet til slutspillet. Samtidig ligger Aizawl godt til, der blot mangler et point for at være sikker på et slutspil. Noget de formentligt er ganske godt tilfredse med, taget deres sæson i betragtning.
En kamp mod CB på neutralbane der allerede var kvalificeret... en kamp, hvor vi bare skulle ud og forsætte vores gode form, vores gode spil. Noget vi lykkedes med i 1. halvleg, og med en stærk start efter pausen er vi foran 3-0, de får sågar et rødt kort... Og alligevel svigter koncentrationen fuldstændigt!




Jeg ved godt, man ikke skal klage over en sejr... men når jeg så kampen, må jeg bare erkende at mine spillere fuldstændigt slap rattet, og overgav alt til CB. Det betyder også, der er inddraget en fridag i morgen! Og der skal trænes!
Far er ikke sur... far er skuffet


Det mest positive må være at Moreno scorede sit mål nr. 12 og 13 i ligaen. Han virker altså mere og mere som en drømmesigning!

Samtidig betyder resultaterne i ligaen, man nu har fundet mesterskabsgruppen, mens de resterende hold skal ud i nedrykningspil. Her med det tvist at Arrows og Delhi ikke kan rykke ned. Dermed kæmper 3 hold om ikke at rykke ned. Bliver spændende at se, hvordan det arter sig...

Sidste kamp i den indledende fase, en kamp, hvor begge hold skulle finde så mange point som muligt. En sejr ville sende os 6 point foran nr. 2, og et fantastisk udgangspunkt for et mesterskab. Da jeg hverken havde karantæne eller skader, kunne jeg for 10 kamp i streg starte med de samme 11. Jeg synes egentlig, jeg er meget privilegeret...



Sikker 3-0 sejr lukker vi dermed den indledende fase med, og vi sætter samtidig et tyk streg under, vi er holdet man skal slå, hvis man vil være nr. 1



Tabellen afslører, vi bare er nr. 1... ikke blot på point, men også på mål scorer, færrest mål indkasseret, ja listen er faktisk så lang, jeg ikke lige gider skrive den... Det bliver sku for langhåret! Vi konstaterer hermed, vi er klar til mesterskabgruppen som den absolutte favorit. Det må vi så se, om spillerne kan håndtere.
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [13] Journeyman - Son of a *****
« Svar #21: 18 Maj 2024, 08:20 »

[13] Son of a *****


PIS OG LORT OGSÅ!

Så skal man igang med mesterskabsspillet. .. Og fandme så om reglerne åbenbart er blevet oversat fra hindu til dansk da de har gjort det, i stedet for indisk til dansk! Mesterskabsspil, jo jo... men alle de point vi hentede i den indledende fase er væk. De betød med andre ord ingenting... Vi kunne være blevet nr. 6 på bedste målscorer, og så have haft ligeså gode chancer... Argh! Vil du rende og fcking hoppe altså!!!

I mesterskabsgruppen møder vi nu heller ikke hinanden 2 gange, og spiller i alt 10 kampe... Men vi spiller blot en kamp mod hver... Mesterskabet skal altså afgøres på 5 fcking kampe! 4 hold som var distanceret med min. 12 point hver kan nu sende mig til tælling, og dem selv mod mesterskabet...

Den skal jeg lige sluge engang…
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [13] Journeyman - Son of a *****
« Svar #22: 18 Maj 2024, 09:35 »

Haha! Opstemt Det er vildt nok! Heldigvis har du jo bevist at du har klart den bedste trup, så den skal jo "bare" have fuld gas! Når det så er sagt - fem knald eller fald kampe er også frækt nok lige at komme til!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [13] Journeyman - Son of a *****
« Svar #23: 18 Maj 2024, 22:37 »

Haha! Opstemt Det er vildt nok! Heldigvis har du jo bevist at du har klart den bedste trup, så den skal jo "bare" have fuld gas! Når det så er sagt - fem knald eller fald kampe er også frækt nok lige at komme til!

Ja det self også noget, især for jer! Peace
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [14] Journeyman - Playoffs under way!
« Svar #24: 18 Maj 2024, 22:55 »

[14] Playoffs under way!


Første kamp stod mod Kashmir FC. Sidst vi mødte dem blev det til 5-1 sejr, og nu var kravet på ingen måde blevet mindre. Med den her latterlige ligastruktur er vi nu pisket til at vinde alle kampe!



Heldigvis formåede vi at holde fokus. 6 mål fik vi scoret, 4 stk. af Moreno, der nu er oppe på imponerede 17 mål i 11 kampe. Kashmir scorer på 3/4 skud, de har indenfor rammen. Sådan er det indimellem. Jeg følte aldrig sejren var i fare...

Ak ja... så slutter vores held måske... efter ingen skader eller karantæner, blev den indiske Rommedahl offer for en vanvidstackling... En tackling som dommeren end ikke vurderede skulle give en henstilling eller advarsel, men som resulterede i et brækket ben til vores hurtigløber! Jeg er faktisk pænt hidsig!

3 dage efter 1. kamp i mesterskabsspillet, skulle vi i ilden igen. Denne gang på udebane mod MSC, holdet der var seedet nr. 2 inden sæsonen gik igang. Med vores hurtige inder ude med et brækket ben, og Fernandes ude med karentæne, var jeg spændt på om vi kunne stå distancen. Jeg havde rimelig tiltro til mit forsvar kunne holde niveau, men jeg havde også behov for mål... og med begge mine kreative spillere ude, er jeg nødt til at sætte liden til mine reserver!



Ikke den kønneste kamp, men hey... det eneste der tæller, det er om der er 3 point på kontoen, når kampen fløjtes af. Heldigvis var forsvaret solidt, og et rødt kort i overtiden til MSC, samt to hurtige mål gav os en sikker sejr.

2 kampe, 6 point. En nødvendighed, når nu nr. 2 i den indledende fase også er kommet godt fra start med en solid 2-0 sejr over Aizawl FC. Jeg formoder det her bliver spændende helt til sidste runde!

3. kamp i mesterskabsgruppen. Her skulle vi en tur på udebane, hvor Aizawl stod klar til at byde op til dans. En sejr til os ville sikre os 9 ud af 9 mulige point i mesterskabskampen, mens et nederlag til Aizawl ville betyde de måtte betragtes som værende ude af kampen om et mesterskab. Med andre ord, begge hold har brug for en sejr.



Desværre blev det ikke en kamp der vil gå over i historiebøgerne. Begge hold spillede decideret dårligt, hvor ingen af holdenes offensiv kunne få gang i den. Lidt symptomatisk blev det så vores lod, som tophold, at score efter et hjørnespark, der resulterede i en gang kluddermor i det lillefelt, hvor deres venstreback sparker den i hovedet på min centerforsvarer, så den ryger i mål.



Resultatet betyder vi har maksimum point, mens Punjab stadig blot har spillet en kamp. Det kan godt ende med vi skal have en altafgørende kamp i sidste spillerunde, hvor vi møder netop Punjab. Deres resterede 3 kampe kan ses herunder, den 4. er de i gang med at afvikle netop nu!

Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [15] Journeyman - We are the Champions, my friend!
« Svar #25: 18 Maj 2024, 23:32 »

[15] We are the Champions, my friend!


Vi gik ind, som vi havde gjort hele sæsonen, en sejr var alt, vi spillede for. Bundskrapperen i mesterskabsgruppen, CB, stod på mål for vores ambitioner. Nogle ambitioner, jeg simpelthen måtte nedtone overfor spillerne. De kunne slet ikke, som i randen på sammenbrud, håndtere, vi pludselig kunne afgøre et mesterskab selv. Eller det var hvad, de fortalte mig på det interne møde.

Spiller man ikke for at vinde mesterskaber, at være de bedste? Åbenbart ikke den gruppe her... Jesus altså... Det bliver ikke med min gode vilje, jeg bliver her længe da!

Nå, fodbold... det handler jo om vi vandt eller ej?



Spillerne viste endnu gang, de bare er gode. Sikker 3-0 sejr, hvor vi blot tilader et skud i hele kampen. Et rødt kort til modstanderen, og vi er på cruisecontrol.



OOOG, dermed blev vi også mestre en runde før tid. Ja, jeg må jo skuffe dem, der gerne havde set en finale i sidste runde, men Punjab formåede simpelthen ikke at håndtere presset, og inden vi spillede havde de tabt to kampe. Dermed ser tabellen således da vi bliver mestre:



De andre indiske hold må bøje sig i støvet, og selvom mesterskabet i sig selv er et chok for dem, der kender indisk fodbold, kan man spørge sig selv, om det virkelig er så stor en sensation. Det er trods blot få sæsoner siden, klubben sidst blev mestre.
(ja ja, jeg blev også forundret over, man så kun spiller efter en midterplacering, men spillernes mentalitet forklarer måske hvorfor?)


Dermed er der blot en kamp tilbage i denne sæson + vi indtræder i den indiske pokalturnering til april.
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: [15] Journeyman - We are the Champions, my friend!
« Svar #26: 19 Maj 2024, 11:19 »

Tillykke med mesterskabet - det var vel aldrig rigtig i fare, så vidt jeg kan læse på de øvrige resultater. Peace

Spørgsmål - når nu du har oprustet truppen så voldsomt som du har, hvordan har økonomien det så i klubben? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: [15] Journeyman - We are the Champions, my friend!
« Svar #27: 19 Maj 2024, 21:11 »

Som forventet leverer du store resultater derude, bare pas på du ik fortæller nogen i bestyrelsen hvordan køerne går ude på markerne nær dig derhjemme!
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [15] Journeyman - We are the Champions, my friend!
« Svar #28: 19 Maj 2024, 21:25 »

Tillykke med mesterskabet - det var vel aldrig rigtig i fare, så vidt jeg kan læse på de øvrige resultater. Peace

Spørgsmål - når nu du har oprustet truppen så voldsomt som du har, hvordan har økonomien det så i klubben? Smiley

Se, det er et godt spørgsmål du stiller, pengene er jo ikke så store her ude i den her del af Asien... Det kommer der en update med lidt senere hen Smiley

Som forventet leverer du store resultater derude, bare pas på du ik fortæller nogen i bestyrelsen hvordan køerne går ude på markerne nær dig derhjemme!

Hov hov! Koen er hellig, altså for dem... Hos mig ender den på middagsbordet, mums!
Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

warmon
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: [16] Journeyman - Afslutning på ligaen
« Svar #29: 19 Maj 2024, 21:52 »

[16] Afslutning på ligaen


Sidste kamp, Punjab tager imod. En kamp der var ligegyldig på mange måder, men ikke for os. Punjab var det eneste hold hidtil der har taget point fra mig i den indiske, og det vil jeg meget gerne have revancheret.



Desværre havde Punjab bestemt sig for at ødelægge vores fest, da de gik gårdt til den, og det der skulle have været en flot sidste kamp i turneringen, blev i stedet til en skolegårdskamp, hvor der blev savet igennem på flotteste vis. En korrekt annulleret scoring forhindrede dog ikke Moreno i at score sit bedste mål i sæsonen, og dermed kan han noterer sig 20 mål i 15 kampe. Vel at mærke i hans 1. sæson som professionel! Ja, Indien det kan altså noget, jeg siger det bare!



Vi vinder med 4 point, det var der jo ikke nogen overraskelse i. Bunden kom til at se således ud:



Her må vi sige farvel til North Eastern FC, der med blot 2 point blev årets nedrykkere. Vores næste udfordring bliver den indiske pokalturnering.

Vi tager også lige et resume af vores bedrifter:
-   Vi blev som bekendt mestre
-   Vi havde det laveste antal nederlag i rækken nogensinde (0)
-   Vi scorede årets mål v. Rajeevan Soosaidimai, der bragede bolden i nettet fra 25 meter med en flot flugter
-   8 spillere kom på årets hold – Årets hold Hero I-League
-   Moreno blev årets spiller, årets udenlandske spiller, årets fremadstormende spiller, årets unge spiller, årets angriber og årets topscorer
-   Mihai Minca blev årets målmand
-   Vi tog selv prisen som årets manager


Med andre ord har vi klaret det rigtig rigtig flot.

Der var jo så lige det med økonomien, som der var nogen der påpegede…



Vi har brugt penge, rigtig mange penge... for mange penge. Vi har stadig en solid egenkapital på knap 7 mio. men når jeg bruger 220.000,- mere, end der er plads til i budgettet, må jeg nok erkende, vi skal lidt på skrump. Derfor kommer resten af tiden i Indien til at være primært på at få udgifterne ned, indtægterne op. Et minus på 4 mio. mere kan vi næppe tåle…

Vi skal helst vinde pokalturneringen, og så afventer jeg en dato på vi indtræder i den asiatiske champions leauge.


Bonusinfo: Jeg har da modtaget generøse 4300,- pr. sejr. og så fik jeg 870.000,- for at vinde ligaen. Så der er lidt at hente… bare ikke nok!
« Seneste Redigering: 19 Maj 2024, 21:54 af warmon » Logged

Journeyman er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010