home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 947 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Chelsea FC
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Chelsea FC  (Læst 43810 gange)
0603anderss
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #90: 30 Jun 2014, 18:55 »

Haha. Det er satme i orden, Dirk.
Logged

Simply Arsenal.

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #91: 01 Jul 2014, 01:03 »

Sidste kamp mod Tottenham og kampen skal vindes for at, Chelsea bliver engelske mestre. Mandzukic steps up.

« Seneste Redigering: 01 Jul 2014, 02:11 af Jakob E » Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #92: 01 Jul 2014, 02:21 »

Hvordan stiller du op JakobE? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #93: 01 Jul 2014, 11:10 »

[...]

Op til anden sæson, har jeg reformeret måden holdet spiller fodbold på. Taktikken er nu meget mere offensiv, og der bliver spillet direkte fodbold med stor vægt på at presse modstanderholdet. I transfervinduet solgte jeg for hele 600 millioner, hvor spillere som Cech og Mikel samt dødvægt som Salah, Romeu, Thorgan, Van Aanholt, Kakuta, Wallace og Moses blev solgt. Ind er i stedet kommet Ben Hamer  (fri transfer; back-up målmand), Mangala, Kovacic (Lampards erstatning) for samlet 260 millioner.

Derfor ser min foretrukne opstilling sådan ud:
                      Courtois
Azpilicueta - Luiz - Mangala - Shaw
                  Fernando
             Willian - Lampard
Schürrle                          Hazard
                   Lukaku

Er nået til Oktober 2014 og der er allerede optegninger til storhed.
Så blev 2. sæson færdigspillet, og jeg måtte "nøjes" med en triumf i VM for Klubhold, Charity Shield og det engelske mesterskab. Vel nok den tammeste treble, hvis man da overhovedet kan kalde det for en treble.

Taktikken er der ikke blevet ændret meget på op til tredje sæson. De tre forreste har især været klasse. 15 kasser, 15 assists og 10 MoM-awards blev det for Hazard i den forgangne PRL-sæson. Schürrle bidrog med 17 kasser og 8 assists i Premier League, mens Lukaku scorede 20 kasser og lagde op til 12 scoringer; ligeledes i Premier League. Denne sæsons projekt er at arbejde med min defensiv. Selvom jeg blot indkasserede 26 Premier League-mål, har jeg spillere, der ikke leverer særlig gode præstationer. Blandt andet Fernando. Derfor har jeg anskaffet mig Inigo Martinez, og går med tanken om at give spanieren et skud på den defensive midtbane. Derudover bliver Lampards rolle mindre og mindre markant, og regner med, at Kovacic bliver foretrukket frem for Lampard i størstedelen af næste sæsons kampe.   
Logged

r-mand
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #94: 01 Jul 2014, 12:17 »

Romelu Lukaku alene i front som targetmand, kan kun anbefales. Han er et kæmpe beast!
Snart all time topscorer for Chelsea i mit save. Wink
Logged

Supra Societatem Nemo

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #95: 01 Jul 2014, 18:02 »

Hvordan stiller du op JakobE? Smiley
Det bliver nok lidt anderledes til 2. sæson, hvor Azpilicueta og Cech blandt andet er blevet solgt. Men jeg har spillet med denne formation indtil videre. Det skal dog siges, at der har været rigtig meget rotation.

                        Cech
Lichtsteiner - Luiz - Terry - Azpilicueta

               Milner - Shelvey

Kuyt                Oscar        Schürrle
                  Mandzukic


Nu er Courtois klar til at stå i mål, mens jeg har købt Shaw til venstre back, da jeg simpelthen ikke kunne afvise 330 for Azpilicueta, selvom det gjorde ondt at sælge ham.



                     
Logged

MBJ
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Chelsea FC
« Svar #96: 01 Jul 2014, 18:40 »

Tager du pis på mig, eller har du bare ikke Hazard i idealopstillingen? Han har altid været fantastisk for mig og bliver ofte en af spillets bedste.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #97: 01 Jul 2014, 18:49 »

Tager du pis på mig, eller har du bare ikke Hazard i idealopstillingen? Han har altid været fantastisk for mig og bliver ofte en af spillets bedste.

Hazard har nok spillet stort set lige så mange kampe, som de 11 jeg nævnte. Men jeg synes ikke, at han arbejder så godt for holdet. Men det arbejder Hazard og jeg på!
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #98: 01 Jul 2014, 19:03 »

Eden skal sgu bare have en fri rolle. Så må de andre bare løbe lidt ekstra, og med de lunger, som dine andre spillere har, skal det sgu nok også gå. Bare lad Eden tage sig af den sidste tredjedel, Jakob. Når modstanderne har bolden, kan han stille sig i stilling, strutte med hans big a$$, og vente indtil hans holdkammerater tager sig sammen til at give ham bolden. Så skal han sgu nok være kampafgørende.

Eden er sgu en stjerne. Han skal sgu ikke løbe hovedløst rundt efter bolden. Lad de andre om de beskidte knæ, de glidende tacklinger og de fyldte heatmaps. Det pjat gider Eden sgu ikke. ;-) 

Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #99: 01 Jul 2014, 19:08 »

Eden skal sgu bare have en fri rolle. Så må de andre bare løbe lidt ekstra, og med de lunger, som dine andre spillere har, skal det sgu nok også gå. Bare lad Eden tage sig af den sidste tredjedel, Jakob. Når modstanderne har bolden, kan han stille sig i stilling, strutte med hans big a$$, og vente indtil hans holdkammerater tager sig sammen til at give ham bolden. Så skal han sgu nok være kampafgørende.

Eden er sgu en stjerne. Han skal sgu ikke løbe hovedløst rundt efter bolden. Lad de andre om de beskidte knæ, de glidende tacklinger og de fyldte heatmaps. Det pjat gider Eden sgu ikke. ;-) 

På hold skal man kunne yde, ellers spiller man ikke. Derfor er Oscar også stjernen og et lysende bevis på, at man kan være brasilianer med en vanvittig teknik samtidig med, at man kaster sig rundt i glidende tacklinger. Kuyt og Schürrle har været fremragende på de kanter, men Hazard har bestemt fået mange kampe og er en meget vigtig spiller. Nu må vi se. Jeg gør bare Eden bedre, end han allerede er.
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #100: 02 Jul 2014, 18:00 »

Nu er jeg midtvejs i anden sæson, og jeg er en smule efter Tottenham, som virkelig har dopet sig i år. Nu må vi se, om jeg kan hentet dem. Cahill, Salah og Matic er blevet solgt, mens Balanta, Rodrigo Gomez og Lars Bender er hentet ind. 19 i arbejdsstyrke fra Lars siger jeg jer!

Shelvey og van Ginkel gør det virkelig godt, og Lukaku er en fantastisk supersub, der udvikler sig meget. Mandzukic er dog urørlig i front. Nok verdens bedste angriber. Oscar skal nok vinde Ballon d'Or for at være bedre end Messi, mens elskede Dirk Kuyts karriere er ved at være slut. Desværre. Milner har været ude hele sæsonen med et brækket ben, og jeg tvivler på, at han kan komme tilbage på samme niveau som før.

Skal jeg foretrække en lineup, må den se sådan her ud.

                  Courtois
Lichtsteiner - Terry - Luiz - Shaw
           Bender - Shelvey
van Ginkel - Oscar - Schürrle
                Mandzukic

Subs:
Balanta
Kuyt
Hazard
Lukaku
Ramires
Zouma
Wiese
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #101: 02 Jul 2014, 22:30 »

http://i.gyazo.com/ee3b898599a20de8cd5af14bd56ada6b.png

Er du jelly, Jakob? Typemæssigt må han passe godt til dit mandskab i hvert fald!

Han er endda 100 % Chelsea. Ikke købt andre steder eller noget. Mit mål er, at han skal have løbet 10.000 kilometer (i gældende kampe) før han ligger hans støvler på hylderne. Og så har han selvfølgelig gode stats i forhold til arbejdsstyrke og naturlig form. Har dog lige givet hans navn et pift, bare for romantikken og kærlighedens skyld. 

« Seneste Redigering: 02 Jul 2014, 22:38 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #102: 02 Jul 2014, 22:50 »

http://i.gyazo.com/ee3b898599a20de8cd5af14bd56ada6b.png

Er du jelly, Jakob? Typemæssigt må han passe godt til dit mandskab i hvert fald!

Han er endda 100 % Chelsea. Ikke købt andre steder eller noget. Mit mål er, at han skal have løbet 10.000 kilometer (i gældende kampe) før han ligger hans støvler på hylderne. Og så har han selvfølgelig gode stats i forhold til arbejdsstyrke og naturlig form. Har dog lige givet hans navn et pift, bare for romantikken og kærlighedens skyld. 

Det er en fantastisk spiller. Han har en stor fremtid.

Jeg satser stadig alt på Müller eller Vidal i næste vindue. Og så nok også en back.
Logged

Korzika
Gæst
 
Sv: Chelsea FC
« Svar #103: 02 Jul 2014, 23:27 »

Det er en fantastisk spiller. Han har en stor fremtid.

Jeg satser stadig alt på Müller eller Vidal i næste vindue. Og så nok også en back.
Stærkt. Vidal vil komme til at owne max, hvis du kan få fat i ham.





Det er vist at tage ordet familiesammenføring til en ny dimension. Håber dog, at mig og Javier kan deles lidt om Lee. Ellers må jeg fyre Javier - medmindre Javier altså går bag om min ryg og taler lort om mig til Roman, fordi han vil have Lee for sig selv. Håber ikke det sker, for så bliver jeg satme heartbroken, og så bliver der sgu ballade. Ved dog ikke om Roman vil gå til mere yderligtgående midler, hvis han vil afskaffe mig. Frygter det bliver Litvinenko-style. En tredje og mere realistisk mulighed er dog nok, at jeg bliver fyret. Det går dog i hvert fald ikke strålende i øjeblikket med en 6. plads i PRL med blot 13 point i 8 kampe. Er dog sikker på, at jeg nok skal få det vendt - også selvom Eden er ude en måned med en skade. Håber Schürrle kan steppe op i hans fravær.
« Seneste Redigering: 03 Jul 2014, 14:42 af Korzika » Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Chelsea FC
« Svar #104: 02 Jul 2014, 23:46 »

Altså André han svigter aldrig. Virkelig god spiller. Kan jeg ikke få ham der Lee-drengen? Ham kunne jeg godt bruge. Jeg bliver også kun nummer 3-4 i år og kommer faktisk måske ikke engang i CL. Det er virkelig ikke godt. Men jeg har haft mange spillere, der er blevet rigtig gode, og Oscar har lavet næsten 30 år, og så er man jo glad nok alligevel.

Ligaen er uhyggelig tæt, og efter 37 runder ved jeg ikke, om jeg bliver nummer to eller seks.
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010