home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 16:24:33 Sunbao Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23294
  1 Bruger, 695 Gæster Online.

Indlæg: 1132683 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: Sofiachloe
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2012
| | | |-+  Kategori: Træningsbanen
| | | | |-+  Cesc-Træning 2012
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: Cesc-Træning 2012  (Læst 113644 gange)
Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #135: 18 Apr 2012, 12:38 »

Jeg kan da vise en spiller jeg har trænet op i FCM fra ungdomsafdelingen og solgt videre til Wolfsburg.

16 år


17 år


18 år


20 år og solgt


Biografi.
Logged


lundedrengen1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #136: 19 Apr 2012, 15:44 »

TheX..
Vildt nok. Har du også brugt Cesc-træningsprogram til ham din gut der, som nu spiller i Wolfsburg?
Han har oplevet en vild udvikling. Thumbs up! Smiley

Vil desuden først nu afprøve dette program. Skal nok komme feedback Smiley
Logged

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #137: 19 Apr 2012, 15:54 »

TheX:
Har du haft ham Mitchell Midtgaard under ¨hurtig angriber¨ og i så fald siden han var 16 år? Smiley
Logged

lundedrengen1
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #138: 19 Apr 2012, 18:52 »

Hurtig feedback til programmet. Jeg har faktisk haft negative oplevelser indtil videre. Det er på 3. måned nu, og mange af mine spillere oplever at få pil ned i alt sammen. Bl.a. Modric, Pastore, Hazard, Baines og Kara... Det er mange spillere.
Og vil også lige sige, at alle mine træningområder har 4,5 stjerne, altså det er gode trænere jeg har.
Hvorfor oplever jeg det modsatte af alle jer?? Skal den køre i noget tid endnu?
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #139: 24 Apr 2012, 00:02 »

Hurtig feedback til programmet. Jeg har faktisk haft negative oplevelser indtil videre. Det er på 3. måned nu, og mange af mine spillere oplever at få pil ned i alt sammen. Bl.a. Modric, Pastore, Hazard, Baines og Kara... Det er mange spillere.
 Og vil også lige sige, at alle mine træningområder har 4,5 stjerne, altså det er gode trænere jeg har.
Hvorfor oplever jeg det modsatte af alle jer?? Skal den køre i noget tid endnu?
Har aldrig brugt Cesc' træning, men har et bud, der inkluderer et spørgsmål. Mit gæt er du træner hårdt i en enkelt kategori (oplagt det er 10-15% på individuel træning) og spilleren, hvor spilleren har nået sit potentiale, forsøger at stige i en høj attribut skal falde i andre før den ventede stigning kan komme på tale. Modric har i tidligere spil haft 170 i potentiale og ability fra start af (ved ikke om han stadig har) og når jeg har trænet ham i afleveringer har jeg oplevet det samme. Spilleren vil typisk stige igen og bevæge sig mod max. potentiale, hvis spilleren har gode træningsfaciliteter, spiller kampe (og præsterer) og undgår skader, samt ikke er for gammel.

Spørg endelig hvis du ikke forstår min pointe.
Logged

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #140: 30 Apr 2012, 10:53 »

ok....
jeg er lort til computer , hvordan får jeg det IND i FM så jeg kan bruge det? :-)
undskyld for at spilde jeres tid på det, men ville nu være rart Smiley!
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #141: 04 Maj 2012, 11:34 »

Kan allerede se efter et par måneder at mine spilleres stats stiger hurtige end normalt, så det er jo bare super Smiley Har blot lige et enkelt spørgsmål: Hvilken kategori vil du sætte en Trequartista på toppen som? Hurtig angriber eller offensiv midt, for at han fortsat også træner sine færdigheder som playmaker?
Logged

FC Barcelona

Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #142: 04 Maj 2012, 11:42 »

Hey Rafinha.
Jeg ville nok sætte ham som hurtig angriber, da du bruger ham som angriber. Muligvis kan du skifte hver halve år, så han også får trænet lidt af de offensive midtbane færdigheder!

Go' fredag.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #143: 04 Maj 2012, 11:50 »

Tak det vil jeg forsøge og i lige måde Wink
Logged

FC Barcelona

Ariana Grande
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #144: 04 Maj 2012, 14:05 »

TheX:
Har du haft ham Mitchell Midtgaard under ¨hurtig angriber¨ og i så fald siden han var 16 år? Smiley

Undskyld jeg først lige har opdaget det nu.
Men ja jeg har udelukkende brugt Cesc træningsprogram til ham og han var under hurtig angriber (alle mine angribere er under hurtig angriber)
Logged


Henry T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #145: 04 Maj 2012, 19:37 »

Hej Cesc,

Jeg er også ret opsat på at give dette træningsprogram en chance, men hvordan får jeg det importeret ind i FM12? Jeg har fulgt instruktionerne på første side, og den downloadede fil skal udpakkes til schedules?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #146: 04 Maj 2012, 19:42 »

Hej Cesc,

Jeg er også ret opsat på at give dette træningsprogram en chance, men hvordan får jeg det importeret ind i FM12? Jeg har fulgt instruktionerne på første side, og den downloadede fil skal udpakkes til schedules?

Ja den udpakkede fil skal ligges i schedules.. derefter går du ind på dit hold, ind under træning, og vælger programmer. Derinde finder du en knap der hedder, "Håndter Skemaer".. den trykker du på og der vil komme en ny kasse på. Derinde trykker du importer, og finder så din schedules mappe og dit Cesc træning. Når dette er importeret trykker du ok og Cesc træningen skulle være i dit spil Smiley (virker for mig)
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Henry T
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #147: 04 Maj 2012, 20:00 »

Ja den udpakkede fil skal ligges i schedules.. derefter går du ind på dit hold, ind under træning, og vælger programmer. Derinde finder du en knap der hedder, "Håndter Skemaer".. den trykker du på og der vil komme en ny kasse på. Derinde trykker du importer, og finder så din schedules mappe og dit Cesc træning. Når dette er importeret trykker du ok og Cesc træningen skulle være i dit spil Smiley (virker for mig)

Tak du! Nu virker de, og forhåbentlig vil jeg se resultater  Smiley
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #148: 04 Maj 2012, 20:04 »

Tak du! Nu virker de, og forhåbentlig vil jeg se resultater  Smiley

er glad for at kunne være behjælpelig ! De virker fantastisk for mig, men hav tålmodighed.. en måned eller to minimum Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Stimorol
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Cesc-Træning 2012
« Svar #149: 25 Maj 2012, 21:01 »

Hej Freaks.

Hvad synes i Lucas Barrios skal have som træningsprogram, hurtig eller stor angriber?
Logged

Liverpool, Dortmund, AGF

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010