home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23291
  0 Brugere, 591 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: r0zzat
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #10 Lyngby Boldklub
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: #10 Lyngby Boldklub  (Læst 10096 gange)
T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
#10 Lyngby Boldklub
« : 05 Sep 2013, 20:39 »

Velkommen til!

Jeg vil forsøge at gøre det kort. Jeg har fået lyst til at forsøge mig med en blog igen, og dertil har jeg valgt at starte med Lyngby Boldklub. Jeg vil forsøge at holde bloggen enkel og uden alt for mange billeder og andet grafisk hurlumhej, da det nu engang er sådan jeg selv bedst kan lide det. Når det så er sagt, er jeg selvfølgelig åben for kritik og forslag til forbedringer.

For at komme lidt ind op selve spillet, så er jeg ikke typen, der spiller FM 'realistisk.' Selvom jeg som oftest vælger at fokusere på talentudvikling, så vil jeg ikke holde mig tilbage fra at hente store profiler, hvis muligheden byder sig. Det er måske ikke er realistisk, men i mine øjne svarer det lidt til, at jeg f.eks. bevidst vælger at misse oprykningen i første sæson, for at gøre spillet mere realistisk.

Men ikke mere snak, lad spillet begynde!

« Seneste Redigering: 17 Sep 2013, 20:55 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #1: 05 Sep 2013, 20:40 »

Karriere-overblik




2012-2013 - Lyngby Boldklub
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Lyngby Boldklub
« Svar #2: 05 Sep 2013, 21:20 »


#1 Kort om klubben


Trup og taktik
Jeg vil vente indtil transfervinduet smækker i, før jeg giver mig i kast med en dybdegående gennemgang af truppen, og i denne omgang holde fokus på, hvor holdets styrker og svagheder er.

Man skal jo starte et sted, og her virker det meget passende at starte nede i bagkæden. Her virker det umiddelbart nødvendigt at forstærke venstre side, hvor den løntunge veteran Thomas Rasmussen nok har spillet sin sidste kamp for klubben, mens Ryan Laursen endnu ikke har kvaliteterne til at være førstevalg.

Min taktik vil komme til at ligne den, som lyngby spiller med i virkeligheden (4-5-1), og derfor er der behov for en bred central midtbane. Desværre er holdet alt for skidt besat på især den offensive af de tre centrale pladser, hvor det reelt kun er Kim Aabech, der har det ønskede niveau. Derfor er der behov for mindst én ny kreativ midtbanespiller. Oppe foran mener jeg desuden også, at der kunne bruges en ekstra mand. Jeg vil helst spille med hurtige folk på toppen, og da jeg hovedsageligt har tiltænkt Yussuf Poulsen og David Boysen roller på de to kanter, så er der kun Patrick Mortensen tilbage, og han er ikke just kendt for en bemærkelsesværdig topfart.

Til sidst vil jeg lige sige, at selvom jeg har valgt at fokusere på enkelte områder af holdet, så vil jeg selvfølgelig kigge på forstærkninger til samtlige positioner.

Økonomi
Her er der ikke det helt store at råbe hurra for. Med blot DKK 1,49 mio. til indkøb og ca. DKK 50.000 til lønning af nye spillere ser det ud til, at jeg skal sætte min lid til transferfrie spillere samt lejeaftaler. Det er dog noget, som jeg nyder at bruge tid på, så det skal nok blive sjovt.

Forventninger
Bestyrelsen forventer som minimum oprykning til Superligaen, samt at holdet når 4. runde af pokalturneringen, og begge mål er bestemt mulige at opnå. Jeg er som udgangspunkt enig i målsætningerne, men jeg går rundt med en stille drøm om allerede i første sæson at sikre europæisk deltagelse gennnem pokalturneringen, selvom det selvfølgelig kræver et par store overraskelser.





Efter denne korte optakt, kan bloggen for alvor begynde.

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #1 Lyngby Boldklub
« Svar #3: 05 Sep 2013, 23:19 »

Spændende start, måske du kunne lokke en eller anden grafik haj til at lave et lille topbanner ala det jeg har fået Fogt til at lave til min blog Thumbs Up
Logged


T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #1 Lyngby Boldklub
« Svar #4: 06 Sep 2013, 15:28 »


#2 Juni 2012


Ny spiller på Lyngby Stadion
21. juni 2012

Bare én dag er gået i spillet, og jeg har allerede hentet første spiller. Jonas Hebo Rasmussen er kommet til på en fri transfer fra Hvidovre. Hebo er en meget alsidig spiller, der kan dække både kanterne og den centrale del af midtbanen. Dog gør hans manglende hurtighed, at han er mere eller mindre afskrevet til kanterne, hvorfor han primært vil få en rolle centralt på midtbanen. Den 20-årige teknikker er blevet udstyret med en 4-årig kontrakt.




Træningskamp: SønderjyskE - Lyngby
23. juni 2012

Jeg had sat min assistent til at styre træningskampene, så jet had ikke haft den store mulighed for at påvirke resultaterne. Holdet formåede dog at hive en fin 2-0 sejr i hus mod Superliga-klubben. Målene stod Patrick Mortensen og ungdomsspilleren Hani Naboulse.

SønderjyskE 0-2 Lyngby
0-1 Patrick Mortensen
0-2 Hani Naboulse (u/19)





Tilgang nummer to og tre
29. juni 2012

Den første af de to er den kun 18-årige Niels Bisp Rasmussen. Midterforsvaren har et stort talent, og selvom købet især er sket med tanke på fremtiden, så tror jeg på, at han allerede nu kan få en rolle på førsteholdet. Anden mand er en kendt herre i Lyngby. Morten Bertolt løb nemlig rundt på grønsværen i Lyngby i to sæsoner fra 2010-2012, og efter en kort afstikker er han nu tilbage igen. Bertolt er en central midtbanespiller med sine største forcer i den defensive del af spillet.

De to spillere har tilsammen kostet klubben DKK 680.000.





Træningskamp: Randers - Lyngby
30. juni 2012

Endnu en sejr i det jyske. Et hurtigt kig på kampstatistikken viser, at vi var overlegne i næsten alle spillets facetter, hvilket heldigvis også afspejlede sig i resultatet.   

Randers 1-3 Lyngby
0-1 Yussuf Poulsen
0-2 Jonas Hebo Rasmussen
1-2 Chris Sørensen
1-3 Gustav Bang (u/19)


Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #2 Lyngby Boldklub
« Svar #5: 07 Sep 2013, 10:13 »


#3 Juli 2012


Endnu en måned er spillet, og her er et lille overblik. Jeg vil på forhånd undskylde de manglende SS af nye spillere, de kommer når jeg gør status over truppen efter transfervinduet.




Dobbelt forstærkning til forsvaret
2. juli 2012

Jeg startede den nye måned af med hente to nye spillere ind. Første nye mand er højrebacken Jesper Bøge. Den tidligere FCM-spiller har været uden klub i godt én måned, inden jeg fik ham i folden. Anden mand er Frederik Holst, der er hente i Brøndby på en lejeaftale for resten af sæsonen. Holst kan dække mange forskellige positioner, og han kommer nok til at agere backup, både i forsvaret og på midtbanen.




Træningskamp: Lyngby - FC København
4. juli 2012

Fuldt fortjent nederlag i en kamp, hvor vi aldrig rigtigt kom op på FCK's niveau. César Santín scorede i øvrigt alle sine tre mål i løbet af sølle 7 minutter.

Lyngby 1-4 FC København
0-1 Andreas Cornelius
1-1 Kim Aabech
1-2 César Santín
1-3 César Santín
1-4 César Santín





Toft lejet i AaB
6. juli 2012

Første forstærkning på angrebspladsen. Toft er arbejdsom, hurtig og afslutter godt med både fødder og hoved, hvorfor jeg tror på, at han kan blive et stort aktiv i den kommende sæson.

Samtidig er reserveholdskeepere n Johan Gårdsvoll skiftet til Frem på en fri transfer.





Træningskamp: Skjold - Lyngby
7. juli 2012

Første træningskamp mod et lavere rangerende hold, og vi indfriede da også forventningerne, selvom sejren først blev hevet i hus i løbet af de sidste 10 minutter.

Skjold 1-2 Lyngby
1-0 Mahmoud Scheel-Krüger
1-1 Yussuf Poulsen
1-2 Yussuf Poulsen





Endnu en lejeaftale på plads
7. juli 2012

Endnu en angrbier er kommet til på lån. Nichlas Rohde har mange af de samme kvaliteter som Rolf Toft, og jeg håber, at konkurrencen kan være med til at holde dem begge på tæerne.




Belgisk målmand til Lyngby Stadion
17. juli 2012

Første udenlandske tilgang i denne sæson. Den belgiske målmand Glenn Verbauwhede har åbenlyse kvaliteter, og da han var uden klub, kunne jeg ikke modstå fristelsen. Indkøbet af belgieren betyder, at en af klubbens andre målmænd skal afsted på en lejeaftale.




Træningskamp: AB Tårnby - Lyngby
18. juli 2012

En rigtig målrig kamp, som helt fortjent faldt ud til vores side. Det var desuden rigtig fedt at se Rolf Toft vise sig fra sin bedste side, selvom det var mod en ringere modstander.

AB Tårnby 3-6 Lyngby
0-1 Rolf Toft
1-1 Helfe Sommerlund
1-2 Kim Aabech
1-3 Fanol Perdedaj
1-4 Ryan Laursen
2-4 Nikolai Jonassen
2-5 Rolf Toft
2-6 Patrick Snoer (selvmål)
3-6 Nikolai Jonassen





Træningskamp: B93 - Lyngby
21. juli 2012

Vi sluttede en god pre-season af med endnu en sejr. Igen idag viste vi, at holdet består af rigtig mange målscorere, og det er jo helt klart en fordel, når nu vi skal spille med i toppen.

B93 1-3 Lyngby
0-1 Jeppe Tverskov   
0-2 Jonas Hebo Rasmussen
1-2 Artur Schrøder
1-3 Patrick Mortensen





Højlund på tysk græs
21. juli 2012

Efter Glenn Verbauwhedes ankomst har jeg valgt at udleje Nicklas Højlund til tyske FSV Frankfurt, hvor han forhåbentlig kan få spilletid i den kommende sæson. Jeg har langt fra opgivet den 22-årige målmand, som helt bestemt kan komme tilbage og få en rolle på holdet i næste sæson.




Opsumering af juli

Her til slut kommer lige et kort overblik over, hvad der er sket i løbet af juli. På transfersiden kæmper jeg stadig med at finde en god og billig arbejdskraft, ligesom jeg også har mine udfordringer i forbindelse med spillersalg. Forhåbenligt er der godt nyt på de fronter i løbet af næste update.

Kampe:
Træningskamp: Lyngby 1-4 FCK
Træningskamp: Skjold 1-2 Lyngby
Træningskamp: AB Tårnby 3-6 Lyngby
Træningskamp: B93 1-3 Lyngby

Transfers:
Ind <<
Frederik Holst - Leje
Jesper Bøge - Fri transfer
Rolf Toft - Leje
Nichlas Rohde - Leje
Glenn Verbauwhede - Fri transfer

Ud >>
Johan Gårdsvoll - Fri
Nicklas Højlund - Leje


« Seneste Redigering: 08 Sep 2013, 02:09 af T1de » Logged

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Lyngby Boldklub
« Svar #6: 07 Sep 2013, 10:54 »

Kan godt lide dit setup! :-)
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #3 Lyngby Boldklub
« Svar #7: 07 Sep 2013, 12:37 »

Ganske fin blog, med et dejlig simpelt layout. Det fungere dog rigtig godt, og giver et dejligt overblik over hvad der sker i dit spil.

Dog er der flere fejl som desværre trækker lidt ned. Et par stavefejl hist og her, der dog ikke har den store betydning, men tilgengæld er der flere fejl ved dine træningskampe. F.eks. ved kampen mod Skjold og B93, hvor der står at du spiller mod FCK og AB Tårnby (tekst du har kopieret, men glemt at rette - går jeg ud fra..)


Men jeg følger med i dit eventyr om Lyngby   Wink
Logged

Katanka
Freelance Grafiker
******

Offline Offline


 
Sv: #3 Lyngby Boldklub
« Svar #8: 07 Sep 2013, 13:28 »

Må lige som de andre også sige dejligt layout, meget minimalistisk og old school. De små fejl kan reddes ved, at du læser dine updates i gennem, eller skriver dem i Word, og så flytter dem over osv.

Men du har en følger hos mig.. Keep it up Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Lyngby Boldklub
« Svar #9: 08 Sep 2013, 02:22 »

Kan godt lide dit setup! :-)

Tak for rosen!

Ganske fin blog, med et dejlig simpelt layout. Det fungere dog rigtig godt, og giver et dejligt overblik over hvad der sker i dit spil.

Dog er der flere fejl som desværre trækker lidt ned. Et par stavefejl hist og her, der dog ikke har den store betydning, men tilgengæld er der flere fejl ved dine træningskampe. F.eks. ved kampen mod Skjold og B93, hvor der står at du spiller mod FCK og AB Tårnby (tekst du har kopieret, men glemt at rette - går jeg ud fra..)


Men jeg følger med i dit eventyr om Lyngby   Wink
Må lige som de andre også sige dejligt layout, meget minimalistisk og old school. De små fejl kan reddes ved, at du læser dine updates i gennem, eller skriver dem i Word, og så flytter dem over osv.

Men du har en følger hos mig.. Keep it up Wink

Det er jo pisse pinligt det her. Jeg mente, at jeg havde kigget det igennem (og jeg skriver det faktisk i word), så disse fejl er jo helt uacceptable. Men det er da fedt at det ikke har skræmt jeg helt væk, og det jeg tør godt love, at fejlene bliver minimeret i fremtiden.  Wink
Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #3 Lyngby Boldklub
« Svar #10: 08 Sep 2013, 21:28 »


#4 August 2012


Slutningen på transfervinduet og Superliga-sæsonens begyndelse. Det er, hvad denne August-update vil komme til at omhandle. Jeg har sneget starten af september med i updaten, så jeg kan få omtalt de sidste handler.




To mand ud
1. august 2012

August blev skudt i gang med et dobbelt salg. Først røg klubbens anfører Mathias Tauber til AC Horsens for DKK 650.000, og dernæst betalte norske Fredrikstad DKK 1 mio. for Patrick Mortensen. Fælles for de to var, at de med deres formodede roller som bænkevarmere tjente alt for mange penge, hvorfor et salg varmede i klubkassen.




1. Division: FC Fredericia - Lyngby
1. august 2012

Sæsonens første kamp. Fredericia var på papiret en af de sværere modstandere, men de fik ikke et ben til jorden. Vi var overlegne på både spil og chancer, og fik helt fortjent alle tre point.

FC Fredericia 1-4 Lyngby
0-1 Fanol Perdedaj
1-1 Anders K. Jacobsen
1-2 Kim Aabech (str)
1-3 Yussuf Poulsen
1-4 Lasse Fosgaard





1. Division: Lyngby - Skive
4. august 2012

Efter en lige start blev et brændt straffespark og en udvisning til udeholdet afgørende for, at vi fik overtaget og sejren over Skive.

Lyngby 3-0 Skive
Morten B. Andersen brænder straffe
1-0 Kim Aabech
Mads Petersen udvist
2-0 Rolf Toft
3-0 David Boysen





Casper Højer til Lyngby
4. august 2012

Den unge FCK-spiller Casper Højer er hentet ind på en lejeaftale for hele sæsonen. Højer kan dække hele venstre side af banen, og det var efterhånden tiltrængt med netop den type spiller.




1. Division: Hobro - Lyngby
11. august 2012

Skudstatistikken sagde 3-19, så det var helt fortjent, at vi tog de tre point mod Hobro. Dog var jeg ikke helt tilfreds med, at de 19 skud kun resulterede i 2 kasser.

Hobro 0-2 Lyngby
0-1 Fanol Perdedaj
0-2 Morten Bertolt





DBU Pokalen, 1. runde: Funder - Lyngby
11. august 2012

Der er ikke så meget at skrive til denne kamp. De 77 fremmødte tilskuere vidnede en regulær slagtning af hjemmeholdet.

Funder 0-8 Lyngby
0-1 Fanol Perdedaj
0-2 Morten Bertolt
0-3 Fanol Perdedaj
0-4 Rolf Toft
0-5 Morten Bertolt
0-6 David Boysen
0-7 Rolf Toft
0-8 Rolf Toft





Brandrup skitter til AGF
16. august 2012

Klubbens skaldede back-spiller har taget den hurtige vej til Superligaen. Vi fik DKK 1,5 mio for Brandrup, og med flere gode alternativer til højre back, så jeg ingen grund til at holde på ham.




1. Division: Lyngby - Viborg
18. august 2012

Puha, den var tæt. På trods af et massivt spilovertag havde holdet store problemer med at få bolden over stregen. Det var først i kampens overtid, at det endelig lykkedes for Morten Bertolt, der har vist sig at være en yderst målfarlig herre, at trille bolden over stregen.

Lyngby 2-1 Viborg
1-0 Morten Bertolt
1-1 Kevin Mensah
2-1 Morten Bertolt





1. Division: Lyngby - Brønshøj
22. august 2012

Kampen viste sig at blive en rigtig langgaber, og det lignede længe at den ville ende målløs. Heldigvis kom Soma højst på et indlæg i overtiden og sikrede os sæsonens sjette sejr i seks forsøg.

Lyngby 1-0 Brønshøj
1-0 Ragnvald Soma





1. Division: HB Køge - Lyngby
25. august 2012

Vi fortsætter bare derud af. HB Køge, som jo rykkede ned sammen med os fra Superligaen sidste sæson, havde sølle 3 skud mod vores 16 af slagsen, så alt andet end 3 point havde været en katastrofe.

HB Køge 0-2 Lyngby
0-1 Yussuf Poulsen
0-2 Rolf Toft





DBU Pokalen, 2. runde: Lyngby - Blokhus FC
11. august 2012

Selvom der var mere modstand end 1. runde, så var der aldrig rigtig tvivl om udfaldet af denne kamp. Endnu engang sejrede vi på mål af Toft og Bertolt, som indtil nu har lavet henholdsvis 7 og 6 mål i løbet af august måned.

Lyngby 3-1 Blokhus FC
1-0 Rolf Toft
2-0 Morten Bertolt
3-0 Rolf Toft
3-1 Nikolaj Thomsen





Holdets gennemsnitsalder sænkes
1. september 2012

Holdets alderspræsident, Thomas Rasmussen, er blevet fritstillet. Grundet hans høje løn var det ikke muligt at sælge ham til andre klubber, og af samme grund gad jeg ikke have ham siddende på bænken, hvorfor han altså fik lov at smutte kvit og frit.

Med salget er 32-årige Ragnvald Soma nu holdets ældste mand, og én ud af sølle fire spillere over 25 år.





1. Division: Lyngby - FC Vestsjælland
1. september 2012

Ragvald Soma sparkede os i front after 13 minutter, og det skulle vise sig at være nok. Vestsjælland havde nemlig ikke mange chancer, og holdet fra Slagelse havde ikke noget der lignede skarphed, når de endelig kom frem til en sjælden mulighed.

Lyngby 1-0 FCV
1-0 Ragvald Soma





Normand på plads
3. september 2012

På transfervinduets sidste dag fik jeg smidt penge efter en 20-årig nordmand, ved navn Viljar Skålvold Nordberg. Han kan spille på begge kanter, og med hans fart og driblinger har han alle forudsætninger for at slå igennem i Lyngby.




Opsumering af august

Vi har fået en vild start på sæsonen, hvor de samtlige ni første kampe er endt med Lyngby-sejr. Selvom det er urealistisk at tro, så håber jeg alligevel, at vi kan fortsætte stimen lang tid endnu. I løbet af måneden har jeg i øvrigt også sørget for at skrive forhåndskontrakter med Andreas Hollingen og Håkon Kjæve, to unge nordmænd, som begge tiltræder til januar.

Stillingen i 1. Division
De spillede kampe

Transfers:
Ind <<
Casper Højer - Leje
Viljar Skålvold Nordbert - DKK 950.000

Ud >>
Mathias Tauber - DKK 650.000
Patrick Mortensen - DKK 1.000.000
Jeppe Brandrup - DKK 1.500.000
Thomas Rasmussen - fri

« Seneste Redigering: 09 Sep 2013, 20:47 af T1de » Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #4 Lyngby Boldklub
« Svar #11: 08 Sep 2013, 23:45 »


#5 Truppen 12 / 13


Her kommer som lovet et overblik over truppen, som den ser ud det næste halve år.




Målmænd

Lukas Fernandéz
Glenn Verbauwhede

Med seks clean sheets i de første ni kampe og ved kun at lade sig passere sølle tre gange, har Glenn Verbauwhede sat sig sikkert på målmandsposten. Lukas Fernandes skal ikke regne med det helt store mht. spilletiden, så længe Verbauwhede holder sig skadesfri.


Forsvar

Jesper Bøge
Frederik Krabbe
Ryan Laursen
Frederik Holst
Frederik Helstrup
Ragnvald Soma
Niels Bisp Rasmussen
Casper Højer

Forsvaret har indtil nu bestået af Jesper Bøge og Frederik Helstrup på henholdsvis højre og venstre back, mens Frederik Krabbe og Ragnvald Soma har dannet makkerpar i midten. Faktisk er det kun én gang ud af ni mulige, at jeg har været nødsaget til at ændre i forsvarskæden, hvilket højst sandsynligt har været afgørende i forhold til holdets fremragende start. Jeg er dog ikke i tvivl om, at de fire unge udskiftere er i stand til at stå distancen, når de på et tidspunkt bliver kastet for ilden.


Midtbane

Rasmus Nielsen
Morten Bertolt
Robin Nilsson
Fanol Perdedaj
Lasse Fosgaard
Jonas Hebo Rasmussen
Viljar Skåvold Nordberg
Kim Aabech
David Boysen

På den centrale midtbane har Fanol Perdedaj og Morten Bertolt dannet makkerpar i samtlige kampe indtil nu, og med ti mål og fem oplæg tilsammen, har de bestemt ikke skuffet. Foran dem på en kreative plads har Kim Aabech spillet de fleste kampe, men Jonas Hebo Rasmussen har dog også fået chancen et par gange. Kanterne har David Boysen og Yussuf Poulsen siddet tungt på, og kun en rejse med et ungdomslandshold har holdt Yussuf fra holdet i et par kampe.


Angreb

Yussuf Poulsen
Nichlas Rohde
Rolf Toft

Lejesvenden Rolf Toft har spillet samtlige kampe fra start på toppen, hvilket har resulteret i hele syv mål. Særdeles tilfredsstillende, og derfor er det ikke så underligt, at Nichlas Rohde har måttet nøjes med et par indhop i starten af sæsonen.




Førsteholdstruppen bliver suppleret af spillere fra reserveholdet som fx Bror Blume, Alexander Green, Jonas Henriksen, Ayoub Sørensen og Jeppe Tverskov, hvis det skulle blive behov for det.

Logged

T1de
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #6 Lyngby Boldklub
« Svar #12: 09 Sep 2013, 20:13 »


#6 September 2012


Vi går ind til en svær måned, der blandt andet byder på topopgør mod VB Kolding og et spændende lokalopgør mod AB. Derudover skal vi også i aktion i DBU-pokalen, hvor Svebølle venter.




1. Division: VB Kolding - Lyngby
12. september 2012

Ja det måtte jo ske. Vores periode med fuldt udbytte fik en brat afslutning, da vi tog en tur til Vejle. Hjemmeholdet dominerede, og kørte forholdsvis sikkert de tre point i hus.

VB Kolding 2-0 Lyngby
1-0 Christian Sivebæk
2-0 Jeppe Andersen





1. Division: AB - Lyngby
15. september 2012

Endnu et pointtab. Vi spillede faktisk en helt udemærket kamp, men desværre gjorde AB det samme, og da vi samtidig var uden blandt andre Rolf Toft, så var der store problemer med at få bolden over stregen.

AB 1-1 Lyngby
1-0 Bassel Jradi
1-1 Yussuf Poulsen





1. Division: Lyngby - FC Fyn
19. september 2012

Sådan! Så er vi tilbage på sporet. FC Fyn er langt fra den sværeste modstander, og vores spil var ikke just prangende, men en sejr er en sejr, og forhåbentlig kan vi nu komme ind i en stime.

Lyngby 4-1 FC Fyn
1-0 Kim Aabech
2-0 David Boysen
3-0 Morten Bertolt
3-1 Mads Post
4-1 Rolf Toft





1. Division: Lyngby - FC Hjørring
22. september 2012

Så fik vi endnu en sejr. Målt på boldbesiddelsen og antallet af chancer var kampen faktisk ret lige, men vi var langt bedre til at udnytte mulighederne end nordjyderne var.

Lyngby 3-0 FC Hjørring
1-0 Rolf Toft
2-0 Frederik Krabbe
3-0 Robin Nilsson





Lodtrækning til DBU-Pokalen
26. september 2012

Der er blevet trukket lod til 4. runde af pokalturneringen. Her er vi blevet sat op mod vinderen af kampen mellem AC Horsens og Hvidovre. For at kunne deltage i den kamp skal vi dog først lige slå Svebølle i 3. runde, men det burde ikke blive det store problem.




DBU-Pokalen, 3. runde: Lyngby - Svebølle
26. september 2012

Vi dominerede kampen far start til slut, og formåede i løbet af de 90 minutter at passere Svebølles målmand hele fire gange. Dermed er vi videre til 4. runde, hvor AC Horsens venter.

Lyngby 4-0 Svebølle
1-0 Rolf Toft
2-0 Rolf Toft
3-0 Kim Have (selvmål)
4-0 Rolf Toft





1. Division:  Lyngby - FC Fredericia
29. september 2012

En kamp der var næsten helt lige på alle parametre, dog med FC Fredericia en smule i føresædet. Jeg føler, at vi havde gode chancer for at snuppe sejren til sidst, men lige som vi begyndte at få overtaget, begik Fanol Perdedaj et frispark, som endte med at blive hans sidste aktion. Dermed mistede vi momentum og måtte 'nøjes' med ét point.

Lyngby 2-2 FC Fredericia
1-0 Yussuf Poulsen
1-1 Phillip Rasmussen
2-1 Kim Aabech
2-2 Andreas Moss
Fanol Perdedaj(LBK) udvist





Opsumering af september

Det blev ikke en måned, som er værd at skrive hjem om. VB Kolding hentede ind på os i toppen, og selvom vi stadigvæk fører ligaen, så er der nu kun 4 point ned til jyderne. Næste måned skal vi forsøge at holde det forspring (og måske udbygge det), men det bliver ikke nemt når modstanderne blandt andre hedder Viborg, HB Køge og Vejle.

Stillingen i 1. Division
De spillede kampe


« Seneste Redigering: 09 Sep 2013, 20:46 af T1de » Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: #6 Lyngby Boldklub
« Svar #13: 09 Sep 2013, 20:17 »

Efter en imponerende start på sæsonen, så er du kommet lidt ned på jorden igen. Men stadig nogle rigtig flotte resultater, som helt sikkert nok skal få dig i Superligaen..

Kan man se et SS af din taktik? Det virker jo til at den fungere rigtig godt.   Thumbs Up


Lige en lille ting: Ved SS af stillingen, skriver du Superligaen i stedet for 1. Division   Wink
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #6 Lyngby Boldklub
« Svar #14: 09 Sep 2013, 20:40 »

Jeg følger selvfølgelig med, når du har valgt Nordsjællands stolthed. Wink
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010