home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I dag kl. 00:02:37 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23302
  0 Brugere, 872 Gæster Online.

Indlæg: 1132771 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: rozlily04
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2725 2726 [2727] 2728 2729 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3601754 gange)
Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40890: 03 Aug 2014, 22:46 »

http://www.superstats.dk/kampe/4507 fck - FCN. Lørdag kl. 19.30. Tilskuere: 12.496

http://www.superstats.dk/kampe/4508 BIF - SIF. Mandag kl. 19.00. Tilskuere: 15.986

Altså en diff på 3.490 tilskuere.
Sagt på en anden måde; flere end et par.
Dertil kan man selvfølgelig argumentere for, at fck har den fordel at de spiller en lørdag med fantastisk vejr, hvor folk ikke skal på arbejde eller skole dagen efter.
BIF spiller så på en hverdag, mod et hold fra Jylland, men formår trods alt at hive flere tilskuere til stadion.

Men hey! Vi har bare mange jyske fans som tog turen sammen med dem fra Silkeborg. Rart at have opbakning fra det mørke!

Man kan også sige, at bif har den fordel, at de er et par år ældre og har en større fanbase i Danmark. Det er sommeferie.

Kig nu bare på jeres antal i sender fra Sjælland på aways -  kontra hvor mange der er på tribunen.

Men tror jeg melder mig ud nu, kan godt mærke at bif vandt på tribunen i dag og er oppe og køre. Det virker i hvert fald sådan hos de aktive brøndby fans her på fmf, der bor på Sjælland og var afsted. Thumbs Up
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40891: 03 Aug 2014, 22:51 »

Ja, du har sgu nok ret.
Sommerferien sluttede søndag d. 27. juli, så der kunne komme et par (plus moms) tusinde flere til Brøndby Stadion om mandagen, end Telia parken, lørdag.

Der bliver sendt ganske mange over med fra Sjælland. Har du medlemsskab i Brøndby Support nu du ved at busserne fra BS bliver booket?

Ja, jeg er lidt ligeglad med spillet. Jeg kommer kun for stemningen og vinde over de andre der.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40892: 03 Aug 2014, 22:54 »

Ja, du har sgu nok ret.
Sommerferien sluttede søndag d. 27. juli, så der kunne komme et par (plus moms) tusinde flere til Brøndby Stadion om mandagen, end Telia parken, lørdag.

Der bliver sendt ganske mange over med fra Sjælland. Har du medlemsskab i Brøndby Support nu du ved at busserne fra BS bliver booket?

Ja, jeg er lidt ligeglad med spillet. Jeg kommer kun for stemningen og vinde over de andre der.
Har sgu stadig sommerferie. Det er der mange andre, der også har. Har ikke medlemskab, men jeg kigger ind på SSO, hvor U-4-E har skrevet en yderst sjov og ægte kommentar...

I know, og det klarede I (eller ikke dig, dem som var afsted) godt mod Hobro.

Edit: og ikke at det er noget, jeg gør mig i, så er I ikke DKs bedste på alle parametre, hehe.
« Seneste Redigering: 03 Aug 2014, 22:57 af Legenden » Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40893: 03 Aug 2014, 22:59 »

Ja. Min sommerferie slutter også her i aften.
Det er blandt andet grunden til at jeg ikke vælger at tage til Hobro. Jeg vil ikke være noget værd på mit arbejde hvis jeg tog på away til Hobro.

Generalt så tager jeg kun til Odense+Sjælland på away. Dette skyldes privatliv og for at være i stand til at møde på arbejde. Nu har vi jo som regel de sene søndagskampe.

Ja, dem som var afsted gjorde det godt. Jeg kan dog ikke lige se hvor du ser mig skrive, at jeg var en del af stemningen i Hobro?
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40894: 03 Aug 2014, 23:48 »

Korrekt Aab har DKs bedste hold, og talent udvikling.
Que?
Hvem har I sendt af sted til noget udlandet her på det seneste?
Kusk, Lucas A og Nicklas Helenius(God spiller på papiret faldt bare igennem i Villa), ret mig hvis jeg har glemt nogen Smiley

Brøndby har sendt: Bay, Højbjerg, Boile, Malthe Johansen, Patrick O., Ander Christensen. Også er der Nikolai Laursen som heldigvis valgte en kontrakt på Vestegnen i stedet for Bayern.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40895: 03 Aug 2014, 23:51 »

Så er der flere spillere på vores 1. hold, hvor I må nøjes med spillere I bruger store penge på at hente til jer..

En god talentudvikling, skal skaffe penge og folk til holdet.
De beviste jo sidste år at de er bedre end jeres
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40896: 04 Aug 2014, 00:03 »

Grün I har jo gentagne gange bevist at der er ALT andet end økonomi I jeres måde at drive virksomhed på i BIF, I burde også lære at jeres store talenter ikke skal kendes før de har fået deres første kontrakt så I kan få lidt mønt for dem.

De spillere I ingen mønt får for, er jo ikke noget der skal tælles med i talentudviklingen, da I praler om dem for hurtigt.
Men du glemte da Lasse Nielsen så 4-6 hvor vi har fået mønt for SAMTLIGE spillere, I har fået for Patrick og Boile?
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Grün
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40897: 04 Aug 2014, 00:20 »

Der er forskel på udvikling og styring af økonomi. Men vi er igang med at lukke vores spillere ned nu, vores problem er bare at vores spillere er så gode at de tit bliver hentet omkring den alder, hvor de lige er på nippet til at være gamle nok til at underskrive en prof kontrakt, hvilket storklubberne tit har haft udnyttet. Og jeg glemte også Jacob Laursen, men han er jo havnet i OB nu, heh. Hvis vi snakker om spillere som er smuttet i en alder "høj" alder så kan vi jo også snakke om Kalle og Agger, hvor meget mønt har de givet i forhold til dem du lige har nævnt. Self er der jo så Risgaard og Enevoldsen, for jeres vedkommende.
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40898: 04 Aug 2014, 00:29 »

Augustinussen skal du squ heller ikke glemme!
Men du glemte da landets kæledægge i Krohn Dejlig.

Men det er en del af talent udviklingen at holde og finde talenter inden de får prof. kontrakter. Der har I virkelig haft et hold, der ikke skal glemmes værende en af de vigtige ting i ens talentudvikling, da man ellers kan skyde talenter ud til højre og venstre for ingenting.
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40899: 04 Aug 2014, 08:50 »

Argumentet med at i spiller på en hverdag holder ikke helt, eftersom det er sommerferie. Desuden er det Brøndby vi snakker, så arbejde dagen efter var nok ikke det store problem.

Der er nemlig landsdækkende sommerferie i de sidste 3 uger af juli. Beklager, glem at det var en hverdag.
Ja, de fleste af Brøndbys fans er på bistand.

Pointen var også mere at vi samlede mere end et par tusinde (som der blev påstået at det kun var) på en mandag hvor alle - jo så havde fri.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40900: 05 Aug 2014, 00:06 »

Brøndby skal tilbage i toppen af Dansk Fodbold og det tror jeg også vi kommer, men i denne sæson virker det til at vi er gået to skridt tilbage istedet for frem.

Vores største problem er at vi spiller alt alt for langsom og ikke mindst forudsigeligt, desuden er vores defensiv ikke helt på plads endnu - vi mangler kanibalen og den styring han kunne mestre.

Makinok er da vist mere interesseret i sit bryllup lige pt end i at spille fodbold - men vi ved hans niveau bliver højere igen vi har flere stærke spillere ude med skader og det kan blive dyrt i de næste kampe - jeg vil mene at det handler om justeringer og om at få de nye spillet ind - jeg forstår ikke indkøbet af den norske fløj - hvis vi skulle have forstærket os så skulle vi have hentet Rasmus Falk i OB han kunne have bidraget med noget vi pt mangler.

At vi taber til Hobro kommer vi over, men vi kommer ikke over det hvis vi smider de 2 næste kampe væk også.
Logged

YNWA

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40901: 06 Aug 2014, 11:19 »

Er jeg den eneste som kan se VK i denne her stilling?
http://brondby.com/nyhed/2014/08/05/fankoordinator-stopper-i-broendby-if

ANSØG FOR FANDEN!
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40902: 06 Aug 2014, 13:16 »

Nu når VK har fået tæsk flere gange af medfans end af fans fra andre hold, er det nok ikke en god idé, hehe.

Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40903: 07 Aug 2014, 20:38 »

Så koster Ørnskov igen, han er så fucking elendig. Og hvor er vores farligste spiller henne? Nunez er meget bedre end Makienok!
Logged

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40904: 07 Aug 2014, 20:42 »

Øv øv ellers en okay start
Logged

Sider: 1 ... 2725 2726 [2727] 2728 2729 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010