home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  0 Brugere, 198 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2726 2727 [2728] 2729 2730 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3599193 gange)
Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40905: 07 Aug 2014, 20:47 »

Der er fandme en grund til at alle gør grin med os, vi sejler rundt.
Logged

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40906: 07 Aug 2014, 21:54 »

Ej, I er lidt hårde.

bif gjorde sådan set alt rigtigt. Fraset nogle vigtige detaljer som skarphed i felterne.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40907: 08 Aug 2014, 00:25 »

Det pinlige ligger i at man mere fokuserer på BIF end sin egen klub efter fcks avancement.
Det startede med at en gjorde det og nu kommer efternølerne og tror at de bare er badass.

Hold nu kæft med at vi vandt på tribunerne. Man må godt rose sin medfans.
Men det må være mén efter et besøg af en ukrainer.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

-Benja-
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40908: 08 Aug 2014, 10:11 »

Jeg er ved at brække mig over alle de tråde inde på SSO: "TF RAUS"... Han skal da overhovedet ikke fyres! Er træt af de små forkælede unger, som efter tre kampe med nederlag råber efter en ny træner - for nååå ja en ny træner ville da hjælpe her, og vi skal slet ikke starte forfra igen..

Europa var åbenbart for tidligt.. Vi prøver forhåbentlig igen til næste år!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40909: 08 Aug 2014, 12:21 »

Godt nok er bif bagud sammenlagt 0-5 på banen, men jeg mener helt bestemt, at de har fået min. 6 point på tribunen.

Derfor er de vel gået videre... ikke?

Edit: der er godt nok kun 10.046 tilskuere på Brøndby Stadion, men sommerferien er også slut og det er torsdag. Så no bad feelings herfra.

Du må virkelig have ondt i røven over hvor fantastiske vi er på tribunen mens i er så rotte elendige.

I det mindste gør vi en indsats der er værd at bemærke, på det område vi kan. Det kan man ikke just sige om jeres tabersektion, hvor der står 500 mennesker og desperat prøver at overdøve de 5000 juletræer på nedre c.

Altid noget at i kan gemme jer bag at i har et godt hold - Så slipper i for at der bliver rettet alt for meget fokus på jeres taberkultur på tribunen.
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40910: 08 Aug 2014, 13:04 »

Jeg skal ikke kunne svare på hvorfor nogen blev væk fra stadion.  Men jeg kan heller ikke spå.

Det sving fungerede desuden ganske godt, selvom at jeg bedst kan lide Sydsiden.

Hvis vi på et tidspunkt bliver fast inventar i Europa, så kunne man opsætte nogen klapsæder på alle rækkerne på Syd. Man står alligevel. Eneste problem ved det er bare at man ikke kan vælte rundt og dele kærlighed ud.

PS. Vildt som efternølerne fortsat kommer herinde Smiley Stærkt arbejde. fck er åbenbart for kedeligt.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40911: 08 Aug 2014, 13:40 »

Hvis vi på et tidspunkt bliver fast inventar i Europa, så kunne man opsætte nogen klapsæder på alle rækkerne på Syd. Man står alligevel. Eneste problem ved det er bare at man ikke kan vælte rundt og dele kærlighed ud.

PS. Vildt som efternølerne fortsat kommer herinde Smiley Stærkt arbejde. fck er åbenbart for kedeligt.

Hæææææææ. hvis.

Er ambitionerne ikke større? Er sgu skuffet.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40912: 08 Aug 2014, 14:25 »

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Legenden
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40913: 08 Aug 2014, 14:41 »

Ibi er sgu da dejlig
Logged

[for stor img ]https://31.media.tumblr.com/9b9aed933ca4b5125deaedcaec63385e/tumblr_mphyz5HWR91srrw1io1_500.gif[/img]

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40914: 08 Aug 2014, 14:48 »

Hæææææææ. hvis.

Er ambitionerne ikke større? Er sgu skuffet.

Ambitionerne er top 3 hvert år og dermed også Europa.
Så stærke som fck er pt. så kan man ikke forvente at blive mestre altid.
Dertil skal det også tillægges at AaB og FCM melder sig ind i kampen, og et hold som Esbjerg har også potentiale.

Men lige pt så skal man se på at holdet skal bygges op nedefra, have en organisation, før vi skal snakke store ord om hvad vi skal opnå.

Lige nu kan man ikke se hvad holdet kan. Konceptet er stadig ikke særlig synligt og vi har stadig vores svipsere. Disse er OK, hvis man bare kan se at vi får tilspillet os tilpas nok chancer.

Det er ikke ligesom i fck hvor man rauser straks. Jeg gad godt at se fck i en forfatning på krise i 7-8 år.
I skal da være glade for at ledelsen var mere tålmodige med ham skrige træneren end jer fans. I ville have ham ud pga. manglende resultater og kedeligt spil (læs: defensiv organiseret).

Det er netop det kedelige spil jeg gerne vil have i BIF. En Ove Pedersen kunne skabe mirakler defensivt. Jeg bryder mig ikke om ham og hans spillestil - MEN; det han gør, gør han godt.
Man kan endnu ikke se hvordan Capellas har haft af indflydelse. En mere defensiv træner end en Thomas Frank-tænkende havde nok været det mere optimalt.

Nå, det blev lidt langt, men du kan jo læse det mens du drikker din latte.


Ja, desværre et dumt tweet Skuffet
Men forstår til dels frustrationerne hos hende og Makienok. Men hun skal stoppe det der.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40915: 08 Aug 2014, 15:23 »


vk kender du ikke til judas mentaliteten, eller har alle fck'erne herinde dårlige kilder ? Peace
Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40916: 08 Aug 2014, 15:36 »

vk kender du ikke til judas mentaliteten, eller har alle fck'erne herinde dårlige kilder ? Peace

En klud(Eller noget bedre) i munden på ibi, og en fjernelse af dit tastatur, så har vi en bedre verden Thumbs Up
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40917: 08 Aug 2014, 16:19 »

Ibi er sgu da dejlig

https://twitter.com/Ibisplanet/status/497735388342263808

Det er hun virkelig. Gør det lige en tand nemmere for alle os andre.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

Bunkefar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40918: 08 Aug 2014, 16:24 »

Ambitionerne er top 3 hvert år og dermed også Europa.
Så stærke som fck er pt. så kan man ikke forvente at blive mestre altid.
Dertil skal det også tillægges at AaB og FCM melder sig ind i kampen, og et hold som Esbjerg har også potentiale.

Men lige pt så skal man se på at holdet skal bygges op nedefra, have en organisation, før vi skal snakke store ord om hvad vi skal opnå.

Lige nu kan man ikke se hvad holdet kan. Konceptet er stadig ikke særlig synligt og vi har stadig vores svipsere. Disse er OK, hvis man bare kan se at vi får tilspillet os tilpas nok chancer.

Det er ikke ligesom i fck hvor man rauser straks. Jeg gad godt at se fck i en forfatning på krise i 7-8 år.
I skal da være glade for at ledelsen var mere tålmodige med ham skrige træneren end jer fans. I ville have ham ud pga. manglende resultater og kedeligt spil (læs: defensiv organiseret).

Det er netop det kedelige spil jeg gerne vil have i BIF. En Ove Pedersen kunne skabe mirakler defensivt. Jeg bryder mig ikke om ham og hans spillestil - MEN; det han gør, gør han godt.
Man kan endnu ikke se hvordan Capellas har haft af indflydelse. En mere defensiv træner end en Thomas Frank-tænkende havde nok været det mere optimalt.

Nå, det blev lidt langt, men du kan jo læse det mens du drikker din latte.

Ja, desværre et dumt tweet Skuffet
Men forstår til dels frustrationerne hos hende og Makienok. Men hun skal stoppe det der.

Hvis I ser Esbjerg og FCM som trusler, så er den da helt gal. I kører med et budget der er i hvert fald dobbelt så stort som dem. Kom nu lige altså.

Konceptet kunne man se sidste sæson, men i denne? Hvad fanden er der lige sket? Thomas kan da ikke blive ved med at spørge efter mere tid, til at spille holdet sammen.
Ja, alle rauser bare i FCK, der er absolut ingen tålmodighed, og ALLE rauser. Hele tiden. Også når vi vinder. RAUS! Jeg tror også der er mange der vil se FCK i krise i 7-8 år, men heldigvis for FCK, er der et solidt bagland og ikke en amatør ledelse til at drive en fodboldklub.

Og sødt at Ove Pedersen ligepludselig er en ønsketræner i bif, så kan man næsten ikke synke dybere.
Logged

Jeg gider ikke kommentere det. I kan bare skrive, hvad I vil. Jeg vil alligevel kun kunne sige noget negativt.

patrick J
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40919: 08 Aug 2014, 23:18 »

Fuck hvor fatter Ibi dog ingenting. Ja det kan godt være hun er en "stor" personlighed i Danmark, men det giver hende sgu ikke ret til at være bedre end alle andre. Hun kan vel forhelvede også se at hendes mand er så rystende dårlig at lignende sjældent er set. Han gider jo kraftedeme ikke en gang at spille fodbold mere.. Han fik ikke en hilsen i går da han ikke fortjener det med hans rekordårlige præstationer. Hvad værre er næsten at TF ikke ser ud til at se hvor fucking elendig han er for tiden... Prøv dog Nunez på toppen i stedet. Spillerne kan alligevel ikke slå et ordentligt indlæg. Jeg er rystet over spillet indtil videre i denne sæson. Det er næsten dårligere end nogensinde før... Under Auri skabte man dobbelt så mange chancer, der brændte man bare. Nu skabes der ingenting. KOM NU I GANG FORHELVEDE!!
Logged

Bob Paisley til Alan Kennedy: "They shot the wrong Kennedy back in 1963!"

Sider: 1 ... 2726 2727 [2728] 2729 2730 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010