home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
Antal Registrerede Brugere: 23290
  0 Brugere, 437 Gæster Online.

Indlæg: 1132682 over 31363 Emner
Nyeste Bruger: queenofnoida
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Brøndby IF tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 2723 2724 [2725] 2726 2727 ... 2757 Udprint
Forfatter Emne: Brøndby IF tråden  (Læst 3577886 gange)
Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40860: 31 Jul 2014, 19:54 »

Det er det rene galimatias at tro, at Daniel Agger skifter til Brøndby denne sommer. For det første hverken kan eller vil Brøndby betale den overgangssum, som Liverpool vil kræve, og derudover er det igen et økonomisk issue, når han skal forhandle kontrakt med Brøndby. Der vil hverken være et økonomisk eller sportsligt incitament til at spille i Brøndby for en spiller af Daniel Aggers kaliber. Han vil ikke engang kunne tjene halvdelen af den løn, han hæver hver måned i Liverpool nu. Sportsligt ville det jo også være så uambitiøst, som noget næsten kan blive.

Jeg synes, det er helt absurd, at Barcelona og Brøndby angiveligt står i hver deres lejr og trækker i den samme spiller. Der er dog ingen tvivl om, at det er langt mere sandsynligt, at han ender i førstnævnte klub end sidstnævnte, omend en klub midt imellem de to nok ville matche Agger bedst.
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40861: 31 Jul 2014, 19:57 »

Aggers hjerte ligger i BIF.
Han har sin børneår i Rosenhøj (Klub fra Hvidovre) og kom til Brøndby som ganske ung.
Han elsker klubben højere end LFC. LFC har også en stor plads i hans hjerte, men han har sine rødder på Vestegnen.
Det er dog YNWA og ikke Brøndby IF, som er tatoveret på Agger Smiley
Jeg vil meget gerne have underbygget, hvorfor hans hjerte ligger i BIF og ikke Liverpool. Zohore var også i FCK fra han var 12 år, men det tilhørsforhold var ikke nok.
Derfor er det lidt tyndt at bruge hans rødder som argument, hvis ikke det også bliver underbygget med nogle udtalelser eller lignende.

Brøndby kommer selvfølgelig ikke til at smide ca. 100 mio, Agger gider selvfølgelig ikke ødelægge sin karriere ved at tage et så stort skridt ned og Brøndby har sikkert heller ikke mulighed for at betale lønnen. Agger til Brøndby er simpelthen absurd Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40862: 31 Jul 2014, 20:29 »

Lad os nu se der sker. Jeg tror også selv mest at han først kommer om 2 år, men man skal aldrig sige aldrig.

KentBrylle - læs hvad jeg skriver. Han har hjertet begge steder, men jeg TROR at han elsker Brøndby højest.
Der var desuden ikke plads til at skrive Supra Societatem Nemo på hænderne.

I forbindelse med LFC kampen udtalte han i interviews at han havde glædet sig til det i mange år. Har skrevet flere ting på sin twitter om at han glædede sig - og efterfølgende om at han var glad for kampen.
Hertil kan det siges, at han havde travlt med at kigge ned mod SYD under opvarmningen.

Men jeg TROR som sagt bare på, at han elsker BIF højest. Men han elsker begge klubber. Ligesom at han ikke kommer til at spille for andre danske klubber eller engelske klubber.

Jeg tror dog mest af alt at han ender i Barcelona, som han var fan af som barn.

Zohore-eksemplet siger bare alt om fck. Wink

Lad os nu se - synes det er fedt at klubben drømmer.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40863: 31 Jul 2014, 20:34 »

Så fordi han udtaler, at han har glædet sig til kampen, så er han klar til at gå rigtig mange niveauer ned? Selvfølgelig er det tilladt at drømme, men en lille tilknytning til virkeligheden vil måske forebygge en skuffelse.

Nej Zohore-eksemplet fortæller, at rødder ikke behøver betyde det store. Selvfølgelig betyder det noget i Aggers tilfælde, men jeg tror stadig, at han har flere følelser for Liverpool.

I dette tilfælde skal man nok bare råbe aldrig og så komme tilbage til virkeligheden. Der er absolut ingen grund til at ødelægge sin karriere ved at skifte til et hold, der ikke engang er det bedste i DK, når man i forvejen spiller for en af de store klubber i England.
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Skovlyst
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40864: 31 Jul 2014, 20:42 »

Heh, lad os nu se hvad der sker! Smiley

Måske bliver det Barcelona, måske BIF - eller også får han kæmpet sig tilbage hos LFC.
Logged

Citat af: Spardle
Lad os lige få facts på plads, dengang man kun gjorde det bagfra, var røven det store seksuelle symbol.
Men efter man begyndte at dyrke sex forfra, begyndte brysterne også at få en seksuel betydning, så det er nu brysterne der er en form for den nye røv.

Smukke ord

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40865: 31 Jul 2014, 21:12 »

Kan du ikke godt selv høre, hvor absurd det lyder, at I skulle kæmpe med Barcelona om en spiller? Agger er alt, alt for god til Superligaen, og han ville ej heller få en økonomisk gevinst ud af det - tværtimod. Vi snakker om en viceanfører i en af de største klubber i verdens stærkeste liga. Godt nok er han blevet degraderet i Liverpools hierarki og er vel ret beset tredje- eller fjerdevalg, men en af hovedårsagerne til det skyldes skader og en nedadgående formkurve. Det er jo ikke ligefrem, fordi Liverpool vælter sig i verdensklassespille re i den bagerste kæde.

Som du selv siger, så skal man aldrig sige aldrig, men det vælger jeg så alligevel at gøre her. Han kommer ikke til Brøndby denne sommer. Jeg ville i hvert fald tabe kæben, hvis det skete.
Logged

Anfield Road
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40866: 31 Jul 2014, 21:16 »

Guderne skal vide vi godt kunne bruge ham. Kors hvor det sejler.
Logged

"Tag dog den forbandede bandage af...og hvad mener du egentlig med dit knæ!? Det er Liverpools knæ!" - Bill Shankly

bromberg
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40867: 31 Jul 2014, 21:28 »

Et eller andet sted ser jeg godt at han tager "hjem" i en forholds tidlig alder. Ala Grønkjær. Hans fysik er ikke til hans fordel..

Men jeg ser nu ikke Liverpool slippe Agger uden at tage sig betalt. Han er alt andet lige en god indtægt, så hvordan det overhovedet kan blive til bare en overskrift med Agger til BIF, det forstår jeg sgu ikke:-)

Hans løn ser jeg ikke være et problem, da jeg sagtens tror Agger tager et solidt løndyk. Han er en af de få reelle klubmænd der er i fodbolden idag imo.
Så det ku jeg sagtens se.
Men som sagt en transferovergang som vel forventes at ligge på 75+ mio ser jeg ikke ske;-)
Er Brøndby mand del, meeeeeen..
Logged

Spardle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40868: 31 Jul 2014, 21:56 »

Et eller andet sted ser jeg godt at han tager "hjem" i en forholds tidlig alder. Ala Grønkjær. Hans fysik er ikke til hans fordel..

Hvornår tog Grønkjær hjem til Thisted FC?
Han havde jo ingen tidligere klubrelationer til FCK, men sikkert der han kunne få bedst løn.. Samtidig med chancerne for landsholdet stadig var forholdsvis store.
« Seneste Redigering: 31 Jul 2014, 21:59 af Spardle » Logged

Burnley, Aab,  FC Barcelona, Schalke 04,
Burnley will win the PrL trophy again, it's just a question about time.
Pretiumque Et Causa Laboris

Svartovich
Gæst
 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40869: 31 Jul 2014, 22:04 »

Hvornår tog Grønkjær hjem til Thisted FC?
Han havde jo ingen tidligere klubrelationer til FCK, men sikkert der han kunne få bedst løn.. Samtidig med chancerne for landsholdet stadig var forholdsvis store.
Han mener nok hjem til Danmark. Wink
Logged

Meulensteen
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40870: 31 Jul 2014, 22:07 »

Forstår simpelthen ikke Thomas Frank mod Brügge i dag. Normalt er jeg ellers meget stor fan af alle de ting, han foretager sig med holdet. Jeg synes det er utroligt, man kan spille 75 minutter, være bagud 3-0, overhovedet ikke kunne byde med noget hverken offensivt eller defensivt - og STADIGVÆK ikke lave nogle ændringer på holdet.

Frederik Sembe Berg er god, når han har fundet sin markering. Han har hængt efter ved samtlige dueller i dag. Martin Ørnskov løber rundt som et forvirret dyr i dens forkerte natur. Almebäck har været decideret pinlig - og samarbejdet med 'kantspilleren' Mikkel Thygesen har været til at kaste op over. Phiri kæmper alt hvad han kan, men knægten har ikke fysikken til sådan nogle kampe her. Durmisi plejer at være fantastisk at se på, men han har også været helt væk. Kahlenberg kan lige pludselig ikke lægge et ordentligt hjørnespark eller frispark.

Den eneste stabile målscore vi har haft den her sæson sidder på bænken og brænder sikkert for at komme ind og gå efter et udebanemål. Kom nu igang, Thomas Frank da!
Logged

Lålålålålååååå
Vi har den bedste midtban' i DK'ååååå
Vi har Michael Krohn-Dehli, Samuel Holmén, Farnerud og Jan K'åååå

krelle1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40871: 31 Jul 2014, 22:21 »

1:Agger sagen tror jeg skal tages med et gram salt han er dog af hjertes velkommen Smiley
2:kampen sikke dog noget forfærdeligt lort puha!!
3:Fans wow drenge sikke en indsats
Well tror squ bare jeg går i seng  :/
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40872: 31 Jul 2014, 22:27 »

Avs, en kamp mest positive må vel være vi slap med 3-0 6-0 havde vidst været noget mere fair med de chancer de fik.

Frank to et sats og gamblede, det er hvad det er, det der bekymre mig er at manden ikke har en plan b når plan a ikke fungerer.
Derudover var Kalle godt nok elendig idag, han skal sammen med Martin A og Ørnskov vise rutinen og gå forrest men i stedet dumper de alle med et brag.
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40873: 31 Jul 2014, 22:31 »

Almeback er jo direkte pinlig. Hvis vi kan sælge ham til OB, vil det jo være et større mirakel end at lave et comeback på hjemmebane.
Logged

Andreaskj
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Brøndby IF tråden
« Svar #40874: 31 Jul 2014, 22:32 »

Ørnskov er en joke, manden så ringe det er sindsygt, Almebæk og MA skal også ud hurtigst muligt de er så ringe. Ind med en god midterforsvar tak
Logged

Sider: 1 ... 2723 2724 [2725] 2726 2727 ... 2757 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010