home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 23:32:33 warmon Blogkonkur... [15] Journeyman - We a...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23301
  1 Bruger, 300 Gæster Online.

Indlæg: 1132742 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: Jøddi
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #35 En legende bliver til
0 Brugere og 0 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint
Forfatter Emne: #35 En legende bliver til  (Læst 75111 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#19 En legende bliver til - Sikke en start
« Svar #90: 05 Sep 2013, 23:12 »



Sikke en start

Første kamp var som nævnt allerede to dage efter jeg var ankommet til Chelsea og vores modstander var vores direkte konkurrenter i bunden fra Wolves, der inde kampen kun var 2 point bag os under stregen, som ingen hold vil ligge under når sæsonen er slut. Det betød at der ikke var meget tid til at sætte spillerne ind i min taktik, men de lod til at kunne forstå hovedbudskaberne både i bagerste og i forreste geled, da vi spillede Wolves baglæns ud af Stamford Bridge og direkte ind i deres spillerbus.
Chelsea 2 - Wolves 0  ( PL)
målscorere: John Terry (1), Romelu Lukaku (1)


Lækkert med en sejr og Mata fik lavet to assists efter han ellers var dømt færdig i klubben tidligere på året.

Ajax 1 - Chelsea 1 ( Europa League)
 målscorere: Klaas-Jan Huntelaar(1)

En kamp hvor vi stillede med 11 reserver og fik var vi kom efter nemlig det ene point der sikrede os første pladsen i gruppen foran netop Ajax.

Chelsea 3 - Man Utd 0 ( PL)
 målscorere: John Terry(1), Eden Hazard (1) og Romelu Lukaku(1)

En højst overbevisende sejr som dog kom i hus på et rødt kort til sidst i kampen til Man Utd, hvor efter først Terry og sidenhen Hazard lukkede kampen med to mål i det 89. og 90. min. Vigtigt med en sejr over de røde djævle efter at deres manager var i pressen og svine holdet og mig til, og hvilken start holdet har været med til at give mig i klubben.
Fulham 0 - Chelsea 4 ( PL)
 målscorere: John Terry(1), Lukaku (2) og Eden Hazard(1)
Fremragende kamp af Fernando Torres der var her der og alle vejene, og fik lagt op til 3 mål. Fremragende arbejde af den eftrehånden erfarende herre, [/size]

Chelsea 3 - Lech 2 ( Europa League)
 målscorere: Oscar(1), Demba Ba (1) og Juan Mata (1)

Sidste kamp i gruppespillet i EL og endnu engang fik reserverne chancen, og efter en sviner i pausen hvor vi var bagud med 1-2 fik de da vendt kampen til en sejr, så det er vel godkendt, dog er der skræmmende stor forskel på reserveholdets kvalitet og de faste startere, og der er efterhånden ved at tegne sig et billede af hvem der skal ud her til januar.

Hull 1 - Chelsea 3 ( PL)
 målscorere:Juan Mata(1), Romelu Lukaku (2)
En god kamp igen af Lukaku, der er begyndt at vise sig som en rigtig giftig herre. Med de tre point holder vi os oppe på den 12. plads, som vi erobrede i sidste spillerunde mod Hull.

Chelsea 4 - Stoke 1 ( PL)
 målscorere: Romelu Lukaku (2), Eden Hazard (1) og John Terry(1)
Endnu en knaldgod kamp af Lukaku som næsten ene mand har sat sig for at bombe os opad i tabellen. Der er nu kun en kamp tilbage i 2014 nemlig et opgør hjemme på Stamford Bridge mod Cardiff som ligger med i toppen i denne sæson.

Chelsea 1 - Cardiff 0 ( PL)
 målscorere: Xherdan Shaqiri(1)
Dette var i sandhed en Dr. Jekyll og Mr. Hyde oplevelse for Xherdan Shaqiri, der havde fået chancen fra start på venstre fløj i stedet for en træt Mata. Efter otte minutter bringer Shaqiri os foran. Cardiff giver bolden op på midten og Shaqiri får en hjerneblødning og slagter en ad modspillerne længe efter bolden er væk, hvilket i det 9. minut betyder at han må en tur i bad. Fra dagens helt til dagens skurk på 60 sekunder noget af en præstation af den alpemanden, der ikke fik nogle pæne ord med i bad. Vi går ind i 2015 på en efter forholdene godkendt 9. plads med 11 point op til det nuværende førerhold fra Liverpool.

I næste afsnit skal vi hører mere om transfers, et brudt løfte og finde ud af om den flotte form spillerne har lagt for dagen siden jeg kom til sidst i november kan holdes ved lige så vi måske kan nå en kval plads til CL i næste sæson.




Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#20 En legende bliver til - Store Skiftedag
« Svar #91: 08 Sep 2013, 23:08 »



Store Skiftedag

Klokken slog midnat og 2014 blev til 2015. Jeg sad på mit kontor og glæde mig til pressemødet som var planlagt til 15 timer senere, hvor jeg skulle præsentere ikke mindre end seks nye spillere, mens otte andre måtte forlade klubben da de var blevet vejet og fundet for lette. Inden skulle jeg dog lige til møde med Roman, der havde sagt han havde gode nyheder. Jeg måtte hellere se at komme hjem i seng. Præcis klokken 12:00 stod jeg på Romans kontor i mit jakkesæt klar til en samtale med chefen. Roman bød mig velkommen med åbne arme og stak mig en vodka. Vi drak ud og han smed derefter kortene på bordet og sagde " Du har allerede nu bevist at du er en talentfuld manager og jeg vil derfor give dig flere penge til at handle for" - Han stak mig en seddel hvorpå der stod at jeg måtte bruge yderligere 300 millioner kr på spillere oven i de små 300 millioner jeg havde fået i november da jeg kom til klubben. Jeg var helt rundt på gulvet og kunne  ikke sige andet end " TAK". Jeg kunne nu tage til pressemødet med viden om at jeg kunne finde et par stjerner mere senere på dagen.

På pressemødet fik jeg fortalt den samlede presse at vi havde hentet Makan Keita en 16 årig målmand, der vil gå ind på U18-holdet samt på reserveholdet her i starten. Der er store forventninger til den unge målmand, og jeg håber helt sikkert at han kan tage over for Petr Cech en dag. Kurt Zouma er hentet for store penge, men det er penge godt givet ud da han helt sikkert vil være at finde i klubben mange sæsoner ud i fremtiden. Til midtbanen har jeg hentet to unge folk ind i form af Will Hughes og Francesco Tarantino som er to spillere jeg forventer mig en masse af og jeg bliver dermed genforenet med Francesco som jeg hentede til AZ Alkmaar lige inde jeg stoppede der. Ind er også kommet en spiller som jeg virkelig har set frem til at præsentere nemlig Ryan Shawcross hentet i Stoke som er tiltænkt en fremtidig rolle som general nede bag i sammen med Zouma. Sidst men ikke mindst har vi også hentet Sebastien Bassong i Norwich.




Spillere ind ------>

Makan Keita - Stade Rennais FC - 43 millioner kr
Kurt Zouma - AS Saint-Etienne - 155 millioner kr
Will Hughes - Derby - 50 millioner kr
Francesco Tarantino - AZ Alkmaar - 49 millioner kr
Ryan Shawcross i Stoke - 140 millioner
Sebastien Bassong i Norwich - 40 millioner kr
Samlet købt for 477 millioner kr











For at skaffe pengene til disse handler og fremtidige kan jeg samtidig fortælle at Ross Turnbull, Bertrand Traoré, Demba Ba, Victor Moses, Patrick Bamford, Nicolas Nkoulou, Adriano, Ramires samt Gary Cahill er fortid i klubben så held og lykke til dem i deres respektive klubber.





<-------- Spillere ud

Ross Turnbull - Aston Villa 4 millioner kr
Bertrand Traoré - Gladbach 0,4 millioner kr
Demba Ba -  Man City 200 millioner kr
Victor Moses - Everton 50 millioner kr
Patrick Bamford - Ipswich 6 millioner kr
Gary Cahill - Everton 25 millioner kr
Adriano - Napoli 100 millioner kr
Ramires - Porto 165 millioner kr
Samlet solgt for 550,4 millioner kr














Det blev altså til en mindre storvask, men ikke desto mindre havde jeg formået at tjene gode penge til klubben, der dog stadigvæk havde et minus i kassen på 240 millioner kr, hvilket jeg dagen efter fik at vide i store vendinger, da jeg prøvede at bruge nogen af de 300 millioner kr ekstra som Roman havde givet mig. Han havde sgu spærret for hævekortet så at sige ved at blokere for flere handler indtil der var plus i kassen igen, hvilket jeg selvfølgelig godt kan se fornuften i, men så skal man jo ikke først spille storsnudet med mange penge og dagen efter er man en fattig prins på tiggerfødder, hvilket jeg fortalte Roman på vores møde. Vi blev dog enige om at vi måtte tage revanche til sommer når der kom flere penge i kassen og vi begravede derfor stridsøksen igen.

 


Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#21 En legende bliver til - Svigtende form
« Svar #92: 09 Sep 2013, 08:26 »



Svigtende Form

Op til dagens kamp i FA Cuppens 3. runde havde jeg været tvunget til at lave nogle ændringer som følge af Shaqiris røde kort i forrige kamp. Will Hughes fik derfor sin debut allerede to dage efter hans skifte fra Derby i Npower Championship, og det blev en dag han sent vil glemme, i det han foran 36272 tilskuere på Stamford Bridge spillede en stor kamp og scorede det mål som sendte os videre til 4. Runde, hvor vi skal op imod Fulham senere på måneden.


Chelsea 1 - Middlesbrough 0 ( FA Cup 3. Runde)
målscorere: Will Hughes (1)

Wigan 0 - Chelsea 4 ( PL)
 målscorere:  Torres (2), Mata (1), Huntelaar(1)

Everton 2 - Chelsea 2 ( PL)
 målscorere:  Lukaku(2)

Chelsea 2 - Newcastle 0 ( PL)
 målscorere: Torres(1), Lukaku (1)

Fulham 1 - Chelsea 2 ( FA Cup 4. Runde)
 målscorere: Lukaku (1) Huntelaar (1) Terry (Rødt Kort)

Chelsea 0 - Tottenham 0 ( PL)
 målscorere: Torres (anulleret)
 
WBA 1 - Chelsea 1 ( PL)
 målscorere: Foster s.m.(1)
Den gode form fra december måned kunne desværre ikke holdes ved lige hele vejen igennem januar, hvor vi ellers startede med to flotte kampe med clean sheets til Cech og mål i den anden ende. Denne form stod umiddlebart ikke til at slutte mod Everton som lå på en 13. plads, og Lukaku bragte os da også planmæssigt foran med 0-2 inden pausen, hvorefter holdet mistede koncentrationen i anden halvleg og lod Everton scorede ikke bare en men to gange, hvilket jeg fortalte spillerne i tydelige vendinger efter kamp bare ikke var godt nok, samt at de måtte tage nogle ekstra omgange til træning imorgen tidlig.
Den hårde behandling fik umiddelbart spillerne til at tage sig sammen i den næste kamp hjemme mod Newcastle, som vi sad på fra de kom på banen til de gik af den igen, og vores sejr på to mål var faktisk tre-fire mål for lille. Fulham kunne hellere ikke stoppe os selvom de prøvede og vi bookede dermed en plads i 5. runde af FA Cuppen mod en endnu ukendt modstander. De sidste to kampe i januar bød på en dommer som gerne ville i fokus og et hold som slet ikke kunne finde melodien mod WBA.

Tottenham kom på besøg på Stamford Bridge og det var tydeligt allerede fra start at de ikke var kommet efter alle 3 point, og de havde mere end nok at se til med at holde os fra at scorer, men desværre havde Lloris en god dag i buret for Spurs og da han endelig blev passeret små fem minutter før tid valgte kamoens dommer at gøre sig til dagens mand, idet han valgte at annullere Torres's mål som ville have givet os en mere end fortjent sejr. På det efterfølgende pressemøde gik jeg til verbalt angreb på dommerens beslutning, hvilket som sædvanligt bare gav en advarsel. Roman var ikke så tilfreds men kunne godt følge mig i at det var træls. Det lod til at moralen på holdet havde taget skade af dommerens afgørelse for i kampen mod WBA var spillerne reduceret til statister og kun et selvmål af WBAs målmand sikrede os et lille point til allersidst i kampen, hvilket efterlader os på en øjeblikkelig 8. plads i PL med 39 point for 25 kampe, mens Arsenal på 1. pladsen har 52 point for 25 kampe hvilket nok bliver svært at hente. Mindre kan dog også gøre det og hvis vi bare kan komme op på 4. pladsen så kan vi da komme med i CL næste sæson, hvilket vil være en stor hjælp for økonomien. Februar byder på kampe både i Pl må hold som  Watford og Man City, mens vi også skal op imod græsk modstand i EL i form af Panathinaikos, så det skal blive spændende og se om holdet kan komme sig ovenpå slutningen på januar og vende det til noget positivt.





Logged


Fogt
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #93: 09 Sep 2013, 21:02 »

Helt igennem fremragende updates.
Dog ærgerligt at dine spillere ikke kan ramme målet, men du har jo også Torres i angrebet.

Forstår dog ikke dit salg af Ramires, hans tal virker da ellers fine..
Logged

Gry Marie 11.03.12

Nor 19.04.15
Anna Eline 31.08.21

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #94: 09 Sep 2013, 21:07 »

Ramires fik ikke spilletid, trak en stor løncheck og jeg sætter som altid fokus på økonomien så ingen over holdet. Torres er desværre den eneste ud over lukaku der kan ramme bare lidt og angrebet skal derfor oprustes kraftigt til sommer. Men ellers fedt nok du stadig følger.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #95: 11 Sep 2013, 22:40 »

Så blev der tid til lidt manager igen så der skulle meget gerne være en Update engang imorgen. 
Logged


Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #96: 12 Sep 2013, 13:23 »

Så blev der tid til lidt manager igen så der skulle meget gerne være en Update engang imorgen. 

YESH! Opstemt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #97: 12 Sep 2013, 15:52 »

Følger også tråden og ser frem til næste update... Kan du bringe Chelsea tilbage til storhed - det håber jeg   Thumbs Up
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #98: 12 Sep 2013, 16:24 »

Fedt med flere læsere og jeg håber også at kunne vende klubbens held og komme op i toppen igen. I første sæson blev Chelsea faktisk mestre så det er tilsyneladende gået hurtigt ned af bakke for klubben, siden selv Abramovich er tilfreds med en plads i den bedre halvdel. Dog er økonomien totalt til rotterne pt, så håber godt nok på mindst CL i næste sæson for ellers skal jeg ud og sælge endnu flere profiler. Updaten kommer nok i aften engang omkring kl 22 stykker
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #99: 12 Sep 2013, 16:28 »

Har du egentlig defineret hvad din målsætning er? Titlen hedder En legende bliver til, men hvad har du sat som mål der skal være opfyldt for at du mener du kan kalde dig en legende?  Smiley
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #21 En legende bliver til
« Svar #100: 12 Sep 2013, 16:49 »

Har jeg da egentlig ikke tænkt over men når Ferguson ikke længere er nummer et på listen over største managers jan man vel godt indstille karrieren.
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#22 En legende bliver til - Spændingen stiger
« Svar #101: 12 Sep 2013, 21:02 »



Spændingen stiger

Kampen om det engelske mesterskab er så småt ved at spidse til og i toppen er det tættere end det har været længe. De normalt så sejrs vante spillere fra Arsenal, Man Utd og Liverpool der længe har været langt foran vi øvrige konkurrenter kan efterhånden mærke vores ånde i nakken, i takt med at de smider flere og flere point mod svagere modstandere, mens Tottenham, Everton og os fra Chelsea bare sætter den ene modstander efter den anden på plads. I februar og marts måned har vi spillet 11 kampe fordelt på tre turneringer med følgende resultater.

Watford 1 - Chelsea 4 ( PL)
målscorere: Shaqiri (2), Adrián (2)

Chelsea 1 - Man City 0 ( PL)
 målscorere:  Adrián (1)

Man Utd 0 - Chelsea 0 ( FA Cup 5. Runde)
 målscorere: -

Panathinaikos 1 - Chelsea 4 ( El 1. Knockout runde)
 målscorere: Terry(1), Shaqiri, Mata (2)

Swansea 2 - Chelsea 3 ( PL)
 målscorere: Lukaku (1) Torres (1) Hazard(1)

Chelsea 8 - Panathinaikos 0 ( El 1. Knockout runde) (retur)
 målscorere: Shaqiri (1) Torres (1) Hazard (3) Lukaku (2) Huntelaar (1)

Chelsea 4 - QPR 1 ( PL)
 målscorere:  Mata (1) M'Vila (1) Lukaku (1) Hazard(1)

Chelsea 2 - Man Utd 0 ( FA Cup 5. runde omkamp)
 målscorere: Torres (1)  Lukaku (1) 

Sheffield W 3 - Chelsea 0 ( FA Cup 6. runde)
 målscorere: - 

Chelsea 5 - Zenit 2 ( EL 2. Knockout Runde)
 målscorere:  Mata (1) Lukaku (3) Hazard(1)

Aston Villa 1 - Chelsea 2 ( PL)
målscorere:  Mata (1) Lukaku (1)

Zenit 3 - Chelsea 1 ( EL 2. Knockout Runde)(retur)
 målscorere: Lukaku (1) Videre med 6-5 Samlet

Chelsea 4 - Huddersfield 0 ( PL)
 målscorere: Torres (2) Hazard (2)
Ligastiling
    Hold      Kampe   Målscore   Point
1 Man Utd         31    58-30       63
2 Arsenal          31    56-34       61
3 Liverpool        31    49-23       60
4 Chelsea         31    59-33       57
5 Tottenham     31    42-23       56
6 Stoke            31    46- 46      47
7 Everton          31    46-35       46
17 Fulham        31    32-51       30
18 Hull             31    34-59       30
19 Wigan          31    27-60       23
20 Huddersfield 31    34-68       19


Vi fik lagt den dårlige slutning på januar væk med en sikker 4-1 sejr over Watford inden der var lagt op til storkamp mod oliemilliardærerne fra Man City. En utrolig chancefattig kamp blev afgjort da Adrián løb fra et tungt City forsvar og smækkede bolden ind bag Hart til stor jubel på tribunerne. Næste kamp var på Old Trafford i FA Cuppens 5. runde og endnu engang var det to meget disciplinerede hold som bød hinanden op til dans. Respekten mellem holdene var tydelig og derfor endte kampen som den startede med 0-0, og vi skulle derfor ud i en omkamp senere på sæsonen, hvilket ikke lige var hvad jeg havde håbet på da jeg syntes vi spiller kampe nok som det er.

Græsk Komedie
En græsk komedie udspillede sig i den næste kamp hvor vi var på besøg hos Panathinaikos selvom vi vandt kampen var det ikke på flot spil, men på en dommer som ikke kunne have været mere partisk da han snød grækerne for ikke mindre end 2 straffespark, som ville have givet dem en bedre chance i returen. Nu vandt vi i stedet 4-1 på udebane og som resultat af det gik de på banen i England med et reservehold der fik tæsk med vilde 8-0. Imellem de to kampe havde vi en kamp mod Swansea hvor vi var bagud med 2-0 ved halvleg, hvorfor jeg gik amok i pausen og gav dem en rigtigt hårtørrer tur. Det virkede tilsyneladende, for i hele anden halvleg var de hvid blusede fra Wales konstant på egen banehalvdel, men vi formåede alligevel at klaske 3 basser ind og vende kampen til en sejr. Vi tog hul på marts med en sikker sejr mod QPR inden returopgøret i FA Cuppen mod Man Utd stod på programmet. Endnu en kamp for fuldt hus, mod en af tilhængernes favoritmodstandere, blev både spændende og dramatisk da begge hold fik skadet en spiller inden for kort tid, krævede rødt kort for forseelsen og fik intet ud af det. Heldigvis fik Torres og Lukaku smækket bolden ind bag De Gea og vi var videre til 6. runde mod Sheffield W på deres hjemmebane tre dage senere. Efter den hårde kamp mod Man Utd måtte vi sande at truppens bredde lader en del tilbage at ønske, idet vi fik klø med hele 3-0 af Sheffield W med en Gary Madine i hopla.

Efter vores deroute i FA Cuppen skulle vi nu kun koncentrer os om Premiere League og EL. Lodtrækningen til 2. knockout runde i EL havde givet os hjemmebane i første kamp, hvilket jeg hader, mod Zenit med Hulk og Danny på holdet. Heldigvis var Lukaku opsat på at revanchere den elendige indsats mod Sheffield W og med et hattrick og et oplæg blev han fortjent kåret til kampens spiller. Måtte desværre skifte Terry ud med Chalobah med 10 minutter igen hvilket kostede 2 dumme mål på fejl fra hans side. Han skal F...... være glad for at han er egen avl for ellers var han længe røget ud på røv og albuer. Inden returen havde vi lige en på papiret nem kamp mod Aston Villa, der dog gav os mere modstand end først antaget, hvilket betød vi måtte bruge en masse kræfter på at vinde 2-1 og tage de 3 point med hjem til London. Returen i El endte med at blive mere end almindeligt spændende, selvom vi kom foran med 1-0 efter 2 minutter af kampen. Om det var målet eller en kollektiv nedsmeltning der gjorde at Zenit fik lov til at scorer 3 gange på 10 minutter til sidst i 2. halvleg skal jeg ikke kunne sige, men det blev sgu lige lidt mere spændende end mit hjerte snart kunne klarer. Der blev derfor brugt store ord efter kampen, hvilket gjorde et par spillere ked af det så de var i pressen og tude over at jeg var for hård ved dem. De må nok regne med at spille et andet sted næste sæson sådan nogle tudeprinser kan jeg ikke bruge i Chelsea. Sidste kamp i marts var mod ligaens absolutte bundhold fra Huddersfield og de fik da hellere ikke et ben til jorden i vores klarer 4 måls sejr.

Lodtrækningen til ELs kvartfinale gav os Arsenal, hvilket betyder at vi skal op imod the "Gunners" tre gange inden for de næste 14 dage, idet vi skal op imod dem i ligaen også. Vi har også glæden af Liverpool, Wolves og Fulham, inden vi lukker sæsonen i maj måned med Hull, Man Utd og Cardiff og en eventuel semifinale og finale i EL. Der er altså lagt op til en spændende afslutning på sæsonen, og mesterskabet er ikke umuligt at nå endnu hvilket jeg ikke havde troede muligt da jeg overtog klubben sidst i november på en 17. plads med over 20 point op til 1. pladsen.
I næste update kommer den spændende sæson afslutning samt et kig på den måske fremtidige stjerne som jeg fik op på ungdomsholdet her midt i marts.




 
Logged


Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #22 En legende bliver til
« Svar #102: 12 Sep 2013, 21:09 »

Lækker blog !
Hvad taktik køre du med ?
Evt ss/holdinstillinger:)?
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #22 En legende bliver til
« Svar #103: 12 Sep 2013, 21:20 »

Lækker blog !
Hvad taktik køre du med ?
Evt ss/holdinstillinger:)?
Tak skal du have. Jeg kører med en 4-4-2 flydende offensiv, højt pres på boldholder og hårde tacklinger og hårde indlæg. Rent opstillingsmæssigt kører jeg med Cech på kassen, de to backs er på support, mens de to centrale er på henholdsvis opbakker og stopper. På den flade midtbane er kanterne også på support, mens der ligger en defensiv bolderobrer ved siden af en avanceret playmaker med angrebspligter. Helt i front kører jeg med en komplet angriber og en skarpretter begge på angrebsindstillinge r. normalt er det skarpretteren der laver de fleste kasser men i denne sæson er det Lukaku på komplet angriber pladsen der bomber dem ind. Håber det kan bruges det virker i hvert fald meget godt her.

En optimal opstilling med den nuværende trup må være
            Lukaku-Torres
Hazard- Obi-Mikel- Hughes - Mata
Bertrand- Terry- Zouma - Montoya
                 Cech
                 
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #22 En legende bliver til
« Svar #104: 13 Sep 2013, 07:54 »

Vildt at du var 20 point bagefter nr. 1 i november og nu bare er 6 point efter med 7 kampe endnu.  Opstemt

Også fedt at se Lukaku score alle de mål. Han burde også havde haft chancen i virkeligheden, men det kommer måske næste sæson.

Jeg spår dig til at vinde EL og PL i år.... kom så  Thumbs Up
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010