home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 12:08:56 warmon Blogkonkur... [10] Journeyman - Vi t...
I dag kl. 08:57:50 warmon Blogkonkur... Hjertet banker kun for...
I dag kl. 08:56:35 warmon Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 21:59:19 Broen13 Blogkonkur... #2 - Danish Viking War...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  3 Brugere, 274 Gæster Online.

Indlæg: 1132723 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2013
| | | |-+  Kategori: Blogs
| | | | |-+  #35 En legende bliver til
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint
Forfatter Emne: #35 En legende bliver til  (Læst 75084 gange)
darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #27 En legende bliver til
« Svar #135: 22 Sep 2013, 21:45 »

Så skulle der gerne være en Update imorgen engang efter en weekend i havens tegn.
Logged


Ymer
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: #27 En legende bliver til
« Svar #136: 22 Sep 2013, 21:49 »

Så skulle der gerne være en Update imorgen engang efter en weekend i havens tegn.
det ser jeg frem til  Thumbs Up
Logged

Brøndbyernes IF - af hjerte og fornuft siden '97
Sunderland - Siden Quinn og Phillips var vilde i '99
Ajax - Min onkel var fan, jeg var let påvirkelig
Atletico Madrid - En gammel FM-kærlighed
Stade Malherbe Caen - En nyere FM-kærlighed

Ymer - Episode III

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#28 En legende bliver til - Storform
« Svar #137: 23 Sep 2013, 16:54 »



Storform

Der er nu gået 2 måneder siden transfervinduet smækkede i og alle handler blev afsluttet. Jeg valgte ikke at hente de store stjerner til klubben, men i stedet satse på at fremelske det jeg selv bedst kan lide i FM, nemlig at bruge de unge mennesker og stole på at de nok skal skaffe resultater, men jeg har samtidig også lært at man ikke bare kan skifte et helt hold op til en ny sæson, så derfor er der kun skiftet ud på 2 pladser i den faste start ellever fra sidste sæson, hvor jeg overtog holdet sidst i november, mens der står unge kræfter klar i kulisserne til at tage over på de fleste pladser og de får da også deres kampe indimellem.


Watford 1 - Chelsea 3 ( PL)
målscorere: Lukaku(1), Shaqiri(1), Mikel(1)

Chelsea 2 - Stoke 1 ( PL)
 målscorere:  Lukaku(1), Maupay(1)

Man Utd 1 - Chelsea 2 ( PL)
 målscorere:  Maupay(2)

Chelsea 3 - Liverpool 1 ( PL)
 målscorere:  Lukaku(1), Shaqiri(1), Mikel(1)

Chelsea 1 - Valencia 0 (CL)
 målscorere:  Shawcross(1) 

Chelsea 3 - Newcastle 2 ( PL)
 målscorere:   Maupay(2), Lukaku(1) 

Chelsea 1 - WBA 2 ( LC)
målscorere:  Adrián(1) 

WBA 0 - Chelsea 1 (PL)
 målscorere: Hazard(1)

Olympiakos 3 - Chelsea 2 (CL)
 målscorere:  Lukaku(2)

Chelsea 2 - Arsenal 0 (PL)
 målscorere: Mata(1), Hazard (1)

Reading 0 - Chelsea 3 (PL)
 målscorere: Lukaku (2), Hughes (1)

FCK 1 - Chelsea 5 (CL)
 målscorere: Maupay(2), Lukaku (2), Hazard (1)

Chelsea 2 - QPR 1 (PL)
 målscorere: Lukaku (1), Maupay(1)


    Hold        Kampe   Målscore   Point
1 Chelsea         9       21-7           27
2 Arsenal        10       23-12         20
3 Fulham        10       18-9           20
4 Man City      10       14-9           20
5 Reading       10       11-10         18
6 Swansea      10        12-8          17
7 Newcastle     10       16-15         16
17 Wolves        9        7-12            8
18 QPR           10       10-22           8
19 WBA           10       6-12            7
20 Nottm Forest 10      4-22          3

 
På højre back er Montoya som bekendt skiftet til Man City og da Wallace ikke rigtigt at overbevist mig i de kampe han fik i sidste sæson, valgte jeg at sende Tomas Kalas ud på højre backen, hvor jeg ser en stor fremtid for den 22 år gamle tjekke, der brugte hele sidste sæson på udlejning hos HSV med skiftende succes og en rating på 6.66 i 33 kampe i Bundesligaen. Måske ikke det bedste udgangspunkt at vælge ham som fast højre back på, men han har indtil videre i de første 9 ligakampe klaret det til 7.16 - ikke verdensstjerne rating men dog ganske acceptabelt syntes jeg. En plads hvor der er blevet skiftet ud på er oppe foran hvor Lukaku har fået en ny makker i stedet for Torres, nemlig den franske Neal Maupay, som indtil videre trods hans kun 19 år har scoret 8 mål og lavet 5 assists i 12 kampe fra start. Han kostede også 190 millioner så rart at han allerede fra start har slået sit navn fast som en af de faste på holdkortet. I de første to kampe skulle vi op imod hold som vi skal kunne slå nemlig Watford og Stoke og med hiv og sving kommer de to sejrer i hus, men det er ikke tilfredsstillende at modstanderne i begge kampe kommer foran efter kort tid, hvilket jeg gør spillerne klart så snart muligheden byder sig. Allerede i tredje kamp skal vi på besøg på Old Trafford, og det starter endnu engang med at modstanderen kommer bedst fra start og scorer et hurtigt mål, men inden pausen har unge Maupay lynet to gange og sikret os et flot udgangspunkt til anden halvleg, som desværre ender i en kedelig affærer da Man Utd mistet Hamsik til en skade og dermed mister alt fremadrettet lyst. I den efterfølgende kamp skal vi sørme op mod endnu et storhold nemlig Liverpool, der er kommet håbløst fra start og ligger under stregen. Der bliver de efter en fremragende holdindsats af gutterne der sikrer os en flot 3-1 sejr foran vores ellevilde fans. I Champions League er vi kommet i gruppe E med Valencia, Olympiakos og FCK og vi starter med hjemmebane mod Soldado og resten af de spanske drenge. I en tæt match er det Ryan Shawcross der sikrer os sejren på et hjørnespark 5 minutter før tid og vi er dermed godt igang i CL. Tilbage i ligaen står den på Newcastle der er kommet godt fra start i denne sæson og sammen giver de to hold hinandens fans en fremragende kamp som heldigvis slutter med en sejr til mit mandskab på trods af en rystende ringe Cech i målet.

Ligacuppen stod herefter på programmet og det var en kærkommen mulighed for at give de faste spillere en fortjent pause og samtidig se de unge an mod en glimrende modstander. Desværre var den manglende rutine på dette niveau nok udslagsgivende, eftersom vi valgte at smide en 1-0 sejr væk med 10 minutter igen, men sådan er det jo når man satser på de unge i de turnering, og som jeg fortalte pressen efter kampen så giver det os jo mulighed for at satse på andre turneringer 100% så ingen sure miner herfra. Skæbnen ville det sådan at vi i den efterfølgende kamp stod overfor WBA igen, men denne gang kom vi med fulle pulle og det var lige præcis nok til at sikrer os en smal 1-0 sejr. Efter kamp var det atter tid til CL bold, og en tur med flyveren til Grækenland til en kamp som jeg bestemt havde forventet at vinde. Om det var min overdreven selvtillid op til kampen eller om spillerne bare ville tage røven på mig skal jeg lade være usagt, men vi smed endnu engang en føring væk i de sidste 10 minutter og måtte derfor tage hjem fra Grækenland med skuffende miner og en rødglødende mig i ørerne på spillerne hele vejen. Man må sige spillerne havde lyttet til hvad jeg fortalte dem i store vendinger i flyveren hjem fra Grækenland, for da vi bød nummer 2 i ligaen Arsenal op til dans på Stamford Bridge fik de ikke et ben til jorden, og vi kørte dem over med 2-0 selvom vi endda fik et rødt kort til Ryan Bertrand med 15 min igen.

Mod Reading var spillerne endnu engang tændte fra start og tiltrods for at Reading ligger i toppen indtil videre var det tydeligt at se at de havde lukreret på andre holds dårlige start på sæsonen for de var da godt nok ringe. Ikke et skud på mål havde de også endda på deres egen hjemmebane. Havde jeg været manager i Reading var der nok nogen der skulle have været af med deres løn i 14 dage. Med to clean sheets og fem mål scoret i den anden ende i de to seneste kampe var vi mere end klar til at flyve til KBH og spille CL mod FCK. 3 timer senere sad vi i flyveren igen med 3 point i bagagen og nyheden om at Olympiakos havde slået Valencia i deres kamp samme aften, hvilket gav dem 1. pladsen i gruppen med os på en 2. plads indtil videre. Vel hjemkommen til England igen tog vi imod QPR og mønstret fra starten af sæsonen gentog sig. Et hurtigt mål modstanderen, som så pakker sig ned og afventer bombardementet fra os, og endnu engang havde vi heldet og dygtigheden til at scorer 2 mål.



Den største transfer på sidste dag i vinduet var Man Utds 210 millioner køb af Falcao som var blevet sat til salg i Atl. Madrid som siden hen har smidt AVB ud på røv og albuer efter de har fået en forfærdelig start på sæsonen. Fra toppen af PL til arbejdsløs på 6 måneder. Flot arbejde..





 
« Seneste Redigering: 23 Sep 2013, 16:56 af darkalf » Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #138: 23 Sep 2013, 18:50 »

Virker til at ham Maupay er et kongekøb.  Smiley - på trods af at han har score 2 mål færre end lukaku, så er 8 mål og 5 assists i 12 kampe bestemt godkendt... og så er han jo ikke engang spillet ind på holdet endnu.

Virker som en rigtig god start på PL med fuld point høst, bedste forsvar og et af de giftigste angreb i ligaen.. jeg forudser the treble i denne sæson  Opstemt
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #139: 23 Sep 2013, 19:02 »

Virker til at ham Maupay er et kongekøb.  Smiley - på trods af at han har score 2 mål færre end lukaku, så er 8 mål og 5 assists i 12 kampe bestemt godkendt... og så er han jo ikke engang spillet ind på holdet endnu.

Virker som en rigtig god start på PL med fuld point høst, bedste forsvar og et af de giftigste angreb i ligaen.. jeg forudser the treble i denne sæson  Opstemt
Du ligger pres på fra starten må man sige. Men jo det har været en rimelig vild sæsonstart, men vi har også forpagtet heldet i kampene mod de normale tophold.
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #140: 23 Sep 2013, 19:20 »

Med et hold af unge stjerner så er det nok usandsynligt at man vinder the treble til at starte med, så det var måske at presse citronen lidt  Smiley - men hvis du kan vinde PL er det også et super resultat.

Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #141: 23 Sep 2013, 19:22 »

Uha ja hvis det bare kan blive til et trofæ så bliver ungdommen jo sejrsvante og klar på mere
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #142: 25 Sep 2013, 16:25 »

Så skulle der gerne være en Update på trapperne i aften engang
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #28 En legende bliver til
« Svar #143: 25 Sep 2013, 16:40 »

lækkert - spændende
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#29 En legende bliver til - Træthedstegn??
« Svar #144: 25 Sep 2013, 21:18 »


Træthedstegn??



Wolves 1 - Chelsea 5 ( PL)
målscorere: Lukaku(1), Hazard(1), Maupay(3)

Chelsea 3 - FCK 0 ( CL)
 målscorere:  Lukaku(2), Hazard(1)

Chelsea 3 - Nottm Forest 0 ( PL)
 målscorere:  Lukaku (2), Maupay(1)

Chelsea 2 - Everton 0 ( PL)
 målscorere:  Lukaku(1), Shaqiri(1)

Man City 2 - Chelsea 1 (PL)
 målscorere:  Lukaku(1) 

Valencia 2 - Chelsea 3 ( CL)
 målscorere:   Doumbia (1), Lukaku(2) 

Fulham 1 - Chelsea 1 ( PL)
målscorere:  Hazard(1)

Chelsea 7 Aston Villa 0 (PL)
 målscorere: Hazard(2), Lukaku (2), Maupay (1), Shawcross(2)

Chelsea 4 - Olympiakos 0 (CL)
 målscorere:  Shawcross(1), Shaqiri(1), Verratti (1), Adrian(1)


Så blev det november og jeg er så småt ved at gøre klar til at holde en lille fest i anledningen af min 1 års dag i spidsen for Chelsea. Det har været et vildt år som har set holdet gå fra bunden af ligaen da jeg tog over til en flot 3. plads, og en helt utrolig sæsonstart i denne sæson, der har set os ryge direkte op på 1. pladsen i ligaen. Vi tog hul på november med en nedslagtning af Wolves på deres eget græs og med en Maupay i topform. Han var her, der og alle steder på banen og fik fortjent scoret tre flotte kasser, og spillerne var derfor i godt humør til besøg fra Danmark i CL. FCK kom, så og tog tomhændede hjem igen efter Lukaku og Hazard havde spillet dem ud af banen. Nottingham Forest ligger i den tunge ende og det var kun stor spil af deres målmand som hindrede en regulær lussing på syv-otte nul. Everton fik heller ikke noget at skulle have sagt og vi var derfor i topform til kampen ude mod Man City som ligger på en 3. plads. Vi kom foran efter 3 minutter da Lukaku travede sig igennem 3 mand og smækkede klatten ind bag Hart i målet. Desværre var vi ikke vågen nede bagi og straks efter pausen stod der 1-1 og vi var helt væk. Målet fik ikke spillerne til at vågne op og tilskuerne på stadion havde set kampen ende uafgjort, lige indtil dommeren valgte at lade et meget tvivlsomt mål tælle scoret af Edin Dzenko 5 minutter inde i overtiden. Moralen tog et alvorligt dyk og jeg havde derfor behov for at tage de store talegaver i brug i optakten til vores afgørende kamp i CL ude mod Valencia. Noget må jeg har sagt rigtigt for vi kom både på et og to nul, men så gik det alligevel galt og de fik udlignet. I de døende sekunder smider Hazard bolden frem til en netop indskiftet Doumbia der tog nogle træk ind i banen og klappede bolden i kassen helt over i den lange hjørne uden chance for Valencia's keeper. Med den sejr var vi sikrer på mindst en 2. plads i gruppen og der er derfor lagt op til gruppefinale i starten af december når grækerne kommer til London.

Inden skulle vi dog lige op imod Fulham og Aston Villa som begge ligger i top 10, hvilket man dog ikke kunne se på Fulhams spil eftersom de kun havde 1 skud indenfor rammen som desværre gik ind. Hazard var heldigvis koldere end en pingvin på Arktis da vi fik straffe og endelig fik bolden i kassen selvom vi havde 8 skud indenfor rammen. De mange chancer som blev brændt fik åebnbart tændt op under spillerne til hjemmekampen mod Aston Villa, der tilsyneladende havde glemt at tage en målmand med til Stamford Bridge hvilket kunne ses på resultattavlen efter kampen. Kampens stor stjerne - Eden Hazard som lavede ikke mindre end 4 assists og 2 mål hvilket bringer hans totalt for denne sæson op på 9 mål og 23 assists i 19 kampe, og dermed er han en af de store favoritter til Guldbolden senere på året. Olympiakos kom på besøg og vi fik vores hævn i en kamp, hvor vi havde en del reserver med grundet karantæner og karantænefarer. Doumbia fik chancen oppe foran men gjorde ikke meget væsen af sig og jeg har til kraftige overvejelser at sælge ham igen allerede da han virkelige har været skuffende plus han er sur over at han ikke spiller fast. Sejren sikrede os en 1. plads i gruppe E med 15 point ud af 18 mulige og Olympiakos med 11 point på 2. pladsen. Valencia snupper pladsen i EL og FCK fik en lang næse desværre for dansk fodbold.



Transfervinduet er ikke åbent endnu men allerede nu har der været nogle store handler. Gareth Bale skifter når vi når til januar til Man Utd for 275 millioner kr, som samtidig har solgt Alaba igen allerede desværre ikke til mig, men hvor skulle han spille når man tænker på Hazards fremragende form. AVB blev som bekendt fyret i Ahtl. Madrid og hans efterfølger i Tottenham er siden hen også blevet fyret, hvilket udløste en større rokade blandt trænerne i PL. Sæsonen er en meget underlig en af slagsen med Man Utd og Liverpool som en del af midterstriden og hold som Fulham og Reading i toppen, men mon ikke det når at ændrer sig til slutningen så alt er som det plejer i toppen. Spændende bliver det i hvert fald og jeg kan ikke vente med at finde ud af hvem vi skal møde i CL, hvor vi gerne skulle videre i hvert fald til en kvartfinale. I FA Cuppen regner jeg med at give reserverne noget spilletid, mens ligaen også gerne skulle køres hjem, så vi kan få en pokal i skabet igen. Det var alt for denne gang, så følg med næste gang når vi kommer igennem resten af december og tager hul på et spændende transfervindue, hvor der måske skal ske lidt ændringer i truppen.





 
Logged


darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
#30 En legende bliver til - Kom nu!!
« Svar #145: 29 Sep 2013, 21:43 »



Kom nu !!

Så nåede vi igennem januar 2016 og transfervinduet er endnu engang lukket i. Der var ikke de store transfers at skrive hjem om fra Chelseas side, da jeg ikke følte at det gav mening at smide penge efter nye spillere til en i forvejen stor trup, hvor der pt sidder spillere på bænken og reserveholdet som trækker ikke mindre end 2,4 millioner kr i ugen i løn som ikke er nødvendigt da de er i overskud. Rundt omkring var der dog sceneskift for Bale som tidligere nævnt tog til Man Utd, mens Alaba er taget til Arsenal


Transfers

Ind er kommet:-------------->

<---------------------Ud er gået:
Alen Halilovic til PSG på leje
Adrián til WBA for 67,5 millioner kr
Oriol Romeu til Inter på leje
I alt solgt for 67,5millioner kr hvilket er en fin pris for en spiller hvis kontrakt udløb til sommer, dog begyndte han desværre at scorer mål lige til sidst i hans tid i klubben, men sådan er det nu engang i fodbold. Hans plads på 1. holdet er blevet overtaget af Marvin Blake som er blevet rykket op fra reserverne, dog vil han stadigvæk være tilgængelig for netop reserverne så han kan holde sin kampform ved lige.


Tottenham 2 - Chelsea 2 ( PL)
målscorere: Adrián (2)

Chelsea 2 - Cardiff 2 ( PL)
 målscorere:  Lukaku(1), Maupay(1)

Blackburn 2 - Chelsea 4 ( PL)
 målscorere:  Maupay(1), Lukaku (3)

Chelsea 2 - Swansea 2 ( PL)
 målscorere: Toprak(1), Knight(1)

Stoke 1 - Chelsea 3 (PL)
 målscorere:  Lukaku(1), Maupay (2) 

Chelsea 4 - Luton 0 ( FA Cup 3. runde )
 målscorere:   Toprak(1), Blake(1), Doumbia (2) 

Chelsea 2 - Watford 1 ( PL)
målscorere:  Shawcross(1), Verratti (1)

Chelsea 2 - Man Utd 2 (PL)
 målscorere: Lukaku(1), Mikel (1)

Everton 0 - Chelsea 2 (FA Cup 4. runde)
 målscorere:  Lukaku(1), Maupay (1)

Liverpool 2 - Chelsea 1 (PL)
 målscorere: Lukaku (1)

Chelsea 6 - WBA 0 (PL)
 målscorere: Zouma (1), Shawcross(2), Maupay(2), Shaqiri(1)

Newcastle 2 - Chelsea 4 (PL)
 målscorere: Maupay(2), Shawcross (1), Shaqiri (1)



    Hold        Kampe   Målscore   Point
1 Chelsea         25       68-27         59
2 Man City        26       45-19         56
3 Arsenal         25       51-25          52
4 Man Utd        26       48-20         50
5 Newcastle      26      34-31          43
6. Swansea       26      36-28         41
7 Aston Villa    26       40-43          40
17 Watford      26        32-44         23
18 WBA           26       19-36          23
19 Nottm F      26       18-41           23
20 Wolves       26      26-40           19

   
Vi tog hul på det store juleprogram med en svær udebane kamp mod Tottenham, der dog var i gave humør og derfor lod Adrián scorer to gange inden pausen. Desværrre valgte forsvaret at lade hjernen ligger i omklædningsrummet til anden halvleg og Tottenham fik selvfølgelig udnyttet dette til at få 2-2. Det ringe spil fra kampen mod Tottenham valgte vi at tage med hjem i bussen til Stamford Bridge hvilket gav Cardiff et point som de ikke skulle have haft i endnu en 2-2 kamp. Lukaku havde hørt efter på holdmødet, hvor jeg gav spillerne en skideballe og bad dem om at bevise de fortjente at spille i vores blå trøje. Et hattrick mod Blackburn og vi var tilbage på sporet tænkte jeg. Allerede i næste kamp valgte spillerne dog at forråde mig og kun med nød og næppe fik vi 2-2 hjemme mod Swansea. Jeg indkaldet endnu engang til møde med truppen, der dog valgte at følge John Terry's råd og hans udmelding om at vi ikke skulle have endnu et møde allerede. Den udtalelse endte med at koste ham hans anførerbind og hans kontrakt kan nu få lov til at løbe ud mens han sidder blandt reserverne uden mulighed for at spille med dem, da jeg har taget hans tilladelse til at spille for reserverne fra ham.

FA Cuppen bliver ligesom Liga Cuppen brugt til at spille de unge mennesker ud mod de andre hold, og det var derfor fint nok at vi havde trukket Luton i 3. runde. Blake fik sin debut og fik endda også scoret et flot mål. Mod Watford var der ingen af vores angribere der magtede at passere min gamle reservekeeper Joe Lewis, men heldigvis har Shawcross udviklet sig til en særdeles farlig herre på dødbolde i denne sæson. Vi havde nu fået taget hul på 2016 med 2 sejrer og vi var derfor fulde af optimisme til kampen mod Man Utd, der kom til Stamford Bridge for at få hævn for deres nederlag i sæsonstarten. Vi kommer hurtigt på 2-0 og alt er godt. Så er det pausetid og endnu engang formår spillerne at smide en føring væk i anden halvleg og vores forspring til konkurrenterne blev to point mindre. Tid til FA Cup og denne gang valgte jeg kun at skifte målmanden ud, så ud med Cech og ind med Keita, der tog endnu et clean sheet, da vi spillede os videre til 5. runde. Et par dage senere tog vi til Liverpool, som desværre havde læst os som en åben bog og lukkede helt ned for Hazard, hvilket gjorde at vi havde mere end svært ved at lave noget offensivt, og Keita kunne desværre ikke leve op til hans flotte spil fra kampen mod Everton, men han skal jo også have chancen på et tidspunkt. Han var en sikker sidste skanse i vores nedslagtning af WBA, hvor Hazard tryllede og lavede ikke mindre end 5 assists - en sand klasse spiller vi har der. Sidste kamp i denne omgang var ude mod Newcastle som fik to mål foræret af dommertrioen og nogle tvivlsomme offsideskøn, men pyt med det vi fik de 3 point vi kom efter.


Vores næste kamp er mod Arsenal en kamp vi meget gerne skulle vinde, så vi kan holde City på sikker afstand. Guldbolden er også blevet uddelt og her blev Hazard offer for Messi fortryllelsen som alle i FM13 åbenbart lider af. Messi fik nemlig 1. pladsen..
                                 Messi 48 kampe - Hazard 45 kampe
                                 Messi 18 mål    - Hazard 20 mål
                                 Messi 15 assist - Hazard  34 assists
                                 Messi 7.84 rating - Hazard 7.82 rating

Man kan jo ikke andet end at få en klam smag i munden når man ser det der.










 
« Seneste Redigering: 29 Sep 2013, 21:49 af darkalf » Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #30 En legende bliver til
« Svar #146: 30 Sep 2013, 06:48 »

Historisk har det hold der fører premier league ved juletid vundet mesterskabet, så mon ikke det også sker her - på trods af lidt slinger i valsen  Smiley

Virker til at du har været lidt hård mod Terry - jeg tror aldrig før jeg har set noget steds at man har taget anfører bindet fra en spiller og sat ham til at rådne på reserveholdet for så lidt  Smiley - men han bliver jo heller ikke yngre, så hvis han ikke får spilletid, så skal han ud. Han må også være en af de dyre herrer tænker jeg.
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30 En legende bliver til
« Svar #147: 30 Sep 2013, 11:32 »

Han trækker 1.7 million i ugen mener jeg det er og med hans 34-35 år er han jo på vej ud.
Logged


mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: #30 En legende bliver til
« Svar #148: 30 Sep 2013, 13:37 »

Virker som en fornuftig beslutning. Han må også være mega langsom nu.

Udover høj influence og determination, mener jeg at en anfører skal være en sikker starter eller i hvert fald være en af de spillere der får mest spilletid i klubben.

Hvad med Lukaku? - tror faktisk også at hvis man har en anfører i angrebet så er der lidt mere fokus på angrebsfodbold..
Logged

darkalf
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: #30 En legende bliver til
« Svar #149: 30 Sep 2013, 14:27 »

Han har sjovt nok fået bindet resten af sæsonen men mine erfaringer med en angriber som kaptajn er ikke for gode så regner stærkt med at shawcross ender med bindet fra næste sæson.
Logged


Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010