home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 13:45:17 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
Antal Registrerede Brugere: 23298
  0 Brugere, 526 Gæster Online.

Indlæg: 1132689 over 31364 Emner
Nyeste Bruger: thinktwice35
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2010
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2010
| | | | |-+  The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint
Forfatter Emne: The Broken Gunners, Gunna Be Repaired tidl. Die Wölfe ist erwacht [Arsenal]  (Læst 54812 gange)
TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #165: 27 Nov 2010, 13:43 »

Jeg beklager der er stillestand i bloggen for tiden, trods weekend er der stadig en masse lektier og ikke så meget tid.
Jeg prøver at få en update ud idag, men vil intet love jer. Skuffet
Helt i orden når man tænker på hvor tæt dine updates plejer at ligge Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #166: 27 Nov 2010, 13:52 »

Helt i orden når man tænker på hvor tæt dine updates plejer at ligge Smiley
Tak Hansi, rart der ikke bliver lagt pres på. Smiley
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #167: 29 Nov 2010, 12:28 »


Ulven lever stadig!
De nye spillere der er kommet til klubben har hurtigt tilpasset sig, og vi har derfor
U Wolfsburg 5 - 0 Lichtenrader PT
U Wolfsburg 1 - 0 Karlsruhe BL

H Wolfsburg 1 - 1 HSV BL
U Wolfsburg 5 - 0 Köln BL
H Wolfsburg 2 - 0 Dortmund BL
H Wolfsburg 2 - 0 Hertha BSC BL
H Wolfsburg 2 - 1 Roma CHL
U Wolfsburg 2 - 0 FC Bayern BL
U Wolfsburg 3 - 0 Ingolstadt PT
H Wolfsburg 1 - 0 Werder Bremen BL
U Wolfsburg 1 - 0 Levski CHL


Mål:                       Assists:
Diego - 10             Diego - 4
Chrisantus - 5     Edin Dzeko - 4
Edin Dzeko - 3     Hulk - 3
kunnet forsætte med stabilt og solidt spil. Så det blev endnu to måneder med masser af succes for os. Kun 2 mål er blevet lukket ind i 11 kampe og vi har samtidigt scoret 25 gange. Diego har været den store årsag til vores succes og spillet helt fænomenalt, Dzeko har også været god og Chrisantus som scorede sejrsmålene mod både Roma og Levski har også være stærk.  Uden for klubben har Chrisantus også imponeret hvor han i sin blot 3 landskamp scorede et hat-trick og er blevet døbt 'Kong Macauley', han var fænomenal i den kamp, og hvis han kan spille ligesådan i vores kampe ser det lyst, mere end lyst ud for ham i klubben!

Herhjemme har vi haft besøg af min 10 årige nevø, som er helt vild med at spille fodbold, så det blev selvfølgelig til nogle kampe, og jeg fik også overtalt et par af de spillere der ikke skulle til landsholdssamling til at spille med os. Det var faktisk rigtig sjovt at have ham på besøg og det er derfor jeg spurgte Sasja om vi skulle være forældre. Eller, jeg sagde egentligt til hende at jeg ville føde hendes børn. Hun grinte, heldigvis, og sagde at det nok var bedst hun fødte barnet. Hun sagde senere ja til at vi skulle have mindst et barn og det bliver nok til to, jeg vil gerne have en lille dreng og hun en pige.

Tilbage til vores kampe. Vi har været stabile og har kun en gang været helt tæt på nederlag,i 1-1 kampen mod HSV hvor vi endda fik en skade med 15 minutter tilbage på Badstuber, vel og mærke efter jeg havde foretaget den sidste indskiftning, fik vi udlignet i 88 minut hvor HSV havde scoret efter 83, Chrisantus havde reddede os heldigvis. Højdepunktet må nok være vores 2-0 sejr over Bayern, men der venter flere højdepunkter på jer i næste update.
Næste update: "Wir sind die Niedersachsen..."



Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #168: 29 Nov 2010, 18:46 »

Der kommer nok desværre endnu en pause i bloggen, lektier er stadig årsagen, men i vente tiden kan i jo komme med ris og ros, meget gerne konstruktivt så jeg kan ændre det hvis der er noget der er galt.
Håber i kan lide bloggen, det er nemlig en sand fornøjelse at skrive for jer. Smiley
Logged

Brøndbymylife
Gæst
 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #169: 29 Nov 2010, 18:51 »

Tror du vinder BL suverænt ign i år Smiley god update ærligt at du tager en lille pause. Men skole er jo først.
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #170: 29 Nov 2010, 18:59 »

Tror du vinder BL suverænt ign i år Smiley god update ærligt at du tager en lille pause. Men skole er jo først.
Ja, jeg er godt nok stadig ikke 'mere' end 2. seedet, men vi har vundet to sæsoner i træk og vi spiller jo fantastisk så muligheden er der bestemt, og godt du tror på os! Smiley
Tak, og ja desværre er der ikke nok timer i døgnet til at kunne nå alt. Skuffet
Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #171: 30 Nov 2010, 22:26 »

Det var da nogle gode resultater, champions league ser også lovende ud. Smiley

Men du vinder nok desværre ikke månedens blog, du har sikkert ikke nok updates ligesom sidste måned, men jeg er stadig vild med din blog, bare trist med lektier.  Sur
Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #172: 02 Dec 2010, 07:28 »

Det var da nogle gode resultater, champions league ser også lovende ud. Smiley

Men du vinder nok desværre ikke månedens blog, du har sikkert ikke nok updates ligesom sidste måned, men jeg er stadig vild med din blog, bare trist med lektier.  Sur
Ja det var meget dejligt med en masse sejre og CHL kunne godt gå hen og give videreavancement.

Nej, jeg vandt ikke, men det er også helt fair, for det første har jeg ikke updatet så ofte, for det andet tror jeg heller ikke bloggen kan slå de andre. Peace
Men tak for kommentaren Bombermann. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Dec 2010, 09:55 af Mr Benjoe26 » Logged

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #173: 06 Dec 2010, 19:14 »

Hey derude! Smiley
Jeg er kommet til en skillevej, jeg har fået interesse fra selveste Inter fra Italien, jeg vil nu lade jer påvirke denne blog i en helt ny grad, da i vil kunne bestemme om jeg skal blive i Tyskland og føre Wolfsburg til endnu større storhed, eller om jeg skal rejse til Italien og rejse  den sovende kæmpe Internazionale, eller skal jeg sige op og finde en helt anden klub, sig hvad i føler for. Smiley
Af de mest oplagte mulige klubber som er store men er nede i en dyb er:
Arsenal (Ligger til nedrykning pr. 6 dec. 2011)
Internazionale (12. plads Seria A)
Juventus (14. plads Seria A)
Valencia (8. plads i Liga BBVA)
Villareal (9. plads i Liga BBVA)

Hvad synes I? Smiley
Logged

Bombermann
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #174: 06 Dec 2010, 21:09 »

Synes det kunne være fedt hvis du tog Arsenal med det samme og fik dem laangt væk fra nedrykning!
Ellers så er jeg super glad for dine Wolfsburg sæsoner, men det er måske lidt trivielt efterhånden, så et skifte ville være fint, som sagt, gerne til Arsenal. Thumbs Up
KIU!
Logged

Chamberlain15
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #175: 06 Dec 2010, 21:11 »

Som Arsenal fan vil jeg såååååå gerne have at du tager til dem! Smiley

Kunne være super fedt og spændende at følge din kamp mod nedrykning! Smiley
Logged

Tidligere brugernavn: petur

Arsenal og Knattspyrnufélag Akureyrar <3

Har et stort had til især Tottenham.

Arsene Wenger: "I tried to watch the Tottenham match on television in my hotel yesterday, but I fell asleep."

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #176: 06 Dec 2010, 21:21 »

Tak for jeres kommentarer. Smiley
Jeg overvejer også kraftigt Arsenal da det er min anden favorit klub kun Brøndby er over dem, men jeg ved ikke helt om jeg kan give slip på Wolfsburg nu, det går jo så godt, men det er måske også der man skal gå af. Wink
Jeg vil lige lade lidt flere give deres besyv med, før jeg i en update offentliggøre fremtiden for mig...(Benjoe Masters).

Men Arsenal er klart en af favoritterne til en mulig ny klub. Smiley
Logged

LucasLeiva
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #177: 06 Dec 2010, 21:26 »

Jeg har egentlig ingen begrundelse for det her, men Villareal eller Juventus.. kunne bare godt tænke mig at høre om dem Peace
Logged

Kolo Abib Touré

Heskey
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #178: 06 Dec 2010, 21:29 »

Spændende, der er mange forskellige klubber som I fremhæver, inde på FMD har en fremhævet Inter, og en bedt mig om alt andet end Valencia og Juve.
Jeg er stadig ikke helt sikker, men blive ved med at byde ind, jeg skal nok finde ud af det inden for idag eller i morgen. Smiley
Logged

TheHansibush
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Die Wölfe ist erwacht [Wolfsburg]
« Svar #179: 07 Dec 2010, 17:46 »

Hvilke store handler har de forskellige klubber lavet? Smiley
Logged

Sider: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 16 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010