home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 850 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  Afslutning af guldfavoritterne
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29 Udprint
Forfatter Emne: Afslutning af guldfavoritterne  (Læst 99280 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #60: 22 Jul 2008, 00:13 »

Jeg har kun læst indlednigen, og der mangler du Kristian Ipsa (som jeg mener kommer til at få spilletid) og Frank Kristensen, ved FCM Smiley

Reid er vel umiddelbart ham der skal danne makkepar med Califf, og også ham der startede i 1.kmap. Hvis Frank K. skal med for FCM skal Gronk vel også med FCK.
BTW: tror jeg at Cesar santin kommer til at spille venstrekant i FCK, mens grønkjær er skadet, så det istedet skal være Nord el. Junior i angrebet.
Logged

It's gonna be legendary

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #61: 22 Jul 2008, 00:15 »

Reid er ikke umiddelbart ham der skal danne makkerpar med Califf. Det er ham der skal danne makkerpar med Califf, det kan der ikke herske tvivl om.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #62: 22 Jul 2008, 00:16 »

Yes i know, kun det sidste afsnit der var rettet til dig Spurs. Resten var respons til Sheriffen...

Ellers et fremragende initiativ!  Opstemt

Takker - og der skal være plads til, at vi er uenige Opstemt

Reid er vel umiddelbart ham der skal danne makkepar med Califf, og også ham der startede i 1.kmap. Hvis Frank K. skal med for FCM skal Gronk vel også med FCK.
BTW: tror jeg at Cesar santin kommer til at spille venstrekant i FCK, mens grønkjær er skadet, så det istedet skal være Nord el. Junior i angrebet.

Hvem er Gronk? Overvejede også Santin på kanten, men synes bare der kommer til at mangle noget balance på FCKs midtbane, hvis du hiver Nørregaard ud, og tror egentlig at Ståle er godt tilfreds med ham. Så skal Atiba, TK eller Sionko starte ude - og det tror jeg heller ikke man vælger i FCK. De har mange muligheder i truppen, og samtidig kan Santin spiller i front, hvor han så kan veksle med Sionko og de andre midtbanespillere. Derfor jeg har valgt ham i front.

Ellers ville jeg vælge Nordstrand i front.
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #63: 22 Jul 2008, 00:17 »

Det er vel Grønkjær han mener  Smiley
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #64: 22 Jul 2008, 00:17 »

Enig i at stephan a sluttede godt, og reddede brøndby points i flere kampe, men derfra og til at være den 3. bedste af de nævnte der er lang vej... og vi må ikke glemme hvorfor han er 3. målmand på landsholdet!!

Wendt er ikke en pind den bedste offensive venstreback... og hvis han var hvad så? Der står vel intet om at vi søger wing backs eller lignende vi snakker den bedste venstreback af de 5 favoritter her. Wendt har kostet flere mål end de andre, det er hvertfald helt sikkert. Kan umiddelbart heller ikke se hvor du vil hen med potentialet? vi snakker ikke FM, vi snakker hvem der er den bedste venstreback for de respektive hold IRL, og derfor ser jeg potientiale som værene ret ligegyldigt. Der går der nok lidt for meget FM i den efter min mening...

Og er enig i at Frank skal ind i stedet for Kim C. Frank er trods alt en af de højest lønnede og har præsteret for Ikast igennem de seneste 10 år... så tror ikke bare han sådan bliver slået af fordi Kim C har scoret et par kasser. Nu har Kim C godt nok lidt tid til at forsøge at spille sig på holdet, men Frank er ikke sådan at slå af, og han plejer trods alt at vende stærkt tilbage fra alle hans skader...

Hvis du fulgte lidt med i det for nyligt overståede EM, kunne du se at mange angribende backs der var, og hvor stor en forskel de gjorde. En backs rolle er ikke længere bare at dække godt op, og så sparke bolden ud af kommunen. En god back skal også kunne overlappe og gå med frem, især for de store hold er det vigtigt at have et ekstra våben hvis modstandere pakker sig ned.
Logged

It's gonna be legendary

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #65: 22 Jul 2008, 00:20 »

Takker - og der skal være plads til, at vi er uenige Opstemt

Hvem er Gronk? Overvejede også Santin på kanten, men synes bare der kommer til at mangle noget balance på FCKs midtbane, hvis du hiver Nørregaard ud, og tror egentlig at Ståle er godt tilfreds med ham. Så skal Atiba, TK eller Sionko starte ude - og det tror jeg heller ikke man vælger i FCK. De har mange muligheder i truppen, og samtidig kan Santin spiller i front, hvor han så kan veksle med Sionko og de andre midtbanespillere. Derfor jeg har valgt ham i front.

Ellers ville jeg vælge Nordstrand i front.

Gronk er Grønkjær. jeg tror som sagt at Santin bliver vikar på venstre midt. Hjalte/Kvist får en af pladserne midt på og Hutch/TK får en af pladserne midt på. Men det er rigtigt at de har rigtig mange muligheder, især når de skadede kommer tilbage, og Ståle plejer at rotere en del, så det er ikke engang sikkert at de kommer til at spille md nogle faste midtpå, måske bortset fra Sionko.
Logged

It's gonna be legendary

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #66: 22 Jul 2008, 00:24 »

Jeg så alle kampe bortset fra Holland - Italien, så vil påstå at jeg fulgte ret godt med. Ja en back er ikke som i gamle dage, det er jeg udemærket godt klar over. En back skal være offensiv, men stadig skal han passe sine defensive pligter noget oscar wendt ikke er for skarp til, og som senest i dag var ved at koste mål på martin vingaard kontra i første halvleg.

Synes selv at Wendt er et flop som i nok kan forstå. For mig og se har han slet ikke niveauet, hvis Don Øf, vil prøve at vinde guld igen.

Samtlige andre på listen er bedre.
Logged

Wonder Jones
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #67: 22 Jul 2008, 00:25 »

Okay, denne her gang er jeg uenig med dig JS. Inden jeg skriver hvad jeg mener, skal det siges at jeg er BIF fan, og stor tilhænger af Thomas Rasmussen. Men jeg synes at 3 points er alt for lidt for en af sas-ligaens bedste backs!

Det er selvfølgelig klart at hans bedste øjeblikke kommer til syne i offensiven, da han, som tidligere wing, jo klart er stærkest der. Han er hurtig, har en god teknik, godt blik for spillet, han er ganske rutineret, og sikke den mand kan sparke! Jeg synes også at han er ganske stærk i defensiven. Han spiller ikke bedst i hver kamp, men hans bundniveau er enormt højt! Jeg synes det er ufatteligt sjældent at han spiller en dårlig kamp. Han er en meget sikker mand i forsvaret, og han laver ikke mange fejlafleveringer. Ligesom Wass er godt med fremme og skabe ravage, og det er uden at han bagefter mangler i defensiven. Han når sgu med hjem for det meste. Sikkert også derfor han er blandt de højeste i hierakiet i BIF?

Når du vælger at dele et 5-tal og et 4-tal ud, så synes jeg også at Rasmussen fortjener en bedre karakter. Jeg synes han er en 5'er, eller i hvert fald en "kæmpe" 4'er da han måske er lidt dårligere defensivt end de andre stærke konkurrenter.
Logged

Brøndby fan til jeg dør!

Haha! Det dér, det er nice  Opstemt

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #68: 22 Jul 2008, 00:25 »

Gronk er Grønkjær. jeg tror som sagt at Santin bliver vikar på venstre midt. Hjalte/Kvist får en af pladserne midt på og Hutch/TK får en af pladserne midt på. Men det er rigtigt at de har rigtig mange muligheder, især når de skadede kommer tilbage, og Ståle plejer at rotere en del, så det er ikke engang sikkert at de kommer til at spille md nogle faste midtpå, måske bortset fra Sionko.

Netop, Ståle rotere en del, hvorfor det er meget svært at vælge de fire spillere som skal starte ind. Nu har jeg valgt de fire som jeg tror, og det mål blive det. I front bliver det Santin og Aílton, måske er det en fejl, men det er lige den vurdering jeg har gjort. Men igen, Ståle rotere meget, og selv Sionko sad jo meget ude i sidste sæson!
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #69: 22 Jul 2008, 00:29 »

Okay, denne her gang er jeg uenig med dig JS. Inden jeg skriver hvad jeg mener, skal det siges at jeg er BIF fan, og stor tilhænger af Thomas Rasmussen. Men jeg synes at 3 points er alt for lidt for en af sas-ligaens bedste backs!

Det er selvfølgelig klart at hans bedste øjeblikke kommer til syne i offensiven, da han, som tidligere wing, jo klart er stærkest der. Han er hurtig, har en god teknik, godt blik for spillet, han er ganske rutineret, og sikke den mand kan sparke! Jeg synes også at han er ganske stærk i defensiven. Han spiller ikke bedst i hver kamp, men hans bundniveau er enormt højt! Jeg synes det er ufatteligt sjældent at han spiller en dårlig kamp. Han er en meget sikker mand i forsvaret, og han laver ikke mange fejlafleveringer. Ligesom Wass er godt med fremme og skabe ravage, og det er uden at han bagefter mangler i defensiven. Han når sgu med hjem for det meste. Sikkert også derfor han er blandt de højeste i hierakiet i BIF?

Når du vælger at dele et 5-tal og et 4-tal ud, så synes jeg også at Rasmussen fortjener en bedre karakter. Jeg synes han er en 5'er, eller i hvert fald en "kæmpe" 4'er da han måske er lidt dårligere defensivt end de andre stærke konkurrenter.

Som jeg skrev til Rooland over MSN, så var jeg også meget i tvivl om MJ eller TR skulle have de fire point, da jeg egentlig ser MJ mest som midterforsvar. Men nu endte det sådan ud, men jeg giver dig helt ret i, at TR har været fremragende som back hos Brøndby, hvilket gør at han også er en af mine favoritspillere i klubben. Var faktisk ved at dele pointene mellem de tre i toppen, men havde besluttet med mig selv, at de tal skulle gives fra 1-5, og derfor skulle jeg jo vælge. Og jeg er meget stor fan af Wendt(omend han er FCK'er), så det var nok derfor han fik de tre point. Men er også stor fan af MJ og TR - i det hele taget kan jeg godt lide en god forsvarsspiller Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #70: 22 Jul 2008, 00:33 »

Jeg så alle kampe bortset fra Holland - Italien, så vil påstå at jeg fulgte ret godt med. Ja en back er ikke som i gamle dage, det er jeg udemærket godt klar over. En back skal være offensiv, men stadig skal han passe sine defensive pligter noget oscar wendt ikke er for skarp til, og som senest i dag var ved at koste mål på martin vingaard kontra i første halvleg.

Synes selv at Wendt er et flop som i nok kan forstå. For mig og se har han slet ikke niveauet, hvis Don Øf, vil prøve at vinde guld igen.

Samtlige andre på listen er bedre.

Fint nok, at du ikke kan lide Wendt, men han har udviklet sig til at være den bedste offensive back i superligaen.  Og når fire af de venstrebacks der er med i kampen, vel først og fremmest har deres forcer offensivt er det vel ikke mærkeligt at han ligger så højt.

I dag løb han hele tiden frem og tilbage, hvilket jeg vil tro er det Ståle ville have ham til, fpr at lægge tryk på. Og det endte jo med at give bonus ihtl. assisten. De gange hvor Esbjerg kom igennem var det fordi at han havde været med fremme, ikke fordi han blev snydt  i modsætning til Pospech der nogle gange blev overløbet/snydt. I de store kampe, hvor han har været mere defensiv synes jeg ham har dækket rigtig pænt op.
Logged

It's gonna be legendary

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #71: 22 Jul 2008, 00:42 »

Nu vil jeg smutte i seng - de næste par indlæg kommer i morgen. Tak for en super debat indtil videre. Det ser godt ud Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #72: 22 Jul 2008, 00:44 »

Nu vil jeg smutte i seng - de næste par indlæg kommer i morgen. Tak for en super debat indtil videre. Det ser godt ud Wink

Godnat, og lov mig lige at Kolja ikke får 1 points, for så kommer der gang i debatten igen, det kan jeg garantere  Cool
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #73: 22 Jul 2008, 00:46 »

Godnat, og lov mig lige at Kolja ikke får 1 points, for så kommer der gang i debatten igen, det kan jeg garantere  Cool

 funny vil ikke garantere noget, men mon ikke at jeg kan sige, at Kolja kommer højere end ét point Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Laziofan
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: 'venstreback'(SAS)Gennemgang af guldfavoritterne
« Svar #74: 22 Jul 2008, 00:47 »

Haha, arg skal nok beherske mig, men keep up the good work!
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 29 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010