home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23304
  1 Bruger, 799 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: kyliestewart025
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: '19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)  (Læst 37308 gange)
superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'19' Will Tommy Be Back? (Tidl. Montrose & Levante)
« : 29 Dec 2008, 16:19 »



WHERE DO I GO?


- 1.7.08 -
Jeg sad hjemme foran pejsen, og tænkte tilbage på den tid som ung, da jeg selv spillede fodbold i den lokale klub. Jeg havde altid haft et stort talent, og havde det ikke været for pigerne og sprutten - ja så havde jeg nok ikke siddet her idag. Jeg husker tydeligt da jeg som en lille tynd og splejset gut kom på Vejle's KUV talent-hold. Mine forældre lavede ikke andet end at arbejde, og køre mig til fodbold - se det var tider. Allerede da jeg blev 16 år var jeg fast spiller på serie 1 holdet i den lokale klub. Det endte dog med, at jeg fik for meget af fodbolden, og valgte derfor at stoppe. Jeg fortryder dog ikke, at jeg valgte pigerne fremfor fodbolden, for havde jeg ikke valgt pigerne, så havde jeg ikke haft den dejlige kone, som hos mig står i dag.

Største bedrift:
0-2 ude mod 1 div. klubben AB i pokalen.
Største sejr:
13-0 hjemme mod Vanløse i Danmarksserien.
Største nederlag:
0-1 ude mod Nr. Aaby i serie 1.
Jeg er født i byen Fredericia i 1974 d. 23 februar, og er i dag 32 år. Jeg blev træner i den lokale klub i en ung alder. Jeg var førsteholdstræner da jeg var 26 år - selv nogle af spillerne var ældre end mig. Jeg førte vores daværende serie1 hold helt frem til 2 div. i Damark, på ikke mindre end 5 år. Klubben roste mig, og jeg var da også en ualmindelig glad herre. Jeg tog en snak med klubben, da jeg følte at sølle 2500,- i måneden ikke var nok. Jeg ville minimum have 7500,-. Tænk på hvor meget tid jeg brugte i klubben, og al det slid og slæb skal da krediteres tænkte jeg.

D
et endte dog i en stor diskussion, og jeg står her i dag uden et fodboldtrænerjob. Jeg er en bitter mand, og føler ikke at jeg på noget tidspunkt har gået over stregen. Det er en skændsel. Det skal dog siges at klubber rundt omkring i verden kender mit navn fra diverse aviser, hvor jeg blev spået den nye danske Richard Møller Nielsen. Selv tyske, engelske og franske aviser ved hvem jeg er. Jeg håber på, at jeg snart står med et nyt job.

Velkommen.


Spilbare ligaer* Danmark, Sverige, Norge, Spanien, England, Frankrig, Tyskland, Holland, Italien, Rusland & Skotland.
Startet uden job*.
Omdømme* Uprøvet.
Andre nationaliteter* Islandsk.
Foretrukne klub* FC København.





Achievements:

- Vinder af den skotske 3. division med Montrose (08/09)
- 4. runde i den skotske pokalturnering med Montrose (08/09)
- Årets træner i den skotske 3. division (08/09)




Earnings so far:

- DKK1,1M (Montrose)




Updates:

1. Sæson (08/09)

'2' The Replacement
'3' The Order
'4' The Arrival
'5' The Unbeaten
'6' The Dane
'7' Terrific Tommy
'8' The Dream
'9' Happy New Year
'10' David vs. Goliath
'11' Celebratin' Already?
'12' Countdown
'13' We are the Champions
'14' Farewell Montrose?
'15' The Last Memory

2. Sæson (09/10)

'16' The New Club
'17' New Faces
« Seneste Redigering: 04 Feb 2009, 18:07 af superpew » Logged

dida
Gæst
 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #1: 29 Dec 2008, 16:35 »

spændende
Logged

alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #2: 29 Dec 2008, 16:45 »

Spændende med en anderledes intro. Ikke det store grafiske show, men godt skriftligt. Det ærger mig dog, at du staver i dag i et ord Peace.
Men kiu, bliver spændende at se hvem personen er, og hvilken klub han vælger Smiley
Logged


superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #3: 29 Dec 2008, 17:02 »

Spændende med en anderledes intro. Ikke det store grafiske show, men godt skriftligt. Det ærger mig dog, at du staver i dag i et ord Peace.
Men kiu, bliver spændende at se hvem personen er, og hvilken klub han vælger Smiley

Mange tak... :b.. Ja det skulle være lidt anderledes denne gang. Undskyld stavefejlen, men kom til at trykke gem før jeg trykkede prøve, så nu er den faktisk som den skal være..

Er glad for du glæder dig til at finde ud af hvem træneren er (: ..
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #4: 29 Dec 2008, 17:04 »

Fremragende start, det her kan godt blive siundsygt spændende! Du skriver rigtig godt og flydende, og er vild med skrifttypen og dit billede øverst, det ser bare knaldgodt ud! Jeg vil dog ikke dele for mange roser ud endnu, da disse arbejdeløse blogs tit stopper tidligt. Modbevis mig, det ser godt ud!
Logged

Krellz
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #5: 29 Dec 2008, 17:09 »

Glæder mig til at se hvilken klub det bliver, bare ikke FCK, please Smiley.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #6: 29 Dec 2008, 17:13 »

Glæder mig til at se hvilken klub det bliver, bare ikke FCK, please Smiley.

Hey Krellz.. Jeg tvivler på, at jeg får tilbudt job i FCK når mit omdømme er uprøvet Opstemt!

100% de ikke gider at have mig, men det glæder mig, at du læste Smiley

Fremragende start, det her kan godt blive siundsygt spændende! Du skriver rigtig godt og flydende, og er vild med skrifttypen og dit billede øverst, det ser bare knaldgodt ud! Jeg vil dog ikke dele for mange roser ud endnu, da disse arbejdeløse blogs tit stopper tidligt. Modbevis mig, det ser godt ud!

Mange tak Ghertesteas. Det sætter jeg pris på.. (: Vil gøre mit bedste i hvert fald. :b
Logged

The Red
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #7: 29 Dec 2008, 18:14 »

Flot start, glæder mig meget til at se hvad det kan ende med! Dog er der en sætning, der i min verden lyder forkert:
"Jeg opvoksede i byen Fredericia i 1974 d. 23 februar, og er i dag 32 år" - For mig lyder det som om han voksede op på en enkelt dag Wink
Logged

AaB - Liverpool

Følg min blog i blogkonkurrencen
Pride & Passion

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #8: 29 Dec 2008, 18:19 »

Flot start, glæder mig meget til at se hvad det kan ende med! Dog er der en sætning, der i min verden lyder forkert:
"Jeg opvoksede i byen Fredericia i 1974 d. 23 februar, og er i dag 32 år" - For mig lyder det som om han voksede op på en enkelt dag Wink

Hej Gerrarden. Mange tak :]..

Ja kan ikke være mere enig. Det har jeg ikke tænkt over. Det er rettet Wink
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #9: 30 Dec 2008, 01:47 »

Yderst spændende intro - jeg er klar på mere.. Bring it on Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #10: 30 Dec 2008, 01:50 »

Håber selv på lidt dansk LLM Opstemt

Hvornår kan vi forvente mere fra den her tilsyneladende spændende blog?
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Where do I go?
« Svar #11: 30 Dec 2008, 18:49 »

Yderst spændende intro - jeg er klar på mere.. Bring it on Thumbs Up

Hej Jimmy.. Mange tak.. Glæder mig at min yndlingsblogger er klar på mere Opstemt

Forventes update i aften.

Håber selv på lidt dansk LLM Opstemt

Hvornår kan vi forvente mere fra den her tilsyneladende spændende blog?

Hej Ghertesteas. Ja Dansk LLM er jo en mulighed, men der er jo så mange muligheder hehe.

Nu må vi se hvem der først vil have fingrene i træneren. Wink

Update forventes i aften.
Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'2' The Replacement
« Svar #12: 30 Dec 2008, 21:35 »



THE REPLACEMENT


- 5.8.08 -
Jeg er spændt, men også skeptisk. Er dette virkelig en kontrakt jeg vil skrive under på? Jeg var i tvivl, og tog en snak med min kone om forholdene. Det blev et pænt, nej tak. Forholdene i det kolde Rusland levede ikke op til mine forventninger. Jeg har set Zenit, Rubin, Spartak og alle de store klubber spille fremragende fodbold, men denne klub måtte jeg takke nej til. Jeg så ingen fremtid i klubben, og det er jo vigtigt at jeg er så motiveret som muligt. Jeg vil helst ikke ende i en klub, som en dag ikke interessere mig mere. Jeg grublede lidt over det dagen efter, og havde ikke fortrudt. Der var mange penge i klubben, men træningsanlægget og måden man førte ungdomsrækkerne frem på, spillede ikke pingpong med mig. Jeg har været i England, Norge og Sverige. Jeg fik en snak med bestyrrelsen i Sundsvall, som til daglig spiller i 1 division i Sverige, men heller ikke her blev vi enige.

Klubben
Er Grundlagt i 1879.
Gennemsnitlig billetpris på DKK 84.
Solgt 93 sæsonkort.
Jeg kan dog nu offentliggøre, at jeg har fundet mig godt til rette i en klub, hvilken siges ikke endnu, da de sidste forhandlinger lige skal på plads. Det er en klub jeg ikke har haft det store kendskab til, men forholdene er gode, og bestyrrelsen består af yderst rare mennesker. Jeg ser frem til samarbejdet. Min kone og jeg har allerede fundet os godt til rette, og bor ikke mere end 1000m fra træningsanlægget. Forholdene her i klubben er langt bedre end i min gamle lokale klub, men spillermaterialet måske lige godt. Dette er bare fantastisk. Jeg glæder mig til at se spillerne på mandag, og mon ikke de også gør det - de ved trods alt ikke endnu, hvem der skal stå i spidsen for dem.

D
et bliver en skøn oplevelse, at stå forest ved roret for dette hold.

Den udenlandske drøm starter.

Vidste du....?
At den kommende træner, kun har været træner i 6 kampe i 2 division.
« Seneste Redigering: 30 Dec 2008, 21:41 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
'3' The Order
« Svar #13: 31 Dec 2008, 12:40 »



THE ORDER

The unexperienced Tommy Nielsen is the new headcoach


- 17.8.08 -
Ordren lød "Vi forventer Tommy, at du i løbet af 2 år er i stand til at kæmpe med om playoff pladserne i ligaen". Det virkede som en overkommelig opgave, og jeg havde da også allerede sendt de få spejdere af sted, som jeg havde råd til. Alle klubbens resourcer blev brugt på det. Jeg er træner for holdet Montrose i den skotske 3. division, og her finder jeg mig selv yderst godt tilpas. Jeg kan godt mærke at intensiteten er lidt højere her i Skotland, end i gode gamle Danmark. End ikke før jeg fik sagt det første ord til træning var der slåskamp. Jeg blev noget rystet, og vidste ikke hvad jeg skulle gøre, og assisten ligeså. Det viste sig, at det hele var en joke, og spillerne puffede lidt til mig, og sagde med deres skotske accent "Come ooon, let's get to it Tommy". Der gik et par minutter før jeg kom helt til mig selv, og kunne derefter grine lidt sammen med spillerne.

MONTROSE
Ærkerivaler Arbroath, Forfar & Brechin.
Gennemsnitsalder på 20 år.
Holdets anslået værdi DKK 400-tusind.
Jeg glædede mig inderligt til at komme igang med træningen, og var super spændt på deres kunnen. Holdet havde forinden jeg tiltrådte spillet en kamp uafgjort 0-0, og tabt en kamp 1-3 - holdet befandt sig derfor på en 8. plads i ligaen. Holdet har i flere år spillet et 4-5-1 system, og det undrede mig. Jeg fik en snak med spillerne, hvorefter den store kæmpe Worrel svarede "We had a coach before who did not take any chances - We are used to play that way now". Puha tænkte jeg, og vidste jo godt, at spillerne var vant til det system. Jeg ville dog ikke lade dette gå mig på, så jeg forklarede spillerne at vi nu skulle ændre system. Systemet er en defensiv 4-4-2 hvor vi spiller forholdsvist bredt, og bruger kanterne meget. Spillerne virkede opsatte på at prøve noget nyt, og de kæmpede da også røven ud af bukserne denne fine solrige eftermiddag.


Truppen.


Målmandsposten er indtaget af den 26 årige Mark Peat. Peat har tidligere spillet i storklubben Aberdeen, men fik dog aldrig chancen. Han er en vigtig brik på holdet, og har en god kommunikation med bagkæden. Peat er især kendt for hans en mod en situationer.

I forsvaret spiller vi med zoneopdækning på back pladserne, hvorimod man inde i centerforsvaret spiller med mandsopdækning. Dette skal nok blive godt når først spillerne lære hinanden at kende. Vi bruger i centerforsvaret Chris McLeod, og Remko Pieterse. Det er første gang de to spillere skal samarbejde, idet Remko blev tilsideset hos den tidligere træner. På venstre back spiller Stephen Thomson, og højrebacken spilles af den irske kæmpe David Worrel. David Worrel er en fantastisk spiller, og har tidligere optrådt i Blackburn.


På venstrekant bruges Kevin Bradley, som er kendt for hans hurtighed og målrettehed i klubben. På den centrale midt spiller to rutinerede lad's iform af Jamie Buchan og Keith Gibson. På højrekanten spiller John Maitland. Maitland er en super super hurtig kantspiller, klart den hurtigste i divisionen, og han må anses som værende den helt store stjerne. Det skal siges at Maitland kun er 18 år, og om han udvikler sig? Det må tiden vise. Jeg er ret sikker i min sag.

I angrebet ser det noget sølle ud, og vi har kun tre spillere at vælge imllem, men jeg skal da ikke lægge skjul på, at Daryl Nicol er en fantastisk angriber. Sammen med Nicol spiller den 22 årige John Baird, som tidligere har spillet i Premier League klubben Mortherwell. Det bliver super spændende at se hvordan de to forholdsvis unge spillere får skudt sæsonen igang. Jeg er ikke i tvivl om, at det nok skal blive en succesfuld sæson. Vi er dog på udkig efter støtte til angriberne, måske en erstatning. Nu må vi se hvad vi finder frem til.

Samlet vurdering sammenlignet med andre hold i 3 division.  * * * * *

Vidste du...?
At den yngste spiller i Montrose er 14 år.
« Seneste Redigering: 31 Dec 2008, 13:49 af superpew » Logged

superpew
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '3' The Order
« Svar #14: 31 Dec 2008, 13:25 »

Grundet nytår, og de formentlige tømmermænd i morgen forventes update nok først i løbet af Fredag/Lørdag.
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010