home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 780 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!  (Læst 12789 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #45: 10 Dec 2008, 20:38 »

"Og det var 2." funny
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #46: 10 Dec 2008, 20:41 »

"Og det var 2." funny
Hehe, men jeg synes, at det er flot som forholdsvis ny bruger, at kaste sig ud i en blog. Det giver virkelig respekt fra min side af.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #47: 10 Dec 2008, 20:46 »

Hehe, men jeg synes, at det er flot som forholdsvis ny bruger, at kaste sig ud i en blog. Det giver virkelig respekt fra min side af.

Ved ikke om jeg er ny bruger, men har interessen for siden kom i kræft af de altid ypperlig gode downloads herfra, men er forholdvis ny i forummet. Men mange tak..
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sulo
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #48: 10 Dec 2008, 20:47 »

Ved ikke om jeg er ny bruger, men har interessen for siden kom i kræft af de altid ypperlig gode downloads herfra, men er forholdvis ny i forummet. Men mange tak..
Selv tak  Wink Thumbs Up
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #49: 11 Dec 2008, 00:40 »



Corinthians - America (RN)


Nr 1. mod Nr 2.


Optakt:
Der var lagt op til topkamp i Sao Paulo, ikke af højeste karat, men stemningen var der alligevel. Corinthians tog imod America (RN) i sæsonens kamp nummer 30 ud af de 38, med kun 5 point mellem de to hold var det en 6-points kamp. I dagens aviser kunne man læse en usædvanlig kommentar af Corinthians manageren Mads Loft op til sådan en kamp, han roste America-holdet og sagde tilmed at der skulle gå meget galt hvis ikke de rykkede op. Dagens interviews af spillere blev en forvirret omgang og mange kunne ikke forholde sig til sådan en venlig kommentar, i en ellers intens og indædt oprykningskamp i ligaen. Der havde rygtes der ville blive op mod 23.000 på Pacaembu, hvilket er et sykke under de 37.000 der er plads til, men det var stadig 3.000 over gennemsnittet inden dette topbrag.

Kampen:
Dagen er den 18. oktober, en overskyet dag med lidt småregn og alligevel 27 grader, så en ganske lummer dag.

Dommer Átila Carneiro Magalhaes fløjter topbraget i gang.
Indenfor de første 10 minutter viser kan taktikken allerede ses, man lader America have bolden, men presser højt for at stjælr bolden og slå en kontra, hvilket egenligt har været opskriften hele sæson. Hurtigt bar presset frugt og i det 15. minut fik Corinthians et indkast højt oppe på America's banehalvdel, i højre side som højrebacken Alessandro tog sig af, han kastede bolden til unge Ricardinho, der havde vist godt spil på det sidste og tilkæmpet sig den ene angrebsplads til dagens kamp fra lejesvenden Herrera. Han modtog bolden lige udenfor hjørnet af målfeltet, som han lagde bolden tilbage til Alessandro, der hurtigt trak mod baglinien og slog et af sine typiske indlæg bagerst i feltet, hvor midtbanespilleren Diogo Rincón kom med et dybt løb ind i feltet og særdeles umarkeret bare skulle heade bolden roligt i mål på en sagesløs målmand til 1-0.
I det 23. minut skulle Alessandro igen vise sig at komme i en hovedrolle, da et angreb startet i venstre side af Octília Neto lagde bolden ud mod siden som bænkevarmeren Lulinha, der idag huserede på venstrekanten istedet for en lidt træt Morais, tog med sig til baglinien og slog endnu et fremragende indlæg ind mod den anden kantspiller Diogo, men han blev markeret tæt og ramte bolden skævt i et hovedstød, lige præcis skævt nok til den røg lidt udenfor det lille felt i højre side af feltet, bolden nåede at ramme jorden en enkelt gang før en velplaceret Alessandro kanonerede bold op i nettaget med en halvflugter til 2-0. Hans første mål for klubben fik kommentatoren til at sige at: "det mål muligvis sikrede Corinthians oprykning." Resten af halvlegen blev en blandet pose bolcher, få afslutninger og et begået par frispark, men hele kampen var en fair spillet kamp som der ikke blev givet et kort ud.
2. halvleg startede med Corinthians på bolden og ordene Mads Loft kunne sagtens have været:" Gå ud og scor, luk kampen fuldstændigt gutter og vis dem hvem der bestemmer!"
Fordi det gjorde de mere eller mindre med det samme eller rettere 27 sekunder, Ricardinho gav bolden op med Octília Neto, der fornuftigt spillede den tilbage til midterforsvaren William med anførerbindet. Efter en kort betænkningstid valgte Alessandro som destinationen for bolden, han kender kun en vej og det er mod baglinien i et rush langt nede fra egen banehalvdel, der med endnu et præcist indlæg mod bagerste stolpe fandt en uforklarligt fri Lulinha, som med en nøje udvalgt halvflugter konsekvens sendte bolden i netmaskerne, til stor jubel på tilskueretribunen der fejrede den formidable 3-0-føring.
Resten af kampen lignede 1. halvleg og mon ikke der gemte sig et lille mål endnu, Mads Loft valgte at udskifte en lidt anonym Fabinho med den overraskende bænket Morais.
Efter et udspark af America-keeper Fabiano, fik William hovedet på og sendte bolden ud mod Lulinha, der hurtigt ekspederede bolden videre ind over midten til Diogo Rincón, der allerede havde set Diogo på højrekanten. Diogo sænkede spillet og ledte efter en åbning ind midt i banen, men imens kom kampens oplevelse Alessandro, stormende i et overlap fremover højresiden og igen lagde en bold mod bagstolpen, denne gang fik forsvaret headet bolden lige udenfor feltet og der kom indskiftet Morais løbende, og efter en lille infight med en modstander fik han tilkæmpet sig bolden, og på ny blev bolden halvflugtet i mål til sensationelle 4-0, hvor "jublikum publede" i en sand sejrsrus!!!  Rullende Øjne

Uden den store tvivl blev Alessandro velfortjent valgt til kampens spiller med sine 2, næsten 3 oplæg og det ene mål, hvilket gav store roser med fra manager Loft.

Corinthians 4 - 0 America (RN)
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 12:37 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

sneglen2003
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #50: 11 Dec 2008, 01:47 »

Ganske god update, men desværre med flere skriftlige fejl i denne. Forseglede Læber
Logged

jimmi90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #51: 11 Dec 2008, 01:53 »

super god opdate
og flot sejr
Logged

Brøndby
Real Madrid
Liverpool

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #52: 11 Dec 2008, 01:55 »

Ganske god update, men desværre med flere skriftlige fejl i denne. Forseglede Læber

Tak

Jeg er selv klar over at jeg har lavet en del fejl hen af vejen og "Præsentationen" har jeg læst korrektur og rettet lige inden du skrev, læst den gerne igen!:P retter nok i den næste og så smutter jeg i seng. Men også her. Tak, fordi du lige gjorde opmærksom på det

Regner med at rette de andre i morgen eller overmorgen.

Blogguiden burde ligge bogmærket i FM 09 bloggen også! Vil være en hjælp til andre, som den var til min.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #53: 11 Dec 2008, 01:56 »


Og forresten tak fordi i læser med, dejligt at høre folk gider bruge tid på at læse bloggen.



Nu er også "Den første tid!!!" rettet, synes også de er meget bedre nu. Thumbs Up
« Seneste Redigering: 11 Dec 2008, 02:22 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #54: 11 Dec 2008, 12:43 »

Så er der læst korrektur og rettet i "En update" og "Corinthians - America (RN)" også...


Vil lige sige undskyld for de, af min mening, dumme og frusterende fejl, men de skulle helst alle være rettet nu.. Meget dårlige sætninger er omskrevet og jeg synes bloggen er forbedret væsenligt. Så håber i er enige?
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #55: 12 Dec 2008, 00:54 »

   


De sidste kampe:


Efter America (RN):
Bare kampen efter America (RN) kunne klubben sikre sig oprykning til den bedste brasilienske række mod Brasiliense og med den seneste kamp i mængde, fulgte Mads Loft uden tvivl ordsproget: "Never change a winning team." og uden en eneste udskiftning i truppen var det en realitet. Alle de startende spillere var uden tvivl topmotiveret og det beviste med en rungende 6-1 sejr, der sikrede en formidabbel stemning på turen hjem til Sao Paulo. Nu var det bare et spørgsmål om hvornår det var muligt at fejre førstepladsen, men nogle tog sig en lille blunder mod Sao Caetano, et 1-2 nederlag, kunne man mærke at spillerne ville overstået sæsonen og tog sig gevaldigt sammen og med en 3-1, 2-0 og til sidst en 4-0 sejr havde man med tre runder tilbage sikret sig den forventede 1.-plads. Dette betød at de reserver der næsten ikke havde fået noget spilletid i løbet af sæsonen kunne tage sig af de tre resterende kampe og fik selskab af de unge talenter der formodenligt skal udgøre holdet om nogle år. Naturligvis var alle der på en eller anden måde havde et  tilhørsforhold til klubben glade, men de var på samme tid lettet, da alt andet end denne sejr var en fiasko.


Corinthians ganhar a Série B!

(Corinthians vinder Serie-B!)


Ændringer i førsteholdstruppen inden den nye sæson:
Ud:
Diogo Rincón rejser til Ukraine for at tilslutte sig Dynamo Kiev-truppen igen, efter en stærk sæson på midtbanen.
Germán Herrera forbliver i Sydamerika, men tager tilbage til Gimnasia i Argentina, da Corinthians ikke valgte at betale den på forhånd aftalte sum. Da Herrera's 5 mål i 23 kampe på ingen måde var nok for at overbevise hans manager.
Marcelo Toscano sendes tilbage til den nyligt oprykket Serie-C klub Paulista, da han ligesom Herrera langt fra imponerede.
Bebeto, med en kendt navnebror, forlader klubben efter hans kontraktudløb, da han ikke kunne komme i nærheden af en startplads og knap nok sad med på bænken.

Ind:
Kadu er en stærk, 22-årig midterforsvar, som er kommet tilbage fra en låneaftale og ventes at være en kandidat til startopstillingen.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #56: 12 Dec 2008, 16:30 »


Sæsonens bedrifter:


Priser:

Med min første og lidt korte sæson vel overstået, kom prisoverrækkelserne derefter. En spiller der i afslutningen af sæsonen blev udråbt som favorit til at vinde prisen for den bedste unge spiller i Serie-B var Dentinho, selvom han hovedsagligt sad på bænken det meste af tiden, fik han kæmpet sig ind i startopstilling til sidst. Han måtte dog nøjes med en flot 2.-plads, men der gik forlydninger om at han selv var ganske tilfreds, trods han ikke vandt. En af sæsonens bedste spillere var Morais og det var ikke kun i klubben, men i hele ligaen. Dette resulterede da også i at lejesvenden fik prisen som den bedste spiller i Serie-B, en pris han var ovenud lykkelig for og gjorde opmærksom på at det lige såvel var hans træners fortjeneste. Hædren var ikke færdig endnu og  lidt senere på måneden kom han også på årets sydamerikanske hold, som blandt andet bestod af stjerner som Veron, Riquelme og Palacio. En yderst imponerende bedrift i sig selv og at han gjorde det ved at spille i den næstbedste række i Brasilien, gjorde bestemt ikke begivenheden mindre. Den sidste pris Corinthians fans kunne glæde sig over tilfaldt deres manager, Mads Loft blev kåret til årets manager i Serie-B, en anerkendelse han var ekstremt stolt over.
"Fiel"-supporterne fik også lov til at uddele en pris og her valgte de noget overraskende venstrebacken André Santos som årets spiller, hvor at Mads Loft enten havde valgt en fra den fantastiske højre side. Diogo eller Alessandro.

Spillere der bør nævnes:

Felipe havde stået fantastisk gennem hele sæsonen, dette kunne ses i kampene og på statistikkerne.
Jornal do Brasil har givet karakterer sæsonen igennem og her havner Felipe med et snit på 6.93, tilfredsstillende for en målmand der ikke har lavet det store sæsonen igennem.
Men hans præstation afspejler sig bedst ved hans 21 clean sheets på 35 kampe, hvor der samtidig kun er gået 16 mål ind.

Man kunne nævne mange spillere, men generelt forsvaret har haft en sublim sæson da der i de 38 kampe, kun gik 21 mål ind. De sidste 3 kampe, hvor der udelukkende blev brugt reserver og ungdomsspillere, gik der 5 mål ind, så der kunne have været lidt færre mål i mod holdet.

Andre ændringer i truppen:
Ud:
Der bliver stadig lånt en del spillere ud fra den brede reserveholdstrup. Der ud over er et par af reserverne solgt for småbeløb, de de ellers bare generer lønbudgettet.
Eneste nævneværdige afgang er udlejningen af Elias til B. Jerusalem, der kun var reserve og næsten ingen kampe fik, trods nogle fornuftige fodboldegenskaber. Der indgår en købsklausul i lejekontrakt, hvis Elias tager israelerne med storm.

Ind:
Ind er kommet det store angrebshåb 20-årige Keirrison, der spiller på det brasilianske U/20 landshold, en man forventer sig meget af med det samme. Der ved det sydamerikanske U/20 mesterskab blev topscorer med 12 mål i de 9 kampe der blev spillet og blev kåret til turneringens spiller.
En anden spiller der er kommet til klubben er supertalentet Peter, den kun 16-årige back spiller allerede på det brasilianske U/20 hold har patent på højrebacken, selvom han kun kan sparke med venstre. Han vandt sammen med Keirrison den tidligere nævnte turnering med Brasilien.
20-årige Allisson er blevet oprykket i førstholdstruppen, da Keirrison var afsted med landsholdet, samt angriberne Ricardinho og Octalìo Neto var skadet, og da han blev matchvinder i hans debut er et en spiller man regner med fremover. Men det forventes han bliver udlånt til en Serie-B klub, med en tilbagelsesklausul.
Evandro Riberio er kommet hjem fra lån og en "upcoming man" med hans 18 år på bagen, men da André Santos blev skadet i den sidste træningskamp, kom han op på førsteholdet og gjorde god figur.
Marcel er rykket op fra reservetruppen efter Elias' udlejning, den alsidige midtbanespiller kan dække hele midtbane og vil være en god spiller at have på bænken, samtidig med at hans 27 år gør ham til en af de ældste og mest rutinerede i klubben.

Statsmesterskabet i Paulista:
Statsmesterskabet er i gang og de første tre kampe er spillet:
1-0 mod Sao Caetano
1-0 mod Guarani
2-0 mod Gremio Baurerio

Truppen:
Målmændene:
# Felipe, Mm
# Weverton, Mm

Forsvaret:
# Alessandro, F/WB/OMH
# Andre Santos, F/WBV
# William, F C (Kaptajn)
# Chicão, F C (Vicekaptajn)
# Fábio Ferreira, F C
# Marcelo Oliveira, F/WB V, DM, M VC     
# Dênis, F /WB H
# Kadu, F C *
# Peter, F HV *

Midtbanen:

# Nílton, F/DM/M C
# Diogo, F/WB/M H   
# Cristian, DM, M C     
# Fabinho, DM, M C   
# Lulinha, OM HC   
# Morais, OM HVC         
# Douglas, OM C     
# Marcel, OM HVC *
# Paulo Nagamura, DM/M C *
# Everton Riberio, F/WB/M/OM V *

Angrebet:
# Dentinho, OM V, A C
# Keirrison, Bo *
# Ricardinho, Bo   
# Otacílio Neto, Bo
# Allisson, Bo *

* Nye tilføjelser i førsteholdstruppen
« Seneste Redigering: 12 Dec 2008, 16:40 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #57: 12 Dec 2008, 16:48 »

Det med transfers, måtte godt have kommet i en update for sig selv, og så trupgennemgang i en anden.
Det gør det hele meget mere overskueligt.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #58: 12 Dec 2008, 16:54 »

Det med transfers, måtte godt have kommet i en update for sig selv, og så trupgennemgang i en anden.
Det gør det hele meget mere overskueligt.

Okay, det vil jeg tage til efterretning.   Peace
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #59: 13 Dec 2008, 13:24 »



Statsmesterskabet er i gang


De ligegyldige kampe og så de vigtige:
Statsmesterskabet bringer mange kampe, både de små kampe og store kampe, enten hedder den Serie-B eller Serie-C hold, ellers kommer de store hold og da det er holdene i nær området. Det betyder det et møde med ærkerivalerne Sao Paulo og Palmerias, samtidig også rivalerne fra Santos som jeg allerede fik glæden af i den 4. kamp.

Santos-kampen:
En kamp hvor at manager Loft fik den kedelige besked at han måtte se bort fra hans målmand Felipe, der uheldigvis havde brækket fingeren og er ude i 2 måneder. Det betyder at Weverton kan se frem til massere af spilletid.
Det var en taktisk affære hvor begge hold ikke ville tabe til rivalerne og miste grebet i turneringen, det kunne man også se på en anspændt og tilbageholdende start af kampen. Det blev en kamp med massere af bold flytteri, hårde tacklinger og ganske få chancer. Med hvilket gjorde at en lidt kedelig kamp endte 0-0 og derfor var det heller ikke overraskende at en forsvarsspiller fik titlen som kampens spiller. Det endte med Santos-spilleren Adaílton tog prisen, han lukkede helt ned for nyindkøbet Keirrison.

De andre kampe:
Imellem de store møder blev der også spillet ligeså vigtige kampe, mod knap så prominente hold, heldigvis klarede Bragantino blev besejret 1-0 på mål af Keirrison, der dermed scorede sit 1. mål i sin 2. kamp.
Næste kamp var mod Santo André der efter en god start, måtte se sig besejret efter 2 effektive hjørnespark, hvor Marcelo Olivera og Chicao satte sidste fod på bolden.
Efter Sao Paulo-kampen blev Guaratinguetá besejret med 4-1, hvor Chicao scorede på to straffespark, Morais og Alessandro scorede de sidste mål

Sao Paulo-kampen:
En kamp mellem ærkerivalerne og der var lagt op til en ond stemning fra start, da Sao Paulo-manager Muricy Ramalho var ude at sige Corinthians ikke havde en chance.
Igen var det en kamp ingen ville tabe, men denne gang turde begge hold vove sig lidt længere frem på banen. Da holdene ønskede at deres fans skulle have håneretten over de andre. Men det var først i 2. halvleg der skete ting og sager. Efter 58 minutter bryder Morais fri i venstre side og går mod baglinien, hvor han slår et udmærket indlæg mellem målmand og forsvar, stormende ind i feltet kom Dentinho, der vad bagstolpen nemt kunne sætte foden på bolden og dirigerede den i netmaskerne. Dette betød et større pres fra Sao Paulo, men de formåede ikke at score, i stedet kunne man se et kollektivt kiks af dimensoner i Sao Paulo's forsvar. Alessandro tog et indkast lidt inde på Sao Paulo's banehalvdel og med et forsvar der var trukket langt tilbage, skubbede de straks op da Lulinha modtog bolden. Det fangede Morais i en kæmpe offside. Men da Lulinha imens lavede en fremragende førsteberøring og satte Léo på der var Sao Paulo's nyindkøb med et prismærke på 70 mio. kr. Derfra kunne han lægge en bold skråt tilbage, hvor en fuldstændig fri Morais nemt passerede den legendariske Rogério Ceni, der gav forsvaret et ordenligt møgfald. En fantastisk sejr over ærkerivalerne der sendte alle fans hjem med vished om at de kunne håne kollegaer og venner det næste stykke tid.

Stillingen i turneringen indtil videre: http://img66.imageshack.us/my.php?image=ligatabelcw4.png
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010