home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
31 Maj 2024, 17:14 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
Antal Registrerede Brugere: 23338
  0 Brugere, 505 Gæster Online.

Indlæg: 1132851 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: alliewillson
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint
Forfatter Emne: (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!  (Læst 13166 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #60: 14 Dec 2008, 17:19 »



Overcoming


Palmeiras - Corinthians


Meget tidlig morgen:
”Jeg stod nu overfor min største udfordring til dato, Palmeiras! Normalt bliver jeg ikke nervøs ved sådanne møder, jeg trives ligefrem under sådan et pres, men ikke i dag. Jeg har haft problemer med at sove hele natten og det var ikke mange timer jeg fik. Så valgte at finde min træner mappe frem, rapporten fra talentspejderen og tændte for DVD'en, skiven sad stadig i med Palmeiras kamp mod Portoguesa. Jeg ved ikke hvad jeg skulle bekymre mig mest om, at gennembryde deres forsvar, som ikke har lukket et mål ind i 9 kampe eller et angreb der har scoret 27, hvilket vil sige et snit på 3 per kamp. Hvor skal jeg stoppe, de er sidste års mestre, med sidste års topscorer, årets spiller i Brasilien og der er ligeledes 5 Palmerais-spillere som Morais kom på årets sydamerikanske hold. Marcos, en tidligere landsholdsmålmand med 27 kampe på bagen. Leandro, Gustavo og Elder Granja kom på holdet i forsvaret, men heldigvis er Elder Granja skadet op til kampen. Wauw, er den allerede så mange, jeg må hellere få lidt morgenmad indenbords også, men det kunne jeg spise mens jeg så resten af skiven med dem færdig.”
”Jeg begyndte at fokusere på de svage punkter på deres hold, men vidste ikke helt hvor jeg skulle tage fat, bortset fra de har en lang bane, hvilket favorisere mig via min direkte og kontra betonede spillestil. Dog er ulempen også mit høje pres, der giver en masse plads i bagrummet, måske skulle man være fræk at bede Weverton stå lidt længere ude af målet end normalt, for på den måde at klare stikninger i dybden. Sad også med håbet om at de med kun 4 dage til den første Copa Libatodores kamp, nedprioriterede kampen og sparede lidt på et par profiler, men sådan en kamp, kan og må da ikke nedprioriteres? Jeg vidste jeg skulle tage et valg snart med kun 1 time til jeg begynder at bevæge mig mod stadion.”
”På vejen derind kunne man se hele byen var på den anden ende, de grønne og hvide farver dækkede gaderne hele vejen til stadion, der var helt sikkert lagt op til et opgør mellem to arvefjender. Var lidt nervøs for om mit valg med at droppe en målmand på bænken og tage en ung back med på bænken, han kunne måske overraske lidt komme ind som joker.”

Før kampen:
”Da man kom tæt på stadion, Estadio do Morumbi, kunne man høre slagsangene fra hver fangruppering og synet at det store stadion gjorde ikke indtrykket mindre. Det store stadion havde engang siddepladser til 120.000, men nu kun 80.000 og af sikkerhedsgrunde bliver der maksimalt solgt 75.000, det havde Sidnei Lobo fortalt lidt inden det store slag. Prøvede at holde nervøsiteten nede og håbede for alt i verden at spillerne ikke opdagede det. Min tale bestod ikke af så meget, kun nogle få direktiver til nogle få spillere om hvordan de skulle dæmme op for deres direkte modstandere og så essensen af det hele. >>I skal ikke gøre det her for mig eller vores fans, men for jer selv, I har muligheden for at slå mestrene for sidste sæson og lad for alt i verden ikke den gå fra jer!<<”

Kampen:
”Hold da op, sikke et brøl fra tilskuerne da vi trådte ind, aldrig har jeg oplevet noget lignende. Jeg havde stået på Faxe-tribunen før og er der en af de mest trofaste og højtråbende fanskare i  Danmark, antallet her skulle ganges med 3, så der er en grøn og en hvid ende som brøler i mod hinanden. Dommeren fløjtede kampen i gang og jeg fik bange anelser, en sløj bold fra André Santos betød at Gustavo slog en lang bold bag forsvaret og Marquinhos opfangede bolden og sendte en bold snært forbi stolpen, en advarsel. Kort efter tog Lulinha chancen fra distancen og Marcos klarede den til hjørne, den blev slået ind over, hvor Gustavo væltede Keirrison omkuld og dommeren pegede på pletten. Yes!!! Chicao, min trofaste straffesparksskytte, gik op til pletten og lagde bolden til rette, han er normalt ganske sikker, men han satte bolden midt i målet og Marcos blokerede den med foden, returen røg tilbage til Chicao, der nu bankede bolden op i hjørnet. 1-0 efter kun 6 minutter,  en fantastisk start. Tiden går og den kan kun gå for langsomt, Palmerais nærmede sig og ramte overliggeren nu, lidt efter kom bolden på tværs helt inde ved stregen og i sidste øjeblik inden Alex Minero kom til bolden, gled André Santos i vejen og sendte den ud til hjørne. De nærmede sig, men er det bare en af de kampe hvor de ikke kunne prikke den ind? Pausen: de skulle ud og få pusten, ikke mindst mig selv. Jeg beroligede mig selv, og fortalte spillerne at det så godt ud og de sagtens kunne vinde. 2. halvleg gik i gang og der kom flere hårde tacklinger, det sætter sine spor på og Alessandro skulle ud, det betød at den kun 16-årige Peter kom ind i hans første lokalderby. Han blev sat ind i et forsvar der ikke havde ladet Palmeiras komme til en chance endnu. Kunne mærke at der blev lagt mere tryk på os, men de kunne ikke rigtig bryde igennem, tiden gik for langsomt lige nu, men indtil videre gik det. Puha, hele 6 minutters overtid, det var lige rigeligt. Dommeren kan godt snart fløjte af, jeg råber og råber, nu i 2 minutter, hvorfor reagere han ikke? Nogle af de gloser jeg har sagt, er nu ikke så pæne. Dommeren tager fløjten til munden. Han fløjter, sikke en lettelse, med rejehop der får en til at tænke på Ulrik Wilbek, kommer jeg ind på banen i jubel. Vi må da være de ukronede konger i Sao Paulo eller kronprinsen, for vi har slået de to største klubber i Sao Paulo. Nu skal sejren nydes med gutterne.”

Palmeiras 0- 1 Corinthians
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

McManaman
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #61: 16 Dec 2008, 10:00 »

Meget fin blog, og spændende at følge den brasilianske liga, også selvom jeg ville have valgt et andet hold  Cool
Logged

You'll never walk alone


Fik den utaknemmelige 4.plads ved den store VM-konkurrence....

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #62: 16 Dec 2008, 19:52 »

Meget fin blog, og spændende at følge den brasilianske liga, også selvom jeg ville have valgt et andet hold  Cool

Tak, altid dejligt at høre folk læser med... Tanken var jo noget utraditionelt og det blev det. klubvalget skete jo så via afstemning, men det er hel sikkert det rigtige hold jeg valgte! Det er umiddelbart er mest udfordring ved af brasilianske hold, som folk faktisk også gider at læse om!
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #63: 19 Dec 2008, 11:06 »

Lige lidt opdateringer:

Der er ikke kommet det store ind på det sidste da der lige var en SRP-opgave der skulle skrives, og så kommer der en skiferie i vejen fra i aften og til den 27., men får måske lagt afslutningen af statsmesterskabet ind inden. Så skulle bloggen gerne køre videre efter det, hvis der er stemnning for det?
« Seneste Redigering: 19 Dec 2008, 11:08 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #64: 27 Dec 2008, 17:01 »

Det er der ikke stemning for? :S
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #65: 28 Dec 2008, 17:57 »

JO!    Jeg mangler sku opdateringer!

- Jeg tror at grunden til der ikke er så mange kommentarrer er fordi alle er til jule-frokoster osv..

Men forsæt alligevel!
Logged

:-)

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #66: 29 Dec 2008, 01:38 »

JO!    Jeg mangler sku opdateringer!

- Jeg tror at grunden til der ikke er så mange kommentarrer er fordi alle er til jule-frokoster osv..

Men forsæt alligevel!

Okay, dejligt med lidt respons. Og skituren satte en stopper for en lidt opdateringer, men der kommer en eller et par stykker inden nytår. Wink
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #67: 29 Dec 2008, 18:27 »

Dejligt, kan ikke vente! Opstemt
Logged

:-)

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #68: 03 Jan 2009, 19:30 »

Så er det slut i Corinthians


Er ked af at måtte meddele bloggen lukkes, har simpelthen mistet lysten til at skrive mere på den. En ny patch og en skitur henover julen trak lidt lysten ud af mig. Ved godt jeg ellers havde reklameret med lidt opdateringer mellem jul og nytår, og jeg undskylder, specielt til Frederik1994, over at jeg ikke fik det gjort.
Lysten til at skrive blogs ikke død og med lidt erfaringer fra denne første blog, nogensinde fra mig, kan man nok godt forvente at læse mere med mig som forfatter herinde.

Vil lige hurtigt sige tak til alle der har læst med på bloggen, og ikke mindst dem der skrev med.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Frederik1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #69: 03 Jan 2009, 21:28 »

Det var ærgeligt!

- Ser frem til nye blogs af dig:b
Logged

:-)

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
« Svar #70: 04 Jan 2009, 14:55 »

Lyder godt. kan sige så meget, at der bliver en helt lille og umulig. funny
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sider: 1 ... 3 4 [5] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010