home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  1 Bruger, 744 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: (Lukket) I valgte holdet - Corinthians!  (Læst 12788 gange)
Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
(Lukket) I valgte holdet - Corinthians!
« : 08 Dec 2008, 20:14 »

Velkommen alle

Denne blog omhandler den brasilienske klub Corinthians og hvordan det kom til at ske og hvem det måske kunne have været kan i se igennem bloggen, hvis i ikke er interesseret i det, kan i bare starte på side 3.


Der skal sendes en stor tak til Inferno for topbanneret med Corinthians-logoet, men også til alle gutterne der kom med forslag og dem der stemte i den afgørende afstemning.


Halløjsa alle.

Dette er min første blog, så tag godt imod mig. Det inkluderer at det grafiske i bloggen nok holdes på et minimum!

Her er idéen: I kommer med et forslag til et hold og begrunder jeres jeres valg af hold. Det bedst begrundet forslag vælger jeg.

Jeg kan godt lide en udfordring, så dette vil ikke udelukke utraditionelle klubber. Har førhen taget hold i den indiske og sydkoreanske liga, fordi at ens kendskab til evt. spillere og stab er lig nul!


« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 19:31 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #1: 08 Dec 2008, 20:17 »

Orlando Pirates Opstemt

Iøvrigt rigtig sjov idé! Thumbs Up
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #2: 08 Dec 2008, 20:26 »

Orlando Pirates Opstemt

Iøvrigt rigtig sjov idé! Thumbs Up


Spændende forslag, venter lige på nogle flere. Kedeligt bare at vælge den første og bedste. Har du forresten en begrundelse?

Og tak! Thumbs Up
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #3: 08 Dec 2008, 20:31 »

Hva med at føre Alavés tilbage til toppen af den spanske liga ?

De spiller i den næst bedste række ...
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #4: 08 Dec 2008, 20:32 »

Jamen Orlando Pirates er et virkelig sjovt hold (Synes jeg), havde stor succes i 08 hvor jeg hentede Stancu til Peace Resten kan du vel selv regne ud.

Også er det sjovt at prøve nye ligaer, istedet for bare at spille i England, Spanien, Italien osv.

Ellers prøv Corinthians, som jo sidste sæson overraskende rykkede ud af den bedste brasilianske række.
Det er faktisk rimelig svært at få dem op igen, med et minimalt transferbudget, men et kanon god trup.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #5: 08 Dec 2008, 20:33 »

Hva med at føre Alavés tilbage til toppen af den spanske liga ?

De spiller i den næst bedste række ...

Godt forslag, stadig lidt traditionelt, men indtil videre er forslaget i top-2! Grin
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

alko-hobitten
Gæst
 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #6: 08 Dec 2008, 20:35 »

Nu er der jo så mange der taler om Hoffenheim, så kunne det ikke være meget sjovt at se hvad du kan fører det til??
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #7: 08 Dec 2008, 20:38 »

Kan varmt anbefale Saturn fra den Russiske Liga. Er selv startet med dem, de har et godt transferbudget, og en udemærket spillertrup Smiley
Logged


alek9000
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #8: 08 Dec 2008, 20:41 »

Hvad med Juventus?

Den gamle dame skal føres tilbage til toppen efter calciopoli(stav)skandalen! Med stjernespillere som Del Piero, Trezegoool og Buffon råder du over en klasse startellever. Samtidigt er det sjovt at skabe en ny generation, da Juventus, ligesom mange serie A hold, har en aldrende trup. De er jo også i Champions League, så der har du også en mulighed, hvilket også skaber udfordring, så du ikke kun kan tænke på at vinde ligaen.

Det ville være sjovt, hvis du ovetog managersædet i form af Dino Ziff eller Claudio Gentile, da Carl Aage Præst nok er ved at være lidt for gammel til at være manager. Måske en Michael Laudrup også, der jo selv spillede i klubben fra 85-89.
Logged


Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #9: 08 Dec 2008, 20:47 »

Jamen Orlando Pirates er et virkelig sjovt hold (Synes jeg), havde stor succes i 08 hvor jeg hentede Stancu til Peace Resten kan du vel selv regne ud.

Også er det sjovt at prøve nye ligaer, istedet for bare at spille i England, Spanien, Italien osv.

Ellers prøv Corinthians, som jo sidste sæson overraskende rykkede ud af den bedste brasilianske række.
Det er faktisk rimelig svært at få dem op igen, med et minimalt transferbudget, men et kanon god trup.

En god idé mere, den bliver taget til overvejelse.

Nu er der jo så mange der taler om Hoffenheim, så kunne det ikke være meget sjovt at se hvad du kan fører det til??

Tja, er ikke sikker på den tyske liga er noget for mig i denne "atypiske" blog, men næste gang måske.

Kan varmt anbefale Saturn fra den Russiske Liga. Er selv startet med dem, de har et godt transferbudget, og en udemærket spillertrup Smiley

Spændende, har godt nok haft et spil i den næstbedste russiske række før, så måske tager jeg udfordringen op i den bedste russiske liga.

Hvad med Juventus?

Den gamle dame skal føres tilbage til toppen efter calciopoli(stav)skandalen! Med stjernespillere som Del Piero, Trezegoool og Buffon råder du over en klasse startellever. Samtidigt er det sjovt at skabe en ny generation, da Juventus, ligesom mange serie A hold, har en aldrende trup. De er jo også i Champions League, så der har du også en mulighed, hvilket også skaber udfordring, så du ikke kun kan tænke på at vinde ligaen.

Det ville være sjovt, hvis du ovetog managersædet i form af Dino Ziff eller Claudio Gentile, da Carl Aage Præst nok er ved at være lidt for gammel til at være manager. Måske en Michael Laudrup også, der jo selv spillede i klubben fra 85-89.

Hmmm..... Juventus er nok også et af de hold som ikke passer så godt i denne blog, men igen et sjovt hold at prøve kræfter med en anden gang.

Og så til jer andre: "Kom for søren med flere forslag, jo mere skørt og tosset det er, desto større chance er der for at det bliver den!"
Fordi lige nu er der jo 6 hold at vælge imellem.

Men er glad for de forslag der allerede er kommet.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #10: 08 Dec 2008, 20:50 »

En anden grund til at Hoffenheim og Juventus ikke ligefrem har førsteprioritet her er af respekt til "La Vecchia Signora... (tidl. Hoffenheim)"-bloggen skrevet af Berendt, kedeligt at skulle læse om de samme klubber i længden. Peace
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #11: 08 Dec 2008, 20:56 »

Måske om Queen Park Rangers?

De har en del penge af hvad jeg så i en tråd og kunne være spændende at se hvor langt du kan komme med holdet, der ligger i den næst-bedste engelske række. Vil hvert fald rigtig gerne hører hvad du kan udrette med det hold, og måske få dem tilbage til Premier League Wink
Logged

former zoesuckins

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #12: 08 Dec 2008, 20:59 »

klart Eintracht Frankfurt! det er jo en KÆMPE klub i Tyskland, med landets klart bedste fans, de har et stadion der er udsolgt uge efter uge selvom de konstant får smidt lorte resultater i hovedet. En klub hvor du kun kan overraske, og virkelig har en mulighed for at sætte dit eget præg på tingene...

Jeg kan nok bedre forholde mig til Frankfurt end Hoffenheim og Juventus, men skal lige tænke over den en gang.. Huh
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Rafa
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #13: 08 Dec 2008, 21:00 »

Eller hvad med Standard Liege? de har en af de mest talentfulde trupper, og spiller i en liga hvor det burde være muligt at komme i europa hvert år, af profiler kan nævnes Witsel og Defour.
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: I vælger holdet, jeg tager imod udfordringen.
« Svar #14: 08 Dec 2008, 21:06 »

Måske om Queen Park Rangers?

De har en del penge af hvad jeg så i en tråd og kunne være spændende at se hvor langt du kan komme med holdet, der ligger i den næst-bedste engelske række. Vil hvert fald rigtig gerne hører hvad du kan udrette med det hold, og måske få dem tilbage til Premier League Wink

Traditionelt land, men en spændende række. Tror ikke det bliver dem i denne omgang, de lider under et handicap jeg ikke tidligere nævnt, men disse to hold(Hoffenheim og QPR) har min lillebror for nyligt spillede med, så de lider under at min bror har terroriseret dem og jeg mistede al respekt for dem! Djævel

Eller hvad med Standard Liege? de har en af de mest talentfulde trupper, og spiller i en liga hvor det burde være muligt at komme i europa hvert år, af profiler kan nævnes Witsel og Defour.

Hvis de ikke skulle kval. til Champions League ville de nok være en af favoritterne til den fremtidige blog.
« Seneste Redigering: 10 Dec 2008, 01:51 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010