home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 10:04:01 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I dag kl. 00:36:53 warmon Blogkonkur... [24] Journeyman - Boys...
I går kl. 23:34:48 warmon Blogkonkur... #7 - Danish Viking War...
I går kl. 20:57:23 szukizek Blogkonkur... 6# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23305
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Indlæg: 1132772 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: queenofbangalore
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  FM2009
| | | |-+  Kategori: Blogs FM2009
| | | | |-+  '7' Stand Your Ground!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 Udprint
Forfatter Emne: '7' Stand Your Ground!  (Læst 7156 gange)
Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
'7' Stand Your Ground!
« : 24 Nov 2008, 15:38 »

Velkommen...
...til min anden FM09 blog!

Min FC Barcelona blog faldt tydeligvis ikke i de fleste smag - desværre. Derfor forsvandt lysten hurtig for at opdatere min blog, og faktisk os til savet. Det skal dog ikke være en grundlaget for, at jeg ikke skal kunne lave en blog mere. Denne gang skal alt min forberedelse gå på, at holde dampen oppe selvom kommentarerne skal udeblive. Så jeg har valgt klubben West Ham United, der står mig meget nært, ikke at Barcelona gjorde det, men alligevel er det så er West Ham for mig en klub, man ikke kun kan gå halvt oppe i. West Ham er en passion man aldrig kan give slip for, og sådan vil det højst sandsynlig være altid. Det handler om at støtte klubben i medgang og modgang, og især i denne periode hvor det er langt de færreste kampe, man kan hive point ud af. Min blog vil os derfor blive holdt så realistisk som muligt. Troldmanden Zola vil stadig være træneren i mit save, så der vil ikke komme nogen update med trænerfyring osv. - igen for at holde det så realistisk som muligt. Mine updates vil blive skrevet på samme måde som i min seneste blog. Det er den stil der fanger mig mest, så derfor vil der os være en stor chance for den holder langt længere tid, end en anden stil ville have gjort. Noget andet nyt er, at det grafiske ikke for en særlig stor del at skulle have sagt, et banner så er det dét. Så hvis du prioritere grafik højt, så ved du hvor "tilbageknappen" sidder. Det skriftlige er i hovedsæde denne gang. Nu er der vist ikke andet end at sige; god læselyst.
« Seneste Redigering: 03 Jan 2009, 20:54 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #1: 24 Nov 2008, 15:39 »

.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #2: 24 Nov 2008, 15:40 »

Så lige i hvem er logget på siden at du var i gang så var allerede "klar" Wink

Lyder spændene Smiley
Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Rooland
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #3: 24 Nov 2008, 15:42 »

Dejlig intro og dejligt klubvalg Smiley

Forhåbentligt holder denne blog lidt længere Smiley
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #4: 24 Nov 2008, 15:44 »

Sådan, så den kom den endelig ;-)

Lækkert valg af hold, det kan man ikke komme udenom, forhåbenlig sikrer du bedre resultater end IRL. Peace
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #5: 24 Nov 2008, 16:01 »

"Raise You Up n' Fight".. Hedder det ikke bare Raise and (n') fight?
Men spændende klubvalg. Håber du får det lidt med, at West Ham har nogle af de sygeste fans.
Logged

KF
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #6: 24 Nov 2008, 16:14 »

Held og lykke med spillet.

Jeg har netop færdigspillet en sæson med West Ham, og jeg endte skuffende nummer 14. Forhåbentligt kan du gøre det bedre.
Logged

"We wouldn't buy this club at all if this wasn't West Ham. It makes no commercial sense for anyone to buy this club and it's amazing that two other people wanted to buy it."

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #7: 24 Nov 2008, 16:21 »

Så lige i hvem er logget på siden at du var i gang så var allerede "klar" Wink

Lyder spændene Smiley
He he tog lige noget tid inden jeg fattede hvad du mente.
Men jeg takker.
Dejlig intro og dejligt klubvalg Smiley

Forhåbentligt holder denne blog lidt længere Smiley
Mange tak. :-)
Det regner jeg da helt sikkert med. Vil bevise med denne blog, at jeg sagtens kan lave en lang blog -forhåbentlig.
Sådan, så den kom den endelig ;-)

Lækkert valg af hold, det kan man ikke komme udenom, forhåbenlig sikrer du bedre resultater end IRL. Peace
Synes jeg os ;-)
Det skal vidst heller ikke så meget til hehe ;-) og tak :-)
"Raise You Up n' Fight".. Hedder det ikke bare Raise and (n') fight?
Men spændende klubvalg. Håber du får det lidt med, at West Ham har nogle af de sygeste fans.

Raise You Up n' Fight betyder jo: Rejs Dig Op Og Kæmp
Raise n' Fight: Rejs og kæmp. Det giver jeg ikke lige den dybeste mening.
Det kan dog godt være jeg tager fejl, men tvivler.
Har allerede fået lidt med, bare se hvad bloggen hedder.
Held og lykke med spillet.

Jeg har netop færdigspillet en sæson med West Ham, og jeg endte skuffende nummer 14. Forhåbentligt kan du gøre det bedre.
Så har jeg jo en milepæl plantet allerede.
Og mange tak KF.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

MadzeN92
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #8: 24 Nov 2008, 16:24 »

Det hedder hverken Raise You Up n' Fight eller Raise n Fight. Er næste sikker på det hedder Raise Up n' Fight. tror ikke man behøves you
Logged

DavidMadsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #9: 24 Nov 2008, 16:30 »

Det hedder hverken Raise You Up n' Fight eller Raise n Fight. Er næste sikker på det hedder Raise Up n' Fight. tror ikke man behøves you
Jeg er ret så sikker på, at man ikke behøves up. Og Raise You n' fight lyder også åndssvagt.
Google translator hjælper dog ikke meget, da den skriver "Get up and fight".
Logged

Claudio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '1' Raise You Up n' Fight.
« Svar #10: 24 Nov 2008, 16:31 »

Raise Up 'N Fight er den engelske korrekte sætning Smiley
Logged

Der er sgu da ingen, der ryger mentholsmøger

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '2' Raise Up n' Fight.
« Svar #11: 24 Nov 2008, 20:17 »


Troldmanden: Det bliver svært, meget svært!
|»På en torsdag eftermiddag frem mod den kommende sæson i Barclays Premier League, var der indkaldt til det årlige pressemøde på Upson Park, hvor forventninger og målsætninger ville blive smidt ud i alt offentlighed«|

Alle spidserne i West Ham var på plads bag de pænt opdækkede borde, da klubbens islandske spydspids Bjorgolfur Gudmundsson åbnede for mødet foran de mange pressefolk fra både landsdækkende som lokale blade og tv-stationer. Et møde der blev brugt på at snakke om klubbens forventninger til holdet, og hvad man kunne forvente som tilhænger i London-klubben.

Der var dog to blandt slipsedyrene, der skilte sig ud fra mængden, idét at både manageren Gianfranco Zola og hans assistent Steve Clarke, havde valgt at stille sig op i en træningsdragt.

"Det skal ikke være nogen hemmelighed, at i år det bliver et år, hvor vi kommer til at kæmpe for hvert eneste point. Premier Leaugue er i år stærkere end nogensinde, og styrkeforholdet mellem top bund er efter min mening skrumpet en del ind siden seneste sæson, så for os kan det blive både fugl og fisk. Der er dog ingen tvivl om det bliver svært, meget svært endda. Alligevel når det er så sagt så skal vi ikke ud på banen og forsvare os selv, nej vi skal sku frem. Det er noget jeg kræver og se, men os vores fans kræver, for som man siger er det bedste forsvar er et angreb." fortalte Zola.

Assistenttræneren den skotske Steve Clarke, var dog anderledes optimistisk i forhold til sin italienske højerestillet kollega. "Jamen en succesoplevelse for mig er en forbedring på sidste års placering, hvor vi endte på en tiende plads. Og jeg er sikker på at vi med den talentmasse vi har til rådighed, nok skal vi komme derop af. Men som den altid pessimistiske Gianfranco os påpeger, så bliver det svært." Sluttede Steve Clarke med et smil på læben.
Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

ZiDaNe5
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: '2' Raise Up n' Fight.
« Svar #12: 25 Nov 2008, 00:34 »

Fin start, glæder mig til at se om du kan få succes med offensive spil.  Rullende Øjne
Du har fuldstændig styr på opsætningen, det grafiske og det skriftlige. Thumbs Up Jeg håber også at du kommer med et update af truppen.  Smiley

KIU
Logged

enged
Gæst
 
Sv: '2' Raise Up n' Fight.
« Svar #13: 25 Nov 2008, 01:11 »

god start, spændende at høre om West Ham Smiley

men jeg vil også lige give mit bidrag til hvad den korrekte titel burde være rent gramatisk.
Raise betyder ikke at rejse sig op, men mere som i lønforhøjelse, opdragelse af børn osv. Jeg vil mene at det hedder get up da det direkte betyder at rejse sig op Wink
Logged

Asklepios
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: '3' Get Up n' Fight.
« Svar #14: 25 Nov 2008, 16:30 »


West Ham sætter gang i svingdøren.
|»Tidligere i dag kunne West Ham præsentere en ny spiller i folden. Herren er den kun 21årige engelske venstreback Andrew Taylor, der har fået en 3årig kontrakt med London-klubben. Klubben har dog til gengæld skilt sig af med den aldrende Lee Bowyer«|

Få dage efter det første pressemøde, var det igen tid til et. Denne gang dog pga. at transfermarked er blevet åbnet. En ting West Ham hurtig havde fået funderet, for efter de første fire dage, havde man allerede nået at få købt en, men os havde man fået solgt én af de rutineret ræve.

Den nu tidligere 21årige Middelsbourgh-back Andrew Taylor er den nye spiller i West Ham United. Det menes at han skal gå direkte ind på venstrebacken, hvor Herita Ilunga på nuværende tid husere. Alligevel skal han ikke vide sig for sikker mener assistent Steve Clarke. "Der er ingen tvivl om, at Andrew er meget talentfuld, men han skal ikke vide sig for sikker på en plads, for jeg ved at Ilunga ikke bare lægger sig ned." Det menes at The Irons, har måtte slippe omkring 25mio dkr, for at få købt ham fri af hans kontrakt.

Det har dog os gået den anden vej, da man har måtte sige farvel til 29årige midtbanespiller Lee Bowyer. Eftersigende skulle salget være grundet af, at man har måtte skaffe hvis kapital, hvis handlen med Andrew Taylor skulle gå igennem. Så da et bud på hele 37mio dkr. fra Sunderland AFC kom i stand, valgte klubben at sige ja, derfor er han nu er altså ikke at finde mere på Upton Park.




« Seneste Redigering: 25 Nov 2008, 19:06 af Brandborg » Logged

Twitter
Asklepios # nbrandborg

FmFreaks # Twitter-liste

Sider: [1] 2 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010